Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (49)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 837
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    [Текст] // Бібліотечна планета. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2012. - N 4. - С. 38

Кл.слова (ненормовані):
базова мережа -- заклади культури -- бібліотеки

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.11.2012р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


   
    10 правил успішної презентації // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [52–54].
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі-методисти -- презентації -- пам’ятки
Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


   
    5 методів заощадження електроенергії : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. [63].
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Освіта батьків--Україна

   Дошкільне виховання--Економічне виховання--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- робота з батьками -- освіта батьків -- раціональне споживання -- основи раціонального споживання -- електроенергія -- заощадженння -- економічне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


   
    6 засад підвищення кваліфікації для педагогічних працівників // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - Підгот. відповід. до Закону України "Про освіту" від 5 верес. 2017 р. № 2145-ІІІ.

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--підвищення кваліфікації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- підвищення кваліфікації -- нормативно-правові документи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Chervona, L.
    Social and cultural determinants of the university social responsibility [Електронний ресурс] / L. Chervona, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P25-31, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університет -- соціальна відповідальність -- детермінанти -- заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Devecioğlu, Sebahattin
    The impact of coronavirus pandemic lockdowns on sports economics = Вплив блокування пандемії коронавірусу з економіки спорту / Sebahattin Devecioğlu // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
Коронавірус -- Covid-19 -- спорт -- економіка
Анотація: Коронавірус отримав назву Coronavirus 2019-nCoV або (Covid-19) Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) поширилася по всіх куточках земної кулі, порушуючи багато аспектів повсякденного життя. Пандемія змусила країни запровадити суворі заходи заходи соціального дистанціювання для запобігання поширенню вірусу; вони включають поради залишатися вдома, закриття шкіл і підприємств і перерву в повсякденному соціальному житті,щоб зменшити тісні контакти між людьми. Спорт не є винятком: засоби до існування в цьому секторі були серйозно порушені; закрито тренажерний зал, заклади відпочинку, спорту та відпочинку вниз; призупинено професійний і громадський спорт; і великі події були скасовано. Дослідження показують, що це має багато економічних і соціальних наслідків фактичне закриття секторів спорту та туризму та найсуворіший локдаун заходів. Це дослідження було спрямоване на вплив карантину через епідемію коронавірусу на спорт економіка.Матеріал і методи. Дослідження розглянуто описово і вперше і другі доступні джерела – узагальнення літератури. Вміст мережі Офіційні сайти були оцінені за допомогою техніки документування. Результати. Майже через рік після першого спалаху смертельний штам Коронавірус Covid-19 все ще вирує у всьому світі, а спортивна екосистема – ні пощадили. Хоча відповіді країн дуже відрізнялися, глобальна реакція призвело до майже повного припинення змагань усіх рівнів, у тому числі багаторазових перенесення великих спортивних подій, таких як Олімпійські ігри та Європа Чемпіонат з футболу. Підрахунки показують, що майже мільйон робочих місць, пов’язаних зі спортом вплинуло в ЄС не лише на професіоналів у сфері спорту, а й на пов’язаних із ними осіб роздрібна торгівля та спортивні послуги, такі як подорожі, туризм, інфраструктура, транспорт, харчування та медіа-мовлення, щоб назвати лише деякі.За оцінками, заходи, пов’язані з Covid, спричинили втрату близько 50 мільйонів євро ВВП у ЄС-27. У 2018 році спортивна індустрія досягла 7% виграти в усьому світі в основному завдяки мегаподіям, таким як Чемпіонат світу з футболу. Це спонукало участь у спортивних заходах і змусили аналітиків оптимістично оцінити значення світовий спортивний ринок до 2023 року складе 627 мільярдів доларів США, що на 33% більше, ніж у 2018 році.
Дод.точки доступу:
Девецоглу Себахаттін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Krotofil, M.
    Activity of schools and educational courses for soldiers of the Ukrainian Galician Army interned in Czechoslovakia as a form of their socialization (1919-1920) = Діяльність шкіл та освітніх курсів для інтернованих вояків Української Галицької Армії в Чехословаччині як одна з форм їх соціалізації (1919-1920 рр.) / M. Krotofil, I. Sribnyak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P58-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
школа -- освітні курси -- навчання -- інтерновані -- табір Німецьке Яблонне -- Українська Галицька Армія
