Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емпатія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-70 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/С 13
Автор(и) : Савчин М. В.
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2011
Кільк.характеристики :464 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр.: с.462
ISBN, Ціна 978-617-572-011-0: 60.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Загальна психологія
Примірники : всього : Ф2(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792/К 63
Автор(и) : Комаровська, Оксана Анатоліївна
Назва : Театр і школа: виховують однодумці : Книга для вчителя та батьків
Вихідні дані : Ніжин: ТОВ "Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006
Кільк.характеристики :92 с
Примітки : Бібліогр.: с. 85-90
ISBN, Ціна 966-340-124-9:
ДРНТІ : 18.45
УДК : 792
Предметні рубрики: Естетичне виховання
Театральна педагогіка
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/А67
Автор(и) : Аникеева Н.П.
Назва : Воспитание игрой : кн. для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Психол. наука - школе :
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього 2: Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3(075.8)/В 67
Автор(и) : Волинець К. І., Ващенко О. М., Кравченко Т. В., Ващенко О. А.
Назва : Вступ до спеціальності. Початкова освіта : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Модуль 2
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :147 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут
Ціна : 14.03, 14.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Початкова освіта-- підготовка вчителя
Вступ до спеціальності-- Початкова освіта
Примірники : всього : Ф2(19), Ф3(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(19), Ф3(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174:378/Х 82
Автор(и) : Хоружа, Людмила Леонідівна
Назва : Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Преса України, 2003
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Бібліогр.: с.271-295
ISBN, Ціна 966-7084-90-6: 5.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 02.51
УДК : 174:378
Предметні рубрики: Педагогіка
Етика
Примірники : всього : Ф2(2), ГП КС(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(2), ГП КС(1), Ф1(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1/Б 51
Автор(и) : Берн Шон
Назва : Ґендерная психология . -2-е междунар. изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург ; Москва: Прайм-Еврознак, 2001
Кільк.характеристики :318 с
Серія: Секреты психологии
ISBN, Ціна 5-93878-019-5: 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.59
УДК : 159.922.1
Предметні рубрики: Психологія-- Гендерна психологія
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/К 43
Автор(и) : Кириленко, Таїса Сергіївна
Назва : Психологія: емоційна сфера особистості : Навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Либiдь, 2007
Кільк.характеристики :256 с
ISBN, Ціна 978-966-06-0440-7: 12.83 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(4)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’002.3/К 56
Автор(и) : Ковалевська Т. Ю.
Назва : Комунікативні аспекти нейролінгвістичного програмування : монографія
Вихідні дані : Одеса: Астропринт, 2001
Кільк.характеристики :341 с
Колективи : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
ISBN, Ціна 966-549-691-3:
ДРНТІ : 16.21
УДК : 81’002.3
Предметні рубрики: Мовознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): свідомість--вербальний--когнітивно-психологічні--емпатія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Початкова школа -2015р.,N 6
Цікаві статті :
Поліщук В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен/ В. Поліщук (стр.1-6)
Мартинюк І. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання/ І. Мартинюк (стр.7-9)
Третяк О. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів/ О. Третяк (стр.10-14)
Калмикова Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів/ Л. Калмикова (стр.15-18)
Дмитрук З. Дидактичні та інтелектуальні ігри під час опрацювання казок Івана Франка/ З. Дмитрук (стр.19-20)
Петрик М. Урок літературного читання/ М. Петрик (стр.20-22)
Чорна Н. Вулицями Казкового міста (1 клас)/ Н. Чорна (стр.22-23)
Янович Н. Історичні скарби України/ Н. Янович (стр.23-27)
Формуємо національну свідомість молодших школярів (стр.28-29)
Прихожай С. Урок розвитку мислення/ С. Прихожай (стр.30-31)
Прихожай С. Урок образотворчого мистецтва. 1 клас/ С. Прихожай (стр.31-32)
Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/ С. Мартиненко (стр.33-35)
Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/ С. Мартиненко (стр.33-35) Кл.слова: види,форми,емпатія
Скрипник Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі/ Т. Скрипник (стр.35-37)
Таранушенко Т. Індивідуалізація діяльності школярів/ Т. Таранушенко (стр.38-40)
Гажала О. Крок у світ професій/ О. Гажала (стр.40-41)
Бужанська А. Формування постави на уроках фізичної культури/ А. Бужанська (стр.42-43)
Гламбер Н. Для людини здоров'я є найбільшим благом/ Н. Гламбер (стр.43-44)
Ігнатенко Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя/ Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко (стр.45-50)
Саєнко Г. Робота над словниковими словами у 3 класі/ Г. Саєнко (стр.50-51)
Петрічко І. Музейна справа у закладі освіти як фактор особистісно зорієнтованого розвитку і навчання підростаючого покоління/ І. Петрічко (стр.51-52)
Марченко Н. Ключ до читання/ Н. Марченко (стр.53-55)
Самсоненко Л. Мотивація до навчання/ Л. Самсоненко (стр.56-58)
Янович Н. Подорож до країни Здоров'я/ Н. Янович (стр.59-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2 /П 86
Назва : Психологічні критерії соціальної дезадаптації дитини : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка
ISBN, Ціна 978-966-644-166-2: 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.25
УДК : 159.923.2 + 316.61
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація
Анотація: В колективній монографії досліджено феномен соціально дезадаптованої поведінки, психологічний аспект вивчення якої дає можливість здійснити своєчасну корекцію, а також запобігти негативним проявам у конкретної особи.
