Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (13)Наукові періодичні видання Університету (34)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засвоєння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Л 63
Автор(и) : Лисянська, Таїсія Миколаївна
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2012
Кільк.характеристики :263 с
ISBN, Ціна 978-966-2229-27-1:
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія-- педагогічна психологія-- дитяча психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378+004(477)(082)/П 24
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Т. 2: Дидактика, методика, інформаційні технології : збірник наукових праць до 15-річчя АПН України
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :367 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
Серія:
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-059-7:
ДРНТІ : 14
УДК : 378+004(477)(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Методика-- Педагогіка
Інформаційні технології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Ніколенко О. У пошуках справжньої краси. Оскар Уальд і його казка "Хлопчик-зірка"/ О. Ніколенко, О. Орлова (стр.2-6) Кл.слова: Уальд О., про нього,Хлопчик-зірка
Зуєнко М. Переклад казки О. Уальда "Хлопчик-Зірка"/ М. Зуєнко Кл.слова: Хлопчик-Зірка казка,текст,Уальд О.
Гудзь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу: Уроки №1-5/ О. О. Гудзь (стр.12-24) Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА,ФОЛЬКЛОРНІ ТВОРИ,Індійська народна казка "Фарбований шакал"
Орлова О. В. Чарівні помічники. Казки народів світу/ О. В. Орлова (стр.25-27) Кл.слова: ЧАРІВНА казка,головна думка,ЕЛЕМЕНТИ будови казки
Богосвятська А.І. Технологія проблемного навчання і мислення на уроках літератури/ А. І. Богосвятська (стр.28-32) Кл.слова: технологія проблемного навчання,мислення,засвоєння знань
Ткач І.О. Виховуємо учнів-дослідників: про організацію пошуково-дослідницької діяльності на уроках світової літератури.Заключна частина/ І. О. Ткач (стр.33-35) Кл.слова: ДОСЛІДНИЦЬКІ уміння,ПРОБЛЕМНІ ситуації
Химинець А.А. У чому причини популярності образу Геракла?/ А. А. Химинець (стр.36-38) Кл.слова: грецька міфологія,подвиги Геракла,Геракл у живописі, музиці, літературі
Гукова О. О. Образи жінок у французькій літературі I половини XIX століття/ О. О. Гукова (стр.38-40) Кл.слова: Стендаль Ф., образ жінки у творах,Бальзак О., образ жінки у творах,Флобер Г., образ жінки у творах
Щербань С.Г. Найбільша радість - бути поетом. Все інше - дрібниця, навіть смерть..." Видатний іспанський поет Федеріко Гарсія Лорка. Життєвий і творчий шлях/ С.Г. Щербань (стр.40-41) Кл.слова: Лорка Федеріко Гарсія, про нього
Ялтанець Т. Висвітлення української теми в творах світового письменства."Зарубіжні письменники та Україна". Інформаційний посібник/ Т. Ялтанець (стр.42-44) Кл.слова: українська тема,ТВОРИ світового письменства
Шмігер Т. В. Вийшла бібліографія перекладної дитячої літератури/ Т. В. Шмігер (стр.45) Кл.слова: БІБЛІОГРАФІЯ,перекладна дитяча література,Здражко Аліна
Кашуба Є. Хто сказав, що щастя - це... Літературна композиція/ Є. Кашуба (стр.46-49) Кл.слова: щастя,літературна композиція
Чекотилова Т.В. Урок-суд над литературным героем по рассказу И.Бунина "Легкое дыхание"/ Т. В. Чекотилова Кл.слова: Бунин И.,рассказ,Легкое дыхание
Соломка Л.А. Літературний салон "Засідання Малого Нобелівського комітету"/ Л. А. Соломка, О. С. Чепіга (стр.54-58) Кл.слова: БУЛГАКОВ М., про нього,ТОЛСТОЙ Л., про нього
Шкаруба Л. М. Римская элегия: "грубый Лациум" и образованная Греция, или "Аппиева дорога" римской культуры и литературы/ Л. М. Шкаруба (стр.59-64) Кл.слова: элегия,римская культура,римская литература
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Українська мова й література в сучасній школі -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2013/2014 навчальному році./ К. В. Таранік-Ткачук (стр.2-20)
Задорожний В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту/ В. Задорожний (стр.21-27)
Литвин Л. Складні прикметники та позначення кольору/ Л. Литвин (стр.28-31)
Соловець Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка/ Л. Соловець (стр.32-36)
Грицай Л. Літературний процес в Україні кінця XX - початку XXI ст. Українська література, 11клас/ Л. Грицай (стр.37-45)
Мартинова М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? За романом Панаса Мирного"Хіба ревуть воли,як ясла повні?". Українська література, 10 клас/ М. Мартинова, О. Кучеренко (стр.46-55)
Джаджа Н. Художній твір як явище мистецтва. Українська література, 7клас/ Н. Джаджа (стр.56-57)
Скорульська Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки/ Р. Скорульська (стр.58-61)
Токарчук Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів/ Б. Токарчук (стр.62-64)
Мержвинська Л. "Недаром звалась Пчілка - від Бога трудівниця". Сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному/ Л. Мержвинська (стр.65-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 12
Цікаві статті :
Шевчук А. Творче освоєння світу культури/ А. Шевчук (стр.4-10) Кл.слова: культура матеріальна і духовна,предметний світ,світ мистецтва
Закамська Т. Полікультурна педагогіка/ Т. Закамська, Л. Аржиманова (стр.11-15) Кл.слова: полікультурна педагогіка,полікультурний розвиток,полікультурна компетентність особистості
Долинна О. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників/ О. Долинна, О. Низковська (стр.16-27) Кл.слова: предметнло-практична діяльність,предметно-практична компетенція,трудове виховання дітей
Сидоренко Г. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку/ Г. Сидоренко, В. Карачун, В. Сосенкова (стр.28-36) Кл.слова: родинні цінності,родинні реліквії,сімейні традиції
