Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зображення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 308
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
903’16(477)(083.824)
A53


   
    Ancient Trypillia. Seven Thousand Years of Spiritual Art / Faund for Research of Ancient Civilizations. - New York : FRAC, 2010. - 60 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Трипільська культура--Історія--Україна--Каталоги виставок

   Археологічні культури--Трипільська культура--Каталоги виставок


Кл.слова (ненормовані):
звичаї -- посуд -- предмети побуту трипільців -- зображення трипільської символіки -- сучасне мистецтво
Дод.точки доступу:
Faund for Research of Ancient Civilizations


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Bezrukov, A.
    Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay = Концепти емоцій для зображення перипетій долі у романІ МАРКУСА Зусака «Bridge of clay» / A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- дійсність -- ментальний світ -- експресивність -- наратив
Анотація: Проблема дослідження емоціи но-експресивної інформації , яку порушує стаття, становить значний інтерес, оскільки вона інтерпретує фрагменти дій сності, висловлюючи ставлення до них — ціннісне або емоціи но значуще. Аналіз емотивності художнього тексту зосереджується насамперед на и ого студіюванні в когнітивному (виокремлення емоціогенних знань) і семантичному (визначення особливостеи ї х застосування для позначення авторських інтенціи ) вимірах. Художніи текст розглядається в дуальному взаємозв’язку: з одного боку, він пов’язании з емоціями, а з іншого — визначається ними. Мета статті — ідентифікувати концепти емоцій , експліковані в романі Маркуса Зусака «Bridge of Clay» для зображення перипетіи долі. Ця сповнена пафосом захоплива історія розгортається на тлі трагічної історії родини Данбар. Для аналізу концептів емоціи роману застосовано методи інтерпретації і систематизації , контекстуальний , функціонально-стилістичнии і дистрибутивнии аналіз, а також метод емотивної валентності і гіпотетично-дедуктивнии метод. У результаті дослідження з’ясовано, що концепти емоціи у мові роману «Bridge of Clay» реалізуються на всіх рівнях: фонетичному, морфологічному, лексичному та синтаксичному, що свідчить про універсальність функціонування концептів емоціи у художньому дискурсі. Концепти емоціи постають певною єдністю; за ї х змістове наповнення відповідають індикатори емотивності, які визначені антропоцентрично і виконують характеротвірну функцію. Лексичні одиниці, які вибрав Зусак, передають інтенції автора, експліцитно чи імпліцитно вказують на емоційний характер тексту. Оскільки персонажі твору належать до розряду основних універсаліи художнього тексту, емотивні смисли, що містяться в його структурі, мають особливу інформативну значущість. Емоції персонажів «Bridge of Clay» репрезентуються як особлива психологічна реальність, а сукупність емоціи у тексті постає своєрідною динамічною множинністю, яка змінюється з розвитком сюжету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Bohovyk, O.
Оксана Боговик
Андрій Безруков


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
37.013.42:159.942-053.6(076)
E11


   
    Early Adolescent Skills for Emotions (EASE): group psychological help for young adolescents affected by distress in communities exposed to adversity : storybook. - Geneva : World Health Organization and the United Nations Children’s Fund (UNICEF), 2023. - 68 p. : il. - Англійська мова. - Б. ц.
Переклад назви: Навички емоцій раннього підліткового віку (EASE): групова психологічна допомога молодим підліткам, які постраждали від стресу, у спільнотах, які зазнали кризи
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Емоційні стани--Підлітки, молодь--Практичні посібники

Анотація: Збірка оповідань призначена для тренінгів емоційних станів підлітків. Оповідання читаються вголос, демонструється відповідний малюнок. Під час читання оповідання всі учасники повинні бачити картину. Інструкція з втручання надає підказки про те, коли читається історія і коли відображається відповідне зображення.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
811.111(078.5):7:721.012
E93


    Evans, Virginia.
    Art & Design [Текст]. Book 1 / V. Evans, J. Dooley, H. P. Rogers. - Berkshire : Express Publishing, 2013. - 39 p. - (Career Paths). - ISBN 978-1-4715-1886-7 : 271.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Мистецтво


