Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компаративний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-31 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєва, Олена Олександрівна
Назва : Україноцентричний підхід до вивчення зарубіжної літератури в школі
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 3-6 (Шифр В651854400/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--компаративний аналіз--переклад
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Небеленчук, Ірина
Назва : Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 6. - С. 38-43 (Шифр В651854400/2017/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--перекладні твори--порівняння образів
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Родименко І.
Назва : Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 17-26 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--концептуальні підходи--інклюзія
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Казмирчук А. І.
Назва : Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 9. - С. 46-48 (Шифр З659149/2015/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--оригінал--перекладна література
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гальчук, Оксана
Назва : Микола Зеров і Томас Стернз Еліот: точки перетину
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2016. - № 9. - С. 12-21 (Шифр С707612/2016/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зеров микола, про творчість--еліот томас стернз, про творчість--компаративний аналіз
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Радчук, Ірина
Назва : Давньогрецька лірика : Уроки зарубіжної літератури, 8 клас
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 10. - С. 24-26 (Шифр В528425/2016/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--давньогрецькі поети--компаративний аналіз
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник, Галина
Назва : Вивчаємо життєтворчість Емми Андієвської . Урок за казкою-притчею «Казка про яян» 6 клас
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2021. - N 1. - С. 8-11 (Шифр Д357007/2021/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): казка--притча--алегоричний образ--мораль--компаративний аналіз
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернецька Н. В.
Назва : Семантичні контрасти сталих виразів про роботу та лінь (на матеріалі українських, російських, англійських та іспанських паремій)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 92-99. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паремія--прислів’я--фразеологічна одиниця--фразеологізм--компаративний аналіз--концепт «праця»--концепт «лінь»
Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз фразеологізмів семантичного поля концепту «праця» — «бездіяльність, неробство та марнування часу»; простежено основні моделі формування фразеологізмів у різних народів на різних мовах: українській, російській, англійській та іспанській. На основі аналізу фразеологічих одиниць у різних мовах автор дійшов висновку про те, що в процесі передачі фразеологізмів на мову перекладу суттєву роль відіграють семантичний, прагматичний, синтаксичний і національнокультурний фактори. Їх врахування є необхідним при здійсненні належного перекладу паремій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'282/М 81
Автор(и) : Мосенкіс Ю. Л.
Назва : Проблеми дослідження генетично невизначених мов
Вихідні дані : Київ: КДЛУ, 1996
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Київський державний лінгвістичний університет
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 81'282
Предметні рубрики: Мовознавство-- Місцеві мови-- Ізольовані мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова басків--лігурійська мова--етруська мова--сумерійська мова--шумерська мова--хеттська мова--яфетичні мови--компаративний аналіз
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тишкевич, Катерина Іванівна
Назва : Компаративний аналіз видань бібліотек України для юнацтва у період соціальних трансформацій
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2018. - № 1. - С. 97-103. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2018/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--бібліотеки україни для юнацтва--бібліотечно-інформаційний ресурс
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасенко, Світлана
Назва : Рід, сім’я, людина за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" і романом Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 6. - С. 2-4 (Шифр Д357007/2019/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іван нечуй-левицький--панас мирний--компаративний аналіз--рід--сім’я--людина--батьки--діти
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смітюх Ю. П.
Назва : Удосконалення організаційної культури в системі державного управління: інструментарій онлайн-комунікацій
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2020. - N 2. - С. 14-20. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2020/2). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діджиталізація--електронне урядування--інформаційні технології--інтернет-голосування--компаративний аналіз--методологія неоінституалізму--сервісна держава--управлінські послуги--цифрова держава
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Деркач, Олена
Назва : Двосвіття Мавки і Лукаша у драмі-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки. Українська література, 10 клас
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - № 5(145). - С. 46-51 (Шифр У901231/2015/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--духовність--компаративний аналіз
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції, 15 груд. 2010 р., [м. Київ]
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Українська Академія Акмеологічних Наук, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.09:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ададуров, Вадим Валентинович
Назва : Теоретичні засади та методологія вписування української історії в європейський контекст (погляд історика-всесвітника)
Місце публікування : Український історичний журнал. - Київ: УІЖ, 2013. - № 2(509). - С. 4-23 (Шифр У172688/2013/2 (509) березень - квітень)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Науменко С. В.
