Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=картини<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Biletsky V.
Назва : Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity
Паралельн. назви :Дискурс маніпуляції свідомістю у літературних творах О. Гакслі, А. Та Б. стругацьких. аналогії з сучасністю
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 17-22. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпуляція свідомістю--людина маси--хижі речі століття--соціальнофілософські погляди--антиутопія--деградація особистості--віра--масова покора
Анотація: У статті автор показує, як літературні твори утопійного та антиутопійного жанру можуть виступати джерелом наукового, зокрема, соціально-філософського аналізу суспільних феноменів. Цікавлячись явищем маніпуляції масовою свідомістю, автор відшуковує серед письменників тих, хто висвітлює її з яскравою художньою образністю. Наразі розглядається Олдос Гакслі, Аркадій та Борис Стругацькі й їх відповідні твори: «Цей новий світ» («Brave New World»), «Населений острів», «Полудень, ХХІІ сторіччя» та інші. Вказані автори ретельно і комплексно вибудовують динамічну картину суспільних відносин й стану суспільних інститутів як під час громадського спокою, так і в ситуації загарбницької війни. Шляхом застосування ряду наукових методів виявилося, що літератори показали маніпуляцію масовою свідомістю цілком зріло з точки зору соціології, соціальної філософії, релігієзнавства та соціальної психології. Їх принципове бачення інструментального впливу на маси людей тотожне з науковим. Це ж стосується і підходу до демонстрації модифікацій інституту суспільної моралі, релігії, педагогіки та освіти для впливу на населення. Автор робить висновки зокрема щодо подібності сучасного маніпулятивного політичного впливу на громадян України до того, який існує у світі тотального споживання, деградації християнської моралі Олдоса Гакслі. У свою чергу показана Стругацькими мілітаристична обробка населення тотожна пропаганді, яка сьогодні проводиться всередині Російської Федерації. Робиться наголос на тому, що особлива корисність аналізу літературних творів подібного типу полягає у доповненні суто раціональної картини, яку дає знання наукове, а ознайомлення з даними творами цілком може ініціювати відповідні наукові розвідки для відстеження паралелей та аналогій
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chalyi A.
Назва : Purchasing the land estates in the Ottoman Empire during 15th - 19th centuries
Паралельн. назви :Купівля і продаж землі в Османській імперії XV-XIX століть
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 4. - С. 53-59. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): близький схід--османська імперія--земельні відносини--османське право--феодалізм
Анотація: У сучасній історіографії усталеною є думка про те, що в Османській імперії не існувало ринку землі в сучасному економічному тлумаченні. Базуючись на створеній у XVIII столітті концепції феодалізму й розвиненої в працях марксистсько-радянського штибу, було створено образ суспільства, що не знало приватної власності на землю, яка належала обмеженій кількості юридично повноправних вельмож. Для "Сходу" й для Османської імперії зокрема, ця теорія, органічно поєднуючись із концепцією "східного деспотизму", створила хибне уявлення про земельні відносини, згідно з яким, неначебто, вся земля належала державі, уособленням якої була постать султана, що роздавав земельні наділи в тимчасове користування. Користувачі земельних угідь не мали права продати, купити, орендувати, заповідати, розділяти земельний наділ тощо. Люди, що працювали на землі, були лише тимчасовими тримачами-орендаторами, які постійно перебували під економічним, а часто й під фізичним гнітом привілейованої частини османського суспільства (здебільшого військової), й ледь не на становищі рабів, прикріплених до тієї чи іншої ділянки. Навіть привілейовані верстви володіли землею на час несення державної служби і моментально втрачали будь-які права на землю після припинення служби. Згідно такої картини, приватної власності на землю не могло бути апріорі. У статті здійснюється спроба довести на основі законодавчих актів, що в Османській імперії існував вільний ринок землі, яка могла бути об'єктом економічних стосунків між усіма підданими Османської держави, що земля була поділена на велику кількість різноманітних типів в залежності від економічних та природніх обставин, земельний наділ міг знаходитися в приватній власності, а типологія землі в Османській імперії була зумовлена максимізацією прибутку держави. Кричуща невідповідність даних, базованих вже на перекладених і доступних джерелах із історії османських земельних відносин ґрунтується на застарілому радянському погляді, складності перекладу османських юридичних та економічних термінів та недотриманні принципу історизму при зіставленні османських соціоекономічних реалій із сучасними
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/H74
Назва : Hokusai : beyond the Great Wave
Вихідні дані : New York: Thames & Hudson, 2022
Кільк.характеристики :352 с.: il.
