Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=когнітивні процеси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; Національний технічний університет України "КПІ")
Назва : Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 1. - С. 17-21 (Шифр В748746/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
Предметні рубрики: Інноваційна культура
Когнітивні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна культура--когнітивні процеси--візіонерство
Анотація: У статті розглядаються когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі. Інноваційна культура розкривається як спосіб реалізації інноваційної діяльності науковців вищого закладу. Обгрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Дослідженні спрямовані на інновації когнітивні процеси. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обгрунтовано значення спрямовоності когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної активності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі/ В. Андрущенко (стр.5-11) Кл.слова: людина,освіта,культура
Бобало Ю. . Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка"/ Ю. Бобало (стр.12-27) Кл.слова: якість вищої освіти,вищі навчальні заклади
Рубанець О. Когнітивні технології у вищій освіті/ О. Рубанець (стр.28-34) Кл.слова: когнітивні технології,когнітивні процеси,когнітивний розвиток
Верьовкін В. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України/ В. Верьовкін (стр.35-40) Кл.слова: освітня політика,гібридна війна,трансформація конфлікту
Похресник А. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України/ А. Похресник (стр.41-47) Кл.слова: вища школа,комунікологія,ноокомунікологія
Степаненко І. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи/ І. Степаненко (стр.48-55) Кл.слова: іноземні студенти,інтернаціоналізація вищої освіти,стратегія вищої освіти
Козлова Г. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta/ Г. Козлова, Т. Саєнко (стр.56-60) Кл.слова: екологічна освіта,технічний університет,компетентісний підхід
Сергієнко Т. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів/ Т. Сергієнко (стр.61-67) Кл.слова: професійна медична комунікація,українська мова,іноземні студенти
Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/ О. Лисак (стр.68-73) Кл.слова: академічна мобільність,рівень поінформованості,студентський маркетинг
Курбатов С. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн/ С. Курбатов (стр.74-77) Кл.слова: студенти,якість вищої освіти,європейський простір вищої освіти
Корсак О. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти/ О. Корсак (стр.78-83) Кл.слова: обов’язкова освіта,педагогічні виміри,національні екзамени
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рубанець, Олександра
Назва : Когнітивні технології у вищій освіті
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 28-34 (Шифр В748746/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні технології--когнітивні процеси--когнітивний розвиток
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безгін К. С., Ушкальов В. В.
Назва : Поведінкова економіка: епістемічний поворот у трактуванні раціональності
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 2019. - № 7/8. - С. 3-15. - ISSN 0131-775X (Шифр Е667239/2019/7/8). - ISSN 0131-775X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибір--когнітивне викривлення--когнітивні процеси--раціональність--евристика
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калита А.
Назва : Методология моделирования когнитивных процессов речемышления и мыследействия человека
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 12. - С. 13-29. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2019/12). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія--моделювання--когнітивні процеси--сфери духовного буття індивіда--мислення під час породження мовлення та мисленнєве проектування дій--концепт--енергія рефлексу й інстинкту
Анотація: У роботі із застосуванням теоретичного апарату низки психологічних, лінгвістичних і соціальних наук на основі системного підходу та сучасної синергетичної доктрини теорії хаосу обґрунтовано методологію моделювання когнітивних процесів мислення під час породження мовлення та мисленнєвого проектування дій людини. Показано високу можливість розширення кола міждисциплінарних досліджень з опорою на глобальну модель піраміди сфер духовного буття індивіда як на універсальну концептуальну модель наукового розгляду будь-яких когнітивних явищ, процесів або подій, пов’язаних з породженням мовлення та мисленнєвою діяльністю людини.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)