Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=картини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Biletsky, V.
    Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity = Дискурс маніпуляції свідомістю у літературних творах О. Гакслі, А. Та Б. стругацьких. аналогії з сучасністю / V. Biletsky // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
маніпуляція свідомістю -- людина маси -- хижі речі століття -- соціальнофілософські погляди -- антиутопія -- деградація особистості -- віра -- масова покора
Анотація: У статті автор показує, як літературні твори утопійного та антиутопійного жанру можуть виступати джерелом наукового, зокрема, соціально-філософського аналізу суспільних феноменів. Цікавлячись явищем маніпуляції масовою свідомістю, автор відшуковує серед письменників тих, хто висвітлює її з яскравою художньою образністю. Наразі розглядається Олдос Гакслі, Аркадій та Борис Стругацькі й їх відповідні твори: «Цей новий світ» («Brave New World»), «Населений острів», «Полудень, ХХІІ сторіччя» та інші. Вказані автори ретельно і комплексно вибудовують динамічну картину суспільних відносин й стану суспільних інститутів як під час громадського спокою, так і в ситуації загарбницької війни. Шляхом застосування ряду наукових методів виявилося, що літератори показали маніпуляцію масовою свідомістю цілком зріло з точки зору соціології, соціальної філософії, релігієзнавства та соціальної психології. Їх принципове бачення інструментального впливу на маси людей тотожне з науковим. Це ж стосується і підходу до демонстрації модифікацій інституту суспільної моралі, релігії, педагогіки та освіти для впливу на населення. Автор робить висновки зокрема щодо подібності сучасного маніпулятивного політичного впливу на громадян України до того, який існує у світі тотального споживання, деградації християнської моралі Олдоса Гакслі. У свою чергу показана Стругацькими мілітаристична обробка населення тотожна пропаганді, яка сьогодні проводиться всередині Російської Федерації. Робиться наголос на тому, що особлива корисність аналізу літературних творів подібного типу полягає у доповненні суто раціональної картини, яку дає знання наукове, а ознайомлення з даними творами цілком може ініціювати відповідні наукові розвідки для відстеження паралелей та аналогій
Дод.точки доступу:
Віталій Білецький


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Chalyi, A.
    Purchasing the land estates in the Ottoman Empire during 15th - 19th centuries = Купівля і продаж землі в Османській імперії XV-XIX століть / A. Chalyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Близький Схід -- Османська імперія -- земельні відносини -- османське право -- феодалізм
Анотація: У сучасній історіографії усталеною є думка про те, що в Османській імперії не існувало ринку землі в сучасному економічному тлумаченні. Базуючись на створеній у XVIII столітті концепції феодалізму й розвиненої в працях марксистсько-радянського штибу, було створено образ суспільства, що не знало приватної власності на землю, яка належала обмеженій кількості юридично повноправних вельмож. Для "Сходу" й для Османської імперії зокрема, ця теорія, органічно поєднуючись із концепцією "східного деспотизму", створила хибне уявлення про земельні відносини, згідно з яким, неначебто, вся земля належала державі, уособленням якої була постать султана, що роздавав земельні наділи в тимчасове користування. Користувачі земельних угідь не мали права продати, купити, орендувати, заповідати, розділяти земельний наділ тощо. Люди, що працювали на землі, були лише тимчасовими тримачами-орендаторами, які постійно перебували під економічним, а часто й під фізичним гнітом привілейованої частини османського суспільства (здебільшого військової), й ледь не на становищі рабів, прикріплених до тієї чи іншої ділянки. Навіть привілейовані верстви володіли землею на час несення державної служби і моментально втрачали будь-які права на землю після припинення служби. Згідно такої картини, приватної власності