Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зразки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Назва журналу :Управління якістю -2021р.,N 5
Цікаві статті :
Мудровська К. . Що нового в законодавстві: зміни та практичні коментарі/ К. Мудровська (стр.4-8)
Гончар Д. Відкликання з реалізації партії йогуртів: наявність сторонніх включень у продукті/ Д. Гончар (стр.9-11)
Червінська Л. Стандарт SA 8000: професійна адаптація персоналу/ Л. Червінська (стр.12-19)
Міжнародні стандарти: аналізуємо та враховуємо актуальні новації (стр.20-23)
Аксьонова Л. Створення та впровадження інтегрованої системи управління в організації/ Л. Аксьонова (стр.24-29)
Барабась Д. Ощадливе виробництво: разова мета чи спосіб життя підприємства/ Д. Барабась (стр.30-38)
Матлаєв М. Документування системи управління якістю виробництва медичної продукції за ISO 13485: 2018/ М. Матлаєв (стр.40-49)
Березова С. Контроль за небезпечними чинниками: зразки документування процесів/ С. Березова (стр.50-56)
Литвинова Є. Експорт кормів до Таїланду: вимоги щодо якості/ Є. Литвинова (стр.57-59)
Пухальська Н. Законодавчі вимоги до маркування терміну придатності/ Н. Пухальська (стр.60-61)
Сухоносов В. Система виробничого маркування в закладах громадського харчування малого формату/ В. Сухоносов (стр.62-65)
Пухальська Н. Супровідні документи для експорту цукрової мастики/ Н. Пухальська (стр.66-67)
Олексієнко Н. Фальсифікація харчових продуктів: проблема, міжнародний досвід, інструменти протидії/ Н. Олексієнко, С. Дудко (стр.68-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Управління якістю -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Нове у законодавстві та техрегулюванні (стр.4-8)
Берзіна С. Публічні закупівлі: застосування екохарактеристик у запитаннях і відповідях/ С. Берзіна (стр.9-15)
Захарова К. "Про матеріали і предмети, що контактують з харчовими продуктами": що пропонує законопроєкт/ К. Захарова (стр.16-17)
Литвинова Є. Брексіт:чого очікувати українському бізнесу/ Є. Литвинова, К. Базелінська (стр.18-21)
Він Я. Система мотивації у відділі технічного контролю: кейс із застосування КРІ/ Я. Він (стр.22-31)
Червінська Л. Екологізація бізнесу в контексті забезпечення якості продукції/ Л. Червінська (стр.32-41)
Сердюк В. Пакувальні матеріали: нюанси повернення/ В. Сердюк (стр.42-45)
Хоміч Л. Ліцензія на психотропи і прекурсори: нормативна регламентація та зразок заповнення форми відомостей/ Л. Хоміч, С. Бартош (стр.46-49)
Гончар Д. Відкликання через невідповідне маркування незазначений алерген/ Д. Гончар (стр.50-51)
Букрєєва О. Упровадження ІАTF 16949 на підприємстві: інформаційні схеми та зразки опитувальних листів/ О. Букрєєва (стр.52-64)
Барабась Д. Ощадливе виробництво: разова мета чи спосіб життя підприємства/ Д. Барабась (стр.65-73)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-7) Кл.слова: Постанови кабінету міністрів України,Накази Міністерства освіти і науки України,Листи Міністерства фінансів України
Шостий Міжнародний освітній форум "Інноватика в сучасній освіті" (стр.8-9) Кл.слова: VI Міжнародний освітній форум, Київ, 2014 р.,інноваційні розробки,проекти
Осіпчук Н. Атестуємо керівників навчальних закладів та їхніх заступників: від А до Я. З додатками 1, 2, 3, 4, 5, 6/ Н. Осіпчук, А. Табанюк (стр.10-23) Кл.слова: атестація,атестаційна комісія,експертна група
Шинкаренко В. Контроль режимних моментів заступником директора спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату)/ В. Шинкаренко (стр.24-25) Кл.слова: режимні моменти,права та обов'язки,правила внутрішнього розпорядку
Орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на грудень (стр.26) Кл.слова: номенклатура справ,ділова документація,трудові книжки
Орієнтовний перелік наказів з кадрових питань про встановлення доплат (стр.27-31) Кл.слова: доплата за вчене звання,доплата за суміщення професій,доплата за розширення зони обслуговування
Цивільний захист у навчальному закладі: нормативно-правові документи (стр.32-35) Кл.слова: вимоги пожежної безпеки,ненадання допомоги,цивільний захист
Організація та проведення евакуаційних заходів. Пам'ятка (стр.36-37) Кл.слова: евакуаційні заходи,евакуація працівників,перевезення потерпілих
Права та обов'язки громадян у сфері цивільного захисту. Пам'ятка (стр.38) Кл.слова: надзвичайні ситуації,небезпечні події,рятування населення
Надання домедичної допомоги постраждалим за невідкладних станів. Пам'ятка (стр.39-43) Кл.слова: визначення невідкладного стану,ознаки невідкладного стану,порядок дій при невідкладних станах
Цивільний захист: основні терміни та поняття. Глосарій (стр.44-47) Кл.слова: тлумачення слів,цивільний захист
Рекомендації щодо розроблення плану евакуації працівників за надзвичайної ситуації (стр.48-49) Кл.слова: евакуаційні заходи,надзвичайна ситуація,захист населення
