Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Капралюк, Оксана.
    Мережа сільськогосподарських бібліотек та її інформаційний ресурс [Текст] / О. Капралюк // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 30-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські бібліотеки -- навчальні видання -- електронні документи -- інформаційний простір -- заклади вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Левицька, С. О.
    Оцінка доходів державних закладів вищої освіти за принципами реформованого бюджетного обліку [Текст] / С. О. Левицька, Н. І. Сушко // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 5. - С. 38-49. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бюджетний облік -- доходи від обмінних операцій -- бюджетні установи -- заклади вищої освіти
Дод.точки доступу:
Сушко, Н. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Кабінет Міністрів України.
    Про підвищення посадових окладів науково-педагогічних працівників [Текст] : постанова, від 23 січня 2019 року, №36 / Кабінет Міністрів України // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання : систематичне видання. - 2019. - № 2. - С. 35

Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- заклади державної форми власності -- заклади комунальної форми власності -- посадовий оклад

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Коржова, Тетяна Василівна.
    Проблеми нормативно-правового забезпечення підготовки спеціалістів із зв’язків з громадськістю в системі вищої школи України [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- вища школа -- заклади вищої освіти -- нормативно-правове забезпечення -- освітні стандарти -- управління якістю освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Затонацька, Т. Г.
    Трансформація напрямів взаємодії держави та приватного сектору у сфері вищої освіти в Україні: сучасний стан і вектори розвитку [Текст] / Т. Г. Затонацька, О. О. Герасименко // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 1. - С. 68-79. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- державна форма власності -- приватна форма власності -- державна політика у сфері вищої освіти -- законодавче регулювання вищої освіти
Дод.точки доступу:
Герасименко, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Мартиненко, С.
    Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 28-32, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація -- персоніфікація -- персоніфікований підхід -- фахова підготовка -- заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Білінець, М. Ю.
    Фінансування вищої освіти в Україні у XXI столітті: виклики та перспективи їх подолання [Текст] / М. Ю. Білінець, А. Є. Буряченко, Т. В. Паєнтко // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2021. - № 2. - С. 98-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2305-7645. - ISSN 2522-4662

Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- фінансування вищої освіти -- бюджетне фінансування -- джерела фінансування
Дод.точки доступу:
Буряченко, А. Є.
Паєнтко, Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Мартиненко, С.
    Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 32-37, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекційна (коригувальна) -- анкетування -- заклади вищої освіти -- освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему функціонування корекційної діагностики в закладах вищої освіти, подано аналіз основних концепцій розвитку педагогічної діагностики, її основних функцій; розкрито сутність і особливості діагностичної діяльності викладача університету. Автором особливу увагу звернено на складові корекційної функції діагностики, особливості її реалізації в освітньому процесі університету, її вплив на професійне становлення особистості, індивідуалізацію освітнього середовища. Подано конкретні приклади проведення корекційної діагностики у Київському міжнародному університеті з метою моніторингу навчальних досягнень студентів; проаналізовано труднощі та алгоритм їх подолання; розкрито особливості проведення діагностичного тестування й анкетування студентів багатопрофільного університету; визначено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Коритник, Л. П.
    Концептуальні засади формування бюджетів в управлінському обліку закладів вищої освіти [Текст] / Л. П. Коритник // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 8. - С. 75-88. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бюджет -- бюджетні кошти -- бюджетування -- державні фінансові ресурси -- заклади вищої освіти -- фінансування -- управлінський облік -- центр відповідальності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Chervona, L.
    Social and cultural determinants of the university social responsibility [Електронний ресурс] / L. Chervona, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P25-31, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університет -- соціальна відповідальність -- детермінанти -- заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)