Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=загальноосвітній навчальний заклад<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.66я73/С 69-166082
37.013.42(075)/С 69
Назва : Соціальна педагогіка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2014
Кільк.характеристики :309 с
Серія: Альма-матер: серію засновано в 1999 році
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2 (серія)
ISBN, Ціна 978-617-572-056-1
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія-- Соціологія --Україна
Соціальна педагогіка
Примірники : всього 3: ГП ЧЗ(2), Ф2(63), ГП АБ(27), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(61), ГП АБ(27), Ф3(5)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полякова, Вікторія
Назва : Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 3. - С. 14-17: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 371.311.1.041(477) + 373.5.015.324.4:159.947.5](477)
Предметні рубрики: Самостійна навчальна діяльність-- учні-- старша школа
Мотивація-- навчання-- учні-- ліцеї
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітній навчальний заклад--самостійна робота--самостійна навчальна діяльність--мотивація
Анотація: У статті висвітлюється аналіз мотивації учнів старшої школи до самостійної навчальної діяльності в умовах профільного освітнього простору закладу. Досліджено організаційний та мотиваційний аспекти цієї діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.015.62(477)/П 88
Автор(и) : Пузіков Д., Гораш, Катерина
Назва : Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 1/2. - С. 7–12. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.015.62(477) + 373.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Якість освіти-- загальноосвітні навчальні заклади
Інновації в освіті-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний розвиток--загальноосвітній навчальний заклад--оцінювання--рівні--особливості--умови
Анотація: У статті розглянуто проблему оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу із врахуванням особливостей та умов організації цього процесу відповідно до рівня інноваційного розвитку закладу.
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 5/6
Цікаві статті :
Бобрицька В. І. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні/ В. І. Бобрицька (стр.7-11) Кл.слова: державна кадрова політика,інклюзивна освіта,інклюзивне навчання
Брюханова Г. В. Тенденції професійної підготовки фахівців друкованої продукції в Україні: початок XXI століття/ Г. В. Брюханова (стр.12-16) Кл.слова: дизайн друкованої продукції,екодизайн,євроінтеграція
Диба Т. Г. Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба (стр.16-22) Кл.слова: зміст професійної освіти,неперервна освіта,професійна підготовка
Грищук Ю. В. Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених/ Ю. В. Грищук (стр.22-26) Кл.слова: вища освіта,євроінтеграція,принципи розвитку вищої освіти
Сапрунова О. Г. Генеза концепцій інтелектуальної обдарованості у світовій психолого-педагогічній думці/ О. Г. Сапрунова (стр.26-31) Кл.слова: інтелект,обдарованість,початкова школа
Нагрибельна І. А. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови / І. А. Нагрибельна (стр.32-36) Кл.слова: інтеграція,лінгводидактика,проблемно-модульна технологія навчання
Дика Н. М. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н. М. Дика (стр.37-42) Кл.слова: вказівні слова,засоби зв'язку,лінгвістичні поняття
Shkilyova G. The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school/ G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko (стр.43-47) Кл.слова: навчальні досягнення,оцінювання,початкова школа
Донець М. Г. Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі/ М. Г. Донець (стр.47-51) Кл.слова: математична освіта,математика,сільська школа
Редько С. І. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ С. І. Редько, А. Г. Панченко (стр.52-58) Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад,конкурентна перевага,освітня послуга
Нідзієва В. А. Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів/ В. А. Нідзієва (стр.58-62) Кл.слова: організаційна культура,загальноосвітній навчальний заклад,управління
Проценко О. Б. Інноваційні лекції у професійній підготовці магістрів/ О. Б. Проценко (стр.63-) Кл.слова: інноваційна лекція,інтерактивні технології,професійна підготовка
Гнілуша Н. В. Застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх екологів в умовах університету/ Н. В. Гнілуша, С. І. Гнілуша (стр.68-72) Кл.слова: метод проектів,професійна діяльність,підготовка екологів
Козир М. В. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу / М. В. Козир (стр.73-77) Кл.слова: ІКТ-педагогіка,інтеграція,інформаційна компетентність
Щербина О.А. Організація навчання викладачів на робочому місці при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в університеті/ О. А. Щербина (стр.78-83) Кл.слова: інформальне навчання,навчання на робочому місці,підвищення кваліфікації викладачів