Приклад оформлення плану евакуації учасників навчально-виховного процесу в разі надзвичайної ситуації (стр.50) Кл.слова: зразок плану,евакуація,надзвичайна ситуація
Малишева О. Затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються. З додатками 1, 2/ О. Малишева (стр.51-54) Кл.слова: атестаційна комісія,гриф затвердження,список працівників
Морєва О. Оплата годин заміщення тимчасово відсутнього вчителя/ О. Морєва (стр.55-57) Кл.слова: тимчасово відсутній учитель,години заміщення,ставка заробітної плати
Малишева О. Атестація працівників професійно-технічних навчальних закладів/ О. Малишева (стр.58-60) Кл.слова: педагогічні працівники,керівні працівники,відповідність посаді
Левадський І. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів/ І. Левадський (стр.61-65) Кл.слова: казначейське обслуговування,мережа розпорядників бюджетних коштів,місцевий бюджет
Клименко А. Організація роботи навчального закладу при шестиденному робочому тижні/ А. Клименко (стр.66-69) Кл.слова: структура навчального закладу,шестиденний робочий тиждень,тижневе навантаження учнів
Кравченко Л. Навчальний заклад зібрав із комплектувальних самостійно: чи не суперечить це законодавству/ Л. Кравченко (стр.70-73) Кл.слова: комп'ютер,комплектувальні вироби,бюджетні призначення
Клименко А. Доплата за класне керівництво вчителю початкових класів, який за сумісництвом працює заступником директора з навчальної роботи/ А. Клименко (стр.74-75) Кл.слова: основна робота,доплата за класне керівництво,загальна середня освіта
Малишева О. Термін подання заяви на позачергову атестацію/ О. Малишева (стр.75-76) Кл.слова: позачергова атестація,термін подання заяви,кваліфікаційна категорія
Малишева О. Атестація педагога-початківця/ О. Малишева (стр.76-77) Кл.слова: кваліфікаційна категорія,педагог-початківець,стаж роботи
Малишева О. Установлення тарифного розряду викладачу ПТНЗ/ О. Малишева (стр.77-78) Кл.слова: тарифний розряд,викладач ПТНЗ,кваліфікаційна категорія
Малишева О. Створення атестаційної комісії за напрямами діяльності певних категорій працівників/ О. Малишева (стр.78-79) Кл.слова: атестаційна комісія,експертні групи,принципи створення комісії
Малишева О. Атестація вихователя центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів/ О. Малишева (стр.79) Кл.слова: освіта вихователя,центр соціальної реабілітації,кваліфікаційна категорія
Перелік зразків та форм документів, наведених у журналі "Практика управління закладом освіти" №11/2014 (стр.80) Кл.слова: приклади оформлення документів,зразки планування освітнього процесу,рекомендації
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Скрипник Л. Самостійна робота студентів з використанням технології ОЗОН/ Л. Скрипник (стр.2-6) Кл.слова: культура усного мовлення,культура писемного мовлення,пізнавально-творча діяльність
Сергієнко А. Емоційно-ціннісна змістова лінія у мистецькому контексті на уроках української літератури/ А. Сергієнко (стр.7-10) Кл.слова: мистецтво слова,українська література,загальнокультурна компетентність
Шваєвська О. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи. За драмою Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч"/ О. Шваєвська (стр.11-13) Кл.слова: план-конспект уроку,влада грошей,бездуховність
Дем’яненко С. "Мушу випити келих до краю...". Вивчаємо життя і творчість Євгена Маланюка/ С. Дем’яненко (стр.14-24) Кл.слова: життєвий шлях,творчість,ліричний герой
Цимбал Н. Формування української термінології органічної хімії / Н. Цимбал (стр.25-27) Кл.слова: українська термінологія,органічна хімія,номенклатура
Овчаренко Н. Терміни в художньому тексті. На матеріалі роману Марини Гримич "Егоїст" / Н. Овчаренко (стр.28-30) Кл.слова: індивідуальний стиль письменника,лексика,термін
Харчук Б. Слово і народ/ Б. Харчук (стр.31-37) Кл.слова: рідна мова,українське слово,українська літературна мова
Савчин В. Багатоголосе відлуння українського письменства у перекладах Миколи Лукаша/ В. Савчин (стр.38-42) Кл.слова: переклад,літературні традиції,інтертекстуальні зразки
Легка О. "Виростала я на землі, що від Бога...". Життєтворча сильвета Наталі Лівицької-Холодної/ О. Легка (стр.43-49) Кл.слова: еміграція,еротична поезія,експресіонізм
Лівицька-Холодна Н. Поезії/ Н. Лівицька-Холодна (стр.50-51) Кл.слова: художня література,поезія
Новак В. Проблема національної ідентичності героїв у творах Юрія Косача 1930-х років/ В. Новак (стр.52-55) Кл.слова: проза,суперечності нового і старого,самореалізація людини
Івченко В. Стоїмо!/ В. Івченко (стр.56-57) Кл.слова: художня література,оповідання
Михида С. Діалог за вікном/ С. Михида (стр.58-59) Кл.слова: шевченкознавство,літературознавство,філософія
Зимомря М. Крізь сад письменницьких портретів/ М. Зимомря, Н. Науменко (стр.59-60) Кл.слова: історія літератури XX століття,українська література,поезія XX ст.