Колективи : The British Museum
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 978-0-500-09406-8: 300.00 грн.
ДРНТІ : 18.31
УДК : 75(520)(083.824)Хокусай
Предметні рубрики: Художники, японські-- Мистецькі твори-- Життя і творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): живописці--картини--опис картин--дослідження--символіка--painters--paintings--description of paintings--research--symbolism
Анотація: Дивовижна хвиля з фрактальним кінчиком Кацусіки Хокусая (1760–1849) є одним із найвідоміших зображень у світі, яку вихваляють за яскраве використання пігменту прусського синього кольору, новаторську перспективу, композицію та те, як вона викликає жах і красу світу природи. Він був розроблений у 1831 році, наприкінці життя та кар’єри Хокусая, періоду, якому присвячено цей візуально приголомшливий каталог, відредагований Тімоті Кларком і опублікований для супроводу виставки Британського музею 2017 року. Останні три десятиліття Хокусая розглядаються з точки зору кількох тем: побачених світів, світів уявлень, світу Хокусая та безсмертя, самовпевненості, яка висвітлює особисті, духовні та мистецькі зусилля, які інформували та надихали його мистецтво. На цьому етапі свого життя Хокусай був винятковою творчою силою, оволодівши японськими, китайськими та навіть європейськими техніками, і ставав сміливішим та більш експериментальним у своєму концептуально орієнтованому підході. Малювання стало «засобом для відкриттів і особистого керівництва», і його спонукало бажання, як він сам висловився, «революціонізувати» своє покликання живопису. Розкішні репродукції творчості художника, від гравюр до лінійних малюнків для посібників з малювання до ілюстрованих книг, супроводжуються есеями, в яких обговорюється його еволюція як художника; його думки про віру, реальний і уявний світи, природу і форму; надзвичайна потужність і технічна майстерність його використання лінії; його підхід до старіння та його художній контроль у літньому віці; і художника в контексті соціальних змін, що відбуваються в пізній період Токугава (1603–1867).
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Klapchuk V., Klapchuk M., Pozdniakov O.
Назва : Administrative-territorial division and population dynamics in Galicia during the second half of the 19th century - the first third of the 20th century
Паралельн. назви :Адміністративно-територіальний поділ і динаміка чисельності населення Галичини протягом другої половини ХІХ ст. - першої третини ХХ ст.
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 2. - С. 17-24. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): галичина--циркул--дистрикт--воєводство--повіт--адміністративно-територіальний устрій--національний склад населення--релігійний склад населення
Анотація: Реконструкція адміністративно-територіального устрою та етнічної, соціальної, релігійної картини життя Галичини в усій його багатогранності до початку Другої світової війни є основним завданням цього дослідження. Низка питань, що розглядаються у статті, потребують застосування широкого ретроспективного підходу до проблеми та нестандартних методологічних рішень. Джерельною базою дослідження є картографічний матеріал і статистичні дані, що демонструють адміністративно-територіальний поділ і динаміку населення в Галичині. Важлива статистична інформація міститься в матеріалах переписів населення 1921 і 1931 рр., проведених польським урядом у межах сучасних Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської, частково Волинської та Рівненської областей України, Малопольському в Підкарпатському воєводствах Республіки Польща. Багато статистичної інформації міститься в щорічних статистичних бюлетенях і наукових роботах польських вчених. Галичина впродовж своєї багатовікової історії була як суверенною державою, так і суб'- єктом різних адміністративних утворень: Галицького та Галицько-Волинського князівств, Угорське та Польського королівств, Речі Посполитої, Габсбурзької та Австрійської імперій, Австро-Угорщини Західноукраїнської та Української Народних Республік, Польської Республіки. 1773 р. Галичину поділено на шість циркулів і 59 окрýг; 1774 р. кількість округ зменшилася до 19. 