Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=картини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012(075.8)/Я 72
Автор(и) : Яремків, Михайло Миколайович
Назва : Композиція : творчі основи зображення : навчальний посібник для вищих навчальних закладів 1-2 рівня акредитації
Вихідні дані : Тернопіль: Підручники і посібники, 2009
Кільк.характеристики :112 с.: іл.
Колективи :
ISBN, Ціна 978-966-07-0782-5: 45.00 грн.
ДРНТІ : 18.31.31
УДК : 7.012(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Композиція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основи теорії композиції--композиція у декоративному мистецтві--композиція інтер’єра--композиція пейзажу--композиція портрета--композиція тематичної картини
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Чиренко Н. Що робити з "тихонями"?/ Н. Чиренко (стр.6-7) Кл.слова: сором'язливі діти,спілкування
Чиренко Н. Як не "літати у хмарах". Вправи на концентрацію уваги й вміння зосереджуватися/ Н. Чиренко (стр.8-9) Кл.слова: вправи
Миронюк С. Жінки й чоловіки: ними народжуються чи стають? Формування гендерної культури педагогів/ С. Миронюк (стр.10-12) Кл.слова: гендер,гендерна проблема,гендерні відмінності
Миргородська Л. Діти - річка, батьки - береги. Збори-тренінг/ Л. Миргородська (стр.13-15) Кл.слова: спілкування,сім'я
Сокол Л. Вибір і відповідальність. Тренінг/ Л. Сокол (стр.16-17) Кл.слова: ситуація вибору
Бізюк О. Планета друзів, або Абетка спілкування/ О. Бізюк (стр.18-20) Кл.слова: Закони життя класу,гра-подорож
Мурашкіна Т. Полярність і гармонія. Тренінг/ Т. Мурашкіна (стр.21-23) Кл.слова: основні орієнтири виховання,ціннісне ставлення до родини
Гуцан Л. Основи самореалізації. Як правильно написати резюме. Матеріали до години спілкування/ Л. Гуцан (стр.24-26) Кл.слова: резюме
Швед Н. Урок мислення серед природи. Екскурсія до лісу/ Н. Швед (стр.27-28) Кл.слова: дерева,птахи,гриби
Швед Н. Життя в портреті. Обговорення картини Т. Г. Шевченка "Автопортрет"/ Н. Швед (стр.29-31) Кл.слова: образзотворче мистецтво
Кудрявченко Г. "Найрозумніший", або Для тих, хто любить математику. Інтелектуально-пізнавальна гра для учнів 9 - 11-х класів/ Г. Кудрявченко (стр.32-36) Кл.слова: розваги
Руденко Т. Бібліограф чи бібліофоб? Бібліографічна олімпіада/ Т. Руденко (стр.37) Кл.слова: книга
Стрельцова В. No smoking!/ В. Стрельцова (стр.38-39) Кл.слова: здоровий спосіб життя,паління
Гайдамака О. Захопливий світ Антоніо Гауді. Шедеври великого Майстра/ О. Гайдамака (стр.1-2 (вкладка)) Кл.слова: будинок Вісенс,палас Гуеля,будинок Міла
Дьякова І. Витинанки. Урок образотворчого мистецтва у 5-му класі за програмою "Образотворче мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ І. Дьякова (стр.3-5 (вкладка)) Кл.слова: декоративне мистецтво,народне мистецтво
Кисленко Т. Мистецтво східних цивілізацій. Шахерезада. Бінарний урок музичного та образотворчого мистецтва у 6-му класі за програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ Т. Кисленко (стр.6-10 (вкладка)) Кл.слова: М. А. Римський-Корсаков,програмна музика,мініатюра
Папіш Л. Аве Марія... Людина - вінець природи. Урок у 7-му класі за програмою "Мистецтво"/ Л. Папіш (стр.11-14 (вкладка)) Кл.слова: Ренесанс,портретний живопис,Леонардо да Вінчі
Чиренко Н. Квіти в техніці оригамі/ Н. Чиренко (стр.15-16 (вкладка)) Кл.слова: оригамі
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шелестова, Людмила Володимирівна
Назва : Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів
Місце публікування : Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 12. - С. 5-9 (Шифр О116017/2017/12)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.083.1/Ш 19
Автор(и) : Шамо, Ігор Наумович
Назва : Картини російських живописців : сюїта для фортепіано . -3-тє вид.