До недожитого 80-річчя Дмитра Онковича (стр.60) Кл.слова: Онкович Дмитро,ювілей
Зміст журналу "Дивослово" за 2014 рік (стр.61-63) Кл.слова: методика викладання мови й літератури,мовознавство,літературознавство і компаративістика
Календар пам'ятних дат на I півріччя 2015 року (стр.64) Кл.слова: знаменні дати,пам'ятні дати
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2020р.,N 9/10
Цікаві статті :
Данилюк М. Математика: інтегруємо легко. Реалізація завдань математичної галузі на уроках курсу "Я досліджую світ" у 3-му класі/ М. Данилюк (стр.4-8) Кл.слова: ообчислювальні навички,розв'язування задач,порівняння величини
Олійник А. Як дослідити те, що важко зрозуміти? Модель найкраще нам створити! Моделювання як засіб формування природничої компетентності/ А. Олійник, Н. Коваль (стр.9-11) Кл.слова: модель,значення моделювання,зразки моделювання
Гарбуз О. У кожного із нас є особливості, та всіх об'єднують людські важливі цінності. Розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 2-му класі/ О. Гарбуз (стр.12-17) Кл.слова: освітні технології,кластер
Іванова Н. Нове вивчати ненав'язливо, у грі успішно з Лего зможуть школярі. Ігри на уроках у 1-му класі/ Н. Іванова (стр.18-20) Кл.слова: освітні технології,розвивальні завдання
Ганик О. Література як засіб ознайомлення дитини з історичними процесами. Добірка уроків літературного читання до Дня захисника України/ О. Ганик (стр.21-27) Кл.слова: громадська освіта,герой
Мотоніна Р. Будьте розважливі, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! Тренінг для педагогів/ Р. Мотоніна (стр.28-31) Кл.слова: психологічна служба,позитивне мислення
Ониськів Т. Як не заблукати в морі інформації. Тренінг для педагогів/ Т. Ониськів (стр.32-35) Кл.слова: початкова школа,інформаційно-комунікаційні технології,інформаційна компетентність
Дульська М. Слова ми прочитаємо, напишем цифру 2 - й осінній ліс розкриє нам усі свої дива. Інтегрований урок для 1-го класу/ М. Дульська (стр.37-39) Кл.слова: інтегроване навчання,математика,мова
Глова У. Запрошує і радо всіх вітає перлина півдня - місто Миколаїв. Представлення результатів роботи над проєктом/ У. Глова (стр.43-45) Кл.слова: проєктна діяльність,громадська освіта
Дутко С. Вчителі, батьки й дитина - дружна це шкільна родина. Арт-пікнік для учнів початкової школи/ С. Дутко Кл.слова: робота з батьками,свята,розваги
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Кравець Л. Комунікативний кодекс освітянина/ Л. Кравець (стр.2-6) Кл.слова: правила спілкування,комунікативний кодекс,мовленнєва поведінка
Петровчук Л. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови/ Л. Петровчук (стр.7-9) Кл.слова: діалектизми Полісся,фразеологізми Полісся,діалектна лексика
Гаєвська Р. Запрошую вас до міста/ Р. Гаєвська (стр.10-13) Кл.слова: Підмогильний В., Місто, про твір,план-конспект уроку,українська література, 11 клас
Осадчук Г. Зразки власних висловлень старшокласників/ Г. Осадчук (стр.14-16) Кл.слова: власне висловлення,розвиток мовленнєвих навичок,учнівські висловлення
Цінько С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ/ С. Цінько, А. Жаровська (стр.17-19) Кл.слова: соціокультурна компетентність,ІКТ,професійна підготовка
Цушко С. Учитель/ С. Цушко (стр.16) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.20-23) Кл.слова: типи уроків,лінгвістика,літературознавство
Голуб Н. Основні принципи української орфографії (10 клас)/ Н. Голуб (стр.24-28) Кл.слова: план-конспект уроку,принципи української орфографії,орфограми
Лавренюк В. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення/ В. Лавренюк (стр.29-34) Кл.слова: Точність терміновживання,офіційно-ділове мовлення,наукове мовлення
Дзюбенко-Мейс Н. Не говорила цьогоріч з птахами/ Н. Дзюбенко-Мейс (стр.34) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Богдан с. "Мені треба одежу, варту мого писательського стану". Одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки/ с. Богдан (стр.35-44) Кл.слова: Українка Л., про неї,мовне портретування,вестиальні ознаки
Радчук В. Право на дитячу мову/ В. Радчук ; інтерв'юер А. Здражко (стр.45-47) Кл.слова: дитячий перекладач,ілюстрація тексту,твори для дітей
Icічeнкo І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X-XVIII ст./ архієпископ І. Icічeнкo (стр.48-51) Кл.слова: національна ідентичність,криза гуманітарної освіти,деідеологізація
Юречко О. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа"/ О. Юречко (стр.52-54) Кл.слова: Франко Іван, Кам’яна душа, про твір,синтетичний портрет,психологічний балкон
Марченко Н. Марченко Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби/ Н. Марченко (стр.55-62) Кл.слова: Малик Галина, про творчість,книжка для іPad,підліткова антиутопія
Пелепейченко Л. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження/ Л. Пелепейченко (стр.63-64) Кл.слова: мова реклами,рекламний дискурс,мовленнєвий жанр
Яворська О. Ці дні осінні, ці густі тумани.../ О. Яворська (стр.64) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Яворська О. Навпригинці дими в прив’ялих травах блудять.../ О. Яворська (стр.64) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 9 клас (стр.3-7) Кл.слова: навчальна програма,українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів (стр.8-16) Кл.слова: навчальна програма,українська література