1782 р. ліквідовано інститут окрýг та збільшено кількість циркулів до 18, які безпосередньо підпорядковувалися Львівській губернії. 1810 р. на теренах Галичини утворено Королівство Галичини і Володимирії, яке поділялося на 12 дистриктів з адміністративно-політичним центром у м. Львові. До 1849 р. окремим округом Галичини залишалася Буковина. Тоді ж утворено 17 коронних країв на чолі з губернаторами (відтак - намісниками), яким підпорядковувалися повітові старости, бурмістри і війти. 1853 р. запроваджено двоступінчату адміністративну владу: 16 окружних староств і 176 повітових урядів. 1867 р. утворено 74 повітові уряди, що підпорядковувалися Крайовому уряду у Львові. Напередодні Першої світової війни у Галичині було 76 повітів. До другої половини листопада 1918 р. під адмініструванням Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР) опинилося 49 повітів Галичини. 22 січня 1919 р. ЗУНР об'- єдналася з Українською Народною Республікою, отримавши назву "Західна Область Української Народної Республіки" (ЗОУНР), що була ліквідована 18 липня 1919 р. і розділена між Польщею, Румунією і Чехословаччиною. У грудні 1920 р. в межах Галичини утворено чотири нові воєводства: Краківське, Львівське, Станиславівське і Тернопільське. 14 березня 1923 р. Рада Послів держав Антанти остаточно ліквідувало ЗОУНР, а Східній Галичині (Львівське, Станиславівське та Тернопільське воєводства) надано автономію у складі Польщі. 1776 р. у Галичині проживало понад 2,6 млн осіб, 1810 р. - 3,5, 1843 р. - 4,5, 1869 р. - 5,5, 1880 р. - 6, 1910 р. - 8, 1939 р. - 8,5 млн мешканців. Відбувалася позитивна динаміка чисельності населення, за винятком періоду Першої світової війни, коли його кількість впродовж 1910-1921 рр. зменшилася на 0,6 млн осіб і майже відповідала показнику 1900 р. Панівне місце у національному складі краю складали поляки та українці, чисельність яких упродовж 1880-1931 рр. коливалася у межах 93-98 %. Оригінальною була релігійна ситуація: якщо у середині XIX ст. чисельність римо-католиків і греко-католиків була приблизно однаковою, то до 1931 р. кількість римо-католиків зросла до 50,8 %, а греко-католиків зменшилася до 39 %. Чисельність іудеїв коливалася в межах 9-11 %
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rosinska O.
Назва : Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")
Паралельн. назви :Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці»)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотип--гендер--серіальний контент--архетип--наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Synychkiv Y.
Назва : Resource of Paleolithic artefacts of Lower Dnieper
Паралельн. назви :Дослідження пам'яток палеоліту Нижнього Придніпров'я
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 4. - С. 82-87. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нижнє придніпров'я--археологічні дослідження--палеолітичні пам'ятки
Анотація: У статті розкрито історію досліджень пам'яток доби палеоліту на території Нижнього Придніпров'я. Доцільність написання статті зумовлена тим, що з сучасним розвитком вітчизняної історичної науки зростає необхідність історіографічного узагальнення праць, оскільки подібні дослідження дозволяють чіткіше побачити всю повноту проблем археологічної науки, виділити з них найбільш важливі й перспективні. Відповідно до цього метою статті постає узагальнюючий опис історії дослідження палеолітичних пам'яток Нижнього Придніпров'я. А її завданням - формування цілісної картини історії досліджень палеолітичних пам'яток. Аналіз репрезентативної історіографічної бази з даного питання дав змогу з'ясувати, що одні із перших масштабних досліджень в цьому регіоні проведено у 1950-х роках Горностаївською археологічною експедицією у зв'язку із будівництвом Каховського водосховища. Пізніше дослідження провадить Херсонська експедиція Інституту археології АН України, в роки незалежності в основному проводились повторні обстеження знайдених пам'яток та дослідження окремих науковців-ентузіастів, серед яких виділяється робота М. П. Оленковського. До того ж з'ясовується, що в регіоні нараховується близько тридцяти з половиною десятка пам'яток доби палеоліту. Чимала кількість пам'яток на сьогодні