Назва : Компаративний аналіз повістей М. Гоголя "Ніч перед Різдвом" та Ч. Дікенса "Різдвяна пісня в прозі" : 6-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2019. - N 21/22. - С. 3–8 (Шифр З252288/2019/21/22)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- уроки-- компаративний аналіз-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--методика викладання--уроки--англійська література--російська література--компаративний аналіз--творчість письменника--ніч перед різдвом, повість--різдвяна пісня в прозі, повість--середня школа--6 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку компаративного аналізу на тему: "Різдвяне диво: компаративний аналіз повістей М. Гоголя "Ніч перед Різдвом" та Ч. Дікенса "Різдвяна пісня в прозі" для учнів середньої школи.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанович Т. В., Гулак-Артемовська Л. С.
Назва : Літературні паралелі: "Енеїда" Вергілія й Івана Котляревського : інтегрований урок: 9 клас: [урок-літ. дослідж. (компаративний аналіз) із застосув. літ. квест-методу]
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 28/29/30. - С. 16–25. (Шифр В901257/2019/28/30)
Предметні рубрики: Українська література-- інтегровані уроки-- літературний квест-метод-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--методика викладання--зарубіжна література--інтегровані уроки--антична література--римський поет--давньоримська література--енеїда, поема--літературний квест-метод--компаративний аналіз--середня школа--9 клас
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волик С. Ф.
Назва : Образ гетьмана Мазепи у творах світової літератури : 9-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2019. - N 19/20. - С. 13–16. (Шифр З252288/2019/19/20)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- урок-дослідження-- компаративний аналіз-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література--методика викладання--урок-дослідження--компаративний аналіз--український гетьман--порівняльна характеристика--поема--середня школа--9 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-дослідження з елементами компаративного аналізу художнього тексту на тему: "Порівняльна характеристика образу Мазапи в поемах Дж. Ґ. Н. Байрона "Мазепа", О. С. Пушкіна "Полтава", В. В. Сосюри "Мазепа" для учнів середньої школи.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова, Ірина
Назва : Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 23-29. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.2329 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.2329. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.2329
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--компаративне дослідження--компаративний аналіз
Анотація: У статті представлено характеристику компаративного дослідження; обґрунтовано сукупність наукових підходів до проведення компаративного педагогічного дослідження, необхідних для осмислення категорій і обґрунтування явищ і процесів, які відбуваються в освітніх системах різних країн; розкрито особливості реалізації базових, парадигмальних і інструментальних підходів у площині дослідження проблем вищої освіти з урахуванням визначених функцій – гносеологічної, оцінювальної, функціонально-технологічної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ISBN, Ціна 2311-2433:
ДРНТІ : 17.07.29
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Топос Львова у сучасній українській прозі/ Т. Белімова. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві/ П. Білоус. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни/ О. Гарачковська. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба"/ Л. Жижченко. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного/ В. Колкутіна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст./ І. Комаровська. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви/ Л. Марчук. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі/ О. Поліщук. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту/ І. Рибалка. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям/ С. Сухарєва. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн/ О. Галич. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського/ Д. Гнілицька. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло"/ А. Голькар. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель"/ Тетяна Динниченко. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto"/ Л. Дмитрук. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка/ Н. Резніченко. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/ Л. Садыкова. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения/ И. Шлапак. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США)/ А. Гайдаш. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі/ І. Кропивко. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро/ С. Романова. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ Г. Саган. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори/ Ю. Ященко. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея/ В. Бойко. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення/ К. Мельникова. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття/ Ж. Янковська. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции/ А. Антипова. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова/ В. Гладышев. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору/ Ж. Клименко. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми)/ О. Кобзар. Діалог як засіб комічного/ О. Кузьмич. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр./ М. Сподарець. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. Відомості про авторів
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 83.3я43/Л 64
Автор(и) : Оренчак, Ольга
Назва : Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, тенденції: збірник наук. праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - № 5. - С. 140-143. - ISBN 2311-2433 (Шифр 83.3я43/Л 64-772409923). - ISBN 2311-2433
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 17
ББК : 83.3я43
Предметні рубрики: Літературознавство-- Персоналії-- творчість --Україна --Росія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--психологізм--творча індивідуальність
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загородня А. А.