на землю не могло бути апріорі. У статті здійснюється спроба довести на основі законодавчих актів, що в Османській імперії існував вільний ринок землі, яка могла бути об'єктом економічних стосунків між усіма підданими Османської держави, що земля була поділена на велику кількість різноманітних типів в залежності від економічних та природніх обставин, земельний наділ міг знаходитися в приватній власності, а типологія землі в Османській імперії була зумовлена максимізацією прибутку держави. Кричуща невідповідність даних, базованих вже на перекладених і доступних джерелах із історії османських земельних відносин ґрунтується на застарілому радянському погляді, складності перекладу османських юридичних та економічних термінів та недотриманні принципу історизму при зіставленні османських соціоекономічних реалій із сучасними
Дод.точки доступу:
Чалий Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
   908(520)
   H74


   
    Hokusai : beyond the Great Wave / The British Museum ; edited by Timothy Clark. - New York : Thames & Hudson, 2022. - 352 p. : il. - ISBN 978-0-500-09406-8 : 300.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художники, японські--Мистецькі твори--Життя і творчість--Каталоги виставок

Кл.слова (ненормовані):
живописці -- картини -- опис картин -- дослідження -- символіка -- painters -- paintings -- description of paintings -- research -- symbolism
Анотація: Дивовижна хвиля з фрактальним кінчиком Кацусіки Хокусая (1760–1849) є одним із найвідоміших зображень у світі, яку вихваляють за яскраве використання пігменту прусського синього кольору, новаторську перспективу, композицію та те, як вона викликає жах і красу світу природи. Він був розроблений у 1831 році, наприкінці життя та кар’єри Хокусая, періоду, якому присвячено цей візуально приголомшливий каталог, відредагований Тімоті Кларком і опублікований для супроводу виставки Британського музею 2017 року. Останні три десятиліття Хокусая розглядаються з точки зору кількох тем: побачених світів, світів уявлень, світу Хокусая та безсмертя, самовпевненості, яка висвітлює особисті, духовні та мистецькі зусилля, які інформували та надихали його мистецтво. На цьому етапі свого життя Хокусай був винятковою творчою силою, оволодівши японськими, китайськими та навіть європейськими техніками, і ставав сміливішим та більш експериментальним у своєму концептуально орієнтованому підході. Малювання стало «засобом для відкриттів і особистого керівництва», і його спонукало бажання, як він сам висловився, «революціонізувати» своє покликання живопису. Розкішні репродукції творчості художника, від гравюр до лінійних малюнків для посібників з малювання до ілюстрованих книг, супроводжуються есеями, в яких обговорюється його еволюція як художника; його думки про віру, реальний і уявний світи, природу і форму; надзвичайна потужність і технічна майстерність його використання лінії; його підхід до старіння та його художній контроль у літньому віці; і художника в контексті соціальних змін, що відбуваються в пізній період Токугава (1603–1867).
Дод.точки доступу:
Clark, Timothy \editor.\
Хокусай, Кацусіка (японський художник та ілюстратор, майстер укійо-е ; 1760-1849)
The British Museum


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Klapchuk, V.
    Administrative-territorial division and population dynamics in Galicia during the second half of the 19th century - the first third of the 20th century = Адміністративно-територіальний поділ і динаміка чисельності населення Галичини протягом другої половини ХІХ ст. - першої третини ХХ ст. / V. Klapchuk, M. Klapchuk, O. Pozdniakov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P17-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Галичина -- циркул -- дистрикт -- воєводство -- повіт -- адміністративно-територіальний устрій -- національний склад населення -- релігійний склад населення
