Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здоров’язбережувальна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Фещенко, Н.
    Безпека на дорогах : урок з основ здоров’я у 3 класі / Наталія Фещенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 46–48. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інтегровані курси--методика викладання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- методика викладання -- уроки -- здоров’язбережувальна компетентність -- поведінка на дорогах -- безпечна поведінка -- правила дорожнього руху -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку з інтегрованого курсу "Основи здоров’я" на тему "Безпека на дорогах" для учнів початкових класів. Мета якого: створити умови для формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на основі опанування ними знаннями про здоров’я та безпеку, через практичну роботу оволодіти навичками безпечної поведінки на дорогах, поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, вивчити правила переходу дороги з обмеженою оглядовістю.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.5.018.26(477)
Д 18


    Даниленко, Г.
    Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Георгій Даниленко, Олена Щербакова, Олександр Щербаков // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 55–59. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Взаємодія--Сім’я і школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- учні -- психічний розвиток дитини -- психолого-педагогічна компетентність
Анотація: У статті обгрунтовано умови взаємодії навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності. За результатами дослідження встановлено суттєві відмінності у сприйнятті характеру організації життєдіяльності учнями п'ятих класів та їх батьками. Визначено, що у батьківських стосунках з академічно здібними учнями п'ятих класів переважають взаємини кооперації.
Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена
Щербакова, Олександра


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
37.034:613](477)
Z99


    Єжова, Ольга.
    До питання трактування понять педагогіки здоров’я / О. Єжова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогіка здоров’я--Трактування

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбережувальна компетентність
Анотація: У статті розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров’я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагогічної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров’я учасників навчально-виховного процесу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
   37.091.2
   М 54


   
    Методичні рекомендації з реалізації компетентнісного підходу у змісті освіти та навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів : аналітичний звіт про результати дослідження : для розробників змісту освіти, авт. навч. прогр. і підруч., наук.-метод. служб, кер. освіти, пед. праціників / М-во освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2010. - 127 с. - 26.00 грн.
Викладач Київ. ун-ту ім. Б. Грінченка.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дидактика загальноосвітньої школи--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- суперечності -- стратегія розвитку -- реалізація -- освітній процес -- предметні компетенції -- природнича освіта -- оцінювання навчальних досягнень -- предметна компетентність педагога -- діагностування -- студенти -- мистецькі компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- психологічна компетентність -- вчителі -- післядипломна освіта -- запровадження
Анотація: Видання присвячено компетентнісному підходу до формування змісту, організації навчально-виховного процесу, моніторингу якості освіти.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
371.13:373.2](477)
К 78


    Кравчук, Неля.
    Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 49-55 : мал. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--Підготовка

Кл.слова (ненормовані):
моделі -- моделювання -- здоров’язбережувальна компетентність
Анотація: У статті розкрито питання формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів під час професійної підготовки.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Кульбашна, Я.
    Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи
Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ткачук, О.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Байєр, Ольга.
    Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2022. - № 10. - С. 7-12

Кл.слова (ненормовані):
рухова компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- особистісна компетентність
Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Сакалюк, О.
    Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 59–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Здоровий спосіб життя--здоров’язбережувальна компетентність--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальна компетентність -- конструювання -- конструктивна діяльність -- ігри -- фізкультхвилинки -- початкова школа
Анотація: У статті розглядається проблема важливості формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності, виокремлюються завдання, які ставляться перед педагогами; пропонується авторський комплекс ігор для формування здоров’язбережувальних компетентностей молодших школярів за допомогою цеглинок LEGO.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Мельник, І.
    Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід [Електронний ресурс] / І. Мельник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 235-253, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- професійне зростання -- психічне здоров’я -- психологічна компетентність -- саморозвиток -- стабільність психічного здоров’я
Анотація: Стаття присвячена проблемам психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності, а саме формуванню психологічного складника їх здоров’язбережувальної компетентності. Актуальність проблеми зумовлена зростаючою увагою до введення вже на першому курсі у навчальний процес людинознавчих дисциплін, які орієнтовані на формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, складником якої є саме збереження, зміцнення та відновлення власного психічного здоров’я задля ефективного саморозвитку та власного професійного зростання як майбутнього педагога. У статті висвітлено результати теоретичного дослідження з метою узагальнення відповідних теоретичних джерел та виокремлення власного системного підходу до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів. Подано короткий теоретичний огляд сучасних досліджень з питань формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів. Проаналізовано різні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна компетентність», охарактеризовано її складники. Виокремлено власний системний підхід до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів та вчителів початкових класів на основі критеріїв - когнітивного, мотиваційно-ціннісного, діяльнісного та рефлексивного. Визначені та охарактеризовані показники кожного з цих критеріїв, а також прописано рекомендований діагностичний інструментарій для їх вивчення. Здійснено характеристику рівнів сформованості психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів (високий, середній та низький), що ґрунтується на ступені прояву показників кожного з виокремлених критеріїв вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів. Висвітлено перспективи щодо організації подальшого емпіричного дослідження психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів-першокурсників педагогічних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)