Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=згуртованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Nestepova, Mapja.
    Researches of eu values study in education:inclusion and social conesion development / M. Nestepova // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 1. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- інклюзія -- освіта -- різноманітність -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Nesterova, Maria.
    European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension [Текст] = Європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості в українському освітньому просторі / M. Nesterova // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 1. - С. 77-83. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Бахов, Іван Степанович.
    Роль масової культури в полікультурній освіті Канади [Текст] / І. С. Бахов, М. Ф. Головатий // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- масова культура -- суспільна згуртованість -- безперервна освіта -- полікультурна Канада
Дод.точки доступу:
Головатий, Микола Федорович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
005.95/.96(075)
В 49


    Виноградський, М. Д.
    Управління персоналом [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. Д. Виноградський. - 2-ге вид. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 502 с. - ISBN 978-966-364-766-1 : 58.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кадровий менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- організація -- згуртованість -- кадри -- служби персоналу -- кадрове планування -- персонал -- управління -- рух -- атестаціявивільнення персоналу -- підвищення кваліфікації -- соціальне партнерство -- облік
Дод.точки доступу:
Виноградська, А. М.
Шканова, О. М.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

5.
Шифр: В748746/2017/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Школа майбутнього для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, культура, освіта
Андрущенко, Віктор. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, якість вищої освіти, оцінювання
Вознюк, Олександр Васильович. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" / О. В. Вознюк, Г. О. Козлакова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дубасенюк Олександра, про неї, наукова школа, педагогічні дослідження
Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, ноосфера, ноолексикон
Опанасюк, Юлія. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, філософія освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. І. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світовий дослідницький простір, університетський сектор, дослідження
Щедрін, Анатолій. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позаземний розум, культурний універсум, концептуальний кластер
Силадій, Іван. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, модернізація освіти
Шовні, Катерина. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовні. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура
Пасько, Катерина. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спілкування, психологічні аспекти, професійна діяльність
Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В748746/2018/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, педагогічний дискурс, людина
Богдагов, Ігор. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богдагов, С. Лисаков, С. Немченко. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: провідництво в освіті, менеджмент в освіті, кентавр-система
Мороз, Іван. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-педагогічний інжиніринг, методологія реінжинірингу
Нестерова, Марія. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development / М. Нестерова. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість
Коваленко, Вільям. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму надполітичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактологістика, політичні ідеї, влада розуму
Лукашук, Марина. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновація, освіта, модернізація
Захаренко, Костянтин. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, інформація, безпека
Опанасюк, Юлія. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновація, прогрес, інноваційна діяльність
Ляшенко, Лариса. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, іноземні мови, ефективне навчання
Іваній, Ігор. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища професійна фізкультурна освіта, самосвідомість студента, якість оцінювання
Федір, Володимир. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федір, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, біоетика, гібридна мотивація
Оніщук, Ірина. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна освіта, полікультурна особистість, гуманітарні спеціальності
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В748746/2019/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна вартість освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобало, Юрій. Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти / Ю. Бобало. - С.10-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Сторіжко, Людмила. Проблема людської природи як концепту ідентичності в психоаналітичній філософії / Л. Сторіжко. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Юрій. Минуле, сьогодення і майбутнє в уявленнях про прийняття рішень людиною / Ю. Корсак. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи / М. Нестерова. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Терепищий, Сергій. Діяльність українських вищих навчальних закладів в евакуації в роки німецько-радянської (Великої Вітчизняної війни) / С. Терепищий, Д. Малежик. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Карташова, Любов. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності до соціалізації осіб з особливими потребами в індустрії дозвілля / Л. Карташова, В. Любарець. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Криштанович, Мирослав. Шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик викладання правознавства в закладах загальної середньої освіти / М. Криштанович. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Сікорський, Петро. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьоменська, Лідія. Мовна діяльність епохи масової культури / Л. Кузьоменська. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: В748746/2019/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Півняк, Геннадій. Дніпровська політехніка 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, Олександр. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шабанова, Юлія. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочергін, Ігор. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами Катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Костянтин. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябека, Євгенія. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Любарець, Владислава. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Біденко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В748746/2020/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження "педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Якимчук, Оксана. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Саенко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саенко. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Гліб. Фетишизація патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сікорський, Петро. Структурування навчального матеріалу-необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Оксана. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Д960693175/2023/4
   Журнал