   Дизайн


Кл.слова (ненормовані):
живопис -- зображення тіней -- зображення світла -- зображення кольорів -- композиція -- електронне обладнання -- графічне мистецтво
Дод.точки доступу:
Dooley, Jenny
Rogers, Henrietta P.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Gaidash, А.
    "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays [Текст] = «Жвава у 82 роки»: старшання у п’єсах Емі Герцог / А. Gaidash, Y. Ivanova // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
старшання -- Емі Герцог -- динаміка -- літній жіночий персонаж -- самостереотипізація -- драма -- літературознавча геронтологія -- маркери старіння
Анотація: Одним із викликів сучасної драматургії є зображення літніх персонажів як головних героїв на театральному коні. У статті вивчаються особливості процесу старшання у п’єсах Емі Герцог «Після революції» та «4000 миль». Авторки статті вирізняють соматичні та психологічні маркери цього процесу в рамках вивчення пристосування найстарішого персонажу дилогії до літнього віку. У статті проаналізовано низку дійових осіб крізь призму літературознавчої геронтології. Вивчається як суспільне ставлення до старших персонажів, так і самостереотипізація власне літніх дійових осіб. Старіння у п’єсах Герцог “Після революції” та “4000 миль” представлене крізь призму міжпоколіннєвих взаємовідносин. У драмі “4000 миль” Віра та Лео, молодші дійові особи, відіграють важливу роль медіаторів поколінь. У цій драмі старість уособлює мудрість для молодого покоління, пов’язуючи онуків і бабусь/дідусів. Драма «Після революції» наводить ще один приклад зв’язку між поколіннями, а саме між 80-річною Вірою та її онукою Еммою. Втручання Віри у розслідування сімейної справи Емми позитивно впливає на стосунки між ними. Крім того, Емма добре ладнає з іншим літнім персонажем, Морті, шанувальником Віри. У їхніх розмовах немає табу чи стереотипів щодо старості, а лише підтримка та заохочення Емми спростувати дискримінаційний міф про те, що літнім людям непотрібні романтичні стосунки. Варіанти мінімізації ейджистських стереотипів представлені розширеним описом фізичних особливостей старшання; використання лексики, багатої на афоризми і сленг, які водночас ілюструють досвід й адаптацію до сучасних мовних варіацій; зображення літніх дійових осіб як активних громадян суспільства та з точки зору персоносфери як протагоністів, а не лише другорядних персонажів.
Дод.точки доступу:
Ivanova, Y.
Іванова Ю.
Гайдаш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Ivashchenko, M. V.
    Integer norm for difference assessment of the frame elements considering the white balance [Текст] / M. V. Ivashchenko, D. D. Okhrymchuk, L. A. Lyushenko // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2019. - N 4. - С. 27-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерний зір -- корекція балансу білого -- датчики кольору -- колірна модель -- опорні кольори -- норма точки зображення
Дод.точки доступу:
Okhrymchuk, D. D.
Lyushenko, L. A.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Kachur, I.
    After the apocalypse: the representations of intolerance in mccarthy’s "The road" [Текст] = Після апокаліпсису: зображення не/толерантності в романі «дорога» кормака маккарті / I. Kachur // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 18. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- нетерпимість -- Кормак Маккарті -- американська література -- постапокаліптичний роман -- екзистенціалізм
Дод.точки доступу:
Качур Ірина