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.034/Т 35
Автор(и) : Тернопільська В. І.
Назва : Соціально-комунікативна культура школяра: шляхи сходження : монографія
Вихідні дані : Житомир: Рута, 2008
Кільк.характеристики :299 с
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 978-966-8162-46-6: 48.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 37.034
Предметні рубрики: Психологія спілкування
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання людяності--соціальність--емпатія
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/С 29
Автор(и) : Сележан, Йосип
Назва : Основи національного виховання (Українознавство:історичний, філософсько-релігієзнавчий аспекти) : хрестоматія
Вихідні дані : Чернівці: Книги-XXI, 2006
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-8653-27-0
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Виховання
Анотація: Висвітлено культурно-історичне та національне підгрунтя виховного процесу в сім'ї та навчальних закладах
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Назва газети: Психолог -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Тарасенко Г. . Мій настрій сьогодні/ Г. Тарасенко (стр.4-10) Кл.слова: емоції,емпатія,властивості емоційного інтелекту
Швидка І. Попереду в нас - 5-й клас/ І. Швидка (стр.11-27) Кл.слова: дезадаптація,адаптація
Тарасенко Г. Комунікативні практики з підлітками/ Г. Тарасенко (стр.28-29) Кл.слова: дорослі,підлітки,спілкування
Синьоок В. Цінності сучасної молоді/ В. Синьоок (стр.30-33) Кл.слова: старшокласники,пріоритети,система цінностей
Швидка І. . Майстерність професійної взаємодії/ І. Швидка (стр.34-36) Кл.слова: колектив,професійна взаємодія
Пома О. Як працювати із задоволенням/ О. Пома (стр.37-38)
Морміль Г. Робота психолога з негативним "Я-образом"/ Г. Морміль (стр.39-43)
Крот О. Знання для життя/ О. Крот (стр.44-50) Кл.слова: соціалізація,соціально-особистісні компетенції
Макарчук А. Атестація педагогічних працівників/ А. Макарчук (стр.1-43 ( вкладка ))
Цікаві статті :
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.50/С 50
Автор(и) : Смит Г. К.
Назва : Тренинг прогнозирования поведения : тренинг сенситивности
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Речь, 2001
Кільк.характеристики :256 с
Серія: Психологический тренинг
Примітки : пер. с англ. Т. Саушкиной
ISBN, Ціна 5-9268-0048-X: 14.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.39
ББК : 88.50
Предметні рубрики: Психологія спілкування-- Тренінг
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1/Д 63
Автор(и) : Докукіна О. М.
Назва : Виховання у молодших школярів емпатії до однолітків у сім'ї : методичні рекомендації
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Видавець Зволейко Д. Г., 2007
Кільк.характеристики :56 с
ISBN, Ціна 978-966-2124-11-8: 12.00, 12.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.018.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- виховання школярів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія --засоби виховання--емоції--моральна свідомість--пізнавальний компонент
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Піроженко Т. "Золотий" період розвитку дитячої особистості, або Як підвищити якість дошкільної освіти/ Т. Піроженко (стр.4-9) Кл.слова: дошкільна освіта
Щодо організації дошкільної роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Лист МОН України від 16.06.2016№1/9-315 (стр.10-14)
Біла І. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання/ І. Біла (стр.15-20) Кл.слова: світоглядний депозит,світосприймання,пізнавальна й емоційна депривація
Катанаха А. Вихователі та батьки - поруч чи разом?/ А. Катанаха (стр.21-24) Кл.слова: взаємодія педагогів та батьків,педагогічна підтримка,семінар-практикум
Кононко О. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних/ О. Кононко (стр.25-34) Кл.слова: дитячі страхи,види і прояви,причини
Леус І. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття/ І. Леус, І. Халамай (стр.36-39) Кл.слова: ауторелаксація,саморегуляція,самоконтроль
Зима О. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього/ О. Зима (стр.43-46)
Козак Т. Боротьба зі спамом як скадова медіаосвіти вихователів/ Т. Козак (стр.47-51) Кл.слова: спамери,спам-боти,спам-база
Кучеренко Ж. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку/ Ж. Кучеренко (стр.54-59) Кл.слова: емоційна сфера,емпатія,саморегуляція
Корольова Н. У пошуках таємниці. Музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця"/ Н. Корольова (стр.62-64)
Карабаєва І. Мовленнєва та комунікативна компетенції: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.65-69) Кл.слова: мова,мовлення
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.722(075.8)/П 45
Автор(и) : Подольська Є. А., Лихвар В. Д., Погорілий Д. Є.
Назва : Кредитно-модульний курс культурології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :366 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 361-366
ISBN, Ціна 966-364-283-1:
ДРНТІ : 13
УДК : 316.722(075.8)
Предметні рубрики: Культурологія
Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--культурология--мистецтво--искусство--політична культура--политическая культура--міжкультурна комунікація--межкультурная коммуникация--толерантність--толерантность--емпатія--эмпатия--вербальна комунікація--вербальная коммуникация--невербальна комунікація--невербальная коммуникация
Анотація: Питання природи і сутності культури, основні властивості культурних форм, аналіз історичних типів соціокультурних світів, ціннісних та комунікативних вимірів культури. Наявні тестові завдання.
Примірники :
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Остапенко Ганна
Назва : Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Вихователь
Психологія-- Спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ненасильницьке спілкування--спостереження--почуття--потреби--прохання--емпатія--взаємодія з вихованцями
Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Остапенко Ганна, Стеценко Ірина
Назва : Моральне виховання у захопливих коміксах
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--емпатія--життєва компетентність
Анотація: В статті йдеться про використання коміксів як засобу морального виховання дошкільнят.
Знайти схожі