Мельничук Ю. Жанр есе в шкільній практиці: класика чи інновація?/ Ю. Мельничук, О. Акуліна (стр.17-19) Кл.слова: розвиток мовлення,жанри навчальних творів,есе
Бондаренко Ю. Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.20-25) Кл.слова: художній твір,історико-літературне джерело,комбінована структура
Жила С. Урок позакласного читання за романом Мирослава Дочинця "Мафтей"/ С. Жила (стр.26-31) Кл.слова: модель роману,філософські поля,читацька конференція
Шкавро В. . Використання тестових завдань з мовознавчих дисциплін в освітньому процесі майбутніх учителів української мови і літератури/ В. Шкавро (стр.32-34) Кл.слова: тестові завдання,дистрактори,зразки тестових завдань
Олійник А. Порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал"/ А. Олійник (стр.35-36) Кл.слова: казка,Франко Іван, Фарбований лис,конспект уроку
Паркулаб М. Борис Грінченко. Оповідання "Каторжна" утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору/ М. Паркулаб (стр.37-41) Кл.слова: Грінченко Борис, Каторжна,психологізм твору,конспект уроку
Мартинова М. Тайгові хроніки. Підсумковий урок за пригодницьким романом І. Багряного "Тигролови"/ М. Мартинова (стр.42-46) Кл.слова: Багряний Іван, Тигролови,підсумковий урок
Фурманська О. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Лексична помилка/ О. Фурманська (стр.47-48) Кл.слова: багатозначні слова,лексична помилка,конспект уроку
Горошкіна О. Функційний аспект навчання синтаксису в загальноосвітній школі/ О. Горошкіна (стр.49-51) Кл.слова: синтаксис,українська мова,конспект уроку
Другова М. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації. Сатиричне викриття буздуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння за п’єсою М. Куліша "Мина Мазайло"/ М. Другова (стр.53-57) Кл.слова: Куліш Микола, Мина Мазайло,нігілізм,сатиричне викриття
Василишин І. Дивосвіт поезії Оксани Лятуринської/ І. Василишин, О. Василишин (стр.58-59) Кл.слова: Лятуринська Оксана,поезія
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Половіна О. Методичний тиждень, або Лайфаки методичного супроводу педагогів/ О. Половіна, Н. Савінова (стр.4-11)
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО (стр.12)
12 правил роботи в групі під час тренінгу (стр.13)
Штилюк Н. Тиждень Доброго Янгола/ Н. Штилюк (стр.14-25)
Коваленко А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв педагогічної кухні від майстрів/ А. Коваленко (стр.26-30)
Ларіонова Л. Методичний марафон - шлях до професіоналізму/ Л. Ларіонова, В. Фоміна (стр.31-38)
Нікітіна Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів/ Н. Нікітіна (стр.39-43)
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Лист МОН України від 13.11.2018 N1/9-691 (стр.44-50)
Порошинська Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії/ Н. Порошинська (стр.51-53)
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО (стр.54-57)
Плосконна М. Таємниці зниклих книг/ М. Плосконна, Т. Левченко, Л. Клименко (стр.60-63)
Публікації журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" у 2018 році (стр.64-69)
Зразки та форми документів, наведені у журналі "Вихователь-методист дошкільного закладу" у 2018 році (стр.70-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 9
Цікаві статті :
Савченко О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/ О. Савченко (стр.1–6)
Ликов В. Творча екстраполяція народних ідей В. О. Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х – 90-х рр. ХХ ст./ В. Ликов (стр.6–9)
Білохвощенко С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського/ С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня (стр.10–13)
Кондратенко Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації/ Л. Кондратенко (стр.14–17)
Яковенко Л. Зразки проведення ранкових зустрічей/ Л. Яковенко (стр.18–20.)
Сідлецький А. Урок позакласного читання, 4 клас/ А. Сідлецький (стр.20–22.)
Скворцова С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат/ С. Скворцова, О. Онопрієнко (стр.23–26)
Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/ Н. Кіщук (стр.26–30)
Кучер Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі/ Т. Кучер (стр.30–33)
Красоткіна Н. Розвиваємо у дітей спостережливість/ Н. Красоткіна (стр.34–36.)
Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.37–42.)
Лишенко Г. 1 клас. Математика/ Г. Лишенко (стр.43–44.)
Паніна С. Партнерські стосунки в системі "дитина–батьки–вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів/ С. Паніна (стр.45–48.)
Сарієнко В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі/ В. Сарієнко, В. Чайченко, К. Голік (стр.49–54)
Заїка А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!"/ А. Заїка (стр.55.)
Болтромюк Д. Книга – безмежний шлях у світ знань/ Д. Болтромюк (стр.56–57)
Неізвідська Л. "Спасибі, Вчителю!."/ Л. Неізвідська (стр.58–59.)
Толосюк Т. Осінь – радісна пора! Йде до школи дітвора!/ Т. Толосюк (стр.59–60.)
