Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 416
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Koshcheev, Alexander
    Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO = Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо / Alexander Koshcheev, Nina Dolbysheva // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
тхеквондо -- фізична підготовка -- кваліфіковані спортсмени -- силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Дод.точки доступу:
Dolbysheva, Nina
Долбишева Ніна
Кощеєв Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
811.111(075)
Б 91


    Буренко, Валентина Миколаївна.
    Dave into English : навчальний посібник для дошкільних навчальних закладів / В. М. Буренко ; художник: Н. І. Чернишева , С. Л. Захарова ; керівник проєкту В. З. Горюнова. - Київ : Сім кольорів, 2011. - 112 с. : кольорові. іл. - Англ.мовою. - ISBN 978-966-2054-25-5 : 28.00 грн., 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Навчання англійської мови--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
світ англійської мови -- спілкування -- творчі здібності
Анотація: Навчальний посібник відкриває дитині світ англійської мови, вчить спілкуванню, сприяє розкриттю її творчих здібностей та розширенню кругозору.
Дод.точки доступу:
Чернишева , Н. І. \художник.\
Захарова, С. Л. \художник.\
Горюнова, В. З. \керівник проєкту.\


Примірників всього: 11
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
811.111
D64


    Буренко В. М.
    Dive into English : підручник з англійської мови для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Буренко В. М., О. І. Якимаха. - Київ : Сім кольорів, 2011. - 180 с. - (Київський підручник). - ISBN 978-966-2054-18-7 : 37.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Уроки--Навчальні видання для початкової школи

Анотація: Підручник для 1-го класу "Dive into English" відкриває світ англійської мови, вчить спілкуванню, розкриває творчі здібності дитини.
Дод.точки доступу:
Якимаха, О. І.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
   811.111(075.2)
   D64


   
    Dive into English : підручник з англійської мови для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Буренко, Д. М. Гузнов ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : Нова книга, 2003. - 72 с. : іл. - (Київський підручник). - ISBN 966-7548-29-5 : 9.82 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Уроки--1 клас--Навчальні видання для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- англійська мова -- 1 клас
Анотація: Підручник для 1-го класу "Dive into English" відкриває світ англійської мови, вчить спілкуванню, розкриває творчі здібності дитини.
Дод.точки доступу:
Буренко, Валентина Миколаївна
Гузнов, Денис Миколайович
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

6.


    Іващенко, Ольга.
    Methodological approaches to pedagodical control of motor readiness of girls aged 6-10 [Текст] / О. Іващенко // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : ТОВ ОВС, 2017. - № 3. - С. 126-138. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
рухові здібності -- дискримнантний аналіз -- педагогічний контроль

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Іващенко, О. В.
    Movement coordination:identification of age-related dynamics of its development in girls aged 11-13 [Текст] / О. В. Іващенко, О. М. Худолій, С. С. Єрмаков // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 2. - С. 93-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
координаційні здібності -- дискримінантний аналіз -- педагогічний контроль
Дод.точки доступу:
Худолій, О. М.
Єрмаков, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
   781.1:159.9
   H19


    Hallam, Susan.
    Music Psychology in Education [Текст] / S. Hallam ; Institute of Education University of London. - London : Bedford Way papers, 2017. - 281 p. - ISBN 0 85473 716 2 : 642.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія музики--Музична психологія--Музична освіта--Навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
музичні здібності -- композиція -- імпровізація -- вокальні здібності -- акомпанемент -- оцінювання музики -- навчання гри -- навчання музиці
Дод.точки доступу:
Institute of Education University of London


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
781.1:159.9
S43


    Seashore, Carl E..
    Psychology of Music [Текст] / Carl E. Seashore. - Alcester : Lighting Source Ltd., 2016. - 406 p. - ISBN 978-1-4733-3154-9 : 721.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія музики--Навчальне видання

Кл.слова (ненормовані):
музичне мислення -- музика як наука -- вібрато -- висота звуку -- гучність -- ритм -- тривалість звуку -- тембр -- тональність -- консонанс -- інструментальна музика -- слухання музики -- відчуття музики -- музичні інструменти -- музичні здібності -- музична школа -- музичні навички -- вправність -- етнічна музика

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Zerf, M.
    Relationship between maximum aerobic speed performance volleyball game motor power-explosive abilities / M. Zerf, K. Kohli, L. Louglaib // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 4. - P179-185. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
чоловіки -- волейбол -- максимальна аеробна швидкість -- рухові здібності
Дод.точки доступу:
Kohli, K.
Louglaib, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)