Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зацікавлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Кочмарчик, Марта.
    "... порвалася нескінчена розмова". Про дослідницькі зацікавлення Стефанії Андрусів [Текст] / М. Кочмарчик // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2019. - № 12. - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
професор Стефанія Андрусів -- українське літературознавство -- українська література

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Меленчук, Ольга.
    Літературознавчі зацікавлення Платона Лушпинського: погляд на творчість Т. Шевченка [Текст] / О. Меленчук // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
філологічний метод -- методологія -- естетичний -- стьль -- зміст -- гайдамаччина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Вериженко, О. С.
    Історія рідного краю - найкоротший шлях зацікавлення історією [Текст] / О. С. Вериженко // Історія та правознавство. - Київ : Основа, 2017. - № 34/36. - С. 85.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Дика, Н.
    Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 48-54, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- морально-ціннісні орієнтації -- загальна середня освіта -- методика навчання -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено особливості формування аксіологічного простору особистості у процесі навчання української мови. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що останнім часом велику увагу зосереджують на вивченні цінностей в історичному контексті. Визначено передумови для формування ціннісних орієнтацій, які закладаються в дошкільному віці, проте саме формування відбувається у віці підлітковому, коли зростає зацікавлення питаннями моралі, етики, світогляду, а інтереси учня переключаються з конкретного на загальне. Наголошено, що структура ціннісних орієнтацій містить три компоненти: пізнавальний (усвідомлення сутності явища, його якостей і властивостей), емоційний (переживання цінності явища), мотиваційно-поведінковий (готовність діяти відповідно до усвідомленої цінності в ситуації вибору), на основі яких формуються критерії ціннісного вибору. З’ясовано, що вирішальна роль у формуванні в учнів ціннісних орієнтацій на уроках української мови належить дидактико-методичному ресурсові, тобто добору текстів і речень відповідного змісту та методично доцільної системи завдань до них, а також тем для творчих робіт та дискутування. Акцентовано увагу на структурно-функціональній технології формування морально-ціннісних орієнтацій на уроках української мови, яка містить етапи: інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний, узагальнювально-дискусійний. Наведено приклади різнорівневих вправ і завдань, що сприятимуть формуванню аксіологічного простору особистості учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Новохатько, Леонід.
    Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну [Текст] / Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 67-73DOI 10.28925/2524-2644.2023.168. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- піар-послуги -- дизайн -- творчість -- індивідуальний підхід -- бренд -- сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Дод.точки доступу:
Власов, Владислав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Лакомська, І. В.
    Фразеологізми у складі медіаповідомлень: функційна специфіка [Текст] / І. В. Лакомська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1(11). - С. 59-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- фразеологічні одиниці -- медіазаголовок -- функції фразеологізмів
Анотація: У статті встановлено, що в мові сучасних українських масмедіа спостерігається активне залучення фразе-ологічних ресурсів, що оптимізують сприйняття інформації та мають потужні властивості впливу. Вагому роль фразеологізми відіграють у структурі газетних заголовків, де вони виступають їхнім значеннєвим і су-гестивним концентром. До основних ознак фразеологічних одиниць уналежнено лаконічну форму та смислову місткість, емоційно-експресивну й оцінну виразність, що створює цілісне, гештальтоване сприйняття медій-ного повідомлення у прогнозованому напрямку. У з’ясуванні впливової функції заголовкових фразеологічних одиниць залучено положення нейролінгвістично-го програмування і сугестивної лінгвістики. Встановлено, що фразеологізми української преси є оптимальним засобом впливу на читача, який передбачає обов’язкову апеляцію до його емоцій, зацікавлення інформацією, ак-тивізує мислення й увагу. Вираження прагматичної особливості фразеологізмів спирається на високий ступінь узагальненості значення та експресивно-емоційну наповненість

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Гандзюк, В. О.
    Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") [Текст] / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
телебачення -- маніпуляція -- пропаганда -- ранкове телешоу -- психологічний вплив -- громадська думка
Анотація: У статті здійснено спробу проаналізувати прийоми психологічного впливу телебачення на глядачів. Зокре-ма, визначено вплив ранкового шоу «Сніданок з 1+1» на формування громадської думки, розглянуто засоби впли-ву та зацікавлення глядача.Актуальність теми дослідження зумовлена маніпуляцією свідомістю громадян, яку здійснює телебачення. Діяльність ЗМІ має важливі суспільно-політичні наслідки. Зокрема, ранкові телешоу пропагують ідеї, погляди, вчення, здійснюють соціальне управління шляхом формування громадської думки, вироблення певних установок, спонукають людину до тих чи тих вчинків.Для вивчення стратегії маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа було застосовано низку методів. Зокрема, за допомогою методу спостереження здійснено аналіз зазначеної ранкової телевізійної про-грами. Для дослідження явищ у процесі їх виникнення та в динаміці розвитку застосовано історичний метод. Системний підхід до наукового пошуку дав змогу комплексно розглянути стратегію маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа.У ході дослідження було зроблено такі висновки. Маніпуляція масовою свідомістю становить набір пев-них технологій панування, серед яких найважливішим елементом є саме засоби масової інформації. «Сніда-нок з 1+1» — одна з найдовших ранкових програм. Для того щоб зацікавити глядача, у ній використовуються різноманітні методи впливу, які дають змогу збільшити рейтинг. Головною ознакою програми є висвітлення суспільно-політичних, культурних, розважальних подій, застосування маніпулятивних технологій у сюжетах з метою привертання та утримання уваги реципієнта. За результатами дослідження виокремлено низку най-популярніших маніпулятивних прийомів, які задіяні в «Сніданку з 1+1»: «анонімний авторитет», «ефект при-сутності», «емоційний резонанс» «стереотипізація», «напівправда». За допомогою таких прийомів роботи з інформацією здійснюється вплив на свідомість глядачів, формуючи таким чином громадську думку про певні події та явища.
Дод.точки доступу:
Дяченко, М. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Лев, А.
    Виховання зацікавлення математикою [Текст] / А. Лев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - Київ : Плеяди, 2013. - N 7/8. - С. 75-81

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


    Кириченко, Катерина Віталіївна.
    Читацькі зацікавлення у Великому князівстві Литовському на початку XVI ст. та рецепція прочитаного (на матеріалі Віленського списку хронографа 1262 р.) [Текст] / К. В. Кириченко // Український історичний журнал. - Київ : УІЖ, 2011. - № 2. - С. 4-20

Кл.слова (ненормовані):
Віленський список хронографа 1262 р. -- литовська династія -- літопис Великого князівства Литовського

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.
373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні посібники--Україна

   Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папаки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.
Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)