Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зміст освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.

Назва журналу :Директор школи, ліцею, гімназії -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В Кремень (стр.4-13) Кл.слова: особистість інноваційного типу,наукові розробки,НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Виговська О. Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд/ автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька (стр.15-33) Кл.слова: громадська експертиза,педагоги-новатори,інноваційний досвід
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати/ В Кремень (стр.16-20) Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ,дитиноцентриські засади
Кольченко Л. Система інноваційного розвитку ліцею/ Л. Кольченко (стр.21-22) Кл.слова: учнівське самоврядування,народні традиції
Войчишин О. Різнокольорова діяльність гімназії/ О. Войчишин (стр.22-24) Кл.слова: інформатизаційні технології,волонтерський клуб
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання/ М. Романенко Кл.слова: предметне поле,ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ,егалітарна освіта
Гриньова М. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка/ М. Гриньова, А. Ткаченко (стр.41-50) Кл.слова: макаренкознавство,творча спадщина,гуманістична педагогіка
Палтишев М. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти/ М. Палтишев (стр.52-56) Кл.слова: дитяча жорстокість,педагогіка розуміння,особистісно-орієнтована педагогіка
Буркова Л. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности/ Л. Буркова (стр.57-63) Кл.слова: зміст освіти,зміст навчання
Ликова В. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта?/ В. Ликова (стр.64-67) Кл.слова: холістичне здоровя,здоров’язберігаюча освіта,педагогічна терапія
Головай І. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею/ І. Головай, А. Пономаренко (стр.68-76) Кл.слова: здоров’язбережувальний акмеологічний простір,здоров’язбережувальні технології,здоров’язбережувальні компетенції
Кот М. До глибин душі засобами музичного мистецтва/ М. Кот (стр.77-80) Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО,УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ,Києво-Печерська Лавра
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися! (стр.79) Кл.слова: фестиваль-конкурс,хорове мистецтво,українська вокально-хорова культура
Кольченко Л. Ліцей на березі Лугані/ Л. Кольченко (стр.82-94) Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ,випереджальна виховна система
Войчишин О. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства/ О. Войчишин (стр.95-111) Кл.слова: лідерська діяльність,ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ,ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот М. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися!/ М. Кот (стр.79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 65
Автор(и) : Єрмаков, І. Г.
Назва : Мистецтво життєтворчості особистості: науково-методичний посібник: У 2 ч./ редактор В. М. Доній. Ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи
Вихідні дані : Б.м., 1997
Кільк.характеристики :936 с
ISBN, Ціна 5-7763-4549-9: 10.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.45
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія-- Особистість
Примірники : всього : Ф2(3), Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(3), Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)/Л 83
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку
Вихідні дані : Київ: МАУП, 1994
Кільк.характеристики :196. с
ISBN, Ціна 5-86926-046-9:
ДРНТІ : 14.01.11
УДК : 37.01(477)
Предметні рубрики: Педагогічна освіта
Анотація: У монографії викладено досвід системного аналізу сфери підготовки педагогів в Україні як цілосної частини світової та вітчизняної освіти. Сучасні прот иріччя і тенденції в педагогічній освіті виводяться із загальних та специфічних закономірностей структурування, функціонування і розвітку освітньої системи як соціального феномену. Пропонується нова концепція людиноорієнтованної педосвіти та стратегія ії розбудови.
Примірники : всього : Ф3(6)
Вільні : Ф3(6)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.8)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Володимир Іванович
Назва : Дидактика : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :264 с
ISBN, Ціна 966-06-0365-7:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.8)
Предметні рубрики: Дидактика
Анотація: Розглядається інваріантність структури цих педагогічних явищ, що сприяло перетворенню дидактики із суто теоретичної інформаційно-повідомлюючої навчальної дисіипліни у теоретико-прикладну, виконуючу роль філософії педагогічної освіти
Примірники : всього 1: ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Вільні : ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 45
Автор(и) : Скрипченко О. В., Падалка О. С., Скрипченко Л. О.