Серпуховітіна Т. Конкурс "Маленька панянка"/ Т. Серпуховітіна (стр.62–64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Археологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Гаскевич Д. Л. Д. Л. Даниленко та періодизація неоліту Південного Бугу: нові запитання до старих джерел/ Д. Л. Гаскевич (стр.3-17) Кл.слова: неоліт,стратиграфія
Рассамакін Ю. Я. Поховання квітнянської культури в контексті абсолютної хронології/ Ю. Я. Рассамакін (стр.17-41) Кл.слова: доба міді
Шелехань О. В. До питання про форму перехрестя клинкової зброї скіфського часу/ О. В. Шелехань (стр.41-55) Кл.слова: СКІФИ,антропоморфна скульптура
Скиба А. В. Поясний гарнітур з Курилівського скарбу VII ст./ А. В. Скиба (стр.55-63)
Анісюткін М. К. А. Л. Крецешти: нове олдованське місцезнаходження в Нижньому Придністров'ї (попередні данні)/ М. К. Анісюткін, В. М. Степанчук, А. Л. Чепалига (стр.63-72)
Бунятян К. П. Кістяний медальойн із Західної Волині/ К. П. Бунятян, О. Л. Позіховський (стр.72-78)
Котенко В. В. Зразки кладок баштових будівель поселення Маслини/ В. В. Котенко (стр.78-85)
Готун І. А. Господарство і побут мешканців селища Ходосівка-Рославське/ І. А. Готун [и др.] (стр.85-103)
Крижицький С. Д. Методичні засади графічної реконструкції житлових будинків Ольвії/ С. Д. Крижицький (стр.103-117)
Буйських С. Б. В. В. Лапін - визначний вітчизняний антикознавець ХХ ст. (до 85-річчя від дня народження)/ С. Б. Буйських (стр.117-121)
Кузміщев О. Г. Е. Г. фон Штерн у вітчизняній історіографії/ О. Г. Кузміщев (стр.121-131)
Пламеницька О. А. Рец.: О. В. Глушок. Еволюція фортифікації на Правобережжі під впливом змін у тактиці облоги (XV-XVII ст.)/ О. А. Пламеницька
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : П706412
Назва : Палітра педагога : науково-методичний додаток
Вихідні дані : Київ: Світич, 1997
Анотація: Публікує програмно-методичні розробки; зразки планування освітнього процесу; ефективні технології; системи роботи з дітьми, педагогами, батьками; конспекти, сценарії, добірки матеріалів з усіх напрямків діяльності дошкільного закладу.
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999 
Видання можна знайти в:
Ф2;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу
Знайти схожі

12.

Назва газети: Сучасна школа України -2022р.,N 5
Цікаві статті :
Яременко Н. Сутність понять "колективна творча діяльність", "колективне творче виховання"/ Н. Яременко (стр.5-6)
Яременко Н. Методика колективного творчого виховання/ Н. Яременко (стр.7-8)
Яременко Н. Принципові положення колективної творчості діяльності/ Н. Яременко (стр.9-12)
Яременко Н. Види КТС за характером провідної діяльності та їх педагогічні можливості/ Н. Яременко (стр.13-17)
Яременко Н. Впровадження технології КТВ у навчально-виховний процес/ Н. Яременко (стр.18-19)
Яременко Н. Методика підготовки та проведення КТС/ Н. Яременко (стр.20-35)
Яременко Н. Зразки проведення КТС/ Н. Яременко (стр.36-65)
Яременко Н. Свято як комплексний засіб виховної роботи/ Н. Яременко (стр.66-67)
Яременко Н. Педагогічні можливості шкільного свята/ Н. Яременко (стр.68-69)
Яременко Н. Основні групи свят/ Н. Яременко (стр.70-71)
Яременко Н. Педагогічні умови виховної ефективності свят/ Н. Яременко (стр.72)
Яременко Н. Методичні поради щодо організації шкільного свята/ Н. Яременко (стр.73-74)
Гриценко О. "Вона - любов, вона - печаль і втіха..." Сценарій свята матері/ О. Гриценко (стр.75-80)
Обатюк Г. "Будь благословенна, нене!" Сценарій свята/ Г. Обатюк (стр.80-84)
Білоконь П. "Вклюнюся, мамо, я тобі..." Сценарій свята/ П. Білоконь (стр.84-90)
Пшоно Н. "Твоя лава, кобзарю, не вмре, не поляже..." Літературний вечір/ Н. Пшоно, Н. Усенко-Півторацька (стр.90-100)
Корніюк І. Посиденьки на Олімпі, або казка про мистецтво. Театралізована вистава/ І. Корніюк (стр.100-108)
Яременко Н. Сутність колективного ігрового спілкування та його педагогічна цінність/ Н. Яременко (стр.109-111)
Яременко Н. Форми колективного ігрового спілкування та методика їх проведення/ Н. Яременко (стр.112-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі

13.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Новини IT (стр.4-5) Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс",штучний мозок,штучний інтелект
Зеленська Н. Алгоритми з повторенням/ Н. Зеленська (стр.6-14) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 7 клас,середовище Скретч
Журибеда О. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі/ О. Журибеда (стр.15-25) Кл.слова: план-конспект уроків,програмування, 8 клас,розв’язання задач з інформатики
Журибеда О. Величини логічного типу, операції над ними/ О. Журибеда (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,величини логічного типу,кон’юнкція
Журибеда О. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин/ О. Журибеда (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда О. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком/ О. Журибеда (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,елементи інтерфейсу
Сапетова Л. Створення відеокліпу/ Л. Сапетова (стр.26-34) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,цифровий відео-запис
Сапетова Л. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі/ Л. Сапетова (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,налаштування часових параметрів
Гуназа Л. Загублені деталі/ Л. Гуназа (стр.37-45) Кл.слова: сценарій квесту з інформатики,веб-квест,використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування (стр.46-48) Кл.слова: Excel,умовне форматування,правила форматування
Журибеда О. Plickers. Цікаві технології на урок/ О. Журибеда (стр.49-52) Кл.слова: сервіс Plickers,тестування,оперативний контроль знань
Задачі на множини (стр.53-56) Кл.слова: множини в інформатиці,систематизація об’єктів,формування множин
Казанцева О. П. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап/ О. П. Казанцева (стр.57-63) Кл.слова: Інтернет-олімпіада,олімпіада з інформатики, 10-11 класи,зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука? (стр.64-65) Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука,Windows 10,бездротовий Інтернет
Цікаві статті :
Знайти схожі

14.

