Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=запитання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лемешко, Н.
    100 + 1 запитання про Україну : тематичні вікторини "Вірування, звичаї, обряди та обереги українців" / Н. Лемешко // Шкільний світ : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - № 24(800). - С. 4-26


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


   
    8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
плани на майбутнє -- кар'єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
94(477)(092)Скоропадський
A95


   
    AVE. До 100-ліття Гетьманату Павла Скоропадського / загальний редактор Л. Івшина. - Видання перше. - Київ : ТОВ "Українська прес-група", 2018. - 680 с. - (Бібліотека газети "День" Україна Incognita). - ISBN 978-966-8152-78-8 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Україна, 20 ст.--Популярні видання

   Гетьмани--Персоналії--Україна--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
рід скоропадських -- дружина скоропадського -- доробок скоропадського -- три закони гетьмана
Анотація: Що Ви знаєте про Гетьмана Скоропадського та його час? І чому це знання необхідне? Чому історія 100-річної давнини, така важлива для нас, опинилася на маргінесі? Як відновити розірваний зв’язок часів? Спадкоємцями якої політичної традиції ми є? Потрібно дати відповіді на ці запитання. Книга "Ave..." - про "загублену" українську аристократію. Коли повернеться жива пам'ять про Гетьмана, про Василя Вишиваного (Вільгельма Габсбурга), про полковника Петра Болбочана... - це буде маркером справді вільного народу. Наблизимо цей час?
Дод.точки доступу:
Івшина, Лариса \загальний редактор.\
Скоропадський, Павло Петрович (гетьман України, український державний, політичний і громадський діяч, військовик ; 1873-1945) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Ezeah, G.
    Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out = Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання / G. Ezeah, V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
продовольча криза -- голод -- літературна публіцистика -- техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Дод.точки доступу:
Gever, V. C.
Гевер Верлумун Селестін
Езеа Грегорі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Haile, E. S.
    Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia = Якісне дослідження практики навчального керівництва та трансформаційного лідерства в державних загальноосвітніх школах Аддис-Абеби (Ефіопія) / E. S. Haile // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
державна загальноосвітня школа -- навчальне керівництво -- трансформаційне лідерство -- ефективне шкільне керівництво
Анотація: Результати діяльності навчального закладу тісно пов’язані з якістю та/або релевантністю обраного директорами стилю керівництва, а також його можливим впливом на рівень задоволеності вчителя своєю роботою. Директорам шкіл потрібно обрати оптимальний стиль керівництва, щоб надихати та заохочувати вчителів. Мета цього дослідження – дослідити практику керівництва державною загальноосвітньою школою в контексті теорій навчального керівництва та трансформаційних стилів керівництва. Встановлено, що обидві теорії охоплюють практики лідерства, що підвищують рівень задоволеності викладачів та досягнення учнів. Для підтвердження теоретичних висновків було проведено емпіричне дослідження, під час якого були опитані директори державних шкіл та вчителі (всього – 34 учасника, в тому числі 24 викладачі та 10 директорів із 65 шкіл Аддис-Абеби). Форма опитування – напівструктурні запитання. Аналіз даних проводився одночасно з проведенням сесій співбесіди. Для організації та генерації кодів та тем дослідження була використана комп’ютерна програма ATLAS.ti 8 (що дозволяє якісно аналізувати великі обсяги текстових, графічних, аудіо- та відеоданих). Висновками дослідження стали наступні положення: 1) директори державних шкіл Аддис-Абеби не до кінця реалізовують навчальну лідерську та трансформаційну стратегію в своїй роботі. Їм заважає втручання в роботу школи з боку влади. Головним критерієм призначення на посаду директора школи є не професійна компетентність чи результати діяльності, а відданість інтересам правлячої партії. Це дуже впливає на задоволеність та мотивованість учителів своєю роботою. Опитані вчителі підтвердили, що їх робота з викладання та навчання не отримує ефективної підтримки з боку керівників шкіл і зробили висновок, що шкільне керівництво не практикує в цілому ефективного стилю управління школою, подібного до стилю навчального та трансформаційного керівництва; 2) трансформаційна лідерська поведінка та стиль керівництва в навчанні позитивно впливають на задоволеність роботою вчителя, відданість роботі та кращі результати роботи в школі. Трансформаційне лідерство визначено респондентами опитування як сприятливий стиль керівництва для підвищення ефективності роботи шкіл та поліпшення досягнень учнів
Дод.точки доступу:
Еліас СебсбІ Гейл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
004.738.5
B24


    Barbier, Franck.
    Reactive Internet Programming: State Chart XML in Action / F. Barbier ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 224 p. - (ACM Books series ; #10). - ISBN 978-1-970001-77-8 : Б. ц.
Переклад назви: Реактивне Інтернет програмування: діаграма XML в дії
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інтернет програмування--Діаграми

Кл.слова (ненормовані):
програмне забезпечення -- стандарт State Chart XML W3C
Анотація: Чи програмне забезпечення Інтернету настільки відрізняється від "звичайного" програмного забезпечення? Ця книга практично відповідає на це запитання шляхом представлення методу розробки програмного забезпечення на основі стандарту State Chart XML W3C разом із програмами Java, Веб-підприємство, Інтернет-речі та програми Android, зокрема, чітко визначені та реалізовані з "виконуваного файлу" моделей.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

7.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
811.111:908(477)(075.4)
U 31


   
    Ukraine, my Ukraine [Текст] = Україно, моя Україно! : [збірник текстів] : [навчальний посібник] / уклад. С. В. Гапонова. - Київ : Знання, 2008. - 336 p. - (Бібліотечка для тих, хто вивчає англійську). - . - ISBN 978-966-346-435-0 : 34.00
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Україна--Краєзнавство--Підручники для середньої школи

   Англійська мова--Краєзнавство--Україна--Підручники для середньої школи


Кл.слова (ненормовані):
конституція україни -- українська література -- вчені -- українська мова -- чорнобильска катастрофа
Анотація: Збірник включає тематично пов'язані тексти про Україну з оригінальних англомовних видань, а також вправи для контролю розуміння змісту текстів, контрольні запитання до кожної теми та тематичні словники.
Дод.точки доступу:
Гапонова, Світлана Василівна \уклад.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-16-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Найда, Юлія Михайлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

10.
373.2(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [и др.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-11-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Найда, Юлія Михайлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)