Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


    Maciołek, R.
    Kazimierz Marciniak’s views on science tasks = Погляди казимежа марціняка на завдання науки / R. Maciołek // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P22-36, 10.28925/2518-7635.2021.62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
наукове дослідження -- заклад вищої освіти -- виховна функція науки -- прогностична функція науки -- індуктивізм -- науковість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Маціолек Рихард


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.


    Кузьмінська, Олена Геронтіївна.
    Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 50-63, DOI 10.28925/2414-0325.2024.164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
групова динаміка -- проєктне навчання -- успішні практики -- експертне оцінювання -- заклад вищої освіти
Анотація: Щоб залишатися конкурентоспроможними та справлятися із постійно зростаючою складністю глобальної економіки та мінливими умовами організації праці, зокрема, пов’язаними із наслідками пандемії COVID-19, установи та комерційні компанії покладаються на команди, які легко адаптуються та постійно навчаються.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Погребняк, Денис Андрійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Spirina, T.
    Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions = Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P62-71, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- інтегрована група -- студенти з інвалідністю -- освіта -- навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Grabowska, B.
Грабовська Барбара
Liakh, T.
Лях Тетяна
Спіріна Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Datsenko, T.
    Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P91-99, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- маркетинг вищої освіти -- соціальні медіа -- соціальні мережі -- рекрутинг студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Vyhovska, О.
Виговська Ольга
Sinko, A.
Сінько Андрій
Даценко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Клімова, А. В.
    Інституційні основи ліцензування освітньої діяльності у сфері вищої освіти України / А. В. Клімова // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне регулювання надання освітніх послуг -- заклад вищої освіти -- ліцензування господарської діяльності -- ліцензування надання освітніх послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Коваль, Людмила.
    Інтегральні засади функціонування споживачів кооперації та кооперативної освіти: відповідні на виклики XXI ст. [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 12. - С. 7-24

Кл.слова (ненормовані):
споживча кооперація -- заклад вищої освіти -- навчальна платформа
Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ, Ф3


Знайти схожі

7.