Ковальчук І. М. Організація педагогічної взаємодії як чинник розвитку професійних якостей вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті/ І. М. Ковальчук (стр.83-88) Кл.слова: педагогічна взаємодія,позиція групи,позиція слухача
Процька C. M. . Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології/ C. M. Процька (стр.88-92) Кл.слова: бакалаври філологи,інформатизація освіти,професійні компетентності
Кульбашна Я. А. Принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця у вищому медичному закладі України/ Я. А. Кульбашна (стр.93-97) Кл.слова: вища освіта,фахівці із стоматології,стоматологічна освіта
Волкова Н. І. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова (стр.98-102) Кл.слова: компетентність,компетенція,професійна компетентність
Беседа Н. А. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього навчального закладу до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа (стр.102-107) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,організаційно-методичний супровід,мотивації
Луценко О. В. Дидактичні засади формування мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України до навчання/ О. В. Луценко (стр.107-110) Кл.слова: мотиваційна сфера,мотиваційний зміст освіти,навчальна мотивація
Петренко Н. В. До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання/ Н. В. Петренко (стр.111-114) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна компетентність
Загородня А. А. Базові поняття професійної підготовки фахівців економічної галузі в українському та польському освітньому просторі/ А. А. Загородня (стр.115-119) Кл.слова: економічна освіта,освітологія,професійна підготовка
Литвин Л. В. Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти/ Л. В. Литвин (стр.120-125) Кл.слова: дошкільна освіта,підготовка педагогів в Німеччині,навчальні модулі
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у галузі шкільної освіти: досвід Німеччини та Австрії/ Н. Г. Пономаренко (стр.120-129) Кл.слова: шкільна освіта в Німеччині,шкільна освіта в Австрії,експертна діяльність
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Сполучених Штатів Америки/ О. Ю Лисенко (стр.129-133) Кл.слова: етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів,Сполучені Штати Америки
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Сергій Іванович, Панченко, Алла Гнатівна
Назва : Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 5/6. - С. 52-58. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/5/6). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітній навчальний заклад--конкурентна перевага--освітня послуга
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нідзієва, Вероніка Анатоліївна
Назва : Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 5/6. - С. 58-62. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/5/6). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--загальноосвітній навчальний заклад--управління
Знайти схожі

9.

Назва газети: Управління освітою -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Харченко Н. Про кілька фраз, які не варто вживати керівнику/ Н. Харченко (стр.4-5) Кл.слова: фрази для керівника,ділове спілкування,управління
Бех І. Формування в підлітків національно-культурної ідентичності у загальноосвітніх навчальних закладах. Концептуальні засади/ І. Бех, К. Журба (стр.6-19) Кл.слова: національно-культурна ідентичність,національна культура,національна ідея
Онищенко О. Вибір чи перебір? Чи мають право елітні школи відбирати учнів/ О. Онищенко (стр.20-23) Кл.слова: доступ до шкільної освіти,стратегія освіти,вступ до школи
Оновлено навчальні програми. Ключові зміни (стр.24-39) Кл.слова: навчальна програма,загальноосвітній навчальний заклад,навчальний предмет
Формування мовних компетенстностей учнів ЗНЗ. 30 додаткових заходів щодо формування мовних компетентностей учнів ЗНЗ із навчанням мовами національних меншин (стр.40-44) Кл.слова: мовна компетентність,загальноосвітній навчальний заклад,мова національних меншин
Визначено структуру 2017/18 навчального року. Лист Міністерства освіти і науки (стр.45-49) Кл.слова: навчальний рік, 2017/18,навчальний план,загальноосвітній навчальний заклад
Укладання контракту з керівниками комунальних навчальних закладів (стр.50-51) Кл.слова: навчальний заклад,укладення контракту,трудові відносини
Надання щорічної відпустки. Черговість надання щорічної відпустки визначається графіком, який погоджується з профспілковою організацією (стр.52-53) Кл.слова: щорічна відпустка,трудові відносини,оплачування відпустки
Сташук К. Ви прийшли на прийом. Етикет у приймальні та кабінеті керівника/ К. Сташук (стр.54-57) Кл.слова: діловий етикет,професійна етика,ділове спілкування
Сташук К. До вас прийшли на прийом. Правила етикету для керівника/ К. Сташук (стр.58-61) Кл.слова: діловий етикет,професійна етика,ділове спілкування
Цікаві статті :
Знайти схожі

10.