Назва газети: Завуч -2022р.,N 5/6
Цікаві статті :
Юрійчук І. Інформація про сертифікацію педагогічних працівників/ І. Юрійчук (стр.6-13)
Просіна О. Оновлення системи освіти й ролі, які виконує керівник/ О. Просіна (стр.14-19)
Галкіна Л. Зразки наказів/ Л. Галкіна (стр.20-47)
Кабінет Міністрів України. Електронна система управління. Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту/ Міністрів України Кабінет (стр.48-57)
Міністерство освіти і науки України. Превентивні заходи в умовах воєнного стану в Україні. Профілактика шкідливих звичок і протиправної поведінки дітей та молоді як пріоритет у діяльності закладів освіти/ освіти і науки України Міністерство (стр.58-99)
Савенко Н. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти: здобутки, проблеми й шляхи їх вирішення. Засідання педагогічної ради/ Н. Савенко, Л. Калуг-Семенкова, Г. Ковганич (стр.100-108)
Глосарій термінів і понять із проблеми "Розбудова ВСЗЯО в закладі позашкільної освіти" Інформаційно-методичний вісник (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Набієва Н.
Назва : Портретний жанр у документальних телевізійних фільмах: теоретико-естетичні вимоги
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2016(3)1014 (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2016(3)1014
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): документальний телевізійний фільм--жанр--портрет-нарис--портрет-інтерв’ю--біографічний портрет--портретний жанр
Анотація: У статті порушено проблему диференціації жанру в документальних телевізійних фільмах. Звернено увагу на теоретично-естетичні вимоги портретного жанру, водночас демонструються зразки, що репрезентують його різновиди: біографічний портрет, портрет-нарис, портрет-інтерв’ю. Пояснюється причина представлення передач у біографічному портретному жанрі як документальних телевізійних
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заєць В.
Назва : Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 55-65. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6 (Шифр С325934233/2018/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афікс--дериваційний потенціал--дієслово--динаміка--парадигма
Анотація: Розглянуто продуктивність словотвірних типів дієслів на матеріалі близько 1200 одиниць дієслівних лексем, залучених за допомогою методу фрагментарної вибірки із творів М. Стельмаха, Ю. Яновського (роман у новелах «Вершники»), роману «Собор» О. Гончара. Художня проза цих письменників демонструє становлення українськомовної словотвірної традиції на різних етапах історичного розвитку, а також класичні зразки ідіостилю, які досі є об’єктами наукового аналізу мовознавців. Метою праці є дослідження словотвірних моделей дієслів у художній прозі ХХ століття. Завдання розвідки — порівняти моделі різноструктурних дієслів у зазначених творах. Є підстави стверджувати, що сталість моделей словотворення дієслівного корпусу є основним джерелом поповнення лексики усіх функціональних стилів сучасної української мови. Прогнозовано, що ця тенденція матиме вплив на україністику в майбутньому. Тому актуальність дослідження полягає не лише в науковому аналізі знакових репрезентацій певних періодів функціонування мови, а і в визначенні закономірностей її подальшого розвитку. У процесі дослідження з’ясовано роль вторинних дієслів із різноструктурними формантами для експлікації дій, станів, процесів, їх динаміки в художньому тексті. Показано роль і значення формантів у творенні моделей дієслів. Увагу зосереджено на продуктивних дієслівних афіксах художньої прози. Зафіксовано роль словотворчих формантів для передачі продуктивності дії, процесу, стану. У подальшому потребують студіювання дієслівні парадигми інших жанрів художньої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(076):004.031./Z99-315753341
Автор(и) : Іванова Т., Юричко А.
Назва : Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр вільної преси, 2022
Кільк.характеристики :208 с
Колективи : Академія української преси, Центр вільної преси
ISBN, Ціна 978-617-7370-49-8: Б.ц.
ДРНТІ : 19.41 + 20
УДК : 070(076):004.031.42 + 004.031.42
Предметні рубрики: Журналістика
Інтерактивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--ікт--навчальна взаємодія--навчання дорослих--медіатренер--коуч--діагностика--інтерактивна лекція--тренінг--медіа--журналістська етика--журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьменко В.
Назва : Епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лист--листування--епістолярний діалог--памфлет--стаття
Анотація: У статті проаналізовані епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим упродовж 1923–1926 рр. Зокрема, висвітлені зразки епістолярної літературної критики, вміщені в приватних кореспонденціях митців, їхні погляди стосовно літературної дискусії 1925–1928 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шемендюк, Олександр Віталійович, Козубцов, Ігор Миколайович, Нещерет, Іван Григорович
Назва : Обрис функціонального призначення, потреб у складіобладнання і засобів комплексної апаратної зв’язку та кібербезпеки
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 18. - С. 61-72. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.6172 (Шифр К667665926/2022/18). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.6172
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комплексна апаратна--кібербезпека--підрозділ--збройні сили україни--автомобільна платформа
Анотація: Досвід бойового сучасного застосування озброєння і військової техніки при повномасштабній військовій агресії Російської Федерації проти України, підтвердив потребу в необхідності перегляду існуючих вимоги не лише до окремих зразків, а зокрема до автомобільної платформи. Автомобільну базу складає технічно застаріла техніка марок (Урал, ЗіЛ, ГАЗ, КамАЗ, МАЗ, УАЗ) виробником якої СРСР, а сучасним поставником запчастин Російська Федерація. Осколки вона використовувалась понад експлуатаційний період в зв’язку, то почали виникати проблеми. Обґрунтування складу обладнання і засобів зв’язку комплексної апаратної військ зв’язку та кібербезпеки ЗС України в залежності від призначення та функціональних завдань. Матеріали йметоди. Для вирішення поставлених завдань використовувалася сукупність методів теоретичного дослідження: історичного аналізу та узагальнення наукової літератури щодо проблеми дослідження; структурно-генетичного аналізу та синтезу при уточненні об'єкта та предмета дослідження; метод сходження від абстрактного до конкретного; метод аналітично-порівняльного аналізу при аналітично-порівняльному оцінюванні новизни результатів дослідження; синтез та узагальнення –для обґрунтування методологічних та методичних засад дослідження; узагальнення –формулювання висновків та рекомендацій щодо продовження подальших досліджень. Існуючий парк комплексних апаратних зв’язку конструктивна виконана силами ремонтних баз ЗС України за незатвердженими встановленим порядком проектів з модернізації командно-штабних машин старого парку (Р-142 і Р-145) (до типу А2М1-04) та переоснащені на новітні зразки апаратні старого парку типу П-258, П-256, П-240, П-241, П-238 та П-178. Варіативний підхід до вибору автомобільної бази та комплектації мобільним телекомунікаційним комплектом і засобами зв’язку робить можливість швидкої організації всіх видів зв’язку в будь-яких польових умовах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полтавцева Н.