    Кузьмінська, О. Г.
    Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 80-91, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
освітня програма -- інформаційна система -- тестування -- магістр -- заклад вищої освіти
Анотація: В умовах COVID-19, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань цифровізації сучасних університетів є реалізація маркетингових стратегій, зокрема, для здійснення професійно орієнтаційних заходів, та допомога майбутнім абітурієнтам – здобувачам І та ІІ (магістерського) рівня вищої освіти, у здійсненні вибору освітніх програм. Відтак актуалізується потреба проєктування інформаційної системи підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм за результатами профорієнтаційного тестування. Створення та використання системи «Підбір магістерської програми» сприятиме підвищенню ефективності профорієнтаційної роботи зі сторони закладів вищої освіти, а також більш свідомому вибору освітньої програми з боку вступників. За результатами аналізу потреб потенційних користувачів (майбутніх магістрантів) та існуючих аналогів, нами змодельовано інформаційну систему підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм. Визначено основні бізнес-процеси, типи користувачів (абітурієнт, методист, експерт, аналітик) та варіанти їх взаємодії із системою, а саме: формування тестів, проходження тестування, надання рекомендацій (освітніх програм) та здійснення освітньої аналітики. Запропоновано варіант реалізації цієї системи засобами Visual Stusio Code та MySQL для визначення спеціальностей та освітніх програм на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Даний веб-ресурс може бути корисним як для студентів чи майбутніх абітурієнтів університету, так і для інших користувачів, адже розроблювана система належить до класу довідкових. Окреслено напрями подальших досліджень, зокрема, застосування методів інтелектуального аналізу даних для здійснення освітньої аналітики. Визначено необхідність залучення фахівців для створення тестів – бази для визначення освітньої програми не лише на основі аналізу вподобань майбутніх абітурієнтів, але й рівня сформованості відповідних професійних навичок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кантур, В. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Марковець, Олександр Вікторович.
    Інформаційне забезпечення адаптації студентів 1 курсу до навчання у закладах вищої освіти (на прикладі Національного університету "Львівська політехніка") [Текст] / О. В. Марковець, У. Р. Ковальчук, Т. С. Клиніна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 105-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адаптація першокурсників -- заклад вищої освіти -- інфораційний навчальний простір -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Ульяна Романівна
Клиніна, Тетяна Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Гапон, В. В.
    Інформаційно-аналітичне забарвлення процесу атестації докторів філософії [Текст] / В. В. Гапон, М. І. Шараєвська, Т. С. Дерепа // . - С. 35-44. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
спеціалізована вчена рада -- заклад вищої освіти -- науково-дослідна установа -- наукові кадри -- науково-педагогічні кадри -- доктор філософії
Дод.точки доступу:
Шараєвська, М. І.
Дерепа, Т. С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Палій, Сергій Васильович.
    Інформаційно-аналітичний центр у контексті розвитку сучасної технології наукової комунікації [Текст] / С. В. Палій // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичний центр -- заклад вищої освіти -- наука -- сучасні технології -- публікаційна активність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Іванюк, Г.
    Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів [Електронний ресурс] / Г. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 68-82, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний концепт -- заклад вищої освіти -- освітньо-професійна програма -- зміст освіти -- нова освітня стратегія -- освітній процес -- підготовка педагогів -- професійна діяльність
Анотація: У статті актуалізовано аксіологічні ідеї нової освітньої стратегії підготовки педагогів в освітньому просторі України. Подано ретроспективний огляд аксіологічних ідей українських і зарубіжних філософів, педагогів, психологів щодо освіти людини. Розкрито психологічні, дидактичні, естетичні, етичні детермінанти багатовимірної педагогічної діяльності. Висвітлено результати емпіричного пошуку, що засвідчують нагальну потребу в обґрунтуванні засадничих аксіологічних ідей і упровадженні їх у практику підготовки педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.
Шифр: Б222100/2023/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2
Зміст:
Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних
Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери
Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга
Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент
Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології
Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки
Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база
Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації
Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір
Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання
Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ
Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій
Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання
Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: Б222100/2022/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3
Зміст:
Ржеуський, Антоній Валентинович. Електронні інформаційні ресурси бібілотек технічних університетів України: порівняльний аналіз / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунавець, В. В. Добровольська. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-технічна бібліотека, інформаційні ресурси, тематичний огляд літератури
Гуменчук, Василь Володимирович. Сучасні бібліотеки України як інклюзивний простір: промоція читання та популяризація книги / В. В. Гуменчук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інклюзивний простір, люди з особливими потребами, користувачі з вадами зору
Хрущ, Світлана Сергіївна. Концептуальна модель інноваційного медіапростору бібліотеки / С. С. Хрущ. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційний медіапростір бібілотеки, цифрові технології, компетентності бібілотечних фахівців
Комова, Марія Василівна. Науковий контент: чинники та динаміка розвитку української національної термінографії / М. В. Комова, А. І. Петрушка. - С.27-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науковий контент, енциклопедія, термінографія
Палеха, Юрій Іванович. Загальна класифікація документа: пропозиції щодо вдосконалення / Ю. І. Палеха. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документознавство, типологія документа, особливості фіксування інформації
Шевченко, Олена Василівна. Електронні документи в складі цифрової спадщини сучасного суспільства / О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документальна спадщина, цифровий ресурс, інформаційний простір
Василенко, Валерія Юріївна. Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти / В. Ю. Василенко. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: заклад вищої освіти, негативний імідж, інмутовані інмутанти
Кобижча, Наталія Іванівна. Кодування інформації: різновиди штучних знакових систем / Н. І. Кобижча, О. Л. Іващенко, В. В. Подгаєцька. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучні мови, систематизація, узагальнення
Доскіч, Людмила Степанівна. Інтернет-технології: від допоміжного засобу політичного просування до найважливішої складової виробничих кампаній / Л. С. Доскіч. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-технології, соціальні мережі, електоральний фандрайзинг і краудсорсинг
Палій, Сергій Васильович. Інформаційно-аналітична діяльність у контексті розвитку інформаційного суспільства / С. В. Палій. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, аналітика, інформаційно-аналітична діяльність