Назва газети: Управління освітою -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Харченко Н. Не Ідеальний керівник/ Н. Харченко (стр.4-5) Кл.слова: управління,лідерство,поведінка керівника
Освітянські послуги для особливих дітей. Батьки зможуть відслідковувати використання коштів субвенції на освітянські послуги для особливих дітей (стр.6) Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад,освітянські послуги,використання коштів
Англійська онлайн. "Школярі зможуть безкоштовно вивчати англійську онлайн, що покращить доступ учнів до якісної освіти", - Павло Хобзей (стр.7-11) Кл.слова: англійська мова,безкоштовне вивчення мови,українські школярі
Онищенко О. Що робити з репетиторством у школах? Поради міжнародних експертів/ О. Онищенко (стр.12-13) Кл.слова: шкільні репетитори,додаткові заняття,доброчесність в освіті
Каланчин О. Управління в інтелектуальних та творчих організаціях. Особливості управління в сучасних умовах/ О. Каланчин (стр.14-21) Кл.слова: управління,управлінська діяльність,управління персоналом
Кирилишин В. Управління інтелектуальною власністю як система стратегічних дій/ В. Кирилишин (стр.22-31) Кл.слова: інтелектуальна власність,управління,організаційні форми управління
Відповідальність роботодавця за ненадання щорічної відпустки (стр.32) Кл.слова: щорічна відпустка,закон про працю,оплата праці
Законодавчі зміни до порядку стягнення аліментів на дитину (стр.37) Кл.слова: аліменти,порядок стягнення аліментів,консультації юриста
Кочевенко І. Управлінець і колективи. Особливості управління різними типами колективів/ І. Кочевенко (стр.38-40) Кл.слова: робота з командою,характеристики колективу,управління
Кочевенко І. Шерше ля фам. Особливості управління жіночим колективом/ І. Кочевенко (стр.41-45) Кл.слова: жіночий колектив,робота з командою,управління
Кочевенко І. Принцип "ззолотих наручників". Особливості управління чоловічим колективом/ І. Кочевенко (стр.46-49) Кл.слова: чоловічий колектив,управління робота з командою
Кочевенко І. Жінки бачать дерева, чоловіки-ліс. Особливості управління змішаними колективами/ І. Кочевенко (стр.50-52) Кл.слова: робота з командою,змішаний колектив,управління
Кочевенко І. Співробітники "хай-по". Особливості управління колективом молодих співробітників/ І. Кочевенко (стр.53-55) Кл.слова: молодий співробітник,управління,робота з командою
Кочевенко І. Вік, коли життя лише починається. Особливості управління співробітниками пенсійного та передпенсійного віку/ І. Кочевенко (стр.56-57) Кл.слова: співробітники пенсійного віку,робота з командою,управління
Ромашко І. Етикет "згори", "знизу" і "по горизонталі". Культура взаємин/ І. Ромашко (стр.58-65) Кл.слова: професійна етика,управлінський процес,ділове спілкування
Цікаві статті :
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)