Пошуковий запит: (<.>K=звукозапис<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Грінченко Б. Д. Брат на брата/Б. Д. Грінченко ; виконавець О. Провотар
|
>2.
| Папченко В. П. Взаємодія продюсера з учасниками музичного проекту/В. П. Папченко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 2.-С.244-248
|
>3.
| Зарубіжна література в школах України - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Горобченко І. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору/І. Горобченко // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2018,N № 3.-С.9-14
|
>5.
| Кочержук Д. В. Значення технологічного процесу звукозапису в мистецтві естрадного співу /Д. В. Кочержук // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 2.-С.197-202
|
>6.
| Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Панченко В. П. Музичне продюсування: генеза і трансформації/В. П. Панченко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 2(5).-С.168-172
|
>9.
| Яців І. В. Популяризація творчості Мирона Федоріва сучасними діячами музичної культури діаспори в Канаді/І. В. Яців // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 3.-С.87-91
|
>10.
| Овсянніков В. Г. Принципи мікрофонного звукозапису у контексті творчих напрямів звукорежисури/В. Г. Овсянніков // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.124-129
|
|
|