21.

Назва журналу :Філософська думка -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Гарапов А. Просвітництво: історія, культура, ідентичність/ А. Гарапов, І. Дюмон, О. Білий (стр.6-46) Кл.слова: Просвітництво,культура,цивілізація
Лой А. Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антрополітичний підхід/ А. Лой (стр.47-65) Кл.слова: мовлення,емпатія,соціальне мислення
Казаков М. Генеалогія "збірок" влада у Бруно Латура та Мішеля Фуко/ М. Казаков (стр.66-80) Кл.слова: біополітика,управлінство,генеалогія
Дениско П. Комодифіковане "Я" - новий тип персональної ідентичності/ П. Дениско (стр.81-97) Кл.слова: самопрезентація,індивідуалізм,гіперспоживання
Голубович І. Intellectuarium: перші кроки/ І. Голубович (стр.98-101) Кл.слова: публічний простір
Філоненко О. Гуманітаристика у публічному просторі: харківський контекст/ О. Філоненко (стр.102-104) Кл.слова: пті-університет,гуманітаристика
Тарадайко С. Щодо "Раціо"/ С. Тарадайко (стр.105-113) Кл.слова: рівність,товарно-грошові відносини,раціо
Бартусяк П. Турбулентна рекурсія, або Процесор Челенджер читає Ніцше біля дельти ріки/ П. Бартусяк (стр.114-125) Кл.слова: турболенція,рекурсія,вічне повернення
Кебуладзе В. Поняття комунікативної філософії і трансцендентальної прагматики/ В. Кебуладзе, А. Єрмоленко (стр.126-129) Кл.слова: етика дискурсу,цілераціональна дія,спільна відповідальність
Цікаві статті :
Знайти схожі


22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Князева, Елена
Назва : Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 52-78 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерсуб’єктивність--енактивізм--мереживі структури--автономія--дзеркальні нейрони--когнітивні мережі--складність--емпатія
Анотація: У статті обговорюються деякі властивості когнітивних мереж в контексті сучасних досягнень науки про мережі (Network Science). Саме дослідження мереживих структур і їх дивовижних властивостей надає сьогодні нового тпотужного імпульсу розвитку теорії складних систем (синергетики). Аналіз пізнавальних процесів з точки зору виникаючих в них мереживих структур не тільки сполучається з уже існуючими в когнітивній науці і епістемології поняття (когнітивна ніша, когнітивна карта, когнітивна когірентність), але і привносить деякі нові аспекти в розуміння інтерактивності, інтерсуб’єктивності, синергії в пізнанні і творчості, емпатії.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- взаємодія вчителів та учнів-- стан учня-- молодші школярі
Емоції-- емоційно-чуттєва сфера-- чутливість-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--психофізіологічні особливості--чутливість--стан учня--емоції--емпатія--почуття--взаємодія вчителів та учнів--соціальна взаємодія--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Знайти схожі

24.