Назва : Психолого-педагогічні основи навчання : навчальний посібник . -Вид. 2-е, доповн. та переробл.
Вихідні дані : Київ: Укр. Центр духов. культури, 2005
Кільк.характеристики :710 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 966-628-082-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/П 27
Автор(и) : Пермяков, Олександр Анатолійович, Морозов, Володимир Віталійович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :171 с
ISBN, Ціна 978-966-346-827-3: 16.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Примірники : всього 1: ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань, Петро Миколайович
Назва : Прикладна педагогiка : навчально-методичний посiбник для студентiв педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2002
Кільк.характеристики :215 с
ISBN, Ціна 966-642-070-8:
ДРНТІ : 14.07 + 14.35
УДК : 37.09(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Прикладна педагогіка
Анотація: У вигляді структурно-тематичних схем висвітлено курси : "Педагогіка", "Основи педагогіч.ної майстерності", "педагогіч.на культура", "Управління навчально-методичним процесом".
Примірники : всього 7: ГП КС(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(26), ГП(1), Ф2(34), Ф1(3)
Вільні : ГП КС(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(26), ГП(1), Ф2(34), Ф1(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. № 22
Вихідні дані : Київ: Видавництво Київського університету імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :106 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--психологія творчості--навчальні стратегії
Зміст : Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України/ М. Б. Євтух. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління/ (Сорока) М. В. Братко. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики/ В. І. Бобрицька. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі/ К. М. Гнезділова. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти/ Л. Г. Горяна. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті pp. XX століття/ B. C. Бугрій ; B. C. Бугрій. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії"/ Т. Ю. Бульба. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ/ В. В. Глазков. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика/ А. В. Сергієнко. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців/ С. П. Сердюк. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови/ Є. В. Яковенко-Глушенкова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі/ Л. М. Дубчак. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості / О. А. Кривопишина. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема/ Л. В. Помиткіна.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О.
Назва : Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 1/2. - С. 13–18: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 373.013.3(4-672ЄС)
Предметні рубрики: Зміст освіти-- Модернізація --Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--тривалість навчання--зміст освіти--реформування--інституційний рівень--суспільний рівень--світовий рівень--математика--природничі науки--інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розглядаються сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/К 79
Автор(и) : Кремень В. Г.
Назва : Освіта і наука України: шляхи модернізації : факти, роздуми, перспективи
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2003
Кільк.характеристики :214 с
ISBN, Ціна 966-8066-12-Х:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освіта-- організація освіти
Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дванадцятибальна система--міжнародне співробітництво--інформаційне забезпечення--філософія освіти--національна доктрина--зміст освіти--вища освіта--проблеми освіти
Примірники : всього : ГП КС(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Батечко, Ніна Григорівна
Назва : Mоделювання змісту освіти майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 5-12 (Шифр 74.00я43/П 24-316758612)
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Підготовка майбутніх викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні принципи--акмесинергетичний підхід--зміст освіти--майбутні фахівці--творча діяльність
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.36(438)/K98
Автор(и) : Kwiatkowski, Stefan M.
