Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад дошкільної освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш Наталія, Крутій Катерина
Назва : Новий Закон України "Про освіту". Які зміни очікують на дошкілля?
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 2-6. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Законодавчі і директивні матеріали
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова термінологія--заклад дошкільної освіти--освітній процес у здо--вікова періодизація--відповідальність батьків--якість освіти
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Наказ про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ: Основа, 2018. - № 8. - С. 2-8 (Шифр Д448543054/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальна навчальна програма--індивідуальний освітній план--команда психолого-педагогічного супроводу--діти з особливими освітніми потребами--інклюзивне навчання--заклад дошкільної освіти--ззсо
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-5)
Філоненко О. Розміри соціальних гарантій і посадових окладів у 2019 році/ О. Філоненко (стр.6-7) Кл.слова: прожитковий мінімум,мінімальна заробітна плата,посадовий оклад
Житкова І. Графік відпусток на 2019 рік. Правильно склали?/ І. Житкова (стр.13-17) Кл.слова: періоди відпусток,періоди відпусток
Працівники, що мають право на щорічну відпустку у зручний час/ 18
Доплата за перевищення наповнюваності груп: що треба знати про встановлення (стр.19-21) Кл.слова: оплата праці,заробітна плата,посадовий оклад
Облік дітей дошкільного віку: вивчаємо документ за 5 хвилин (стр.22-23)
Характеристика діяльності педагогів: як скласти та коли подати (стр.24-25) Кл.слова: атестаційна комісія,атестація педагогічних працівників
Приклад оформлення характеристики діяльності педагога в міжатестаційний період (стр.26)
Догадкіна О. Трудові книжки: три рятівні рішення кризисної ситуації/ О. Догадкіна (стр.27-31) Кл.слова: діловодство,робота з документами
Щоб зимова прогулянка приносила радість (стр.32-34) Кл.слова: безпека взимку
Дитина травмувалася. Надаємо домедичну допомогу (стр.35-36) Кл.слова: травма голови,перелом кісток,переохолодження
Ященко В. Грати на вікнах закладів освіти: охорона чи пастка?/ В. Ященко (стр.37-38) Кл.слова: охорона приміщення,пожежна безпека
Клименко А. Працюєте з рідними в одному закладі? Це - правомірно/ А. Клименко (стр.39-41) Кл.слова: близькі особи,правомірність роботи з близькими
Мастюгіна Г. Хто має право на перерахунок пенсії у січні/ Г. Мастюгіна (стр.42-43) Кл.слова: заробітна плата
Мастюгіна Г. Страховий стаж: чи зараховують час догляду за хворими дітьми/ Г. Мастюгіна (стр.44-45)
Нерянова С. Укомплектовуємо новостворений заклад кадрами/ С. Нерянова, Ніна Омельяненко (стр.46-50),заклад дошкільної освіти,штатний розпис
Запит на інформацію і звернення громадян: порівняльна таблиця (стр.51-53) Кл.слова: робота з громадскістю
Відповідаємо на публічні запити. Тест (стр.54-55)
Працюємо у Word із зображеннями/ 56-60 Кл.слова: використання ІКТ,редагувати зображення,форматувати зображення
Чемерис М. Працівника вразило електричним струмом. Що робити?/ М. Чемерис (стр.61-64) Кл.слова: електричні травми,домедична допомога
Швець О. 7 рекомендацій щодо здорового харчування/ О. Швець (стр.65-69) Кл.слова: індекс маси тіла,збалансоване харчування,правила харчової безпеки
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва газети: Дитячий садок. Управління -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Кирилова М. Здоров’я і не тільки. Як рухова діяльність розвиває креативність/ М. Кирилова (стр.6-9) Кл.слова: креативність,фізична діяльність,фізкультурно-оздоровча робота
Організація харчування. Пам’ятка (стр.10-13) Кл.слова: харчування дітей,норми харчування,режим харчування
"Clever Never Goes" Новий підхід до безпеки з Британії (стр.14-15) Кл.слова: діти,незнайомець,небезпека
Кравцова С. Живий пісок. Психологічна корекція та розвиток засобами піскової анімації/ С. Кравцова (стр.16-22) Кл.слова: малювання піском,арт-терапія
Запам’ятай і повтори. Вправи, що вчать безпеки (стр.24-26) Кл.слова: правила безпеки,небезпечні ситуації
Бірюкова Н. Дбаємо разом. Здоров’язбережувальні технології та співпраця з батьками/ Н. Бірюкова (стр.28-31) Кл.слова: психічне здоров'я,духовне здоров'я
Скуйбіда В. Основи безпеки життєдіяльності. Тематичне планування/ В. Скуйбіда (стр.32-37) Кл.слова: збудники хвороб,правила дорожнього руху,стихійні явища
Скуйбіда В. Тиждень безпеки дитини. Підготовка та проведення/ В. Скуйбіда (стр.38-40) Кл.слова: заклад дошкільної освіти,план підготовки заходу
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельченко, Марина
Назва : Управління інноваційними підходами у дошкільній освіті в Україні
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2020. - Том 8, N 3. - С. 38-44. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2020/8/3). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад дошкільної освіти--управління--інноваційні підходи--управлінські функції--завідувач закладу дошкільної освіти--управлінські компетенції
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М., Калініченко Т.
