Пошуковий запит: (<.>K=емоції<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 245
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Popova S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature"/S. Popova, V. Bilokon // Studia Philologica. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 17.-С.86-91
|
>2.
| Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.14-20
|
>3.
| Khvostenko Y. Emotives of surprise in modern english poetry/Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 16.-С.29-34
|
>4.
| Tsutsui Y. Mein Blut ist das Blut eines anderen/Y. Tsutsui ; ubers.: O. Putz, E. Klopfenstein. - 2006
|
>5.
| Peer W. What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell/W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.1-10
|
>6.
| Аби емоції не накривали дитину // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 2.-С.13
|
>7.
| Бєлова О. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією/О. Бєлова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.93-112
|
>8.
| Гольцева М. І. Англомовний дипломатичний дискурс Ради Безпеки ООН: структура і прагматика/М. І. Гольцева ; науковий керівник О. С. Колесник. - 2023
|
>9.
| Кравченко С. Будьмо друзями. Заняття з розвитку емпатії, комунікативних умінь і навичок спілкування/С. Кравченко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 5.-С.8-9
|
>10.
| Тюрютікова І. Бути в ракурсі - місія №1 для практичного психолога/І. Тюрютікова // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2021,N N 4.-С.4-6
|
>11.
| Додонов Б. И. В мире эмоций/Б. И. Додонов. - 1987
|
>12.
| Хьюстон М. Введение в социальную психологию. Европейский подход/М. Хьюстон, В. Штребе. - 2004
|
>13.
| Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
|
>14.
| Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
|
>15.
| Криштопа Т. В. Використання ігрових технологій на заняттях/Т. В. Криштопа // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 19.-С.4-8
|
>16.
| Світич Світлана Витягніть монстра з-під ліжка! Поради для батьків /Світлана Світич // Дошкільне виховання, 2020,N № 1.-С.15-16
|
>17.
| Докукіна О. М. Виховання у молодших школярів емпатії до однолітків у сім'ї/О. М. Докукіна ; рецензент: В. Г. Панок, Т. Ф. Алєксєєнко. - 2007
|
>18.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2022г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>19.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>20.
| Змановский Ю. Ф. Воспитаем детей здоровыми/Ю. Ф. Змановский ; редактор Т. П. Клусова. - 1989
|
|
|