Терентьєв, Сергій Олександрович. Інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку мережі публічних бібліотек: теоретичні підходи / С. О. Терентьєв. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційне забезпечення, інноваційні технології, інформаційні послуги
Бачинська, Надія Анатоліївна. Професійна стандартизація: вимоги до компетентностей фахівця з бібліотечно-інформаційної справи / Н. А. Бачинська. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний стандарт, компетентності, трудові функції
Гуменчук, Анатолій Васильович. Зародження та розвиток ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти на Африканському континенті / А. В. Гуменчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища бібліотечна освіта, цифровізація освіти, диверсифікація бібліотекознавчих освітніх програм
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти / С. А. Ржечицька. - С.100-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недоліки дистанційного навчання, якість освіти, технології дистанційного навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
Шифр: Б222100/2023/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Добровольська, Вікторія Василівна. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства / В. В. Добровольська, Л. А. Чередник. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, соціокультурний простір, електронна бібліотека
Ржеуський, Антоній Валентинович. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України / А. В. Ржеуський. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні послуги, користувач бібліотеки, вебсайт
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст. / О. Я. Дуднік. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, структура змісту, закон України
Терентьєв, Сергій Олександрович. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек / С. О. Терентьєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційно-комунікаційне забезпечення, інформаційні послуги
Січкаренко, Галина Геннадіївна. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.) / Г. Г. Січкаренко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, мовна політика, радянська влада
Білущак, Тетяна Миколаївна. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі / Т. М. Білущак, С. І. Добровольська. - С.41-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: репрезентація української культури, цифрові колекції, вебінформаційне середовище
Варенко, Володимир Михайлович. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності / В. М. Варенко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, електронна комунікація, інформаційні технології
Трачук, Людмила Федорівна. Інструменти невербальної інтернет-комунікації / Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креолізація, смайл, емотикон
Паянок, Наталія Василівна. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди) / Н. В. Паянок. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опитування, юнацтво, молодь
Біловус, Леся Іванівна. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання / Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікативна компетентність, бібліотечна та орхівна справа
Бачинська, Надія Анатоліївна. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дуальна освіта, освітньо-професійний простір, заклад вищої освіти
Хіміч, Ярослава Олегівна. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху / Я. О. Хіміч. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрові компетентності, академічна доброчесність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Василенко, Валерія.
    Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: В730231/2017/12
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Коваль, Людмила. Інтегральні засади функціонування споживачів кооперації та кооперативної освіти: відповідні на виклики XXI ст. / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.7-24
Кл.слова: споживча кооперація, заклад вищої освіти, навчальна платформа
Зіньковський, Юрій. Мотивація до навчання у професійній школі / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко. - С.25-37
Кл.слова: загальноосвітня школа, інноваційна діяльність, рамка кваліфікацій
Ковалюк, Тетяна. Освітні стандарти для ІТ-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами / Т. Ковалюк, О. Чайковська. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІТ-індустрія, професійні стандарти, освітні стандарти
Матвієнко, Оксана. Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.56-64
Кл.слова: гуманізація освіти, ІТ-освіта
Дараган, Тетяна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.65-69
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, освітній прес, програмне забезпечення
Крученко, Світлана. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля / С. Крученко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербулінг, агресія, освітнє середовище
Бермус, Олександр. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус. - С.81-92
Кл.слова: онтологія і методологія освіти, реальність і дійсність освіти, просвіта
Безручко, Олександр. Початок кінопедагогічної діяльності Олександра Довженка / О. Безручко. - С.93-102
Кл.слова: Київський художній інститут, кінорежисер, методологічна комісія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ, Ф3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Іващенко, В. Л.
    Вища школа чи заклад вищої освіти? [Текст] / В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 73-78. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої освіти -- термін -- абревіатура -- галузеве розшарування -- стилістична диференціація
Анотація: У статті йдеться про розмежування стилістики контекстів та сфер використання термінів «вища шко-ла» й «заклад вищої освіти» в їхній кореляції з абревіатурами «виш» та «ЗВО». Враховано погляди відомих мовознавців щодо вживання лексичних одиниць «вища школа» (виш), «вищий учбовий заклад» (вуз), «вищий навчальний заклад» (ВНЗ), «заклад вищої освіти» (ЗВО) у художніх текстах та повсякденні. Виявлено галузеве розшарування й стилістичну диференціацію словосполучення «вища школа» (виш), його фіксацію в лексико-графічних джерелах та неусталеність стильової належності за різними джерелами й коментарями науковців. Проблема диференціації зазначених вище термінів вимагає застосування методів суцільної вибірки контекстів уживання цих термінів, лексико-семантичного та лексикографічного аналізу.Зосереджено увагу на незнанні механізмів творення складноскороченого слова «виш» в українській мові, що спричиняє некоректне його використання у ЗМІ та нерозрізнення лексичних одиниць «виш» та «ЗВО» у се-редовищі фахівців. Слово «виш» походить від терміносполучення «вища школа» і його активно використову-ють на позначення закладів вищої освіти. Однак терміносполучення «вищий навчальний заклад» і «вища шко-ла» є не абсолютними синоніми, як їх часто позиціонують, а відносними (частковими), які мають відмінності у вживанні.Рекомендовано щодо вживання цих лексичних одиниць у лінгвостилістиці неформального (неофіційного), на-півформального (напівофіційного) ділового епістолярію та у сфері офіційного документообігу. Якщо працювати у законодавчому полі та з офіційно-діловим документообігом, треба послуговуватися офіційним терміном «за-клад вищої освіти». Натомість скорочення «виш» можна використовувати у неформальному (неофіційному) або напівформальному (напівофіційному) діловому епістолярії, в науковій та навчальній літературі.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Щербіна, Ольга Сергіївна.
    Впровадження та перспективи використання програм-парсерів в закладах вищої освіти [Текст] / О. С. Щербіна, Ю. О. Вакуленко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
програми-парсери -- заклад вищої освіти -- відділ кадрів -- парсинг -- інформація -- комунікація -- комунікаційний процес
Дод.точки доступу:
Вакуленко, Юлія Олегівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