Назва : Kształcenie zawodowe. Dylematy teorii і praktyki
Вихідні дані : Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2001
ISBN, Ціна 83-87925-42-X:
ДРНТІ : 14.91
УДК : 377.36(438)
Предметні рубрики: Професійно-технічна освіта-- Теорія і практика --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні цілі--зміст освіти--виховні заклади--система навчання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/М 74
Автор(и) : Мойсеюк, Неля Євтихівна
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -5-те видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 978-966-96769-1-7:
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--сучасний стан--виховання особистості--мета виховання--педагогічний процес--теорія навчання--дидактика--зміст освіти--процес навчаня--форми навчання--методи навчання--теорія виховання--зміст виховання--методи виховання--технологія виховання--основи управління--процес управління--іноваційні процеси
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/П 27
Автор(и) : Пермяков, Олександр Анатолійович, Морозов, Володимир Віталійович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -3-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2012
Кільк.характеристики :200 с
Примітки : Біліогр.: с. 194-198
ISBN, Ціна 978-617-07-0055-1:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальна педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Максименко, Валентина Петрівна
Назва : Дидактична компетентність майбутнього вчителя
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 25-30 (Шифр 74.0я431/П 24-530643763)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Загальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--цілі навчання--логіка навчання--структура навчання--зміст освіти--урок--типи уроків--структура уроку--уміння--навичка--формування умінь--учіння--структура учіння
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Фруктова, Яна Станіславівна
Назва : Реалізація компетентнісного підходу в змісті навчальної дисципліни "Методика викладання у вищій школі"
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 58-62 (Шифр 74.0я431/П 24-530643763)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетенції--компетентність--зміст освіти--вміння--навички
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Варзацька Л. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька (стр.2-5) Кл.слова: морфологічне поняття,морфологічні знання,граматична форма
Римарчук Н. Службові частини мови та вигук.Узагальнення й систематизація знань (7 клас)/ Н. Римарчук (стр.5-7) Кл.слова: план-конспект уроку,службові частини мови,вигук
Піскорська Л. Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури/ Л. Піскорська, Т. Любчич (стр.8-10) Кл.слова: зміст освіти,гештальтпсихологія,гештальтпедагогіка
Хомеча Н. А слава - заповідь моя : Тарас Шевченко в рецепції поетів кінця XX - початку XXI століття / Н. Хомеча (стр.11-16) Кл.слова: шевченко тарас, про нього,культ Шевченка,літературний канон
Федунь М. Західноукраїнське шевченкознавство першої половини XX століття на уроках літератури / М. Федунь (стр.17-19) Кл.слова: галицька шевченкіана,шевченкознавство,переклад
Сітькова І. Тарас Шевченко. "Давидові псалми"."Ісаія. Глава 35"/ І. Сітькова (стр.20-24) Кл.слова: план-конспект уроку,Шевченко Тарас, Давидові псилми, про твір,Шевченко Тарас, Ісаія. Глава 35, про твір
Букша Т. Твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє/ Т. Букша (стр.25-27) Кл.слова: план-конспект уроку,Шевченко Тарас, Заповіт, про твір,історія написання "Заповіту"
Гончаренко І. Стою заплакана й часлива/ І. Гончаренко (стр.27) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гончаренко І. Який прозорий ранок цей.../ І. Гончаренко (стр.27) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гончаренко І. День зимовий , як свічка, згасав.../ І. Гончаренко (стр.27) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Братусь М. Лінгвокраїнознавчий аспект вивчення творчості Тараса Шевченка на заняттях з української мови як іноземної / М. Братусь (стр.28-30) Кл.слова: шевченкознавство,шевченко тарас, про нього,творчість Тараса Шевченка
Макаренко Л. Нестандартні форми контролю знань за творчістю Кобзаря (9 клас)/ Л. Макаренко (стр.31-32) Кл.слова: бліц-опитування,гра,тестові завдання
Радчук В. Як перекласти поетичне "ледь-ледь"?/ В. Радчук (стр.33-39) Кл.слова: переклад,поезія,ледь-ледь
Карповець Х. До питання про асиміляцію за місцем і способом творення/ Х. Карповець (стр.38-39) Кл.слова: асиміляція,фонемний склад мови,звуковий склад мови
Кулаківська О. Зауваги щодо доцільності вживання деяких іншомовних слів / О. Кулаківська (стр.40-41) Кл.слова: іншомовні слова,словниковий склад мови,вплив однієї мови на іншу
Кумеда О. Пантелеймон Куліш: письменник, етнограф, мовознавець/ О. Кумеда (стр.42-46) Кл.слова: Куліш Пантелеймон, про нього,ідіолект,східноподільський говір
Пахаренко В. Міфотворча місія геніального мистецтва / В. Пахаренко (стр.47-53) Кл.слова: світлий геній,темний геній,міфотворення
