Пошуковий запит: (<.>K=емоційність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 1(13). - 2010
|
>2.
| Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/Л. І. Остапченко [та ін.] // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010,N № 1(13).-С.72-75
|
>3.
| Палинський В. Ностальгія за справжнім. Роман Яців: живопис, графіка (літературні інтерпретації) /В. Палинський // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2015,N № 9.-С.68-71
|
>4.
| Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Нежива Л. Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі : експресіонізм у системі літературної освіти /Л. Нежива // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 1.-С.58-64
|
>6.
| Практика управління дошкільним закладом - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Мозирко Г. Тренуємо голос за допомогою вправ/Г. Мозирко // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N N 5.-С.49-53
|
>8.
| Сімон Л. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів/Л. Сімон // Зарубіжна література, 2018,N N 8.-С.26-28
|
>9.
| Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>10.
| Калита О. Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль»)/О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 5.-С.35-38
|
>11.
| Тарасенко Галина Ведемо до природи стежинами поезії/Галина Тарасенко // Дошкільне виховання, 2019,N № 5.-С.12-15
|
>12.
| Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
|
>13.
| Трудове навчання в школі - 2020г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Конарєва О. М. Навчання через милосердя/О. М. Конарєва // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 3/4.-С.10-11
|
>15.
| Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
|
>16.
| Грицай Я. Синтаксичні засоби експресивізації в поезіях Ліни Костенко на матеріалі збірки "Річка Геракліта"/Я. Грицай // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2021,N № 1.-С.15-22
|
>17.
| Колядко С. Эмотивность как элемент категории "стиль" в поэзии/С. Колядко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.59-67
|
>18.
| Васьків М. Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки/М. Васьків // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N Вип. 1.-С.6-16
|
>19.
| Ланьюе Ч. Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано/Ч. Ланьюе, О. Новська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.17-23
|
|