Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здобувач освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2020р.,N 15/16
Цікаві статті :
Гаврилюк Г. М. Проєкт "Дистанційні технології трудового навчання" в дії/ Г. М. Гаврилюк (стр.2-8) Кл.слова: трудове навчання,дистанційні технології,карантинний режим
Калабурдін О. О. Методичні аспекти організації та проведення занять із трудового навчання в дистанційному форматі/ О. О. Калабурдін (стр.8-14) Кл.слова: заняття з трудового навчання,дистанційний формат,технологічні можливості
Рогачова В. П. Доповнена реальність на заняттях з кулінарії в дистанційному трудовому навчанні/ В. П. Рогачова (стр.15-20) Кл.слова: заняття з кулінарії,трудове навчання,творчий проєкт
Клейно Є. О. Навчання відео: від контент-плану до реалізації в технологічній освіті/ Є. О. Клейно (стр.21-26) Кл.слова: технологічнва освіта,відео,контент-план
Даниліна Е. М. Хендбук (handbook) сучасного уроку технологій/ Е. М. Даниліна (стр.27-30) Кл.слова: урок трудового навчання,урок технологій,хендбук
Рак Л. М. Екотренди дистанційної технологічної освіти/ Л. М. Рак, О. О. Кириченко (стр.31-48) Кл.слова: технологічна освіта,дистанційна освіта,екотренд
Бакала І. М. Лепбук як сучасний дидактичний засіб компетентнісного розвитку здобувача освіти/ І. М. Бакала (стр.49-59) Кл.слова: лепбук,дидактичний засіб,здобувач освіти
Кульчицька Т. І. Використання гудзиків у проєктній діяльності здобувачів освіти Нової української школи/ Т. І. Кульчицька (стр.60-65) Кл.слова: проєктна діяльність,здобувач освіти,гудзик
Панченко С. П. Нормативне та методичне забезпечення вчителя технологій Нової української школи/ С. П. Панченко (стр.66-70) Кл.слова: вчитель,нормативне забезпечення,методичне забезпечення
Лещук Р. М. Сучасні тенденції ручної деревообробки/ Р. М. Лещук (стр.71-75) Кл.слова: ручна деревообробка,сучасні тенденції,елементарні з"єднання
Приходько Ю. М. Сугестивна технологія в контексті дистанційного викладання трудового навчання/ Ю. М. Приходько (стр.75-76) Кл.слова: трудове навчання,дистанційне викладання,сугестивна технолологія
Кохановська О. В. Віртуальна дошка pablet як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках технологій/ О. В. Кохановська (стр.77-79) Кл.слова: урок технологій,навчальний матеріал,інструмент візуалізації
Паламарчук М. К. Залучення учнів дл пошукової і екпериментальної проєктної діяльності з виготовлення обладнання для шкільної майстерні/ М. К. Паламарчук (стр.79) Кл.слова: пошукова діяльність,екпериментальна діяльність,шкільна майстерня
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакала І. М.
Назва : Лепбук як сучасний дидактичний засіб компетентнісного розвитку здобувача освіти
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 15/16. - С. 49-59 (Шифр Т893832/2020/15/16)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- компетентнісний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лепбук--дидактичний засіб--здобувач освіти--компетентнісний розвиток--професійна діяльність--розвиток технологій--технічне забезпечення
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульчицька Т. І.
Назва : Використання гудзиків у проєктній діяльності здобувачів освіти Нової української школи
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 15/16. - С. 60-65 (Шифр Т893832/2020/15/16)
Предметні рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- проєктна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проєктна діяльність--здобувач освіти--гудзик--професійна діяльність--ресурсний потенціал--організація дистанційного навчання--практична робота
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горохова Т. В., Маматова Л. Ш.
Назва : Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку
Місце публікування :. - С. 113-124 (Шифр О177363077/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--фасилітатор--здобувач освіти--онлайн-освіта--цифрові навички
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волянюк А. С.
Назва : Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 56-66. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стала мотивація--дистанційне навчання--змішане навчання--мотив--здобувач освіти
Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбатюк, Роман, Кабак, Віталій , Волкова, Наталія
Назва : Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 39-53. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.33 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.33
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-професійний саморозвиток--здобувач освіти--самоосвіта--професійна підготовка--процес формування особистості--кореляційний аналіз--професійне становлення
Анотація: У статті здійснено дослідження проблематики формування особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів вищої освіти. На основі теоретичного аналізу та систематизації наукових джерел визначено сутнісні характеристики понять «особистісно-професійний саморозвиток» та «самоосвіта», проаналізовано їх трактування вітчизняними та зарубіжними дослідниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)