19.


    Васильєва, М.
    Гейміфікація в підготовці соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 97-114, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- заклад вищої освіти -- компоненти -- підготовка -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття «гейміфікація»; визначено напрями її застосування в освіті; охарактеризовано досвід використання концепції гейміфікації у широкому сенсі у виховній соціально-педагогічній діяльності; з’ясовано мету й результати використання гейміфікації в закладах вищої освіти; визначено елементи з ігор, які набули розповсюдження в гейміфікації; розкрито її основні компоненти. Охарактеризовано зміни в ігровій діяльності, зумовлені віком людини, що мають враховуватися під час проєктування освітнього середовища з використанням гейміфікації. Проаналізовано досвід використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників (Університет Конкордія (Портленд, США) і Центр прикладних соціальних досліджень Мельбурнського королівського технологічного університету (Австралія)). Визначено найбільш поширені практики застосування гейміфікації: онлайн-курси (МООК) соціального напряму, тренінги, платформи підтримки гейміфікації; 3D віртуальне середовище. З’ясовано, що в підготовці фахівців соціальної галузі гейміфікація ще не набула широкого розповсюдження. Визначено, що результати емпіричних досліджень ефективності впливу гейміфікації навчального середовища на якість підготовки фахівців соціальної галузі є різними й виявляють ускладнення технічного, психологічного й педагогічного характеру. Охарактеризовано чинники, що обмежують запровадження гейміфікації в навчальному процесі. Враховуючи особливості гейміфікації, узагальнено можливості застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників у закладах вищої освіти. Визначено, що вибір видів і способів реалізації ігрових елементів має визначатися викладачем залежно від загальних цілей дисципліни, забезпечуючи реалізацію освітньої програми, і відповідати Стандарту підготовки фахівця соціальної галузі. Проте, збільшення попиту на дистанційні послуги в навчанні буде розширювати пошуки шляхів використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романова, І.
Шеплякова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Кузьмінська, Олена Геронтіївна.
    Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 26-39, DOI 10.28925/2414-0325.2023.143 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гнучкі методології -- управління проєктами -- опитування -- заклад вищої освіти
Анотація: За сучасних умов глобалізації та повсюдної цифровізації співпраця між людьми у віртуальних середовищах стає важливою передумовою успіху як окремих людей, так і команд. Ця тенденція відображається і в освітній галузі, а в умовах високого ступеня невизначеності щодо доступу до навчальних ресурсів та засобів комунікації, спричиненого пандемією COVID-19 чи військовими діями на території України, актуалізується потреба застосування гнучких методологій не лише у навчанні майбутніх ІТ-фахівців. При цьому застосування онлайн засобів підтримки проєктного навчання та управління Agile-проєктами сприяє покращенню, а за певних умов є єдиним способом організації, співпраці між членами динамічних команд, формуванню у студентів цифрової компетентності та м’яких навичок, а також набуттю досвіду професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мазорчук, Марія Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)