Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (13)Наукові періодичні видання Університету (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засвоєння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.2
Л 49


    Лернер, И. Я.
    Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер ; ред. И. Н. Баженова ; рецензент: Х. Й. Лийметс , В. П. Давыдов. - Москва : Педагогика, 1981. - 186 с. - 2.77 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
проблеми методів навчання -- цілі навчання -- способи засвоєння видів змісту навчання -- система загальнодидактичних методів навчання
Дод.точки доступу:
Баженова , И. Н. \ред.\
Лийметс , Х. Й. (д-р пед. наук) \рецензент.\
Давыдов, В. П. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.016:81’242
Б 83


    Бородич, А. М.
    Методика развития речи детей : учебное пособие / А. М. Бородич ; редактор Т. Б. Слизкова. - 2-е изд., перераб. - Москва : Просвещение, 1981. - 255 с. : ил. - 3.16 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення--Методика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення -- мовне спілкування -- культура мови -- праця з книгою -- засвоєння грамоти -- словник
Дод.точки доступу:
Слизкова, Т.Б. \редактор.\


Примірників всього: 4
Фаховий коледж «Універсум»,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

3.
78.087.68.071.5
Б 11


    Білявський , Емануіл Григорович.
    Засвоєння сучасної музичної мови в хорі / Е. Г. Білявський. - Київ : Музична Україна, 1984. - 40 с. - (Музикантові-педагогу). - 0.79 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хор--Робота з хором--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методика -- практика -- сучасна хорова партитура -- інтонаційні труднощі -- освоєння акордів-співзвуч -- стереофонічність -- графічна нотація -- хоровий дерегент

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
   37.016.5:54
   З-93


    Зуева, Марта Васильевна.
    Обучение учащихся применению знаний по химии : книга для учителя / М. В. Зуева. - Москва : Просвещение, 1987. - 144 с. : ил. - 0.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Хімія--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- хімія
Анотація: Книга написана відповідно програмі з хімії і буде сприяти організації роботи вчителів по формуванню і розвитку уміння учнів застосовувати на практиці отримані знання для досягнення якісного засвоєння ними курсу хімії.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
74.102
И18


    Иваненко, А. П.
    Подготовка к обучению грамоте в детском саду [Текст] / Иваненко А.П. - Киев : Радянська школа, 1987. - 128 с. - 0.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- грамота -- засвоєння -- аспект -- вікові особливості

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
37.091.3
Б 24


    Бардин, Кирилл Васильевич.
    Как научить детей учиться : книга для учителя / К. В. Бардин. - 2-е изд., испр. и доп. - Москва : Просвещение, 1987. - 112 с. - 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчання школярів--форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчання школярів -- техніка навчальної діяльності -- предмет засвоєння -- запам’ятовування
Анотація: В книге раскрыты основные средства обучения шольников умению учиться. Особое внимание автор уделяет развитию у школьников техники учебной деятельности.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
811.161.2(091)
Б 12


    Бабич, Н. Д.
    Історія української літературної мови. Практичний курс [Текст] : навчальний посібник / Н. Д. Бабич. - Львів : Світ, 1993. - 376 с. - ISBN 5-7773-0014-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Історія мови--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
походження мови -- літературна мова -- староукраїнська мова -- нова українська літературна мова
Анотація: Навчальний посібник містить вправи,завдання,контрольні запитання та бібліографічні довідки,які передбачають практичне засвоєння курсу історія українськоїґ мови- становлення лексичної і стилістичної систем мови,граматичних та правописних її норм.

Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.
347(076)
М 75


    Молдован, Валерій Васильович.
    Юридичний практикум: навчальні ігри : навчальний посібник / В. В. Молдован, М. М. Михеєнко ; редактор: М. С. Тимошик, Н. Г. Царик. - Київ : Либідь, 1994. - 286 с. - Дод.: с. 280-284. - ISBN 5-325-00484-0 : 3.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кримінальний процес--Цивільний процес--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
навчальні ігри -- рольові ігри -- міні-ігри -- процесуальні документи
Анотація: Посібник містить ситуативні, рольові та інші навчальні ігри, спрямовані на імітацію й практичне засвоєння конкретних ситуацій кримінального та цивільного процесу.
Дод.точки доступу:
Михеєнко, Михайло Макарович
Тимошик, М. С. \редактор.\
Царик, Н. Г. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:811.111
Г 37


    Гергель, А. Ф.
    "Let’s Go with Us." English for Beginners. (Ходімо з нами: Англійська мова для початківців.) : Методичні рекомендації для вчителя / А. Ф. Гергель. - Київ : Освіта, 1995. - 64 с. - ISBN 5-330-02946-5 : 0.46 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання англійської мови--Початкова освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- плани уроків -- комунікативні вправи -- мовний матеріал -- засвоєння матеріалу

Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

10.
37.013(076)
З-11


    Звєрєва, І. Д.
    Практикум з педагогіки : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Д., Коваль Л. Г. Звєрєва . - Київ : ІЗМН, 1996. - 124 с. - ISBN 5-7763-9351-5 : 5.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
загальні основи педагогіки -- теорія освіти й навчання -- основи виховної діяльності школи
Анотація: Методичний посібник "Практикум з педагогіки" - це система методів організації навчальної роботи студентів педагогічних коледжів, інститутів, університетів, він розрахований на активізацію самостійної роботи для засвоєння нормативного курсу "Педагогіка".
Дод.точки доступу:
Коваль, Л. Г.
Соломарський, І.О. \ред.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