Анотація: Реконструкція адміністративно-територіального устрою та етнічної, соціальної, релігійної картини життя Галичини в усій його багатогранності до початку Другої світової війни є основним завданням цього дослідження. Низка питань, що розглядаються у статті, потребують застосування широкого ретроспективного підходу до проблеми та нестандартних методологічних рішень. Джерельною базою дослідження є картографічний матеріал і статистичні дані, що демонструють адміністративно-територіальний поділ і динаміку населення в Галичині. Важлива статистична інформація міститься в матеріалах переписів населення 1921 і 1931 рр., проведених польським урядом у межах сучасних Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської, частково Волинської та Рівненської областей України, Малопольському в Підкарпатському воєводствах Республіки Польща. Багато статистичної інформації міститься в щорічних статистичних бюлетенях і наукових роботах польських вчених. Галичина впродовж своєї багатовікової історії була як суверенною державою, так і суб'- єктом різних адміністративних утворень: Галицького та Галицько-Волинського князівств, Угорське та Польського королівств, Речі Посполитої, Габсбурзької та Австрійської імперій, Австро-Угорщини Західноукраїнської та Української Народних Республік, Польської Республіки. 1773 р. Галичину поділено на шість циркулів і 59 окрýг; 1774 р. кількість округ зменшилася до 19. 1782 р. ліквідовано інститут окрýг та збільшено кількість циркулів до 18, які безпосередньо підпорядковувалися Львівській губернії. 1810 р. на теренах Галичини утворено Королівство Галичини і Володимирії, яке поділялося на 12 дистриктів з адміністративно-політичним центром у м. Львові. До 1849 р. окремим округом Галичини залишалася Буковина. Тоді ж утворено 17 коронних країв на чолі з губернаторами (відтак - намісниками), яким підпорядковувалися повітові старости, бурмістри і війти. 1853 р. запроваджено двоступінчату адміністративну владу: 16 окружних староств і 176 повітових урядів. 1867 р. утворено 74 повітові уряди, що підпорядковувалися Крайовому уряду у Львові. Напередодні Першої світової війни у Галичині було 76 повітів. До другої половини листопада 1918 р. під адмініструванням Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР) опинилося 49 повітів Галичини. 22 січня 1919 р. ЗУНР об'- єдналася з Українською Народною Республікою, отримавши назву "Західна Область Української Народної Республіки" (ЗОУНР), що була ліквідована 18 липня 1919 р. і розділена між Польщею, Румунією і Чехословаччиною. У грудні 1920 р. в межах Галичини утворено чотири нові воєводства: Краківське, Львівське, Станиславівське і Тернопільське. 14 березня 1923 р. Рада Послів держав Антанти остаточно ліквідувало ЗОУНР, а Східній Галичині (Львівське, Станиславівське та Тернопільське воєводства) надано автономію у складі Польщі. 1776 р. у Галичині проживало понад 2,6 млн осіб, 1810 р. - 3,5, 1843 р. - 4,5, 1869 р. - 5,5, 1880 р. - 6, 1910 р. - 8, 1939 р. - 8,5 млн мешканців. Відбувалася позитивна динаміка чисельності населення, за винятком періоду Першої світової війни, коли його кількість впродовж 1910-1921 рр. зменшилася на 0,6 млн осіб і майже відповідала показнику 1900 р. Панівне місце у національному складі краю складали поляки та українці, чисельність яких упродовж 1880-1931 рр. коливалася у межах 93-98 %. Оригінальною була релігійна ситуація: якщо у середині XIX ст. чисельність римо-католиків і греко-католиків була приблизно однаковою, то до 1931 р. кількість римо-католиків зросла до 50,8 %, а греко-католиків зменшилася до 39 %. Чисельність іудеїв коливалася в межах 9-11 %
Дод.точки доступу:
Klapchuk, M.
Клапчук Михайло
Pozdniakov, O.
Новосьолов Олександр
Клапчук Володимир


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Rosinska, O.
    Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") = Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці») / O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотип -- гендер -- серіальний контент -- архетип -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олена Росінська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Synychkiv, Y.
