Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 1(13). - 2010
2.

Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/Л. І. Остапченко [та ін.] // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010,N № 1(13).-С.72-75
3.

Палинський В. Ностальгія за справжнім. Роман Яців: живопис, графіка (літературні інтерпретації) /В. Палинський // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2015,N № 9.-С.68-71
4.

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Нежива Л. Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі : експресіонізм у системі літературної освіти /Л. Нежива // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 1.-С.58-64
6.

Практика управління дошкільним закладом - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
7.

Мозирко Г. Тренуємо голос за допомогою вправ/Г. Мозирко // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N N 5.-С.49-53
8.

Сімон Л. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів/Л. Сімон // Зарубіжна література, 2018,N N 8.-С.26-28
9.

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
10.

Калита О. Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль»)/О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 5.-С.35-38
11.

Тарасенко Галина Ведемо до природи стежинами поезії/Галина Тарасенко // Дошкільне виховання, 2019,N № 5.-С.12-15
12.

Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
13.

Трудове навчання в школі - 2020г.,N 3/4 (Введено оглавление)
14.

Конарєва О. М. Навчання через милосердя/О. М. Конарєва // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 3/4.-С.10-11
15.

Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
16.

Грицай Я. Синтаксичні засоби експресивізації в поезіях Ліни Костенко на матеріалі збірки "Річка Геракліта"/Я. Грицай // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2021,N № 1.-С.15-22
17.

Колядко С. Эмотивность как элемент категории "стиль" в поэзии/С. Колядко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.59-67
18.

Васьків М. Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки/М. Васьків // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N Вип. 1.-С.6-16
19.

Ланьюе Ч. Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано/Ч. Ланьюе, О. Новська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.17-23
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)