Назва : Культурные коды акмеизма и творчество Анны Ахматовой
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(3)23187 (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2016(3)23187
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): срібний вік--акмеїзм--символізм--культурні коди--традиція--зразки
Анотація: У статті розглянуто філософію культури, поетику і культурні коди однієї з найвпливовіших літературно-естетичних течій Срібного віку – акмеїзму. У ситуації культурної невизначеності та зміни культурних парадигм акмеїзм як одна з перших «некласичних» течій російської поезії кардинально переглядає як функції поета – автора акмеїчного тексту, так і архітектоніку самого тексту, а також ієрархію культурних «зразків» і принципи створення культурних кодів акмеїзму. Дані проблеми досліджено на репрезентативному прикладі поезії Анни Ахматової. У творчості поетеси виокремлено та проаналізовано такі культурні тематизми, як звернення до «вічних образів» культури, що стають не стільки культурними зразками, скільки матеріалом для подвійної культурної символізації. Значну увагу приділено також співвідношенню піднесено поетичного з побутовим як модифікації актуальної донині проблеми взаємовідносин сакрального й буденного. В результаті стверджується положення про те, що так званий реалізм творчості поета – нова неокласика, в якій працюють інші творчі стратегії, ніж у попередніх класичних парадигмах. Гіпотеза роботи: полеміка з символізмом була частиною більш загального завдання – радикальною відмовою акмеїзму від старої «романтичної» філософії культури і від класичної метафізики на користь феноменології та світу повсякденності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко А.
Назва : Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 2. - С. 32-41. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.3 (Шифр С325934233/2020/26/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--релігія--релігіи на ідентичність--роман--сучасна українська література
Анотація: Релігія є важливою складовою украї нського суспільства та культури, але наразі перебуваємо у ситуації переконструювання національної ідентичності, тому постає питання, яке місце заи ме у новому конструкті релігія. На формування релігії у структурі ідентичності, окрім медіи них осіб та ЗМІ, також впливає література, але ї ї вплив є складнішим та містить приховані інтенції , тому аналіз релігії у структурі ідентичностеи персонажів сучасного літературного твору є актуальним та малодослідженим питанням. З-поміж літературних текстів сучасних украї нських авторів особливою епатажністю, зокрема и образів релігіи ного спрямування, виділяються твори Сергія Жадана. На першии погляд здається, що у свої х текстах автор деконструює, руи нує та іронізує з усталених релігіи них образів та символів, демонструючи непотрібність релігії у сучасному суспільстві. Проте за зовнішньою епатажністю приховано спроби навести зразки конструювання ідентичності, у яких релігії відводиться певне місце. Метою статті є розглянути, яке представлення, динаміку розвитку, художні функції та роль має релігія у структурі ідентичності персонажів у романах Сергія Жадана 2004–2017 рр. («Депеш Мод», «Ворошиловград», «Інтернат»). Для аналізу було залучено методи класифікування та моделювання, соціопсихологічної та герменевтичної інтерпретації , зіставлення, деконструкції та прии оми постколоніальних студіи . У результаті дослідження було виявлено, що релігія має різну роль і ціннісне навантаження в кожному з романів. У «Депеш Мод» релігія представлена як «чуже» явище, яке є абстрактним та незрозумілим і не має реального втілення; наратор іронізує з носії в релігіи ної ідентичності, але при цьому цілком сери озно звертається до образу Ісуса. У «Ворошиловграді» релігія виступає як явище «свого» та відіграє ледь не наи важливішу роль у становленні групової ідентичності персонажа; до того ж тут маємо зразок релігії , де абстрактні ідеї узгоджено із матеріальним світом та цінностями. В «Інтернаті» акцент зроблено на становленні національної ідентичності, і тому до релігії автор звертається значно менше, демонструючи ї ї нездатність відповісти на питання «свіи – чужии » в аспекті національного ідентифікування. Також у цих трьох текстах представлено зразки деконстукції релігії : релігіи ні образи та символи представлено у ситуаціях реального життя, далекого від традиціи ного релігіи ного контексту Писання чи храму. Новизна статті полягає у поставленіи проблематиці, оскільки дослідженню релігії у структурі ідентичності художніх творів приділено мало уваги (на відміну від вивчення інтертекстуальних зв’язків літератури з Біблією). Практичне значення – в ідеї дослідження релігії у структурі ідентичності через залучення до аналізу пластів національно-етнічних, культурних, етичних, традиціи них та моральних питань
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(07)/У 45
Назва : Українська граматка до науки читання й писання
Вихідні дані : Київ: Видавниче Т-во ВСЕУВИТО, 1918 (Друкарня Київського союзу кооперативних установ "Союзбанк")
Кільк.характеристики :64 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2(07)
Предметні рубрики: Українська мова-- Граматика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рідкісне видання--каліграфія--письмо--вправи
Анотація: Видання має три розділи: власне азбука, читання після азбуки та зразки каліграфії. Вміщено методичні рекомендації для вчителів. Пропонуються зразки косого письма малих і великих літер, а також слів і фраз із ними. Вправи для письма подано послідовно. Граматка поділена на 29 параграфів, кожен з яких містить предметний малюнок із підписом, до якого входить нова літера, окремі слова, речення, невеликі оповідання.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возний, Ярослав Васильович, Назаркевич, Марія Андріївна, Грицик, Володимир Володимирович
Назва : Проектування системи автентифікації біометричного захисту на основі методу k-середніх
