Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здобутки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 168
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Костюк, Богдана.
    100 років від проголошення Незалежності України: здобутки й спадок / Б. Костюк // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 22/24. - С. 31-33.

Рубрики: Історія України--Незалежність УНР, 1918 р.

Кл.слова (ненормовані):
Українська держава -- Незалежність УНР
Анотація: Йдеться мова про те, що 100 років тому, 22 січня 1918 р., було проголошено Незалежність Української Народної Республіки. І хоча тоді незалежна держава проіснувала невеликий період, вона заклала підмурівок сучасної України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Кремень, В. Г.
    25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 4. - С. 5-13


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Nastas, D.
    Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies = Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій / D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 40-47, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- вища освіта Східної Азії -- цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Dielini, M.
    Evolution of Business Ethics: from general philosophical principles to Corporate Social Responsibility = Еволюція бізнес-етики: від загальнофілософських принципів до корпоративної соціальної відповідальності / M. Dielini // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P18-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- етика -- мораль -- особистісна відповідальність
Анотація: У статті простежено еволюцію бізнес-етики від висунутих античними мислителями ідей простої відповідальності людини до складних філософських морально-етичних, соціально-економічних побудов щодо корпоративної соціальної відповідальності. Зазначено, що в процесі такої еволюції сформувалася ціла система поглядів, суджень та конструкцій, які слід розглядати як своєрідні етапи подальшого теоретичного осмислення та розширення тематичних рамок феномену «корпоративна соціальна відповідальність». Проведений аналіз показав, що питання бізнес-етики та соціальної відповідальності (і корпоративної соціальної відповідальності як найвищого на сьогодні її прояву) завжди найбільше порушувалися у т.зв. переломні моменти зміни світоглядної парадигми людської цивілізації, а найбільш вагомі теоретичні здобутки пов’язані з раціоналізацією соціальних відносин, коли набуті морально-духовні цінності включалися в процес прирощення соціально-економічних ресурсів суспільства. Показано, що в XXI столітті з боку бізнесу спостерігається стійкий запит на вивчення проблематики соціальної відповідальності, що дає змогу соціальним технологам – представникам різних наукових напрямів розширювати категоріальний апарат, наповнюючи новим змістом базові поняття бізнесетики, а також ініціювати нові наукові дискусії щодо співвідношення морально-ціннісних засад суспільства та різного роду прагматичних концепцій, складниками яких є «принципи-процес-результати».
Дод.точки доступу:
Марина Дєліні


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
83г(4=411.4)я73/Н 12-448222595
   821.161.2.09(091)(075.8)
   Н 12


    Наєнко, Михайло Кузьмович.
    Iсторiя українського лiтературознавства : пiдручник / М. К. Наєнко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Академія, 2001. - 360 с. - (Альма-Матер). - ISBN 966-580-103-1 : 14.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія українського літературознавства--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лiтературознавство -- давнiй період -- історична школа -- психологічний напрям -- лiтературні фiлологічні школи -- новітня література -- дискурс модерного літературознавства
Анотація: У підручнику системно осмислено здобутки критики, історії і теорії української літератури.

Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

6.


