Пошуковий запит: (<.>K=записки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 875
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Моторна Т. Ф. Сакральні основи ладової системи О. Скрябіна у співвіднесенні з модальністю О. Мессіана/Моторна Т. Ф. // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.210-214
|
>2.
| - 2018г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>3.
| Clivinsky V. Stravinsky’s dialogicity/V. Clivinsky // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 29.-С.10-15
|
>4.
| Zaitseva V. Ukrainian book art: ways of formation and development/V. Zaitseva // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 40.-С.51-56
|
>5.
| Zynkevych E. The works of jean sibelius in the symphony concerts in Kyiv (1902-1906)/E. Zynkevych // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 29.-С.3-9
|
>6.
| Єрмак І. Ю. Ритмічна альтерація у флейтовому виконавському мистецтві XVIII століття/І. Ю. Єрмак // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2019,N Вип. 35.-С.316-322
|
>7.
| Єрьоменко А. Ю. Сонати А. Гайденка для баяна соло в контексті тенденцій розвитку жанру в Україні/А. Ю. Єрьоменко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 33.-С.296-305
|
>8.
| Єрьоменко А. Ю. Творчість вітчизняних баяністів-акордноністів у контексті естрадно-джазового виконавства на руюежі XX - XXI століть/А. Ю. Єрьоменко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 40.-С.129-133
|
>9.
| Єсипенко Р. М. Інонаціональна драматургія в репертуарі українських театрів (60-80-ті роки XX століття)/Р. М. Єсипенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2014,N Вип. 25.-С.154-162
|
>10.
| Єсипенко Р. М. Актуальні проблеми українського театру другої половини 80-х років XX століття/Р. М. Єсипенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 32.-С.143-150
|
>11.
| Єсипенко P. М. Організаційні проблеми українського театру 60-80-х років XX ст./P. М. Єсипенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 31.-С.272-279
|
>12.
| Єфанова С. О. Аналіз структури салонних парних танців на рубежі XIX - XX століть/С. О. Єфанова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 32.-С.177-186
|
>13.
| Ієвлева В. П. Школи мистецтв у природному середовищі/В. П. Ієвлева, І. І. Шевчук // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 31.-С.261-271
|
>14.
| Іваненко О. О. Семантика традиційної жіночої хустки як джерело сучасних дизайнерських новацій/О. О. Іваненко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.16-21
|
>15.
| Іванова Л. О. Фортепіанне мистецтво композиторської школи Одеси: передумови і реалії (від XIX- до XX століття)/Л. О. Іванова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 37.-С.129-133
|
>16.
| Іващенко І. В. Новаторство режисерської лексики Оскараса Коршуноса/І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.261-266
|
>17.
| Іващенко І. В. Постдраматичний теарт Яна Фарба/І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2020,N Вип. 37.-С.218-222
|
>18.
| Ігнатенко Є. В. Осмогласник Каллістрата 1769 року: авторизація грекомовних причасників і херувимських пісень/Є. В. Ігнатенко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2019,N Вип. 35.-С.267-273
|
>19.
| Ільєнко І. М. Інтегративний потенціал простору музичного твору: музично-хореографічні взаємодії/І. М. Ільєнко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2014,N Вип. 26.-С.294-301
|
>20.
| Ільєнко І. М. Просторова еволюція музично-хореографічних взаємодій (XVI - XVII століття)/І. М. Ільєнко // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 29.-С.240-247
|
|
|