Пошуковий запит: (<.>K=згуртованість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Nestepova M. Researches of eu values study in education:inclusion and social conesion development/M. Nestepova // Вища освіта України. -Київ, 2020,N № 1.-С.49-54
|
>2.
| Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension/M. Nesterova // Вища освіта України. -Київ, 2017,N № 1.-С.77-83
|
>3.
| Бахов І. С. Роль масової культури в полікультурній освіті Канади/І. С. Бахов, М. Ф. Головатий // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 1.-С.9-14
|
>4.
| Виноградський М. Д. Управління персоналом/М. Д. Виноградський. - 2009
|
>5.
| Вища освіта України - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вища освіта України - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вища освіта України - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вища освіта України - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вища освіта України - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Демографія та соціальна економіка - 2023г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Кондратьєва І. Роль релігії в формуванні солідарності та соціальної згуртованості в незалежній Україні/І. Кондратьєва, І. Фенно // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2022. т.Том 3,N № 4.-С.23-30
|
>12.
| Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.82-87
|
>13.
| Кочевенко І. Управлінець і колективи. Особливості управління різними типами колективів/І. Кочевенко // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 8.-С.38-40
|
>14.
| Куниця Т. Взаємодія в колективі/Т. Куниця // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 11.-С.56-63
|
>15.
| Моргосліп Д. Особливості психологічного супроводу з урахуванням особистісних ресурсів змагальної надійності танцювальних пар/Д. Моргосліп, О. Гринь // Спортивна наука та здоров’я людини. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 2(6).-С.160-168
|
>16.
| Нестерова М. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development/М. Нестерова // Вища освіта України. -Київ, 2018,N № 1.-С.28-33
|
>17.
| Нестерова М. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension:intercultural dialog and social cohesion development/М. Нестерова // Вища освіта України. -Київ, 2019,N № 1.-С.44-52
|
>18.
| Нестерова М. Intercultural competencea in education for the development of youth:european practices/М. Нестерова // Вища освіта України. -Київ, 2018,N № 4.-С.69-74
|
>19.
| Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованності в систему вищої освіти: європейський досвід/М. Нестерова // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 1.-С.37-41
|
>20.
| Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. -Київ, 2020,N № 3.-С.50-55
|
|
|