    Tsapro, G.
    Lexico-semantic features of gastronomic discourse in "Julie and Julia" [Текст] / G. Tsapro, H. Lohvynenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гастрономічний дискурс -- дискурс кіно -- гастрономічні символи -- Джулі та Джулія
Анотація: У статті висвітлено дослідження гастрономічного дискурсу фільму «Джулі та Джулія». Категорія часу розкривається через зображення часу, що витрачається на очікування, приготування їжі, створення персонального блогу, підготовку до проведення подій. Категорія місця включає ресторани, кулінарну школу, кухні героїнь, офіс Джулії. Лексико-семантичні особливості дискурсу фільму розкриваються у назвах страв, гастрономічній термінології, гастрономічних символах, рецептах. Гастрономічному дискурсу фільму притаманна яскраво виражена метафоричність. Так, ключовими метафоричними фігурами фільму є чотири інгредієнти: BUTTER (масло), що символізує захоплення приготуванням їжі, задоволенням від страви; EGG (яйце), що демонструє власні здобутки головної героїні Джулі, її особисті перемоги; LOBSTER (омар), що виступає символом професіоналізму, а процес його приготування символічно зображує процес подолання життєвих і професійних перешкод; DUCK (качка), що репрезентує символ перемоги, досягнення успіху. Кулінарні рецепти є ядром комунікацій у фільмі. Особливостями кулінарних рецептів у кінострічці окрім стандартних структурних елементів є зв’язок з особистим життям обох героїнь, а також репрезентація стереотипів маскулінності та феміннінності, що відтворюють традиційні гендерні уявлення про соціальні ролі чоловіка й жінки у суспільстві. Поліфункціональність гастрономічного дискурсу у фільмі «Джулі та Джулія» дає змогу торкатися різних аспектів життєдіяльності двох головних героїнь, Джулії й Джулі, а саме особистих переживань, тимчасових складнощів, ностальгічного настрою, коли приготування їжі виявляється своєрідним засобом рухатись далі до власних перемог.
Дод.точки доступу:
Lohvynenko, H.
Логвиненко Г.
Цапро Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Levyk, B.
    Lviv achievements of Armenian Julian Oktawian Zachariewicz = Львівські здобутки вірменина Юліана Октавіана Захарієвича / B. Levyk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P25-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Захарієвич Юліан Октавіан -- Технічна академія у Львові -- Львівська вища технічна школа -- Цісарсько-королівська політехнічна школа -- Національний університет Львівська політехніка
Анотація: У рамках дослідження теми "Видатні особистості у культурі та розбудові Львова" простежено життєвий шлях талановитого архітектора-вірменина Юліана Октавіана Захарієвича (17.07.1837 - 27.12.1898 рр.), який присвятив себе науковій та педагогічній діяльності у Львівській політехніці, тодішній Імператорсько-королівській політехнічній школі. Заснувавши Галицьку архітектурну школу, він зумів реалізувати свої проекти в адміністративних і приватних будівлях Львова та коронного краю Галичини і Володимірії (Лодомерії), що залишаються прикрасою і зразком архітектурної майстерності до цих пір. У рамках дослідження автор уводить в науковий обіг газетні публікації минулих років (дорадянський період, вересень 1939 р.), присвячені урочистим датам, пов'язаним з іменем видатного архітектора. Автор робить висновок, що біографію Юліана Захарієвича можна розглядати як історичне джерело дослідження розвитку архітектури стилю "нео" в адміністративних, сакральних, приватних міських забудовах Львова в австро-угорський період (1872-1918 рр.). Попри те, що Захарієвич сам не акцентував увагу на своїй національній приналежності, його зв'язки з вірменською діаспорою, вірменським етносом та вірменським християнством відбиваються на його творчості і цей аспект має бути досліджений у майбутньому
Дод.точки доступу:
Левик Богдан