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Khrypko, S.
    The valued focus of a widow and an orphan statuses and scale of protection in the Old and New Testament tradition = Ціннісна акцентуація статусу і обсягу захищеності вдови і сироти в старо- та новозаповітній традиції / S. Khrypko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вдова -- цінність -- образ -- аксіологія -- сирота -- символічність -- семантика -- самотність -- обраність -- захищеність -- окремішність -- заступництво
Анотація: Постать жінки завжди асоціюється з таїнством дітонародження, материнством, продовженням роду. Це, апріорі, вічно актуальна тема як у житті всіх і кожного, так і в просторі науково-дослідного пошуку осмислення життя, сенсу життя, призначенння, життевого покликання тощо. Проблема материнства червоною ниткою проходить крізь долю кожної людини і крізь сторінки Святого Письма. Але є жінки, доля і ціннісний статус яких дещо по-іншому втілює і проблему шлюбу, і проблему вірності, і проблему можливості чи неможливості дітонародження, і проблему самотності, і феномен беззахисності і захищеності одночасно. Осмисленню аксіологічної полівекторності цих проблем і присвячена публікація. Ціннісний зріз репрезентації Біблійних жіночих образів є стрижневим фокусом уваги цієї роботи. Пріоритети роботи полягають у забезпеченні філософського розгляду образу вдови образного сакрального контексту в біблійній традиції та з'ясування духовного статусу вдови. Основна мета роботи - осмислення місця, статусу, обсягу захищеності і вразливості, обсягу самотності і задіяності вдови та сироти в просторі Біблійної традиції. Методи. Робота базується на методичному описі жіночих образів, обраних зі Старого та Нового Завіту. Більше того, принципи порівняльного аналізу застосовуються для того, щоб виявити риси вдової образності в блоках історичних текстів та порівняти український контекст існування вдів з біблійним. Результати. Проаналізовано питання статусу вдів і сиріт та шкали охорони. Основна увага приділялася наступним ознакам: самотність вдови, семантичне значення одягу вдови, показник отриманої охорони, їх права та закони, які гарантували соціальну підтримку, рівень поваги. На відміну від творів, в яких зображення вдови (а також периферійно сироти) розглядаються в контексті, питання про статус і зображення вдови в Біблійній традиції було безпосередньо адресоване темі соціального визнання. Крім того, включено український контекст соціального ставлення до найбільш беззахисних категорій (особливо вдів та сиріт). У результаті доведено, що підстави констатувати вартісну окремішність і потужний чинник сили місця вдови в духовному вимірі буття. З авторської точки зору, воно зумовлене не тільки власними труднощами, але й існуючим досвідом ранньої смерті чоловіка (дружини душі). Самотність, ізоляція, необхідність самій представляти родину є рисами морального та духовного втілення стану та статусу вдови в біблійні часи. Зауважено невизначеність розуміння образу вдови в біблійній традиції, яка стала можливою через різноманітну поведінку вдів. Участь або неучасть вдів у соціальних заходах залежала від їх відповідності високим стандартам, які застосовувались до образу "неодруженої вдруге". Показано, що основною формою участі вдови в активному суспільному житті є молитва. Вона входила в основні традиції обряду, а саме - передвікові традиції, практику оборони, похоронні. Акцентовано семантичну, історичну і духовну складність та глибину відомого Шевченкового ототожнення України зі "скорбною вдовою". Окрім того, зауважено, що стійкою тенденцією українського фольклору є порівняння вдови із зозулею та з іншою пророчою птицею совою. В першому варіанті містично спрацьовувало ототожнення зозулі й самотньої матері, а в другому - простежується тема зв'язку з потойбіччям.
Дод.точки доступу:
Хрипко Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Mazorchuk, V.
    Simple transitive 2-representations for two non-fiat 2-categories of projective functors [Текст] / V. Mazorchuk, X. Zhang // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 12. - P1625-1649 . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
сагайдак алгебри -- транзитивне зображення -- проективні функтори
Дод.точки доступу:
Zhang, X.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Sushko, S.
    Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel [Текст] = Інтертекстуальна палітра у романі Вільяма Говарда Гасса «Тунель»: літературні паралелі Райнера / S. Sushko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 120-126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальний -- запозичення -- експериментальна проза -- опис -- паралель / збіг -- матеріальний предмет -- поетика -- філіппіка -- алюзія -- ремінісценція
Анотація: У статті проаналізовано чинники інтертекстуального впливу роману Р.М. Рільке «Нотатки Мальте Лаурідса Брігге» на роман американського письменника В.Г. Гасса “The Tunnel”. Мету та актуальність нашого дослідження визначає методологічна доцільність аналізу інтертекстуальної палітри твору Гасса саме у площині виокремлення конкретних фрагментів твору Рільке, відлуння яких знаходимо у романі Гасса. Роман «Тунель» поділяє багато рис поетики «Нотаток» — художню перспективу, форми зображення речей, окремі сюжетні лінії, засіб вставних новел, автофікціональність.
Дод.точки доступу:
Сушко С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Tsapro, G.
    Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis [Текст] = Дискурсивна презентація WOMEN у медійних текстах 2001–2002 і 2020–2021 років:корпусний аналіз / G. Tsapro, A. Semeniuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- WOMEN -- корпусна лінгвістика -- медійний дискурс -- The Economist
