Пошуковий запит: (<.>K=заклад дошкільної освіти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Гавриш Наталія Новий Закон України "Про освіту". Які зміни очікують на дошкілля? /Наталія Гавриш, Катерина Крутій // Дошкільне виховання, 2017,N № 11.-С.2-6
|
>2.
| Наказ про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. -Київ:Основа, 2018,N № 8.-С.2-8
|
>3.
| Практика управління дошкільним закладом - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Дитячий садок. Управління - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Омельченко М. Управління інноваційними підходами у дошкільній освіті в Україні/М. Омельченко // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 3.-С.38-44
|
>6.
| Козир М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти/М. Козир, Т. Калініченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.64-71
|
>7.
| Пономаренко Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/Т. Пономаренко, О. Кузіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.89-93
|
>8.
| Рего Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині/Г. Рего, Ю. Тордік // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.32-38
|
>9.
| Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.59-64
|
|