    Resource of Paleolithic artefacts of Lower Dnieper = Дослідження пам'яток палеоліту Нижнього Придніпров'я / Y. Synychkiv // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P82-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Нижнє Придніпров'я -- археологічні дослідження -- палеолітичні пам'ятки
Анотація: У статті розкрито історію досліджень пам'яток доби палеоліту на території Нижнього Придніпров'я. Доцільність написання статті зумовлена тим, що з сучасним розвитком вітчизняної історичної науки зростає необхідність історіографічного узагальнення праць, оскільки подібні дослідження дозволяють чіткіше побачити всю повноту проблем археологічної науки, виділити з них найбільш важливі й перспективні. Відповідно до цього метою статті постає узагальнюючий опис історії дослідження палеолітичних пам'яток Нижнього Придніпров'я. А її завданням - формування цілісної картини історії досліджень палеолітичних пам'яток. Аналіз репрезентативної історіографічної бази з даного питання дав змогу з'ясувати, що одні із перших масштабних досліджень в цьому регіоні проведено у 1950-х роках Горностаївською археологічною експедицією у зв'язку із будівництвом Каховського водосховища. Пізніше дослідження провадить Херсонська експедиція Інституту археології АН України, в роки незалежності в основному проводились повторні обстеження знайдених пам'яток та дослідження окремих науковців-ентузіастів, серед яких виділяється робота М. П. Оленковського. До того ж з'ясовується, що в регіоні нараховується близько тридцяти з половиною десятка пам'яток доби палеоліту. Чимала кількість пам'яток на сьогодні не збереглась. Найстаршими знахідками є дві стоянки доби Середнього Палеоліту: перша - поміж селами Балки та Благовіщенка; друга - Скала Орел, поблизу села Маячка. Автор акцентує увагу на проблемах, які постають перед українськими дослідниками при вивченні та описі пам'яток палеоліту Нижнього Подніпров'я. Зокрема таких: 1) більшість пам'яток на даний час зруйновані водами Каховського водосховища, чи меліоративними роботами; 2) існує проблема з датуванням знахідок, значну масу з них відносять до доби фінального палеоліту, без чіткого датування; 3) негативний вплив на розвиток досліджень має недостатнє фінансування наукових установ та дослідницьких експедицій.
Дод.точки доступу:
Синичків Юрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
   004.4(075)
   Z17


    Zahran, Mohamed Mostafa.
    Heterogeneous Computing: Hardwareand Software Perspectives / M. M. Zahran ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2019. - 112 p. - (ACM Books series ; #26). - ISBN 978-1-4503-6097-5 : Б. ц.
Переклад назви: Гетерогенні обчислення: перспективи апаратного та програмного забезпечення
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Програмне забезпечення--Гетерогенні обчислення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні системи -- суперкомпютери -- неоднорідності -- гетерогенні системи
Анотація: Ми обговорюємо тему гетерогенних обчислень з різних ракурсів: виклики апаратних засобів, сучасний стан апаратних засобів, проблеми програмного забезпечення, як найкраще використовувати нинішні гетерогенні системи та що попереду. Метою цієї книги є представлення широкої картини неоднорідних обчислень. Незалежно від того, ви є дизайнером обладнання або розробником програмного забезпечення, вам потрібно знати, як частини головоломки поєднуються між собою. Основна мета - вивести дослідників та інженерів на перший план дослідницького кордону в новій ері, що розпочався кілька років тому і, як очікується, триватиме десятиліттями. Ми вважаємо, що науковці, дослідники, практикуючі та студенти отримають користь від цієї книги і будуть готові боротися з великою хвилею різнорідних обчислень, яка тут залишиться.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

9.
   37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського / Л. Л. Хоружа. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток людини, модернізація, фізичне вдосконалення
Драч, О. О. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії / О. О. Драч. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча освіта, суспільна лібералізація, Ушинський К. Д.
Зайченко, І. В. К. Д. Ушинський і українська національна школа / І. В. Зайченко. - С .19-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна школа, українська національна школа
Левітас, Фелікс Львович. Учитель як носій цінностей / Ф. Л. Левітас. - С .27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське вчительство, гуманістичні ідеї освіти, національні цінності
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічний такт, професійна майстерність учителя
Тернопільська, В. І. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського / В. І. Тернопільська ; . - С .39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., культура, дитина
Агейкіна-Старченко, Т. В Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики / Т. В Агейкіна-Старченко. - С .44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хоровий спів, слухання музики, евритміка
Борисенко, Н. М. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського / Н. М. Борисенко. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна освіта, початкові школи
Ілійчук, Л. В. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Ілійчук. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, підготовка вчителя
Кравчук, Лариса Володимирівна. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Кравчук. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., моральне виховання, виховні дії
Кучеренко, А. І. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні / А. І. Кучеренко. - С .68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., антропологічна основа мовної освіти, рідна мова
Леонтьева, Інна Василівна. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., експериментальна педагогіка, антропологічні ідеї
Меленець, Людмила Іванівна. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства" / Л. І. Меленець. - С .82-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дитячі садки, виховання
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського / Л. Б. Паламарчук. - С .89-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., етнопедагогічні ідеї, школа
Петренко, Л. П. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки / Л. П. Петренко. - С .99-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., принципи навчання, методи навчання
Полякова, О. В. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського / О. В. Полякова. - С .107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, педагогічна діяльність
Свириденко, А. Ю. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти / А. Ю. Свириденко. - С .112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, основи безпеки життєдіяльності
Стаднік, H. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації / H. В. Стаднік. - С .118-126. - Библиогр. в конце ст.