Вовчик-Блакитна Л. Малюнок як візерунок дитячої душі/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.37-43) Кл.слова: дитячий малюнок,інди відуальна символічна система,психологія дитячого малюнка
Переживання у фарбах (стр.44-45) Кл.слова: малюнок-вияв засвоєння суспільного досвіду,своєрідность дитячого відображення світобудови
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Переживання у фарбах
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 12. - С. 44-45 (Шифр В353859/2012/12)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович, Омеляненко, Віталій Лукіч
Назва : Педагогіка : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :418 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-92-2: 36.00, 35.00, 27.00, 36.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підручник
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Примірники : всього 3: Ф2(14), Ф3(10)
Вільні : Ф2(14), Ф3(10)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2’373(075/Б 75-010849842
Автор(и) : Бодик О. П., Рудакова Т. М.
Назва : Сучасна українська літературна мова. Лексикологія. Фразеологія. Лексикографія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2011
Кільк.характеристики :413 с.: табл.
Примітки : Слов.: с. 204-358
ISBN, Ціна 978-611-01-0187-5: 75.00, 75.00, грн
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.161.2’373(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Українська мова-- Лексикологія-- Фразеологія
Анотація: Подано перелік важливих для засвоєння курсу тем, список літератури, а також систему практичних та навчальних завдань, які допоможуть закріпити й удосконалити практичні навички аналізу мовних явищ.
Примірники : всього : ГП АБ(16), Ф3(5), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(16), Ф3(5), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Ткачова Л.П.
Назва : Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 82-87. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості/ І. Бех (стр.1-4) Кл.слова: виховний процес,розвиток особистості,ціннісні пріоритети
Овчарова О. Розвиток розумових цінностей учнів як необхідна складова формування інноваційної творчої особистості/ О. Овчарова (стр.5-7) Кл.слова: початкова освіта,обдарована дитина,інтерактивне навчання
Вашуленко О. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів/ О. Вашуленко (стр.8-11) Кл.слова: мовна компетентність,повторення,різні засвоєння знань
Зенченко Т. Вивчення теми "Прикметник" у 3 класі/ Т. Зенченко (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,тексти-описи,прикметник
Горковенко І. Інформаційно-пізнавальний матеріал на уроці української мови у 2 класі/ І. Горковенко (стр.18-19) Кл.слова: прикметник,українська мова,2 клас
Стадник Л. Формування і розвиток мотивації на уроках читання/ Л. Стадник (стр.19-22) Кл.слова: мотивація читання,цифрові технології,ейдетотехніка
Колесник Л. Інтерактивні методи навчання на уроках читання/ Л. Колесник (стр.22-25) Кл.слова: інтерактивне навчання,пізнавальна діяльність,читання
Логачевська С. Математичний гурток у 1 класі/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.25-29) Кл.слова: початкова школа,гурткова робота,математика
Бойко Г. "У світі чарівної казки" (Дидактична гра за українськими народними казками)/ Г. Бойко (стр.30-32) Кл.слова: українська народна казка,загадки
Пшенична Г. / Г. Пшенична (стр.32-34) Кл.слова: релігія,доброчинність
Возюк Л. Урок творчості і фантазії/ Л. Возюк (стр.34-36) Кл.слова: візерунок,орнамент,рослинний орнамент
Пархоменко Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики для 3-4 класів (ІІ семестр)/ Н. Пархоменко (стр.37-39) Кл.слова: множення,ділення
Гоголь О. Орієнтовні контрольні роботи з курсу "Я і Україна" (Природознавство) для 3-4 класів (ІІ семестр) (за підручником Т. М. Байбари, Н. М. Бібік)/ О. Гоголь (стр.40-45) Кл.слова: жива природа,природні зони України,природні угруповання рідного краю
Прищепа К. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ К. Прищепа (стр.46-50) Кл.слова: букварний період,післябукварний період
Науменко Н. Вокальна компетенція - невід'ємна складова професійності майбутнього вчителя музики/ Н. Науменко (стр.51-52) Кл.слова: вокальна освіта,кваліфікація вчителя
Чумарна М. Невідомий Шевченко/ М. Чумарна (стр.53-55) Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Довга Т. Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського/ Т. Довга (стр.56-58) Кл.слова: педагогічна валеологія,дидактогенія
Барабаніна І. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я (З досвіду роботи)/ І. Барабаніна Кл.слова: гімнастичні впрви,музикотерапія,кольоротерапія
Мельник О. Науково-практична конференція - ефективна форма професійного розвитку педагогів/ О. Мельник, О. Острянська (стр.62-63) Кл.слова: морально-духовний розвиток особистості
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'37/С 48
Назва : Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :15 с :
ДРНТІ : 16.01
УДК : 81'37
Предметні рубрики: Мовознавство-- Семантика-- Синтактика
