Пошуковий запит: (<.>K=змістові лінії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Богданець-Білоскаленко Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко)/Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.26-33
|
>2.
| Заїка А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ/Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.3-9.
|
>3.
| Захарійчук М. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом з української мови до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 1" (автор М. Д. Захарійчук)/Мар’яна Захарійчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.20-25.
|
>4.
| Козак М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1–2 класів авторів М. Козак, О. Корчевської/Мирослава Козак, Ольга Корчевська, Ірина Жаркова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 12.-С.24–28
|
>5.
| Павленко Л. Відкривати себе і світ/Людмила Павленко, Наталія Тимченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 10.-С.51–55
|
>6.
| Савченко О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.7-13.
|
>7.
| Савченко О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 8.-С.14–19.
|
|