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1973
Кільк.характеристики :40 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.616.432.083.1
Предметні рубрики: Музика-- Твори для фортепіано-- сюїти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--ноти--фортепіано--сюїта--ігор шамо
Зміст : Тройка ; Літній вечір ; Ранок у лісі ; Володимирка ; Берізка ; На гулянці
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.083.1/Ш 19
Автор(и) : Шамо, Ігор Наумович
Назва : Картини російських живописців : сюїта для фортепіано . -2-тє вид.
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1967
Кільк.характеристики :39 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.616.432.083.1
Предметні рубрики: Музика-- Твори для фортепіано-- Сюїти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--ноти--фортепіано--сюїта--ігор шамо
Зміст : Тройка ; Літній вечір ; Ранок у лісі ; Володимирка ; Берізка ; На гулянці
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.083.1/Ш 19
Автор(и) : Шамо, Ігор Наумович
Назва : Вибрані твори для фортепіано
Вихідні дані : Київ: Гроно, 2008
Кільк.характеристики :99 с
Ціна : 50.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 780.616.432.083.1
Предметні рубрики: Фортепіанні твори-- Сюїта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сюїти--новели--фортепіанна структура
Зміст : Гумореска/ комп. І. Шамо. "Тройка"/ комп. І. Шамо. "Летний вечер"/ комп. І. Шамо. "Владимирка"/ комп. І. Шамо. "На гулянке"/ комп. І. Шамо. Думка/ комп. І. Шамо. Веснянка/ комп. І. Шамо. Танець/ комп. І. Шамо. Музики йдуть у гори/ комп. І. Шамо. Танець вівчарів/ комп. І. Шамо. "Думи мої, думи мої..."/ комп. І. Шамо. "Гомоніла Україна..."/ комп. І. Шамо. "Серцем лину в темний садочок на Україну"/ комп. І. Шамо. "Кайдани порвіте..."/ комп. І. Шамо.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шалда Наталія, Чаус Олена
Назва : Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 30-34. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--ікт--художня культура
Анотація: Пропонується цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кордій, мета якого - формувати вміння емоційно сприймати репродукції картин та відчувати їхній настрій; вправляти в умінні розглядати, розуміти твори мистецтва; сприяти розвитку сенсорних аналізаторів; спонукати дітей до фантазування на основі запропонованих сюжетів картин, використовуючи прийоми ТРВЗ; учити комбінувати елементи зимового пейзажу на інтерактивній дошці у єдиній зимовий колаж; стимулювати мовленнєву ініціативу й активність; розвивати уяву, товариськість та ін.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шалда Наталія, Кузьміна Тетяна
Назва : Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль"
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--ікт--розвиток мислення--інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шайнер І.