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності шкіл та освітніх курсів у таборі інтернованих військ Української Галицької Армії Німецьке Яблонне (Чехословаччина) у 1919-1920 рр. Актуальність теми даного дослідження полягає в тому, що дозволяє переосмислювати досвід загальноосвітньої та професійної підготовки інтернованих вояків-українців у таборах Чехословаччини в часи постімперської модернізації країни (1919-1920 рр.). Запропонована для таборян "освітня формула" значною мірою сприяла їх соціалізації та глибшому пристосуванню до умов життя серед титульних етносів (чехів і словаків). Завдяки порівняно сприятливим умовам перебування в ЧСР та готовності її уряду надавати гуманітарну допомогу слов'янам-емігрантам у рамках "руської акції", частина колишніх вояків отримала можливість набути вищу освіту в чеських вищих навчальних закладах. Табір став справжнім осередком єднання всіх галичан, перетворившись на центр інтенсивної культурно-просвітницької роботи в цій країні. З метою повної ліквідації неписьменності серед стрілецтва у таборі було засновано значну кількість курсів початкової освіти. Воякам з достатнім освітнім цензом (із закінченою початковою чи незакінченою середньою освітою) викладались спеціальні курси з кооперації, молочарства, сільського господарства та ін. Крім того, тут діяла ціла низка загальноосвітніх, кооперативних, господарських, торговельних курсів, а також школи кількох ступенів, на яких слухачі здобували знання з різних ділянок науки. Також у таборі можна було набути відповідний фах у шевській, кравецькій, столярській, слюсарській, палітурній, електротехнічній майстернях; діяли ветеринарні й лікарські курси; старшини мали можливість завершити середню освіту та підготуватись до вступу у вищі навчальні заклади Чехословаччини. Значна увага в культурно-просвітницькій роботі з інтернованими приділялась поширенню серед вояцтва історичних знань як на рівні стрілецьких університетів, так і початкових та середніх шкіл. Одночасно ця робота включала в себе й збирання матеріалів, документів, спогадів, мемуарів - що мало велике значення для наступних поколінь істориків. Діяльність таборових освітніх курсів дозволила майже повністю ліквідувати неписьменність серед інтернованого вояцтва УГА та в значній мірі підготувати його до переходу на цивільний стан. Освітня робота, започаткована у таборах, заклала міцне підґрунтя для продовження навчання українського вояцтва вже за цивільними фахами за кордоном
Дод.точки доступу:
Sribnyak, I.
Срібняк Ігор,
Кротофіл Мацей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Krynicki, Bartłomiej.
    Sport facilities and the Сovid-19 pandemic time – sanitary restrictions = Спортивні заклади під час пандемії Сovid-19 – санітарні обмеження / В. Krynicki, А. Pawlikowska-Piechotka // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 18-33, DOI 10.28925/2664-2069.2023.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спорт -- спортивні споруди -- пандемія COVID-19 -- санітарна безпека
Анотація: Пандемія COVID-19 спричинила безпрецедентний збій спорт по всьому світу. Предметом роботи є заходи, які вживаються для зниження ризики для анітарної безпеки людей, які займаються різними видами спорту або активно відпочивають відкриті громадські місця. Мета дослідження: Розглянуто проблему з точки зору підготовки спортсменів об’єктів у новій обстановці, в надзвичайний час під час тренувань і спорту події були предметом санітарних обмежень і зміни правових норм. The автори провели ретельне дослідження та глибоке розуміння, зосередившись на різних наслідках. Санітарний режим для занять спортом (тренування і спортивні змагання, відпочинок і освіти), обов’язкових правил санітарного режиму, запроваджених під час COVID 19 час пандемії та рекомендації автора. Матеріали і методи: Дослідження базувалося на критичному прочитанні нормативно-правових актів (державні та місцеві нормативні акти), рекомендації ВООЗ ООН та МОК, опубліковані праці інших дослідників (кабінетний метод дослідження). Важливим елементом це дослідження було результатом досвіду та спостережень одного з авторів зосереджено на впливі обмежень у спортивному клубі у Варшаві. Сюди, були зібрані кількісні та якісні дані (вторинного та первинного характеру), на основі якого після аналізу та інтерпретації даних – остаточний висновки були сформульовані у вигляді авторських рекомендацій для в принципи санітарної безпеки у спортивних спорудах. Результати. Автори займаються цією проблемою з 2020 року, тепер поки що третій рік вже систематично збирає матеріали про спорт, відпочинок і туризм під час пандемії Covid-19. Безсумнівно, пандемія COVID-19 мала вкрай негативно впливає на спорт. Тим не менш, слід сказати, що фізична діяльність, заняття спортом під час спалаху коронавірусу – в межах санітарні обмеження – відігравали важливу роль у розвитку фізичного та психічного здоров’я, життєва сила та індивідуальний дух . Остаточні висновки включали вплив спалаху COVID-19 на спорт, спортивні споруди та обговорення того, як мають змінитися закриті та зовнішні спортивні споруди у майбутньому для відповідності можливим санітарним обмеженням
Дод.точки доступу:
Pawlikowska-Piechotka, Anna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
377.36(438)
K98


