Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=згуртованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Удачина, Г.
    Психологічний клімат у колективі : гра-роздум для педагогів / Г. Удачина // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 17/18. - С. 30-33

Кл.слова (ненормовані):
згуртованість колективу -- співпраця -- взаєморозуміння

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: С794174244/2022/3/2
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.3 № 2 . - Соціальна стабільність & Соціальна невизначеність: від історії до політики
Зміст:
Єрескова, Тетяна. Національна самосвідомість членів соціуму в контексті соціальної динаміки суспільства, що трансформується / Т. Єрескова, О. Мазурик. - P.9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, Вячеслав. «Внутрішня еміграція»: особливості повсякденної поведінки в умовах війни / В. Попов. - P.15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Лях, Віталій. Транссоціальність як невизначеність, або непевність людського становища / В. Лях, М. Лукашенко. - P.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Костюк, Тетяна. 2022: держава у перехідний період на перехідній території / Т. Костюк. - P.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зелінська, Марина. Транзит від “weak state” до “powerful state”: український варіант / М. Зелінська, А. Чечель, О. Танчик. - P.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Дєліні, Марина. Соціальна згуртованість та міжкультурні дослідження в освітній спільноті / М. Дєліні [и др.]. - P.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Портера А., Нестерова М., Марта Мілані
Зінченко, Віктор. Глобальні інституційні трансформації та сучасні освітньо-наукові стратегії для парадигми стійкого розвитку суспільства / В. Зінченко. - P.49-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбов, Владислав. Невизначеність в освітньому просторі України: шляхи до стабілізації / В. Горбов, Ю. Горбова. - P.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Соціальна згуртованість та міжкультурні дослідження в освітній спільноті / М. Дєліні [et al.] // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 2. - P40-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- довіра -- університетська спільнота -- цінності
Анотація: У статті показано важливу роль соціальної згуртованості як соціального феномену, її вплив на розвиток сус-пільства та міжкультурну комунікацію. Також показана соціальна роль довіри, зокрема, у розвитку соціальної згуртованості. Соціальна згуртованість як складне соціальне явище аналізується авторами у фокусі міжкультурних досліджень. Метою дослідження є вивчення важливих сфер соціальної згуртованості, пов'язаних з міжкультурною комунікацією в освітній спільноті, зокрема, в університетській спільноті Національного педагогічного університету імені Драгоманова.
Дод.точки доступу:
Дєліні, Марина
Портера, Агостіно
Нестерова, Марья
Марта


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Сергієнко, О.
    Способи вирішення конфліктних ситуацій : робота з педагогами. Заняття з елементами тренінгу / О. Сергієнко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 19/20. - С. 34-43

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- конфлікти в колективі -- негативні емоції -- вирішення конфліктів -- групова взаємодія та згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Нестерова, Мар’я.
    Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 4. - С. 53-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- освітній процес -- соціальна згуртованість -- університетські спільноти -- ціннісно-орієнтована освіта
Дод.точки доступу:
Цимбал, Алісія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Нестерова, Мар’я.
    Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна освіта -- молодіжна робота -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Нестерова, Мар’я.
    Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова, О. Яценко, М. Дєліні // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 4. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- міжкультурна комунікація -- різноманіття -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота
Дод.точки доступу:
Яценко, Олена
Дєліні, Марина


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Нестерова, Марья.
    Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота
Дод.точки доступу:
Дєліні, Марина
Заможський, Андрій


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; доцент кафедри управління; інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованності в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Вища освіта


Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованності в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованності, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Нестерова, Марія.
    Intercultural competencea in education for the development of youth:european practices / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 4. - P69-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтеркультурні компетенції -- когнітивні технології -- молодь -- молодіжна політика -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Нестерова, Марія.
    Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension:intercultural dialog and social cohesion development / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 1. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Нестерова, Марія.
    European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Моргосліп, Дмитрій.
    Особливості психологічного супроводу з урахуванням особистісних ресурсів змагальної надійності танцювальних пар / Д. Моргосліп, О. Гринь // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 160-168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
танцювальний спорт -- психологічна підготовка анкетування -- особистісні ресурси -- танцювальні пари
Анотація: Проблема підвищення результативності та надійності змагальної діяльності привертає все більшу увагу фахівців в області танцювального спорту. Психологічне забезпечення та супровід є однією з важливих актуальних проблем вдосконалення системи підготовки спортсменів та знаходиться на одному рівні з необхідністю розвитку рухових якостей, техніко-тактичною підготовкою, медико-біологічним забезпеченням. Мета дослідження – визначити основні напрямки ефективного психологічного супроводу танцювальних пар з урахуванням їх особистісних ресурсів надійності змагальної діяльності. Матеріал і методи дослідження. Проведено анкетування фахівців, що спеціалізуються в підготовці спортсменів у танцювальному спорті. Для проведення анкетування використовувалися Google Forms. Загальна кількість фахівців, які прийняли участь в опитуванні склала 22 особи. Більшість фахівців мають стаж спортивної або тренерської діяльності більше 5 років (59,1 %). Значна кількість фахівців (63,6%) вважають, що психологічна підготовка займає важливу роль, так як вона забезпечує досягнення надійності (стабільності) і значимого результату. Більше 40% опитаних вважають, що доцільно планувати психологічну підготовку на пів року або декілька місяців та значна частка фахівців (31,8%) вважає, що треба планувати психологічний супровід протягом виключно змагального періоду. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічної підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є: формування позитивного соціальнопсихологічного клімату та розвиток стресостійкості. Значна кількість опитаних фахівців (63,6%) вважають, що робота з психологічної підтримки повинна бути спрямована на саморегуляцію і згуртованість. Результати отримані в дослідженні вказують на те, що психологічна підготовка займає суттєву роль, так як вона забезпечує досягнення надійності змагальної діяльності і покращення результатів спортсменів. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічного супроводу підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є формування позитивного соціально-психологічного клімату між партнерами танцювальної пари, розвиток стресостійкості до невдач та інших негативних факторів які виникають на тренуваннях і змаганнях. Доцільним є використання таких методик у супроводі психологічної підготовки спортсменів як «моделювання змагальних ситуацій» (68,2%) та «психодіагностика та психорегуляція станів спортсменів» (50,0%).
Дод.точки доступу:
Гринь, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Куниця, Т.
    Взаємодія в колективі [Текст] : тренінгове заняття / Т. Куниця // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 11. - С. 56-63