Назва журналу :Школа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Тірон Л. Імідж сучасної школи: теорія і практика/ Л. Тірон, С. Ізбаш, О. Хмельова (стр.2-5) Кл.слова: імідж,сучасна школа
Тірон Л. 10 секретів формування іміджу школи/ Л. Тірон (стр.6-15) Кл.слова: імідж,школа,педагогічний колектив
Албул Г. "Шлях до себе": модель виховної системи класу/ Г. Албул (стр.16-27) Кл.слова: освіта,класний керівник
Якою має бути сучасна школа? (стр.28-31) Кл.слова: креативність,мобільність,сучасна школа
Дудник К. 6 звичок високоемпатійних людей/ К. Дудник (стр.32-35) Кл.слова: емпатія,звичка
Гончаренко Т. 7 способів поліпшити емоційний інтелект/ Т. Гончаренко (стр.36-37) Кл.слова: емоційний інтелект,пауза,емпатія
Гудзь В. Лідерами не народжуються. Чому школі варто формувати лідерські якості в учнів/ В. Гудзь (стр.38-42) Кл.слова: лідерство,сучасна молодь,лідерство та колектив
Гудзь В. Шкільні об’єднання ситуації успіху та учнівське самоврядування. Секрети формування лідерських якостей/ В. Гудзь (стр.44-56) Кл.слова: педагог-організатор,шкільне об’єднання учнів початкових класів
Левонтюк Л. Симфонія чисел: від математики до музичного мистецтва/ Л. Левонтюк (стр.58-76)
Дарій М. 11 заповідей молодого педагога/ М. Дарій (стр.78-83) Кл.слова: педагог
Батіг чи пряник: як боротися із запізненням учнів на урок? (стр.84-89) Кл.слова: урок,учень
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Назва газети: Психолог -2018р.,N 5/6
Цікаві статті :
Андрієнко Н. Формування позитивного іміджу навчального закладу/ Н. Андрієнко (стр.4-11) Кл.слова: якість освіти,дизайн,культура організації
Сіренко О. Психодіагностика у 5-му класі/ О. Сіренко (стр.12-19) Кл.слова: адаптація,психологічний супровід,мотивація
Краснік О. Методика "Крокодил"/ О. Краснік (стр.20-25) Кл.слова: проективні методики,агресивність
Маценко В. Емоційно-почуттєва сфера/ В. Маценко (стр.26-31) Кл.слова: типи емоцій,психологічний тип,емпатія
Бичковська Г. Агресивна дитина: запобігання та обмеження проявів/ Г. Бичковська (стр.32-35) Кл.слова: ігрова корекція агресивності
Провозюк Л. Програма роботи психолога з учнем, схильним до девіантної поведінки/ Л. Провозюк (стр.36-41)
Ткач О. Профілактика нещирості у дітей/ О. Ткач (стр.42-45)
Вальчишена С. Профорієнтаційна робота/ С. Вальчишена, О. Сагадіна (стр.46-55) Кл.слова: професійне самовизначення особистості
Філатова Н. Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ/ Н. Філатова (стр.56-63)
Гірко Д. Психологічна стійкість першокласника/ Д. Гірко (стр.64-71)
Соболь Т. Диверсифікація роботи психологічної служби/ Т. Соболь (стр.72-81) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічний супровід дітей
Вихристюк М. Діти з особливими потребами/ М. Вихристюк (стр.82-85) Кл.слова: правила взаємодії з дітьми,діти з особливими потребами
Ілляшенко Т. Дитина з гіперактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.86-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі

26.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ричкова С.
Назва : Емпатія як чинник ефективного спілкування : Інтерактивне заняття
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 9-11 (Шифр П131260/2015/6)
Знайти схожі

27.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Березовська, Неоніла
Назва : Психологічна культура педагога
Місце публікування : Психолог дошкілля. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 10. - С. 14-20 (Шифр П163564/2015/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--професійні якості--емпатія
Знайти схожі

28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасенко, Ганна
Назва : Мій настрій сьогодні : Розвиток емоційного інтелекту школярів
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2016. - № 1/2. - С. 4-10 (Шифр П131260/2016/1/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емпатія--властивості емоційного інтелекту
Знайти схожі

29.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеренко, Жанна
Назва : Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2016. - № 7. - С. 54-59 (Шифр В353859/2016/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емпатія--саморегуляція
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Лой, Анатолій
Назва : Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антрополітичний підхід
Місце публікування : Філософська думка. - 2017. - № 4. - С. 47-65 (Шифр Ф008958/2017/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовлення--емпатія--соціальне мислення
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-70 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)