Вівчарик Н. Григор Лужницький: митець, який назавжди залишився українцем/ Н. Вівчарик (стр.54-60) Кл.слова: Лужинський Григор, про нього,літературне угрупування "Логос",жанр
Лужницький Г. Дитина/ Г. Лужницький (стр.60-61) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Бондарева О. Реалістичні барви модерну/ О. Бондарева (стр.62) Кл.слова: модернізм,неореалізм,літературний напрям
Крук Г. Живиця/ Г. Крук (стр.63) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Останній патрон/ Г. Крук (стр.63) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Сниться мені бомбосховище на околиці пам'яті/ Г. Крук (стр.63) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Lindenstra?e/ Г. Крук (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Вузька долоня риби гладить дно.../ Г. Крук (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Світ твій, Боже - складної конструкції.../ Г. Крук (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Забери на долоню птаха/ Г. Крук (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Крук Г. Сентиментальна історія: він любить її, а вона - його.../ Г. Крук (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.1-056.36(4/П 68-007729869
Автор(и) : Софій Н. З., Сварник П., Троханіс П.
Назва : Права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти : дослідження
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :61 с
ISBN, Ціна 966-651-315-3: 3.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.014.1-056.36(477)
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка --Україна
Анотація: У даному дослідженні висвітлено ставлення суспільства до інклюзивного навчання; визначено основні перешкоди і фактори підтримки інклюзивного навчання;проаналізовано сучасне освітнє законодавство щодо забезпечення дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(12)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(12)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075.8)/П 24
Автор(и) : Анєнкова І. П., Байдан М. А., Горчакова О. А., Руссол В. М.
Назва : Педагогіка: модульний курс : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий світ-2000, 2014
Кільк.характеристики :568 с
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 978-966-418-136-2: 120.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні технології--види навчання--навчально-пізнавальна діяльність--науково-педагогічні дослідження--виховання--національне виховання--історія педагогіки--болонський процесс--модернізація освіти в україні--безперервна педагогічна освіта--педагогічний процес--вікова періодизація учнів--педагогічні здібності--педагогічна культура--педагогічна етика--дидактика--зміст освіти--методи навчання--школознавство
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плаксін, Андрій
Назва : Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 126-130. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактична культура--зміст освіти--педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.126130,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

24.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 12
Цікаві статті :
Романенко Ю. Нові програми - це важливо/ Ю. Романенко (стр.2-4) Кл.слова: зміст освіти,навчальна програма,концепція нової української школи
Губська О. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!./ О. Губська (стр.5-9) Кл.слова: план-конспект уроку,Жиленко Ірина, про неї,життєвий шлях І. Жиленко
Трохимець Є. Повість минулих літ - найдавніший літопис нашого народу/ Є. Трохимець (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,Повість минулих літ, про твір,літописні оповіді
Маркова Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ Н. Маркова (стр.13-15) Кл.слова: план-конспект уроку,українська мова в 7 класі,творення прислівників
Жирова Н. Контрольне тестування з української літератури (8 клас, II семестр)/ Н. Жирова (стр.16-22) Кл.слова: контроль знань,тести з української літератури, 8 кл, II семестр,оцінювання знань
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.23-27) Кл.слова: літературознавство,психологічна парадигма,мета уроку української літератури
Дзвінка М. Я купаюся в тиші казковій.../ М. Дзвінка (стр.27) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Масенко Л. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму/ Л. Масенко (стр.28-31) Кл.слова: відщепенець,пейоративна лексика,тоталітарна мова
Жайворон М. Ви кажете, що любите дощі.../ М. Жайворон (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мацько Л. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського/ Л. Мацько (стр.33-38) Кл.слова: Грушевський Михайло, про нього,історія української мови,соціолінгвістика
Тищенко О. Увага у мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.39-41) Кл.слова: мовне спілкування,психолінгвістика,походження слова увага
Голосовська Г. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ?/ Г. Голосовська (стр.42-45) Кл.слова: багатозначне слово,числівник,іменник
Юрчук О. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги/ О. Юрчук (стр.46-49) Кл.слова: колоніалізм,антиколоніалізм,постколоніалізм
