Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційно-вольовий розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/Н 15
Назва : Навчання і виховання шестирічних першокласників : збірник статей
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1990
Кільк.характеристики :255 с
Серія: Педагогічний досвід
ISBN, Ціна 5-330-01117-5:
ДРНТІ : 14.25.05
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Навчання школярів-- Виховання школярів
Анотація: У посібнику викладено основи всебічного розвитку учнів, які починають учитися з шести років, формування міцних навичок вільного виразного читання, лічби, грамотного письма, розвитку мови, культури поведінки, виховання сумлинного ставлення до навчання і суспільно корисної праці.
Примірники : всього 2: Ф3(1), Ф2(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Омельченко М. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри/ М. Омельченко [и др.] (стр.7-14) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,комунікативна компетенціїя,дошкільники
Жук В. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами/ В. Жук (стр.15-27) Кл.слова: слухо-мовленнєві навички,кохлеарна комплектація,корекціно-розвивальний вплив
Шевченко Ю. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна/ Ю. Шевченко (стр.28-38) Кл.слова: соціальне середовище,інклюзивне навчання
Горбатюк О. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. Горбатюк (стр.39-48) Кл.слова: спеціальна педагогіка,соціалізація,адаптація
Бужинецька К. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку/ К. Бужинецька (стр.49-58) Кл.слова: неуважність,порушення самоконтролю,труднощі в навчанні
Рібцун Ю. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами (продовження; частина 2)/ Ю. Рібцун (стр.59-64) Кл.слова: психосоціальний розвиток,мовленнєвий розвиток,емоційно-вольовий розвиток
Мартинюк З. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі/ З. Мартинюк (стр.65-72) Кл.слова: корекційна робота,мовленнєві порушення,рівні підтримки
Воробель Г. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху/ Г. Воробель (стр.73-81) Кл.слова: спеціальна школа,Нова українська школа,білінгвальний підхід
Рібцун Ю. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства/ Ю. Рібцун (стр.82-91) Кл.слова: освіта,поступальний розвиток,тифлофорум
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рібцун, Юлія
Назва : До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами (продовження; частина 2)
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2022. - № 2. - С. 59-64. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2022/2). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоціальний розвиток--мовленнєвий розвиток--емоційно-вольовий розвиток
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)