Анотація: Стаття присвячена корпусному контрастивному аналізу леми WOMEN у статтях “The Economist”, опублікованих у 2001–2002 та 2020–2021 роках. Медіадискурс розглядається як впливовий інструмент, який, з одного боку, відображає те, що відбувається у світі, а з іншого, впливає на погляди людей на різноманітні теми, зокрема політичні й економічні, формуючи певні стереотипні образи. Гендерні стереотипи нав’язують чоловікам та жінкам певні поведінкові моделі, визначаючи їхні соціальні ролі й окреслюючи діяльність та вибір у різних соціальних сферах. SketchEngine і LancsBox використовувались для обробки словосполучень із WOMEN, зосереджуючись переважно на словосполученнях: empower+WOMEN; encourage+WOMEN; help+WOMEN; WOMEN+take; young+WOMEN; WOMEN+and. Корпусний аналіз разом із критичним дискурс-аналізом залучено для інтерпретації отриманих результатів. Дослідження доводить, що зображення жінок у новинних текстах сильно змінилося за 20 років. Для медійного дискурсу останніх років притаманні образи жінок, що отримують нові можливості, заохочення та допомогу в суспільстві. У нещодавніх статтях описуються жінки як активні агенти з дієсловом “take”. Спостерігаємо сталість колокантів, використовуваних на позначення зв’язків жінок WOMEN and MEN/CHILDREN, однакових як у 2001–2002 роках, так й у 2020–2021. До найобговорюваніших тем 2020– 2021 років належать теми освіти, кар’єрних перспектив, взаємин, захисту особистої гідності, набуття більшої незалежності. Зауважимо, що медійні дискурси початку ХХI сторіччя репрезентують переважно галузі освіти та праці. У газетних статтях 2001–2002 років молоді жінки зображуються у доволі неприємних ситуаціях, тоді як молоді жінки 2020–2021 років демонструють впевнену суспільну позицію. Подальші дослідницькі перспективи можуть стосуватися вивчення українського медіадискурсу, що дасть змогу здійснити порівняльний аналіз дискурсивної репрезентації лем WOMEN / ЖІНКИ у британських та українських газетах.
Дод.точки доступу:
Semeniuk, A.
Семенюк А.
Цапро Г. Ю.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Tsapro, G.
    Lexico-semantic features of gastronomic discourse in "Julie and Julia" [Текст] / G. Tsapro, H. Lohvynenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гастрономічний дискурс -- дискурс кіно -- гастрономічні символи -- Джулі та Джулія
Анотація: У статті висвітлено дослідження гастрономічного дискурсу фільму «Джулі та Джулія». Категорія часу розкривається через зображення часу, що витрачається на очікування, приготування їжі, створення персонального блогу, підготовку до проведення подій. Категорія місця включає ресторани, кулінарну школу, кухні героїнь, офіс Джулії. Лексико-семантичні особливості дискурсу фільму розкриваються у назвах страв, гастрономічній термінології, гастрономічних символах, рецептах. Гастрономічному дискурсу фільму притаманна яскраво виражена метафоричність. Так, ключовими метафоричними фігурами фільму є чотири інгредієнти: BUTTER (масло), що символізує захоплення приготуванням їжі, задоволенням від страви; EGG (яйце), що демонструє власні здобутки головної героїні Джулі, її особисті перемоги; LOBSTER (омар), що виступає символом професіоналізму, а процес його приготування символічно зображує процес подолання життєвих і професійних перешкод; DUCK (качка), що репрезентує символ перемоги, досягнення успіху. Кулінарні рецепти є ядром комунікацій у фільмі. Особливостями кулінарних рецептів у кінострічці окрім стандартних структурних елементів є зв’язок з особистим життям обох героїнь, а також репрезентація стереотипів маскулінності та феміннінності, що відтворюють традиційні гендерні уявлення про соціальні ролі чоловіка й жінки у суспільстві. Поліфункціональність гастрономічного дискурсу у фільмі «Джулі та Джулія» дає змогу торкатися різних аспектів життєдіяльності двох головних героїнь, Джулії й Джулі, а саме особистих переживань, тимчасових складнощів, ностальгічного настрою, коли приготування їжі виявляється своєрідним засобом рухатись далі до власних перемог.
Дод.точки доступу:
Lohvynenko, H.
Логвиненко Г.
Цапро Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Zybin, S. V.
    The one approach of the vision-based compression [Текст] / S. V. Zybin, H. Ya. Kis // Телекомунікаційні та інформаційні технології = Телекоммуникационные и информационные технологии = Telecommunication and informative technologies. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017. - № 1(154). - С. 39-47. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
кодування для мультимедіа -- зорова система людини -- фрактал зображення
Дод.точки доступу:
Kis, H. Ya.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: І823343/2017/5
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 5
Зміст:
Новини IT . - С.4-5
Кл.слова: алгоритм "Фонтан ДНК", голосові інструкції користувача, магнітна пам’ять
Желізняк, Людмила. Редагування та форматування текстового документа : практична робота / Л. Желізняк. - С.6-13
Кл.слова: інформатика, 6 клас, план-конспект уроку, форматування тексту
Гуназа, Леся. Ділова гра з використанням методики case study / Л. Гуназа. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кейс-метод, хід гри, рекламна агенція
Матузна, Ксенія. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок : Divide et impera (розділяй і володарюй) / К. Матузна. - С.20-24
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, електронна таблиця
Білоконь, Олена. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур : Формуємо вектор зображення / О. Білоконь. - С.25-29
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 9 клас, комп’ютерна графіка
Пітка, Ірина. Використання стилів, поняття про схему документа. Перегляд документа в різних режимах. Практична робота "Використання стилів і шаблонів документів" : У ролі слідопита / І. Пітка. - С.30-39
Кл.слова: веб-квест, інформатика, 10 клас, редагування тексту
Журибеда, Оксана. Де знайти число? : Робота з текстовими функціями в табличному процесорі / О. Журибеда. - С.40-43
Кл.слова: олімпіада з інформатики, завдання, розбір задачі
Чижевська, Світлана. Графічний редактор : Диво-картинки / С. Чижевська. - С.44-55
Кл.слова: інформатика, 5 клас, роздатковий матеріал для учнів, інструктивні картки
Журибеда, Оксана. Логічні задачі : Ворожіння на кавовій гущі / О. Журибеда. - С.56-58
Кл.слова: ігри розуму, кола Ейлера, логічні задачі
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІЛ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