Зміст : Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму/ Л. І. Бєлєхова. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. Знание и информация в лингвистическом освещении/ Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений)/ Е. В. Быкова. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. Как устроен текст?/ Л. И. Гришаева. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка/ С. А. Жаботинская. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. Акторечевая ипостась паратаксиса/ А. Н. Приходько. Сказочный дискурс: новое о старом/ И. Ф. Ухванова-Шмыгова. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте/ А. Л. Шарандин. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс/ I. C. Шевченко. Статус песенного текста в современной типологии текстов/ Н. А. Алексеева. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення/ Андрушенко О. Ю. . Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух"/ Ю. Ю. Васильчук. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі/ Н. Ф. Гладуш. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста/ Т. Н. Гребень. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов/ И. В. Дмитриева. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка/ Т. Н. Домброван. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі/ Ю. О. Жукова. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови/ В. В. Жуковська. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка/ И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш")/ Л. П. Калитюк. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур/ І. В. Ковалинська. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту/ А. М. Козачук. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По/ М. В. Кравець. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові/ Т. В. Криворучко. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів)/ О. І. Кхеліл. Теоретичні здобутки програми мінімалізму ; Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии/ А. В. Ломовая. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові/ М. П. Оксанич. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект/ М. Г. Плоткіна. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях/ М. В. Полховська. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока/ В. И. Соколова. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект/ С. В. Соколовська. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст/ Ю. І. Торговець. Лингвистическая экология: к определению понятия/ Е. В. Троц. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові/ В. А. Ущина. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови)/ Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів/ Ю. Л. Чала. Жанр: класифікаційні критерії/ О. А. Черниш. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста/ И. В. Чучкевич. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста/ В. Ю. Якубова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3(075)/Л 72
Автор(и) : Лозова, Ольга Миколаївна
Назва : Психологічні аспекти засвоєння іноземної мови : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :107 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 12.55, 12.00, грн.
ДРНТІ : 16.21.29
УДК : 159.946.3(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Психолінгвістика
Анотація: У посібнику, укладеному на основі аналогічного навчального курсу, детально описано психологічні процеси, особистісні якості мовця та дидактичні умови,що забезпечують ефективне засвоєння та володіння іноземною мовою. Посібник адресовано психологам та філологам - студентам, аспірантам, викладачам і практикам.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42(075)/В 14
Автор(и) : Вайнола, Ренате Хейкієвна, Сисоєва С. О.
Назва : Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Підготовка майбутніх педагогів
Анотація: Посібник має на меті забезпечити викладання курсу "Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін", що є складовою частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу для рівня магістерської підготовки. Засвоєння змісту запропонованих у посібнику матеріалів сприятиме формуванню і розвитку професійних та особистісних якостей магістрів соціальної педагогіки, що необхідні викладачу вищої школи.
Примірники : всього : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Вільні : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.016(075./В 55-797757717
373.3/.5.016(075.8)/В 55
Автор(и) : Вишневський, Омелян Іванович
Назва : Методика навчання іноземних мов : навчальний посібник . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2011
Кільк.характеристики :206 с
ISBN, Ціна 978-966-346-598-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.016(075.8) + 81’243
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання іноземних мов-- Середня школа
Анотація: У посібнику стисло викладено основні методичні рекомендації, що висвітлюють діяльнісний підхід до навчання англійської, німецької та французької мов у середній школі.
Примірники : всього : ГП АБ(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(6), Ф1(1), Ф3(7)
Вільні : ГП АБ(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(6), Ф1(1), Ф3(7)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Б 24
Автор(и) : Бардин, Кирилл Васильевич
Назва : Как научить детей учиться : книга для учителя . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :112 с :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Навчання школярів-- форми навчання
Анотація: В книге раскрыты основные средства обучения шольников умению учиться. Особое внимание автор уделяет развитию у школьников техники учебной деятельности.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:81’242/Б 83
Автор(и) : Бородич А. М.
Назва : Методика развития речи детей : учебное пособие . -2-е изд., перераб.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1981
Кільк.характеристики :255 с.: ил.
Ціна : 3.16, 8.00, 3.16, грн.
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:81’242
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиток мовлення-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв’язне мовлення--мовне спілкування--культура мови--праця з книгою--засвоєння грамоти--словник
Примірники : всього 28: Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)