11.
821.161.2.09:27-236(075)
С 89


    Сулима, Віра.
    Біблія і українська література : навчальний посібник / В. Сулима. - Київ : Освіта, 1998. - 400 с. - ISBN 966-04-0273-2 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія української літератури--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Українська література--Біблійні оповідання--Критика та аналіз--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
Старий Заповіт -- П’ятикнижжя Мойсеєве -- книги історичні -- книги навчальні поетичні -- Чотириєвангелія -- Шевченко -- Куліш -- Франко -- переклади -- Біблійна поезія ХХ ст.
Анотація: В навчальному посібнику відображенатисячолітня традиція ідейно-художнього засвоєння Книги Книг письменниками України.

Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
373.3.016:811.161.2(072)
П 14


    Паламарчук, В. М.
    Навчаймося рідної мови. Система розвивальних вправ для учнів 3(2) - 4(3) класів : посібник для вчителя / В. М. Паламарчук, О. Г. Лобчук. - Київ : Освіта, 1999. - 126 с. - ISBN 966-04-0295-3 : 2.05 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Рідна мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
мова -- мовлення -- звуки -- букви -- слово -- будова слова -- частини мови -- речення -- текст
Анотація: У посібнику вміщено систему вправ, виконання яких передбачає засвоєння навчального матеріалу шляхом аналізу мовних одиниць.
Дод.точки доступу:
Лобчук, О. Г.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

13.
78.028(072.8)
К 82


    Крицький, В. М.
    Засвоєння узагальнених прийомів способу музично-виконавської діяльності у процесі роботи над музичними творами [Текст] : методичні рекомендації / В. М. Крицький ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 32 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Виконавча майстерність--Методичні посібники

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
   159.98(075.8)
   О-75


   
    Основи практичної психології : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. Панок [та ін.]. - 2-е видання стереотипне. - Київ : Либідь, 2001. - 536 с. - Дод.: с. 496-529. - ISBN 966-06-0216-2 : 11.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
побутова психологія -- структура практичної психології -- завдання практичної психології -- національна система -- методологія практичної психології -- особистість -- життєва ситуація -- життєвий шлях -- життєві кризи -- проблема долі -- психотерапевтична ситуація -- професійний відбір -- соціально-психологічна служба -- практична психологія в системі освіти -- особистість у навчально- виховному процесі -- діяльність шкільного психолога
Анотація: Матеріал в книзі групований на кращих надбаннях психологічної думки та досвіду, поданий таким чином, аби максимально забезпечити засвоєння специфіки роботи практикуючих психологів, проблем їхньго професійного та особистісного формування.
Дод.точки доступу:
Панок, В.
Титаренко, Т.
Чепелєва, Н.
Рибалка, В.


Примірників всього: 20
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

15.
373.3.016:502(075.2)
З-40


    Заяць, Ярослава Миколаївна.
    Природознавство : Тестові завдання для поточного та підсумкового контролю знань. 3 / Я. М. Заяць , М. І. Майхрук ; редактор Будний Б. С. ; рецензент: Онишків, Н. О. Будна . - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2002. - 64 с. : ил. - (Природознавство ХХІ). - ISBN 966-692-031-Х : 2.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Природознавство--Тести

Кл.слова (ненормовані):
Тести
Анотація: У посібнику подано тестові завдання. призначені для оперативної перевірки рівня засвоєння курсу природознавства учнями 3 класу.
Дод.точки доступу:
Майхрук, Михайло Іванович
Будний Б. С. \ редактор.\
Онишків (канд. пед. наук, доцент) \рецензент.\
Будна , Н. О. (вчитель-методист) \рецензент.\


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

16.
373.3.016:502(075.2)
З-40


    Заяць, Ярослава Миколаївна.
    Природознавство : тестові завдання для поточного та підсумкового контролю знань. 4 / Я. М. Заяць ; редактор Будний Б. С. ; рецензент: Онишків, Н. О. Будна . - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2002. - 64 с. : ил. - (Природознавство ХХІ). - ISBN 966-692-032-8 : 2.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Природознавство--Тести

Кл.слова (ненормовані):
Тести
Анотація: У посібнику подано тестові завдання. призначені для оперативної перевірки рівня засвоєння курсу природознавства учнями 4 класу.
Дод.точки доступу:
Будний Б. С. \ редактор.\
Онишків (канд. пед. наук, доцент) \рецензент.\
Будна , Н. О. (вчитель-методист) \рецензент.\


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

17.
159.9(075.8)
Т 16


    Талызина, Нина Федоровна.
    Практикум по педагогической психологии : учебное пособие / Талызина Н. Ф. - Москва : Академия, 2002. - 192 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0575-3 : 12.92 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія научення--Педагогічна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- навчальна діяльність -- процес засвоєння знань -- логічне мислення -- інтелектуальний розвиток -- мотивація навчання -- корекція уваги -- готовність до школи

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

18.
37.01(075)
К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 418 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн., 35.00 грн., 27.00 грн., 36.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручник--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 24
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Фаховий коледж «Універсум» (10)

Знайти схожі

19.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

20.


    Бойко, Дмитро.
    Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства / Д. Бойко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 145-151 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)