Назва : Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 285-295. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2859 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2859
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративний аналіз--польща--професійна підготовка--фахівці економічної галузі
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної підготовки фахівців економічної галузі. Визначено спільні та відмінні ознаки професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Окреслено спільні та особливі освітні завдання відповідно до магістерського рівня, які характерні для обох країн. Розкрито особливості змісту освітньо-професійної програми підготовки другого освітнього рівня «магістр» у вищих навчальних закладах України та Польщі. Охарактеризовано найбільш поширені методи, які використовують в Україні та Польщі для професійної підготовки майбутніх фахівців. Визначено характерні для професійної польської освіти тенденції. Представлено інформацію щодо мережі вищих економічних навчальних закладів, які наразі функціонують на теренах Республіки Польща та України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

23.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Токмань Г. Л. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання/ Г. Л. Токмань (стр.2-7) Кл.слова: гуманітарна освіта,виховний потенціал,шкільне виховання
Пильник В. Чи знаєте ви українську ніч?/ В. Пильник (стр.8-11) Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас,план-конспект уроку,Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило Т. Приречений на безсмертя поет/ Т. Курило (стр.12-15) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,Висоцький Володимир, про нього
Мурзо Т. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо (стр.16-19) Кл.слова: методика,пошук,досвід
Конончук Н. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури/ Н Конончук (стр.20-22) Кл.слова: ейдос-конспекти,урок літератури,методика
Ходацька О. Черешнева симфонія саду/ О. Ходацька (стр.22) Кл.слова: проза,есе,текст
Лозбина А. У пошуках скарбів/ А. Лозбина (стр.23-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко І. Розправити зігнуті крила/ І. Петричко (стр.26-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,алегоричні образи
Єрошенко Р. Право на кохання/ Р. Єрошенко (стр.31-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір,Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук І. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів/ І. Небеленчук (стр.38-43) Кл.слова: компаративний аналіз,перекладні твори,порівняння образів
Козієва В. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури/ В. Козієва (стр.44-46) Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір,духовність,духовний розвиток
Кушлаба М. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба (стр.47-54) Кл.слова: духовність,гуманістично-духовний аспект,освіта
Черевченко О. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля"/ О. Черевченко (стр.55-) Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір,реалістичне тло,детективний сюжет
Шейман Ю. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью/ Ю. Шейман (стр.63-64) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,публічний виступ
Цікаві статті :
Знайти схожі


24.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Гревцева Т. Інформація/ Т. Гревцева [и др.] (стр.2) Кл.слова: літературна освіта,зарубіжна література,Ковбасенко Юрій, Sunflover, про інтелектуальні ігри
Ісаєва О. О. Україноцентричний підхід до вивчення зарубіжної літератури в школі/ О. О. Ісаєва (стр.3-6) Кл.слова: зарубіжна література,компаративний аналіз,переклад
Кашуба Є. І. Бути талановитим - не означає вивищуватися над іншими/ Є. І. Кашуба (стр.7-10) Кл.слова: Алексін Анатолій, Безумна Євдокія, про твір,батьківська любов,обдаровані діти
Мосійчук І. Буду я природі другом/ І. Мосійчук (стр.11-14) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Ведмежа Джонні, про твір,збереження природи
Ігорю Яковичу Ненько - 80 ! (стр.14) Кл.слова: Ненько Ігор, про нього,ювілей,головний редактор журналу "Всесвітня література в школах України" (1983-2011рр.)
Первак О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак (стр.15-20) Кл.слова: тема уроку,зміст навчального матеріалу
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак, С. Курій (стр.21-49) Кл.слова: план-конспект уроків
Первак О. Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. Видатні українські перекладачі творів Ренесансу./ О. Первак, С. Курій (стр.21-28) Кл.слова: Відродження,хронологічні межі Відродження,гуманістичний світогляд
Первак О. