Пошуковий запит: (<.>K=жіночі образи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Українська мова і література в школах України - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркетинг в Україні - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Федосій О. О. Особливості мовної стилістики прози Галини Тарасюк /О. О. Федосій // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.19-21
|
>5.
| Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/Е. Ромат, Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 5/6.-С.68-73
|
>6.
| Пустотин В. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя?/В. Пустотин // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 3.-С.23-27
|
>7.
| Каплун Т. М. Жіночі персонажі опер М. Мусоргського І. М. Римського-Корсакова в контексті православної антропології/Т. М. Каплун // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 1.-С.323-327
|
>8.
| Король А. М. Художня образність та символічність жіночих партій у балетах української тематики середини XX століття/А. М. Король // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 33.-С.314-320
|
>9.
| Щока О. Жіночі образи як репрезентанти різних поглядів на фемінізм у романі Еліф Шафак "Три дочки Єви"/О. Щока // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 4.-С.34-43
|
|