Пошуковий запит: (<.>K=компаративний аналіз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Всесвітня література в школах України - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Всесвітня література в сучасній школі - 2016г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>3.
| Всесвітня література в школах України - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Літературний процес: методологія, імена, традиції - 2019г.,N 14 (Введено оглавление)
|
>5.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Слово і час - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>7.
| Освітологія - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Український історичний журнал - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Зарубіжна література в школах України - 2015г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>10.
| Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/А. А. Загородня // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.285-295
|
>11.
| Волик С. Ф. Образ гетьмана Мазепи у творах світової літератури/С. Ф. Волик // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2019,N N 19/20.-С.13–16.
|
>12.
| Науменко С. В. Компаративний аналіз повістей М. Гоголя "Ніч перед Різдвом" та Ч. Дікенса "Різдвяна пісня в прозі"/С. В. Науменко // Зарубіжна література в школі:Видавнича група "Основа", 2019,N N 21/22.-С.3–8
|
>13.
| Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті/І. Соколова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.23-29
|
>14.
| Літературний процес: методологія, імена, тенденції/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка № 5. - 2015
|
>15.
| Стефанович Т. В. Літературні паралелі: "Енеїда" Вергілія й Івана Котляревського/Т. В. Стефанович, Л. С. Гулак-Артемовська // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 28/29/30.-С.16–25.
|
>16.
| Оренчак О. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс /О. Оренчак // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N № 5.-С.140-143
|
>17.
| Чернецька Н. В. Семантичні контрасти сталих виразів про роботу та лінь (на матеріалі українських, російських, англійських та іспанських паремій)/Н. В. Чернецька // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020,N Вип. 14.-С.92-99
|
>18.
| Мосенкіс Ю. Л. Проблеми дослідження генетично невизначених мов/Ю. Л. Мосенкіс. - 1996
|
>19.
| Смітюх Ю. П. Удосконалення організаційної культури в системі державного управління: інструментарій онлайн-комунікацій/Ю. П. Смітюх // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2020,N N 2.-С.14-20
|
>20.
| Олійник Г. Вивчаємо життєтворчість Емми Андієвської . Урок за казкою-притчею «Казка про яян» 6 клас/Г. Олійник // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2021,N N 1.-С.8-11
|
>21.
| Тарасенко С. Рід, сім’я, людина за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" і романом Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"/С. Тарасенко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 6.-С.2-4
|
>22.
| Казмирчук А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури/А. І. Казмирчук // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2015,N № 9.-С.46-48
|
>23.
| Гальчук О. Микола Зеров і Томас Стернз Еліот: точки перетину/О. Гальчук // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2016,N № 9.-С.12-21
|
>24.
| Деркач О. Двосвіття Мавки і Лукаша у драмі-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки. Українська література, 10 клас/О. Деркач // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 5(145).-С.46-51
|
>25.
| Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти/М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Українська Академія Акмеологічних Наук, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - 2010
|
>26.
| Ададуров В. В. Теоретичні засади та методологія вписування української історії в європейський контекст (погляд історика-всесвітника)/В. В. Ададуров // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2013,N № 2(509).-С.4-23
|
>27.
| Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 4.-С.17-26
|
>28.
| Тишкевич К. І. Компаративний аналіз видань бібліотек України для юнацтва у період соціальних трансформацій/К. І. Тишкевич // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2018,N № 1.-С.97-103
|
>29.
| Небеленчук І. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів/І. Небеленчук // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 6.-С.38-43
|
>30.
| Радчук І. Давньогрецька лірика/І. Радчук // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 10.-С.24-26
|
|
|