Демографія та соціальна економіка [Текст] : науковий журнал/ Національна академія наук України Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України. - Київ : Національна академія наук України, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2023р. № 4
Зміст:
Клімер, Борис. Сімейна політика в повоєнних умовах: висновки для України / Б. Клімер. - С.3-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сімейна політика, соціальна політика, повоєнний розвиток
Краєвська, Галина. Інституційні аспекти розвитку соціального капіталу територіальних громад в Україні / Г. Краєвська. - С.21-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: територіальна громада, соціальний капітал, інституціоналізація
Головко, Лілія. Волонтерська діяльність як фактор резильєнтності та наращування соціального капіталу в громадах (на прикладі однієї з громад Київської області) / Л. Головко, Т. Головко. - С.38-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: волонтерська група, волонтерська діяльність, згуртованість
Novikov, Valerii. Practice and capabilities of programmatic housing policy implementation in Ukraine / V. Novikov, A. Hvelesiani. - С.55-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: житлові програми, іпотека, банківське кредитування
Макарова, Олена. Інноваційні аспекти багатосуб’єктного управління програмами соціального захисту / О. Макарова. - С.77-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: багатосуб’єктність, інклюзивне управління, програми підтримки
Дернова, Ірина. Соціальний захист населення в умовах воєнної агресії, повоєнного відновлення та євроінтеграція України / І. Дернова, Т. Боровик, Л. Долока. - С.93-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний захист, соціальна допомога, соціальна справедливість
Mardiyono. Synergy strengthening program to support the success of quality village programs in east Java (study of Malang City and Tuban District) / Mardiyono, Saputra Dani, Akmal. - С.115-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: посилення синергії, якісне сімейне село
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Кондратьєва, Ірина.
    Роль релігії в формуванні солідарності та соціальної згуртованості в незалежній Україні / І. Кондратьєва, І. Фенно // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 4. - P23-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
солідарність -- згуртованість -- суспільство -- церква -- релігійні організації -- довіра -- Україна -- толерантність
Анотація: Стаття присвячена аналізу ролі релігійного чинника в формуванні солідарності та соціальної згуртованості в Україні в період незалежності. Актуальність цієї теми обґрунтовується тим, що за роки незалежності Україна проходить шлях суспільно-політичних трансформацій, які позначені важливими соціальними процесами відходу від радянського «спадку» та вибудови соціальних відносин на нових демократичних засадах. Ці трансформаційні процеси проходять з певними точками особливого загострення та напруги – кризами, під час яких українці демонструють надзвичайно високий рівень соціальної згуртованості, солідарності і готовності до самопожертви заради захисту спільних цінностей.
Дод.точки доступу:
Фенно, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Косенчук, Ю.
    Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс] / Ю. Косенчук. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 82-87, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- реформування -- шкільна освіта -- Фінляндська Республіка -- якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Кочевенко, Ігор.
    Управлінець і колективи. Особливості управління різними типами колективів [Текст] / І. Кочевенко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 8. - С. 38-40. - Зміст: Характеристики колективу

Кл.слова (ненормовані):
робота з командою -- характеристики колективу -- управління

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Куниця, Т.
    Взаємодія в колективі [Текст] : тренінгове заняття / Т. Куниця // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 11. - С. 56-63

Кл.слова (ненормовані):
згуртованість колективу -- співробітництво -- товариські контакти -- активне слухання -- рефлексія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Моргосліп, Дмитрій.
    Особливості психологічного супроводу з урахуванням особистісних ресурсів змагальної надійності танцювальних пар / Д. Моргосліп, О. Гринь // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 160-168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
танцювальний спорт -- психологічна підготовка анкетування -- особистісні ресурси -- танцювальні пари
Анотація: Проблема підвищення результативності та надійності змагальної діяльності привертає все більшу увагу фахівців в області танцювального спорту. Психологічне забезпечення та супровід є однією з важливих актуальних проблем вдосконалення системи підготовки спортсменів та знаходиться на одному рівні з необхідністю розвитку рухових якостей, техніко-тактичною підготовкою, медико-біологічним забезпеченням. Мета дослідження – визначити основні напрямки ефективного психологічного супроводу танцювальних пар з урахуванням їх особистісних ресурсів надійності змагальної діяльності. Матеріал і методи дослідження. Проведено анкетування фахівців, що спеціалізуються в підготовці спортсменів у танцювальному спорті. Для проведення анкетування використовувалися Google Forms. Загальна кількість фахівців, які прийняли участь в опитуванні склала 22 особи. Більшість фахівців мають стаж спортивної або тренерської діяльності більше 5 років (59,1 %). Значна кількість фахівців (63,6%) вважають, що психологічна підготовка займає важливу роль, так як вона забезпечує досягнення надійності (стабільності) і значимого результату. Більше 40% опитаних вважають, що доцільно планувати психологічну підготовку на пів року або декілька місяців та значна частка фахівців (31,8%) вважає, що треба планувати психологічний супровід протягом виключно змагального періоду. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічної підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є: формування позитивного соціальнопсихологічного клімату та розвиток стресостійкості. Значна кількість опитаних фахівців (63,6%) вважають, що робота з психологічної підтримки повинна бути спрямована на саморегуляцію і згуртованість. Результати отримані в дослідженні вказують на те, що психологічна підготовка займає суттєву роль, так як вона забезпечує досягнення надійності змагальної діяльності і покращення результатів спортсменів. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічного супроводу підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є формування позитивного соціально-психологічного клімату між партнерами танцювальної пари, розвиток стресостійкості до невдач та інших негативних факторів які виникають на тренуваннях і змаганнях. Доцільним є використання таких методик у супроводі психологічної підготовки спортсменів як «моделювання змагальних ситуацій» (68,2%) та «психодіагностика та психорегуляція станів спортсменів» (50,0%).
Дод.точки доступу:
Гринь, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Нестерова, Марія.
    European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Нестерова, Марія.
    Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension:intercultural dialog and social cohesion development / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 1. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Нестерова, Марія.
    Intercultural competencea in education for the development of youth:european practices / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 4. - P69-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтеркультурні компетенції -- когнітивні технології -- молодь -- молодіжна політика -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; доцент кафедри управління; інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованності в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Вища освіта


Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованності в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованності, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

20.


    Нестерова, Марья.
    Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота
Дод.точки доступу:
Дєліні, Марина
Заможський, Андрій


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)