17.


    Александровська Г. Л.
    Вибір візерунка для вишивання. Зображення оргнаментів у середовищі графічного редактора : 6 клас (трудове навчання та інформатика) / Александровська Г. Л, О. М. Ананьєва // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 19. - С. 36-42

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна пра ця--вишивка

Кл.слова (ненормовані):
хід уроку -- вишивка -- самооцінка -- символ -- мішечок-оберіг -- сорочка
Дод.точки доступу:
Ананьєва, О. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Александровська Г. Л
    Вибір візерунка для вишивання. Зображення оргнаментів у середовищі графічного редактора [Текст] : 6 клас (трудове навчання та інформатика) / Александровська Г. Л, О. М. Ананьєва // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 19. - С. 36-42

Кл.слова (ненормовані):
хід уроку -- вишивка -- самооцінка
Дод.точки доступу:
Ананьєва, О. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Альперт, С. І.
    Застосування методів комбінування даних при класифікуванні супутникових зображень [Текст] / С. І. Альперт // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 16-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
класифікування зображень -- гіперспектральне космічне зображення -- правило комбінування Ягера -- правило Інагакі -- правило комбінування Жанга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Альперт, С. І.
    Основні міри подібності та нові підходи до їх застосування при класифікуванні гіперспектральних космічних зображень [Текст] / С. І. Альперт // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 143-151. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
гіперспектральне космічне зображення -- класифікування зображень -- модель векторного простору -- міри подібності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Альперт, С. І.
    Програмно-апаратна інфраструктура назеиної автономної платформи з елементами штучного інтелекту [Текст] / С. І. Альперт, М. І. Альперт, П. Ю. Катін // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2021. - N 1. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
мікропроцесори -- діаграма розгортання -- діаграма компонентів -- автономна рухома платформа -- оброблення зображення -- вбудовані системи -- мікрокомп’ютер -- штучний інтелект
Дод.точки доступу:
Альперт, М. І.
Катін, П. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
373.213.1:004](477)
А 61


    Аман, І.
    Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 47–51.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--інформаційні технології--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-сервіси -- Loupe, онлайн-генератор зображень -- колажі -- зображення -- створення -- завантаження -- формування -- зберігання -- поширення
Анотація: У статті описано покроковий процес створення колажу за допомогою інтернет-сервісу Loupe. Подано приклади завданьз використанням сервісу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