не збереглась. Найстаршими знахідками є дві стоянки доби Середнього Палеоліту: перша - поміж селами Балки та Благовіщенка; друга - Скала Орел, поблизу села Маячка. Автор акцентує увагу на проблемах, які постають перед українськими дослідниками при вивченні та описі пам'яток палеоліту Нижнього Подніпров'я. Зокрема таких: 1) більшість пам'яток на даний час зруйновані водами Каховського водосховища, чи меліоративними роботами; 2) існує проблема з датуванням знахідок, значну масу з них відносять до доби фінального палеоліту, без чіткого датування; 3) негативний вплив на розвиток досліджень має недостатнє фінансування наукових установ та дослідницьких експедицій.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.4(075)/Z17
Автор(и) : Zahran, Mohamed Mostafa
Назва : Heterogeneous Computing: Hardwareand Software Perspectives
Вихідні дані : New York: ACM Books, 2019
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Association for Computing Machinery
Серія: ACM Books series; #26
ISBN, Ціна 978-1-4503-6097-5:
ДРНТІ : 20
УДК : 004.4(075)
Предметні рубрики: Програмне забезпечення-- Гетерогенні обчислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерні системи--суперкомпютери--неоднорідності--гетерогенні системи
Анотація: Ми обговорюємо тему гетерогенних обчислень з різних ракурсів: виклики апаратних засобів, сучасний стан апаратних засобів, проблеми програмного забезпечення, як найкраще використовувати нинішні гетерогенні системи та що попереду. Метою цієї книги є представлення широкої картини неоднорідних обчислень. Незалежно від того, ви є дизайнером обладнання або розробником програмного забезпечення, вам потрібно знати, як частини головоломки поєднуються між собою. Основна мета - вивести дослідників та інженерів на перший план дослідницького кордону в новій ері, що розпочався кілька років тому і, як очікується, триватиме десятиліттями. Ми вважаємо, що науковці, дослідники, практикуючі та студенти отримають користь від цієї книги і будуть готові боротися з великою хвилею різнорідних обчислень, яка тут залишиться.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 17.023.36(082)/А 43
Назва : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць. Вип. 32
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2014
Кільк.характеристики :457 с
Колективи : Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України
Серія:
Ціна : 50.00 грн.
ДРНТІ : 02.41
УДК : 17.023.36(082)
Предметні рубрики: Художня культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурологія--дозвілля--естетика--мистецтво--етика--мораль--особистість--рукописна спадщина--музика--українська влада
Зміст : Роль молодіжних субкультур у сучасному інформаційному суспільстві як методологічна проблема/ О. П. Кодьєва. Соціокультурні традиційні утворення в сучасному міжкультурному співтоваристві/ Ю. Ю. Сугробова. Поняття особистості в філософії патристики/ В. М. Кравченко. Світоглядні засади художнього відтворення картини світу. Модель інтелектуального авторського кіно/ Г. П. Погребняк. Ідея університету в XXI столітті: контекст академічної мобільності/ Д. Б. Свириденко. Ф. В. Й. Шеллінг: категорії "символ" та "символізм" у структурі філософії мистецтва/ С. П. Стоян. Діалог культур як семіотичне явище в культурології/ М. О. Тимошенко. Духовно-естетичний спадок і філософія фарфору Китаю в розвитку культури "білого золота" європейських держав нового часу/ О. В. Школьна. Симулякр: ретроспектива та перспективи/ З. В. Бойко. Специфіка часопростору в мистецтві постмодернізму й її музичні виміри/ О. Ю. Сєрова. Редукція та інверсія як граничні етапи трансформації символів в культурно-історичному контексті/ М. О. Яркіна. Спорт як соціально-культурне явище/ Н. Б. Бабенко. Патріарх Йосип Сліпий в контексті музичної культури української діаспори/ Г. В. Карась. Інформаційний потенціал джерел особового походження у вивченні регіональної культури/ А. І. Литвиненко. Публіцистика Миколи Вороного/ М. В. Нікольченко. Інформаційна культура в сучасних глобалізаційних процесах/ А. Я. Скорик. Інформаційний простір культури: до питання методики дослідження структурних трансформацій/ С. М. Сороко. Чеські домінанти в інтересах українськиї