    Kwiatkowski, Stefan M..
    Kształcenie zawodowe. Dylematy teorii і praktyki / S. M. Kwiatkowski. - Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2001. - ISBN 83-87925-42-X : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійно-технічна освіта--Теорія і практика--Польща--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітні цілі -- зміст освіти -- виховні заклади -- система навчання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.


    Marchenko, Nataliia.
    Interactive learning methods in higher education institutions [Електронний ресурс] / N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P146-156, DOI 10.28925/2518-7635.2023.810. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- цифрові додатки -- вищі навчальні заклади -- студентоцентроване навчання -- творчість
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі використання інтерактивних методів навчання у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на тому, що студентоцентроване навчання вимагає від викладачів використання інноваційних методів, які забезпечують максимальний зв’язок теоретичної інформації з її практичним застосуванням, розвиток професійних навичок шляхом безпосереднього вирішення кейсів і проблемних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Slipchuk, Valentyna
Yuzkiv, Halyna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Rapti, S.
    Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece [Електронний ресурс] / S. Rapti, G. Pavlidis. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P101-120, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
дислексія -- вищі навчальні заклади -- читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Pavlidis, G.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Єльникова, М. П.
    Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66

Рубрики: Вчителі--Педагогічна майстерність--Управління

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- діагностико-технологічний підхід -- технологічна карта -- заклади загальної середньої освіти -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- науково-методична робота

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Єресько, О. В.
    Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в п'ятих класах загально-освітніх навчальних закладів [Текст] : додатки до листа МОН України від 24.05.2013 №1/9-368 / О. В. Єресько // Українська мова й література в сучасній школі : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2013. - № 7-8. - С. 2-11
ДРНТІ

Рубрики: навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
загально-освітні навчальні заклади -- 5 КЛАС -- ЛИСТ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

18.
17.023.36(082)
А 43


    Єсипенко, Роман Миколайович.
    Пошуки соціально-обумовлених принципів організації навчального процесу в українській театральній рсвіті у 20-ті - першій половині 30-х років XX століття [Текст] / Р. М. Єсипенко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / М-во культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 26. - С. 329-336. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
драматичні навчальні заклади -- театральні кадри -- мистецька інтелегенція -- режисерська лабораторія
Дод.точки доступу:
Чернець, В. Г. \ред.\
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Інв.9884 - 15.00 грн. (вільний)


Знайти схожі

19.


    Іваненко, Галина.
    Реалізація основних засад академічної доброчесності при підготовці фахівців спеціальності 017 Фізична культура і спорт у Київському університеті імені Бориса Грінченка / Г. Іваненко, О. Ярмолюк, О. Мусіяченко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 104-114, DOI 10.28925/2664-2069.2023.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти
Анотація: Завдяки постійному розвитку інформаційно-комунікаційних технологій ми отримали майже безмежну можливість пошуку та поширенняінформації. Але ця безмежність спричинила виникнення таких негативних наслідків, як розповсюдження академічної не доброчесності в освітній та наукових діяльностях. Особливого значення, також, набуває актуалізація питань академічної доброчесності в умовах дистанційного формату освітнього процесу, який був впроваджений в Україні протягом пандемії COVID-19 та продовжений завдяки встановленню військового положення у країні.
Дод.точки доступу:
Ярмолюк, Олена
Мусіяченко, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Іванов, О. Р.
    Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 38–56.

Рубрики: Експериментальні навчальні заклади--школа сприяння здоров’ю--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Служба здоров’я -- Центр сприяння здоров’ю -- збереження здоров’я -- школа сприяння здоров’ю -- навчальні заклади -- експериментальні школи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)