Харченко, О. І. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини / О. І. Харченко. - С .127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, множинний інтелект, гармонійний розвиток
Хмелівська, С. І. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. І. Хмелівська. - С .132-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., аксіологічні засади, гуманістичні цінності
Чередніченко, С. В. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського / С. В. Чередніченко. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна культура, народне виховання
Малихін, О. В. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога / О. В. Малихін. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., Грінченко Б. Д., Сухомлинський В. О.
Гаврилова, Т. Н. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе / Т. Н. Гаврилова. - С .153-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей К. Д. Ушинського, напрямки роботи музею, тематичні екскурсії
Тишко, А. Б. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа / А. Б. Тишко. - С .160-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовно-моральне виховання, Ушинський К. Д., релігійне виховання
Андреєва, Т. Т. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ / Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. - С .165-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна педагогіка, дошкільне виховання
Базиль, Людмила Олександрівна. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників / Л. О. Базиль. - С .172-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., професійна підготовка вчителя, учитель української мови
Волинець, Катерина Іванівна. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті / К. І. Волинець. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна освіта, вчитель, народність
Ісаєва, О. С. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі" / О. С. Ісаєва. - С .193-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання, студенти-медики, моральність
Коваленко, О. В. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти / О. В. Коваленко. - С .202-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагоги-гуманісти, підготовка вихователів і вчителів
Ковальчук, В. І. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти / В. І. Ковальчук. - С .210-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народність, духовно-моральне виховання
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського / І. А. Косенкова. - С .220-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дошкільна освіта, професійна підготовка
Моргун, С. В. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе / С. В. Моргун. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., навчання грамоти, початкова школа
Онасько, Х. О. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі / Х. О. Онасько. - С .236-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., контроль у навчанні, екзамен
Сиротич, Н. Б. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру / Н. Б. Сиротич. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., театральне сприймання, театральне мистецтво
Сьома, C. O. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України / C. O. Сьома. - С .248-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., позашкільна освіта, Мала академія наук України
Хитра, З. М. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти / З. М. Хитра. - С .257-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічні технології, учитель початкових класів
Целищева, Н. И. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы / Н. И. Целищева. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., образотворче мистецтво, духовність
Шорохова, В. В. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів / В. В. Шорохова. - С .274-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., увага, розумово відсталі діти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
17.023.36(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць. Вип. 32 / Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. - Київ : Міленіум, 2014. - 457 с. - ). - 50.00 грн.
    Зміст:
Кодьєва, Олена Петрівна. Роль молодіжних субкультур у сучасному інформаційному суспільстві як методологічна проблема / О. П. Кодьєва. - С .3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Сугробова, Юлія Юріївна. Соціокультурні традиційні утворення в сучасному міжкультурному співтоваристві / Ю. Ю. Сугробова. - С .10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Віталій Миколайович. Поняття особистості в філософії патристики / В. М. Кравченко. - С .17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Світоглядні засади художнього відтворення картини світу. Модель інтелектуального авторського кіно / Г. П. Погребняк. - С .26-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Свириденко, Денис Борисович. Ідея університету в XXI столітті: контекст академічної мобільності / Д. Б. Свириденко. - С .36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Стоян, Світлана Петрівна. Ф. В. Й. Шеллінг: категорії "символ" та "символізм" у структурі філософії мистецтва / С. П. Стоян. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, Максим Олегович. Діалог культур як семіотичне явище в культурології / М. О. Тимошенко. - С .51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Школьна, Ольга Володимирівна. Духовно-естетичний спадок і філософія фарфору Китаю в розвитку культури "білого золота" європейських держав нового часу / О. В. Школьна. - С .58-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Зінаїда Василівна. Симулякр: ретроспектива та перспективи / З. В. Бойко. - С .68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєрова, Олена Юріївна. Специфіка часопростору в мистецтві постмодернізму й її музичні виміри / О. Ю. Сєрова. - С .77-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Яркіна, Марія Олександрівна. Редукція та інверсія як граничні етапи трансформації символів в культурно-історичному контексті / М. О. Яркіна. - С .84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабенко, Надія Борисівна. Спорт як соціально-культурне явище / Н. Б. Бабенко. - С .91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Карась, Ганна Василівна. Патріарх Йосип Сліпий в контексті музичної культури української діаспори / Г. В. Карась. - С .98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, Алла Іванівна. Інформаційний потенціал джерел особового походження у вивченні регіональної культури / А. І. Литвиненко. - С .105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікольченко, Марія Владиславівна. Публіцистика Миколи Вороного / М. В. Нікольченко. - С .111-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Скорик, Адріана Ярославівна. Інформаційна культура в сучасних глобалізаційних процесах / А. Я. Скорик. - С .120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Сороко, Світлама Михайлівна. Інформаційний простір культури: до питання методики дослідження структурних трансформацій / С. М. Сороко. - С .127-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Паріс, Олена Анатоліївна. Чеські домінанти в інтересах українськиї музикантів Галичини міжвоєного двадцятиріччя (на прикладі наукової і творчої діяльності Євгена Цегельського) / О. А. Паріс. - С .135-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватковський, Сергій Олексійович. Гончарство в етносоціальній системі Лівобережної України кінця XVIII - початку XX століття / С. О. Сватковський. - С .143-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Вікторія Олексіївна. Віртуальність як ознака сучасного культурного розвитку / В. О. Волинець. - С .151-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Дабло, Любов Григорівна. Публіцистична діяльність Д. М. Овсянико-Куликовського: культурологічний вимір / Л. Г. Дабло. - С .158-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупа, Інна Петрівна. Потенціал етнографічних музеїв Львова в контексті збереження національної історико-культурної спадщини / І. П. Крупа. - С .164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Юлія Сергіївна. Кіно і реклама в контексті правового регулювання / Ю. С. Шевчук. - С .171-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, Олена Олександрівна. Магія в контексті філософсько-культурологічному дискурсу / О. О. Смірнова. - С .179-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорна, Кристина Василівна. Дифузні та жанрові утворення в телевізійному просторі / К. В. Чорна. - С .187-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Алла Анатоліївна. Національно-культурні цінності у контексті сучасних тенденцій розвитку України / А. А. Шевченко. - С .209-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабенко, Юлія Анатоліївна. Духовна культура української молоді та фактори її соціалізації / Ю. А. Бабенко. - С .217-224. - Бібліогр. в кінці ст.
Гапетченко, Руслана Юріївна. Дозвілля як фактор формування духовної культури сім’ї / Р. Ю. Гапетченко. - С .224-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, Оксана Іллівна. Термінологічні дефініції дипломатичного протоколу в українській культурі та їх етимологія / О. І. Михалюк. - С .232-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Копієвська, Ольга Рафаілівна. Культурні традиції у формуванні національної ідентичності / О. Р. Копієвська. - С .194-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Сушицька, Інна Михайлівна. Сім’я як головний носій українських народних традицій, свят і обрядів / І. М. Сушицька. - С .239-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Ущапівська, Олена Миколаївна. Про реалізацію художніх моделей М. Старицького в українському сьогоденні / О. М. Ущапівська. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, Віктор Андрійович. Становлення танцювального драматичного художнього образу у творчій роботі Павла Вірського / В. А. Литвиненко. - С .254-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербаков, Віктор Вікторович. До проблеми нотації хореографічних творів для їх збереження та відтворення в Англії, Іспанії та Німеччині доби Відродження (перша половина XV - початок XVIII століття) / В. В. Щербаков. - С .261-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, Ольга Леонідівна. Предметно-естетичне вираження трудових процесів у народному танці / О. Л. Яценко. - С .268-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Бітаєва, Оксана Валеріївна. Становлення імторичної концепції живопису Яна Матейка (1863-1878) / О. В. Бітаєва. - С .275-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Громченко, Валерій Васильович. Музика для інструмента соло: розвиток жанру в епоху Середньовіччя / В. В. Громченко. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музична гоголіана / О. А. Кавунник. - С .293-299. - Бібліогр. в кінці ст.