музикантів Галичини міжвоєного двадцятиріччя (на прикладі наукової і творчої діяльності Євгена Цегельського)/ О. А. Паріс. Гончарство в етносоціальній системі Лівобережної України кінця XVIII - початку XX століття/ С. О. Сватковський. Віртуальність як ознака сучасного культурного розвитку/ В. О. Волинець. Публіцистична діяльність Д. М. Овсянико-Куликовського: культурологічний вимір/ Л. Г. Дабло. Потенціал етнографічних музеїв Львова в контексті збереження національної історико-культурної спадщини/ І. П. Крупа. Кіно і реклама в контексті правового регулювання/ Ю. С. Шевчук. Магія в контексті філософсько-культурологічному дискурсу/ О. О. Смірнова. Дифузні та жанрові утворення в телевізійному просторі/ К. В. Чорна. Національно-культурні цінності у контексті сучасних тенденцій розвитку України/ А. А. Шевченко. Духовна культура української молоді та фактори її соціалізації/ Ю. А. Бабенко. Дозвілля як фактор формування духовної культури сім’ї/ Р. Ю. Гапетченко. Термінологічні дефініції дипломатичного протоколу в українській культурі та їх етимологія/ О. І. Михалюк. Культурні традиції у формуванні національної ідентичності/ О. Р. Копієвська. Сім’я як головний носій українських народних традицій, свят і обрядів/ І. М. Сушицька. Про реалізацію художніх моделей М. Старицького в українському сьогоденні/ О. М. Ущапівська. Становлення танцювального драматичного художнього образу у творчій роботі Павла Вірського/ В. А. Литвиненко. До проблеми нотації хореографічних творів для їх збереження та відтворення в Англії, Іспанії та Німеччині доби Відродження (перша половина XV - початок XVIII століття)/ В. В. Щербаков. Предметно-естетичне вираження трудових процесів у народному танці/ О. Л. Яценко. Становлення імторичної концепції живопису Яна Матейка (1863-1878)/ О. В. Бітаєва. Музика для інструмента соло: розвиток жанру в епоху Середньовіччя/ В. В. Громченко. Музична гоголіана/ О. А. Кавунник. Музичний інструмент у постнекласичному дискурсі/ Є. В. Кущ. Інтерпретація українських класичних романсів народним артистом України Ф. Мустафаєвим/ С. И. Лісецький. Характеристика виконавсько-виражального потенціалу саксофона у камерно-інструментальних творах В. Рунчука/ М. Р. Мимрик. Малярство Олекси Шатківського 1930-1970-х років/ І. А. Павельчук. Грецька церковно-співацька рукописна спадщина як видатний чинник української культури/ Л. В. Терещенко-Кайдан. Функціональна роль ювелірних прикрас у розвитку флейму "тілесність"/ С. Д. Устинов. Етапи та критерії формування індустрії моди/ П. В. Чупріна. Етапи розвитку мистецтва хорового співу Дніпропетровщини (середини XIX-XX століть)/ С. Т. Пушкарюк. "Поетичні настрої" Ю. Іщенка в контексті стильових особливостей музичної культури XX століття/ О. А. Суховерська. "Піккардійська Терція": на шляху до визнання/ Л. Ф. Бурміцька. Звукове втілення художньої обумовленості в творах сучасної музики/ В. І. Степурко. Розвиток естрадної пісні в творчості українських провідних виконавців 50-60-х років/ Ю. П. Драбчук. Супідрядність як пріоритетний принцип організації квадратних за формою ландшафтних композицій/ М. Є. Канєвський. Музичні об’єднання Петербурга у творчому житті В. В. Пухальського/ А. Р. Романенко. Українська діаспора: до проблеми вивчення української мови та виховання/ А. П. Філіна. Актуальні питання з методики викладання фахових дисциплін для слухачів інституту післядипломної освіти НАКККіМ/ О. С. Афоніна. М. П. Мащенко: режисер, сценарист, продюсер, кінопедагог/ О. В. Безручко. Музична освіта як важливий чинник професіоналізації культури Полільського регіону першої половини XX століття. Вінницька Державна консерваторія/ О. В. Черкашина. Дозвілля в умовах масової культури: досвід наукової рефлексії (20-50-ті роки XX століття)/ І. В. Петрова.
Анотація: Запропонований увазі читачів збірник наукових праць є XXXIII випуском із започаткованої науковою спільнотою серії наукових видань. Статті збірника пропонують різноманітність поглядів щодо розв'язання проблем у сучасній художній культурі.Для викладачів і студентів гуманітарних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться розвитком художньої культури України.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)