23.
73\76(075)
Б 43


    Бєлкина, Елла Вікторівна.
    Образотворче мистецтво : підручник для 7 класу ЗНЗ / Е. В. Бєлкина, Ж. С. Марчук. - Київ : Сім кольорів, 2011. - 208 с. : цв. ил. - (Київський підручник). - ISBN 978-966-2054-23-1 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Образотворче мистецтво--7 клас--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
простір -- художні засоби зображення простору -- архітектура -- стилі в архітектурі -- шкільний підручник -- 7 клас
Дод.точки доступу:
Марчук, Жанна Станіславівна


Примірників всього: 28
Бульвар І. Шамо, 18/2 (13),
Фаховий коледж «Універсум» (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (13),
Фаховий коледж «Універсум» (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

24.


    Білоконь, Олена.
    Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур [Текст] : Формуємо вектор зображення / О. Білоконь // Інформатика. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 5. - С. 25-29

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- інформатика, 9 клас -- комп’ютерна графіка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.


    Біляцька, Валентина.
    «У житті найтяжчих мук зазнали Україна і Ісус Христос» / В. Біляцька // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2024. - Том 30, № 1. - С. 15-23, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
вірш-присвята -- адресована лірика -- тоталітарний режим -- Україна -- художній документ
Анотація: Поетичний доробок Олекси Гай-Головка, українського письменника і громадського діяча діаспори, представлено трьома томами вибраного. Його лірика досліджена переважно в контексті тем і мотивів українськомовних поетів Канади (І. Накашидзе): любов до України, мотив ностальгії, образ степу тощо. Адресована лірика поета не досліджувалася, тому метою статті є осмислення виявів, мотивів і визначення своєрідності зображення предмета й адресата віршів-присвят письменника. Дослідження здійснено за допомогою порівняльно-історичного, семіотичного методів, контекстуального аналізу тексту, принципів рецептивної естетики з посиланням на роботи вітчизняних науковців щодо генологічних тенденцій, жанрової своєрідності адресованої лірики. Серед цих дослідників — Л. Бондар, Ю. Клим’юк, Ю. Ковалів, В. Назарець, Л. Скорина, М. Ткачук. Новизна дослідження полягає в розгляді поезій-присвят О. Гай-Головка, у яких крізь призму конкретного адресата репрезентовано переважно долю України й українського народу в «комуно-московському рабстві». Результати дослідження. «Ліричні портрети» О. Гай-Головка різні за жанровою модифікацією: вірш-присвята «Друзям», «Повнорунним вівцям», «Тарасові Шевченкові»; лист-присвята «Лист до матері», «Лист до Юрія Смолича»; присвята-звертання «Народе мій», «До Валеріана Ревуцького», «До Юрія Головка»; присвята-епітафія «Федорові Одрачеві», «Василю Стефанику» тощо. Вірші-присвяти не завжди мають жанрові рефлекси в назві, у таких поезіях після назви вказані адресати з місткою довідкою або вказівкою на подію: «Баляда про воїв» Юрію Стефаникові, «Пісня» В. Русальському, «На вічну пам’ять Волинякові». Особливістю адресованої лірики О. Гай-Головка є біографізм, наскрізним образом є Україна, уярмлена «комуною», рідний народ, «кайданами скутий», «придушений неславою». Переосмисленням біблійно-християнських мотивів та образів («До Митрополита Іларіона», «Владиці Борисові в день від’їзду до Едмонтону», «Упалим») відтворено трагізм власної долі й долі українського народу в тоталітарному суспільстві. Вірші-присвяти О. Гай-Головка мають помітне значення в збереженні та ретрансляції індивідуальної, історичної, культурної пам’яті, є художнім документом злочинів тоталітарного режиму («Чекістам», «Сталінові», «До московських окупантів і їхніх малоросів яничарів») і важливим інтерпретаційним кодом, що дає реципієнтові змогу виявляти важливість і масштабність порушених проблем, приховані смисли таємниці людської душі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

26.


