Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засоби комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 339.13/Ц 14
Автор(и) : Цайнінґер, Карл
Назва : Оптимізація бізнес-процесу для глобальної конкурентноспроможності
Вихідні дані : Київ: Академія, 2003
Кільк.характеристики :37 с
ISBN, Ціна 966-518-240-4:
ДРНТІ : 82.33.13 + 06.51.57
УДК : 339.13
Предметні рубрики: Економіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання : 373.5:070(072)/О-75
Назва : Основи медіаграмотності : навчально-методичний посібник для вчителя 8 (9) клас
Вихідні дані : Київ: ЦВП; АУП, 2014
Кільк.характеристики :190 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-2123-60-9: Б.ц.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.5:070(072) + 070(072)
Предметні рубрики: Медіаграмотність-- Посібник-- 8 клас-- 9 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток медіа--мас-медіа--друковані мас-медіа--аналіз газети--фотографія--кіно і телебачення--мова кіно--журналістська етика--мобільний контент--засоби комунікації--реклама--радіо і музика--відеоігри--комп’ютерні ігри--аналіз медіатексту
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильченко Л. В., Шацька Н. М.
Назва : Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 43-55. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--змішане навчання--інформаційне середовище--навчально-пізнавальна діяльність здобувачів освіти--електронні ресурси--засоби комунікації
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство формулює завдання щодо виховання фахівців, здатних мобільно адаптуватися в життєвих ситуаціях, самостійно набувати необхідних знань та застосовувати їх на практиці. Проблеми з надання освіти, що виникли під час встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби спричиненої коронавірусом, вимагали в реальній діяльності пошуку шляхів їх раціонального розв’язання, використовуючи сучасні технології. Така ситуація спонукала педагогів грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, самостійно розвивати власну цифрову компетенцію. Розвиток сучасних технологій урізноманітнив методи комунікації педагогів та здобувачів освіти. У даній статті подано аналіз реалізації дистанційного навчання у Запорізькому регіоні, зокрема увага приділена труднощам, з якими зіткнулися педагоги, здобувачі освіти, їх батьки та шляхів нівелювання проблем запровадження дистанційного освітнього середовища. Моніторинг діяльності різних учасників освітнього процесу дає можливості для систематизації інформації та подання рекомендацій щодо подолання таких труднощів. Досвід 2020 року та результати анкетування показали, що практично не відбувалося окремо дистанційного та електронного навчання. Онлайнанкетування проводилося протягом березня 2021 року з метою визначення думки педагогів Запорізького регіону про організацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти за дистанційною формою навчання. Аналіз онлайн-опитування свідчить, що ефективність дистанційного навчання в закладах освіти Запорізького регіону залежить від технічного забезпечення навчального процесу, від майстерності педагогів, які беруть участь у цьому процесі, використання ефективної комунікації. Учасники опитування вважають, що мотивація педагога має вплив на ефективність дистанційного навчання менше, ніж мотивація здобувача освіти. На думку багатьох респондентів, розклад уроків не змінився, а от звичний розклад життя змінився кардинально. Значна кількість педагогів підкреслює, що працюють за комп’ютером більше половини доби. Аналіз статистичних даних та вільно висловлених думок педагогів, учасників опитування, дозволяє припустити, що поки не знайдено ефективних рішень щодо організації «віддаленого» навчання здобувачів освіти, але є педагоги, які знаходяться в інноваційному пошуку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)