Жигун С. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки"/ С. Жигун (стр.50-55) Кл.слова: літературне угрупування "Ланка",модернізм,реалізм
Воронина Л. Найважливіше для мене, щоб дитина, яка прочитала мою книжку, ставала хоча б трохи добрішою й розумнішою/ Л. Воронина (стр.56-59) Кл.слова: Воронина Леся, про неї,життєвий шлях Л. Ворониної ,українська письменниця
Лахута В. Дай не зотліти, Боже, у розлуках.../ В. Лахута (стр.59) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Токмань Г. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти/ Г. Токмань (стр.60) Кл.слова: Градовський Анатолій, про нього,вшанування пам'яті,учений-методист
Зміст журналу за 2016 рік (стр.61-63) Кл.слова: компаративістика,мовознавство,літературознавство
Календар пам’ятних дат на 2017 рік (І півріччя) (стр.64) Кл.слова: видатні імена,знаменні дати,календар на 2017 рік (І півріччя)
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5.048.45(477)/П 88
Автор(и) : Пугач, Анжеліна, Замаскіна, Поліна
Назва : Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 5/6. - С. 74-77.: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
УДК : 373.5.048.45(477)
Предметні рубрики: Профорієнтація-- профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--профільне навчання--семінари
Анотація: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Турчин, Тамара
Назва : Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 7. - С. 27-31. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
УДК : 373.3.013.3:78](477) + 37:001.32](477)Турчин
Предметні рубрики: Зміст освіти-- початкова музикальна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська музика--музично-педагогічна освіта--сучасна музика--молодші школяри--зміст освіти
Анотація: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.
Знайти схожі

27.

Назва газети: Зарубіжна література -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Чмигова О. Слово редактора/ ред. О. Чмигова (стр.3) Кл.слова: Керролл Л., про нього,Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна О. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна (стр.4-12) Кл.слова: літературний календар, 2017 р.,ювілейні дати
Товкало М. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур/ М. Товкало (стр.13-16) Кл.слова: інтегрування предметів,пілотні програми,говорити українською
Клочек Г. Про час "Х" у реформуванні освіти/ Г. Клочек (стр.17-21) Кл.слова: реформування освіти,зміст освіти,інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич (стр.22) Кл.слова: мовно-літературна освіта,інтеграція предметів,гуманітарна освіта
Ісаєва О. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури/ О. Ісаєва (стр.23) Кл.слова: інтеграція предметів,гібридна війна,антидержпвницька позиція
Мегедь І. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові/ І. Мегедь (стр.24) Кл.слова: збереження курсу "Українська мова",збереження курсу "Зарубіжна література",значення художнього тексту
Ковбасенко Ю. І. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич/ Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко (стр.25) Кл.слова: інтеграція предметів,зарубіжна література в школі,статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.26) Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р.,гуманітарні дисципліни,інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.27) Кл.слова: модернізація шкільної освіти,зміст навчальних програм,міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства (стр.28-29) Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р.,літературна освіта,Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна З. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". / З. Моторна (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,аналіз твору
Чайковська Н. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору/ Н. Чайковська (стр.33-40) Кл.слова: план-конспект уроку,Лондон Джек, Жага до життя, про твір,аналіз твору
Луганська Т. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків/ Т. Луганська (стр.41-54) Кл.слова: план-конспект уроків,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,колористика
Луганська Т. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, про нього,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська Т. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ассоль,образ Грея
Луганська Т. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея/ Т. Луганська (стр.46-54) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,кольористика
Варга Н. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної"/ Н. Варга (стр.55-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір,сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження/ Н. Барарєва (стр.65-72) Кл.слова: план-конспект уроків,Шекспір Вільям, про нього,аналіз творів
Барарєва Н. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах/ Н. Барарєва (стр.65-69) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, про творчість,ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко О. Усепереможний голос любові/ О. Ткаченко (стр.70-72) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,ренесансне сприйняття кохання