    Базилюк, К. Ф.
    Моделювання світлочутливості фотополімеризаційноздатних матеріалів [Текст] / К. Ф. Базилюк, М. Ф. Ясінський, В. В. Шибанов // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
фотополімерна друкарська форма -- рельєфне зображення -- експонування -- опромінювання -- поверхневий шар
Дод.точки доступу:
Ясінський, М. Ф.
Шибанов, В. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Бараннік, Володимир Вікторович.
    Проблематичні аспекти забезпечення дистанційного відеосервісу в кризовій ситуації / В. В. Бараннік, С. С. Шульгін, Н. В. Бараннік // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 7. - С. 85-94, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.8594. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
аерофотознімок -- обробка зображень -- відеопослуги -- семантична обробка зображень
Анотація: Наводиться аналіз проблематичних аспектів технологій обробки зображення, що застосовані на борту літального апарату.Такі технології відносяться до напряму пошуку і збереження інформаційної складової відеоінформації. Обґрунтовано, що відеосервісу очікується забезпечення високого рівня оперативності доставки відеоінформації і водночас забезпечення необхідного рівня надання інформації на отриманої інформаційної моделі. Наголошено на дисбалансі:з одного боку є можливість забезпечити необхідний рівень оперативності доставки відеоінформації, але з невисоким рівнем достовірності інформації, а з іншого -забезпечивши необхідний рівень надання інформації, втрачається достовірність одержуваної відеомоделі щодо реальних подій. Надається перспективний напрям вирішення проблеми, що пов’язана зі зменшенням інформаційної інтенсивності відеопотоку, який надходить з борта літального апарату. Особлива увага приділена фактору збереження інформації без втрати його оперативності і достовірності.Наведено обґрунтування щодо інформаційних ділянок відеоінформації, в яких міститься інформаційна надлишковість. Обґрунтовано, що це ускладнює процес дешифрування.Наданий напрям в розробці наукових основ підвищення оперативності доставки відеоінформації з борту що системний підхід для вирішення сформульованих проблемних аспектів бробки, що спрямована на пошук і виділення важливих об'єктів на інформаційній моделі.Обґрунтовано, що перспективним напрямком зниження інформаційної надлишковості відеоінформації, отриманих з борта літального апарату з збереженням оперативності і достовірності є методи виділення максимально значимих ділянок із усієї отриманої інформації.Запропонована перспективна технологічна концепція ефективного синтаксичного опису елементів ділянок аерофотознімка, що враховує інформативні відомості.Результати доцільно використовувати при проектування та виготовленні перспективних бортових цифрових сканерів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шульгін, Сергій Сергійович
Бараннік, Наталія В’ячеславівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

28.
75.03"11/16"
Б 26


    Барская, Н. А.
    Сюжеты и образы древнерусской живописи [Текст] / Н. А. Барская. - Москва : Просвещение , 1993. - 223 с. : ил. - ISBN 5-09-00330-9-9 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Живопис

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- давньоруський живопис -- образ Богородиці -- Архангел Гавриїл -- Архангел Михаїл -- іконостас -- апостоли Петро і Павло -- зображення святих

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

29.
75(075.8)
Б 38


    Беда, Георгий Васильевич.
    Живопись : учеб. для пед. ин-тов по спец. "Черчение, изобразительное искусство и труд" / Г. В. Беда. - Москва : Просвещение, 1986. - 192 с. : ил. - Библиогр. : с. 188-189. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: живопись--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- рисунок -- колір в живописі -- об’єм в живописі -- зображення натури -- натюрморт -- інтер’єр -- екстер’єр -- акварель -- гуаш -- живопис маслом -- темпера -- пленер -- пейзаж -- портретний живопис

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум»,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

30.
004.92
Б 48


    Березовський, В. С.
    Основи комп’ютерної графіки / В. С. Березовський, В. О. Потієнко, І. О. Завадський ; редактор А. М. Гуржій. - Київ : BHV, 2009. - 399 с. : іл. - (Інформатика : профільне навчання). - ISBN 978-966-552-231-7 (в опр.) : 82.00 грн., 50.00 грн., 82.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні технології--Комп’ютерна графіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
редактор Paint -- анімаційні зображення -- графічні файли -- палітра шарів -- ретушування -- фільтри -- об'єкти -- фотошоп -- лінзи
Дод.точки доступу:
Потієнко, Валентина Олександрівна
Завадський, Ігор Олександрович
Гуржій, А. М. \редактор.\


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)