Кл.слова (ненормовані):
згуртованість колективу -- співробітництво -- товариські контакти -- активне слухання -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Кочевенко, Ігор.
    Управлінець і колективи. Особливості управління різними типами колективів [Текст] / І. Кочевенко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 8. - С. 38-40. - Зміст: Характеристики колективу

Кл.слова (ненормовані):
робота з командою -- характеристики колективу -- управління

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Косенчук, Ю.
    Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс] / Ю. Косенчук. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 82-87, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- реформування -- шкільна освіта -- Фінляндська Республіка -- якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Кондратьєва, Ірина.
    Роль релігії в формуванні солідарності та соціальної згуртованості в незалежній Україні / І. Кондратьєва, І. Фенно // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 4. - P23-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
солідарність -- згуртованість -- суспільство -- церква -- релігійні організації -- довіра -- Україна -- толерантність
Анотація: Стаття присвячена аналізу ролі релігійного чинника в формуванні солідарності та соціальної згуртованості в Україні в період незалежності. Актуальність цієї теми обґрунтовується тим, що за роки незалежності Україна проходить шлях суспільно-політичних трансформацій, які позначені важливими соціальними процесами відходу від радянського «спадку» та вибудови соціальних відносин на нових демократичних засадах. Ці трансформаційні процеси проходять з певними точками особливого загострення та напруги – кризами, під час яких українці демонструють надзвичайно високий рівень соціальної згуртованості, солідарності і готовності до самопожертви заради захисту спільних цінностей.
Дод.точки доступу:
Фенно, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.
Шифр: Д960693175/2023/4
   Журнал

Демографія та соціальна економіка [Текст] : науковий журнал/ Національна академія наук України Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України. - Київ : Національна академія наук України, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2023р. № 4
Зміст:
Клімер, Борис. Сімейна політика в повоєнних умовах: висновки для України / Б. Клімер. - С.3-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сімейна політика, соціальна політика, повоєнний розвиток
Краєвська, Галина. Інституційні аспекти розвитку соціального капіталу територіальних громад в Україні / Г. Краєвська. - С.21-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: територіальна громада, соціальний капітал, інституціоналізація
Головко, Лілія. Волонтерська діяльність як фактор резильєнтності та наращування соціального капіталу в громадах (на прикладі однієї з громад Київської області) / Л. Головко, Т. Головко. - С.38-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: волонтерська група, волонтерська діяльність, згуртованість
Novikov, Valerii. Practice and capabilities of programmatic housing policy implementation in Ukraine / V. Novikov, A. Hvelesiani. - С.55-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: житлові програми, іпотека, банківське кредитування
Макарова, Олена. Інноваційні аспекти багатосуб’єктного управління програмами соціального захисту / О. Макарова. - С.77-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: багатосуб’єктність, інклюзивне управління, програми підтримки
Дернова, Ірина. Соціальний захист населення в умовах воєнної агресії, повоєнного відновлення та євроінтеграція України / І. Дернова, Т. Боровик, Л. Долока. - С.93-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний захист, соціальна допомога, соціальна справедливість
Mardiyono. Synergy strengthening program to support the success of quality village programs in east Java (study of Malang City and Tuban District) / Mardiyono, Saputra Dani, Akmal. - С.115-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: посилення синергії, якісне сімейне село
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: В748746/2020/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження "педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Якимчук, Оксана. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Саенко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саенко. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Гліб. Фетишизація патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сікорський, Петро. Структурування навчального матеріалу-необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Оксана. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: В748746/2019/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Півняк, Геннадій. Дніпровська політехніка 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, Олександр. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шабанова, Юлія. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочергін, Ігор. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами Катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Костянтин. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябека, Євгенія. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Любарець, Владислава. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Біденко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)