Цікаві статті :
Знайти схожі

28.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Шалагінов Б. Б. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу/ Б. Б. Шалагінов (стр.2-6) Кл.слова: історія викладання літератури в школі,національна освіта,духовні цінності
Кузьменчук І. В. Коли в людини є народ... / І. В. Кузьменчук (стр.6-9) Кл.слова: зарубіжна література,світова література,українська культура
Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! (стр.10) Кл.слова: класика,сучасність,паралелі
Бухарєва О. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів/ О. Бухарєва (стр.11-15) Кл.слова: зміст освіти,оновлення,технологія навчання
Шевченко А. Дитинство має бути щасливим/ А. Шевченко (стр.16-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір,образ Грегуара
Шугніло О. На світі є багато книг/ О. Шугніло (стр.19) Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія",поезія,про книгу
Чижевич Л. Краща книжечка моя/ Л. Чижевич (стр.19) Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія",поезія,про книгу
Літвінчук К. Моя маленька книжка/ К. Літвінчук (стр.19) Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія",поезія,про книгу
Гриценко Л. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості./ Л. Гриценко (стр.20-23) Кл.слова: сценарій літературного вечора,Мольєр Жан Батист, про нього,Гюго Віктор, про нього
Скрипник Т. М. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра/ Т. М. Скрипник (стр.24-29) Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість,образ Смаглявої Дами,Басаноу Емілія, про неї
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак (стр.30-59) Кл.слова: план-конспект уроків,зарубіжна література, 8 клас,методика викладання
Первак О. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів/ О. Первак (стр.30-34) Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього,Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,історія створення
Первак О. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція)/ О. Первак (стр.34-37) Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,образ Ромео,образ Джульєтти
Первак О. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу/ О. Первак (стр.37-41) Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,юнацький максималізм,вчинки головних героїв
Первак О. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика)/ О. Первак (стр.41-43) Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,гуманістична цінність,аналіз літературного твору
Первак О. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман/ О. Первак (стр.43-47) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,історія створення роману,лицарський роман
Первак О. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ/ О. Первак (стр.48-51) Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього,образ Дон Кіхота,вічний образ
Первак О. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство"/ О. Первак (стр.51-55) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,образ Дон Кіхота,образ Санчо Панса
Первак О. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) / О. Первак (стр.55-57) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,рицарський роман,жанр
Первак О. Контрольний твір-порівняння образів персонажів/ О. Первак (стр.57-59) Кл.слова: контроль знань,актуалізація знань,характеристика образів
Давидюк Л. В. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы/ Л. В. Давидюк, Т. Пахарева (стр.60-64) Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р.,завдання,відповіді
Цікаві статті :
Знайти схожі


29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва, Антоніна
Назва : Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 10. - С. 46–49. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/10). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3.013.3:087.5](477)
Предметні рубрики: Зміст освіти-- інтегровані курси-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--історія--класична греко-римська міфологія--антична кульутра--історична освіта--історичні особистості--початкова школа--школа гуманітарної праці
Анотація: У статті висвітлено проблему формування знань про античну культуру під час вивчення курсу "Класична греко-римська міфологія" в початковій школі НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради. Розглянуто основні етапи роботи над курсом. Обґрунтовано, що його впровадження сприя\ якісному оновленню шкільної історичної освіти України.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бібік Н.
Назва : Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі"
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 29–33. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.013.3:087.5](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Зміст освіти-- інтегровані курси-- Я у світі-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--інтегровані курси--я у світі, курс--пізнання світу--компетентнісно орієнтований підхід--послідовне мотивування--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.
Знайти схожі

 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)