Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 245
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Popova S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature"/S. Popova, V. Bilokon // Studia Philologica. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 17.-С.86-91
2.

Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.14-20
3.

Khvostenko Y. Emotives of surprise in modern english poetry/Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 16.-С.29-34
4.

Tsutsui Y. Mein Blut ist das Blut eines anderen/Y. Tsutsui ; ubers.: O. Putz, E. Klopfenstein. - 2006
5.

Peer W. What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell/W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.1-10
6.

Аби емоції не накривали дитину // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 2.-С.13
7.

Бєлова О. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією/О. Бєлова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.93-112
8.

Гольцева М. І. Англомовний дипломатичний дискурс Ради Безпеки ООН: структура і прагматика/М. І. Гольцева ; науковий керівник О. С. Колесник. - 2023
9.

Кравченко С. Будьмо друзями. Заняття з розвитку емпатії, комунікативних умінь і навичок спілкування/С. Кравченко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 5.-С.8-9
10.

Тюрютікова І. Бути в ракурсі - місія №1 для практичного психолога/І. Тюрютікова // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2021,N N 4.-С.4-6
11.

Додонов Б. И. В мире эмоций/Б. И. Додонов. - 1987
12.

Хьюстон М. Введение в социальную психологию. Европейский подход/М. Хьюстон, В. Штребе. - 2004
13.

Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
14.

Вовк О. В. Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі/О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма. - 2019
15.

Криштопа Т. В. Використання ігрових технологій на заняттях/Т. В. Криштопа // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 19.-С.4-8
16.

Світич Світлана Витягніть монстра з-під ліжка! Поради для батьків /Світлана Світич // Дошкільне виховання, 2020,N № 1.-С.15-16
17.

Докукіна О. М. Виховання у молодших школярів емпатії до однолітків у сім'ї/О. М. Докукіна ; рецензент: В. Г. Панок, Т. Ф. Алєксєєнко. - 2007
18.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2022г.,N 11 (Введено оглавление)
19.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 9 (Введено оглавление)
20.

Змановский Ю. Ф. Воспитаем детей здоровыми/Ю. Ф. Змановский ; редактор Т. П. Клусова. - 1989
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)