Назва : Особливості експлікації військової тематики у лексико-семантичному просторі новітніх британських художніх текстів
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 66-78. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.7 (Шифр С325934233/2018/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексико-семантичний простір--лексико-семантична група--лексико-тематична група--лексико-асоціативна група--текст
Анотація: У статті проведено інтегрований лінгвістичний аналіз жанротвірної лексики та лексичних структур у художніх прозових текстах на військову тематику (ТВТ) з опертям на прагмастилістичний, прагмадискурсний та поетико-інтерпретативний підходи. Дослідження присвячено вивченню лексико-семантичного простору новітніх британських англомовних художніх прозових ТВТ, зосереджуючись на особливостях триєдиного напряму його розбудови, що включає лексико-семантичні, лексико-тематичні та лексико-асоціативні лінії експлікації військової тематики (ВТ). Особливістю британських ТВТ початку ХХІ століття є актуалізація теми війни не лише на першому плані, але й на рівні мікровкраплень: в обраних автором лексичних структурах закодовано потужну лейтмотивну ідею – проблему військових конфліктів та їх спустошливі, руйнівні наслідки, яку виведено через експліковані (більше чи менше) лексичні одиниці. Популярність військової тематики у новітній літературі зумовлена конфліктними подіями в сучасному світі. З погляду прагмадискурсної та антропоцентричної парадигм дослідження текстів цих літературних творів є надзвичайно актуальним, зважаючи на їх лексико-семантичні особливості. Інтерпретація читачем ТВТ залежить безпосередньо від використаних автором мовних засобів, що чітко передають картини воєнної дійсності (або лише наводять згадки військових дій), розставляють експресивно-стилістичні акценти на певних явищах та деталях, та, зрештою, створюють загальний емоційний фон для розвитку сюжетних ліній у творі. Виокремлення лексико-семантичних, лексико-тематичних і лексико-асоціативних угруповань сприяє детальному аналізу функційної репрезентації лексичних структур у художньому тексті на поверховому та глибинному рівнях. Результати дослідження відкривають нові перспективи вивчення лексико-семантичної структурації британських художніх текстів початку ХХІ століття з позицій новітніх наукових парадигм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чикаркова, Марія
Назва : Штучний інтелект і цифрове мистецтво: сучасний стан і перспективи розвитку
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2023. - Том 4, № 3. - С. 9-13. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294658 (Шифр С794174244/2023/4/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294658. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294658
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--цифрове мистецтво--нейронні мережі--творчість
Анотація: У статті аналізується використання штучного інтелекту в різних видах цифрового мистецтва на сучасному рівні їх розвитку та окреслюються можливості зовнішніх шляхів такої взаємодії. Автор розглядає конкретні художні приклади, які бачать, що використання штучного інтелекту в мистецтві розробляє складні мистецтвознавчі та філософські питання: що таке мистецтво? як комп’ютерні технології змінюють естетику? де межа між технологією та творчістю? хто вважається автором твору, створеного нейромережами? чи можна порівняти антропоцентричну і неантропоцентричну форми творчості? тощо. Дослідник демонструє різні підходи до обраної теми, наводячи антагоністичні точки зору вчених. Деякі з них вважають мистецтво за допомогою комп’ютера наступним кроком у розвитку авангардних течій, а інші бачать у цих течіях деградацію і навіть смерть мистецтва. У цифровому живописі ми вже стикаємося з використанням робіт (найвідоміший приклад – андроїд-художник Ай-Да), які вміють малювати різними техніками та з використанням різних інструментів. Перемога картини, згенерованої нейронною мережею, на мистецькому конкурсі викликала питання щодо її авторства та допустимості участі таких робіт у конкурсах для художників. Дискусії на платформі ArtStation свідчать про те, що багато художників не сприймають роботи, створені за допомогою штучного інтелекту, як «справжні» витвори мистецтва. У сучасній музиці можна не просто генерувати мелодії, але створювати імітацію певних стилів або композиторів, що викликає питання про природу справжньої творчості та її межі. Ще одним напрямком використання штучного інтелекту в музиці є створення віртуальних співаків, які стають мегапопулярними. Такий приклад наводить японська віртуальна співачка Хацуне Міку, яка являє собою голограму з інтерфейсом android і штучно згенерованим голосом. У сфері відеоігор штучний інтелект знає, як створювати не тільки рівні, але вже генерувати ігрові цільові світи та повні ігри. Штучний інтелект у фотографії може генерувати зображення неіснуючих людей. Водночас навряд чи штучний інтелект може повністю замінити людину-митця, після чого він навчається на раніше створеному матеріалі. Це дозволяє говорити про те, що він залишив справжню творчість і вміє наперед компілювати, а не генерувати оригінальні художні рішення.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)