Кущ, Євген Вадимович. Музичний інструмент у постнекласичному дискурсі / Є. В. Кущ. - С .300-307. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісецький, Степан Иосипович. Інтерпретація українських класичних романсів народним артистом України Ф. Мустафаєвим / С. И. Лісецький. - С .308-314
Мимрик, Михайло Романович. Характеристика виконавсько-виражального потенціалу саксофона у камерно-інструментальних творах В. Рунчука / М. Р. Мимрик. - С .315-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Павельчук, Іванна Андріївна. Малярство Олекси Шатківського 1930-1970-х років / І. А. Павельчук. - С .324-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко-Кайдан, Лілія Володимирівна. Грецька церковно-співацька рукописна спадщина як видатний чинник української культури / Л. В. Терещенко-Кайдан. - С .336-339. - Бібліогр. в кінці ст.
Устинов, Сергій Денисович. Функціональна роль ювелірних прикрас у розвитку флейму "тілесність" / С. Д. Устинов. - С .340-348. - Бібліогр. в кінці ст.
Чупріна, Наталія Владиславівна. Етапи та критерії формування індустрії моди / П. В. Чупріна. - С .349-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Пушкарюк, Світлана Тимофіївна. Етапи розвитку мистецтва хорового співу Дніпропетровщини (середини XIX-XX століть) / С. Т. Пушкарюк. - С .358-365. - Бібліогр. в кінці ст.
Суховерська, Ольга Анатоліївна. "Поетичні настрої" Ю. Іщенка в контексті стильових особливостей музичної культури XX століття / О. А. Суховерська. - С .366-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурміцька, Людмила Франківна. "Піккардійська Терція": на шляху до визнання / Л. Ф. Бурміцька. - С .374-379. - Бібліогр. в кінці ст.
Степурко, Віктор Іванович. Звукове втілення художньої обумовленості в творах сучасної музики / В. І. Степурко. - С .380-387. - Бібліогр. в кінці ст.
Драбчук, Юрій Петрович. Розвиток естрадної пісні в творчості українських провідних виконавців 50-60-х років / Ю. П. Драбчук. - С .387-394. - Бібліогр. в кінці ст.
Канєвський, Микола Євтихійович. Супідрядність як пріоритетний принцип організації квадратних за формою ландшафтних композицій / М. Є. Канєвський. - С .395-400. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Анастасія Романівна. Музичні об’єднання Петербурга у творчому житті В. В. Пухальського / А. Р. Романенко. - С .401-407. - Бібліогр. в кінці ст.
Філіна, Антоніна Петрівна. Українська діаспора: до проблеми вивчення української мови та виховання / А. П. Філіна. - С .408-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Актуальні питання з методики викладання фахових дисциплін для слухачів інституту післядипломної освіти НАКККіМ / О. С. Афоніна. - С .415-422. - Бібліогр. в кінці ст.
Безручко, Олександр Вікторович. М. П. Мащенко: режисер, сценарист, продюсер, кінопедагог / О. В. Безручко. - С .423-430. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкашина, Олеся Валентинівна. Музична освіта як важливий чинник професіоналізації культури Полільського регіону першої половини XX століття. Вінницька Державна консерваторія / О. В. Черкашина. - С .431-439. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрова, Ірина Владиславівна. Дозвілля в умовах масової культури: досвід наукової рефлексії (20-50-ті роки XX століття) / І. В. Петрова. - С .202-209. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня культура--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
культурологія -- дозвілля -- естетика -- мистецтво -- етика -- мораль -- особистість -- рукописна спадщина -- музика -- українська влада
Анотація: Запропонований увазі читачів збірник наукових праць є XXXIII випуском із започаткованої науковою спільнотою серії наукових видань. Статті збірника пропонують різноманітність поглядів щодо розв'язання проблем у сучасній художній культурі.
Для викладачів і студентів гуманітарних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться розвитком художньої культури України.
Дод.точки доступу:
Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв
Міністерство культури України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)