Назва : Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 64-71. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нуш (нова українська школа)--заклад дошкільної освіти--портнерська взаємодія--навички--досвід
Анотація: Автори розкривають питання партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні й навчанні визначають спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи на всебічний розвиток особистості дитини. Наголошено на тому, що здобуті в закладі дошкільної освіти та сім’ї знання, навички і досвід дітей будуть спрямовані на активне використання їх в освітньому процесі, адже зацікавленість закладів дошкільної освіти і Нової української школи зробить перехід з дошкільного закладу до школи безболісним для дитини. Акцентовано увагу на тому, що партнерство в стосунках між учасниками освітнього процесу є гарантом їх продуктивної взаємодії, одним зі способів вирішення освітніх проблем. Об’єктом дослідження є партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі; предметом дослідження – підготовка дітей до навчання в Новій українській школі; метою статті є теоретичне обґрунтування (на основі цілісного аналізу наукових джерел) і емпіричне дослідження проблеми впровадження партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Автори дійшли висновку, що відповідно до Закону України «Про освіту» аспект педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває великого значення у Концепції Нової української школи. Педагогіка партнерства ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є розвиток гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму. Нова українська школа передбачає, що учителі разом з батьками утворюють партнерство, у центрі якого перебуває дитина. Сучасний стан дошкільної та початкової освіти характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань у взаємодії педагогічного процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи, а партнерська взаємодія суміжних ланок освіти, тобто закладу дошкільної освіти і Нової української школи, допоможуть об’єднати зусилля всіх педагогів і батьків у реалізації неперервності освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко Т., Кузіна О.
Назва : Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 89-93. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3512 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3512
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--заклад дошкільної освіти--майбутні педагоги--медіапростір--освітній процес--професійна підготовка
Анотація: У статті визначено актуальність підготовки майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність поняття «медіапростір». Визначено зміст основного поняття дослідження «готовність педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рего Г., Тордік Ю.
Назва : Досвід інклюзивної освіти в Угорщині [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 32-38. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.405 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.405
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад дошкільної освіти--інклюзивна освіта--навчально-виховний процес
Анотація: У запропонованій статті на основі інтерв'ю з дослідниками, які працюють у сфері інклюзивної освіти в дитячих садках, а також з практикуючими вихователями та керівниками дошкільних закладів з інклюзивними групами, висвітлено досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини. Наше дослідження не є репрезентативним, отримані результати є орієнтовними. Метою даної публікації є висвітлення досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голота Н., Карнаухова А.
Назва : Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 59-64. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.409 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку--заклад дошкільної освіти--просторові уявлення--просторові орієнтування--освітній процес--підготовка вихователів
Анотація: У статті розглядається сутність поняття «просторові орієнтування» і його компоненти; особливості формування просторових орієнтувань у дітей раннього віку. Проаналізовано результати досліджень щодо підготовки вихователів до формування елементарних математичних уявлень дітей раннього та дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Відзначено, що сучасна система дошкільної освіти потребує висококваліфікованого вихователя, здатного ефективно формувати просторові орієнтування дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, враховуючи надзвичайну важливість просторових уявлень для розвитку дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)