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Semergey, N.
    Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century) = Новітня історіографія про рух за українську освіту в мейнстримі національно-культурного відродження (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / N. Semergey // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P87-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
національно-культурне відродження -- новітня історіографія -- українізація освіти -- українська мова -- шкільництво -- національна свідомість -- русифікація -- недільні школи
Анотація: Статтю присвячено аналізові новітньої історіографії з проблеми організації та розвитку національного руху за українізацію освіти у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в історіографічному дискурсі проблематика українізації освіти окресленого періоду представлена загалом репрезентативно. На основі систематизації науково-історичного матеріалу виокремлено два історіографічні блоки: перший - історія української освіти другої половини ХІХ століття; другий - історія руху за інституційне оформлення української освіти у 1917-1921 роках. Підкреслено, що синтез відповідного історіографічного наративу дає змогу розглядати рух за українізацію вітчизняного освітнього простору другої половини ХІХ - початку ХХ століття у темпоральній, територіальній та змістовій єдності, розуміючи його як закономірний процес національного становлення української цивілізації. З'ясовано, що в центрі уваги істориків, праці яких умовно об'єднано у першому історіографічному блоці, були передумови зародження руху за українізацію освіти у середині ХІХ століття, сутність та наслідки імперської асиміляційної політики в освітній галузі, організаційні засади українізації тогочасної освіти, лідери та рушії національного руху тощо. Виявлено, що дослідники є спільними у думці про те, що саме недільні школи у другій половині ХІХ століття стали основними репрезентантами боротьби за українізацію освіти. Історики дійшли висновку, що асиміляційна та шовіністична політика імперій гальмувала розвиток українського шкільництва, всіляко перешкоджаючи інтеграції української мови до навчального процесу. У межах другого історіографічного блоку об'єднано історичні, історико-педагогічні та краєзнавчі синтези, що присвячені аналізові шляхів та змісту українізації освіти у 1917-1921 роках. Виявлено, що історики звертали увагу на такі аспекти як суспільно-політичні умови, сутність та особливості державної політики у сфері освіти; місце і роль педагогічних кадрів у піднесенні національного руху за побудову української освіти; ціннісно-світоглядні засади освітньої реформи та педагогічна думка; організатори освіти та лідери руху за українізацію шкільництва; сутність змін в структурі, змісті, методичних та організаційно-педагогічних засадах освіти і виховання дітей та молоді; історичне значення, здобутки та прорахунки в українізації тогочасного освітнього простору, його подальший розвиток в більшовицькій політиці українізації 1920-х років тощо. Зроблено висновок, що активне вивчення сучасними істориками національної філософії, шляхів та методики організації руху за українізацію освіти становить не лише пізнавальне, але й практико-орієнтоване значення у контексті актуалізації позитивного досвіду українізації освіти у сучасних умовах державотворення та інноваційного розвитку вітчизняного освітнього простору.
Дод.точки доступу:
Наталія Семергей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Cubukcu, F.
    Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme = Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи / F. Cubukcu // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P81-90, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
викладач-стажист -- мережева взаємодія -- онлайн-освіта -- онлайн-програми для вивчення мови -- переваги -- недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Феріяль Кубуку


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Maltsev, O.
    Predisposition and skill dialectics in the human professional activity: philosophical comprehension = Філософське осмислення діалектики схильності і навички в професійній діяльності людини / O. Maltsev // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія пам'яті -- середовище пам'яті -- схильність -- навичка -- вибір професії -- смартпідхід
Анотація: У статті аналізується протиріччя схильностей та навичок як джерело розвитку феномену пам'яті, та закономірності, які обумовлюють розвиток професійної діяльності людини. Обґрунтовано напрямок орієнтації людини у світі, тих можливостей, що змінюються під впливом розвитку інформаційного суспільства, гіперреальності та смарт-суспільства в когнітивно інноваційній перспективі, що проявляється у XXI столітті у змінах ринку праці, появі нових професій, у стрімкому технологічному розвитку, діджиталізації та переходу у віртуальний світ комунікаційних мереж та Інтернету. Дослідження середовища пам'яті відображає і пошук "визначеного простору нахилів," так само як і "відповідних особливостей кожного блоку" середовища пам'яті, що визначає закономірності професійного відбору та перспективи зростання діяча, як суб'єкта не тільки діяльності зокрема, а й життя в цілому. Співвіднесення розробок діяльнісного підходу в розробці суб'єкта життя та моделі реалізації схильності М. Ахтніха, як цілісного й оптимального в конкретно-історичних умовах діяча, і визначило ключову невирішену проблему, якій присвячена дана стаття. Мета розвідки полягає в філософському осмисленні діалектики схильності і навику у професійній діяльності людини (на прикладі моделей Мартіна Ахтніха і Григорія Попова). Здобутки теоретичної моделі Григорія Попова репрезентують суттєві результати вирішення цього питання, до якого значно пізніше самостійно дійшов П. Друкер у своєму формулюванні "смартпідходу". Саме цей концепт є визначальним для обговорення перспектив "розумного суспільства" у різних сферах діяльності. Розглядається праксеологічна перспектива застосування знання закономірностей вирішення протиріччя "схильності - навички" на основі моделіей Г. Попова та П. Друкера
Дод.точки доступу:
Олег Мальцев


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)