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021. - N 12. - С. 85-95. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.12.8595 (Шифр К667665926/2021/12). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.12.8595
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відбитки пальців--біометричні зображення--машинне навчання
Анотація: Розглянуто метод біометричної ідентифікації, призначений для забезпечення захисту конфіденційної інформації. Запропоновано метод класифікації біометричних відбитків за допомогою машинного навчання. Подано один із варіантів розв’язку задачі ідентифікації біометричних зображень на основі алгоритму к-середніх. Було створено позначені зразки даних для процесів навчання та тестування. Для встановлення особистості використовувались біометричні дані відбитків пальців. Нове сканування відбитків пальців, яке належить певній особі, порівнюється з даними, що зберігаються для цієї особи. Якщо вимірювання збігаються, твердження про те, що особа пройшла ідентифікацію, відповідає дійсності. Експериментальні результати вказують, що метод k-середніх є перспективним підходом до класифікації відбитків пальців. Розвиток біометрії призводить до створення систем безпеки з кращим ступенем розпізнавання і з меншою кількістю помилок, ніж системабезпеки на традиційних носіях інформації. Машинне навчання проводили з використанням ряду зразків із відомої біометричної бази даних, а перевірку / тестування проводили із зразками з тієї самої бази даних,які не були включені до набору навчальних даних. Для встановлення особистості використовувались біометричні дані відбитків пальців на основі вільдоступної бази NIST Special Database 302, та показано результати навчання. Нове сканування відбитків пальців, яке належить певній особі, порівнюється з даними, що зберігаються для цієї особи. Якщо вимірювання збігаються, твердження про те, що особа пройшла ідентифікацію, відповідає дійсності.Система машинного навчання побудована на модульній основі, шляхом формування комбінацій окремих модулів бібліотека scikit-learnу середовищі python.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошея, Ігор, Якименко, Людмила
Назва : Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 173-181. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.21 (Шифр К269584624/2016/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.21
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнеско--сирійська арабська республіка--пальміра--терористи--знищення культурної спадщини
Анотація: У статті простежено зусилля Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, спрямовані на збереження культурних надбань у Сирії, де було зруйновано або пошкоджено цінні зразки античного мистецтва. ЮНЕСКО, зокрема, шукає шляхи фінансування й способи консолідації міжнародної спільноти для сприяння відновленню сирійської Пальміри — одного з шести об’єктів, внесених до списку світової культурної спадщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.9(075.8)/Z99
Автор(и) : Євпак, Євген Романович
Назва : Хорові розспівки : учбовий посібник з курсу сольфеджіо для учнів музичних шкіл, училищ та консерваторій . -2-е вид., доп.
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1978
Кільк.характеристики :50 с
Ціна : 1.78, 3.75, грн.
ДРНТІ : 18.41.07
УДК : 784.9(075.8)
Предметні рубрики: Теорія музики-- Сольфеджіо-- Розспівки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паралельний рух інтервалів--акорди--ладові альтерції--модуляції--чотириголосні зразки
Примірники : всього : Ф2(31)
Вільні : Ф2(31)
Знайти схожі

26.

Форма документа :
Шифр видання : 74.20я031/Г 52 рукописний текст
Автор(и) : Гладюк М. М.
Назва : Допрофесійна підготовка школярів у класах агрохімічного профілю (на матеріалі спецкурсу "Основи агрохімії") : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Інститут педагогіка АПН України
ДРНТІ : 14.25 + 14.25.09
ББК : 74.20я031 + 74.262.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- методика викладання хімії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зразки грунту--органічні добрива
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Святкуємо День Незалежності! : дизайн святкової зали
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 3 обкладинки. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Навчально-матеріальна база
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): святкова зала дитсадка--день незалежності в дитсадку--дизайн зали
Анотація: Представлено зразки оформлення зали дитсадка до Дня Незалежності.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідовець Т. М.
Назва : Український декоративний рушник. Створення ескізу роботи
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 3. - С. 43-47 (Шифр Т893832/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв
Предметні рубрики: Трудове навчанн-- методика навчання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): декоративний рушник--ескіз--урок трудового навчання--гурткова робота--малюнок для ескізу--зразки рушників--екскурсія
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Ірина
Назва : Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальний план розвитку--робота з колективом--професійна компетентність
Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Садовенко Світлана
Назва : Музична логоритміка : практикум для вихователів і музичних керівників
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 14-18. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--музичне виховання--фізичний розвиток--музичні логоритмічні вправи
Анотація: "Інтеграція музики, слова й руху лежить в основі такої сучасної освітньої технології як музична логоритміка. Мета цієї публікації - надати необхідні методичні рекомендації та зразки дидактичного музичного матеріалу, застосування яких допоможе дошкільнятам успішно розвиватися естетично, навчитися правильно говорити, легко засвоювати так звані "важкі" звуки, співати рідні пісні, зграбно рухатись, а головне - бути здоровими, успішними і щасливими!"
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)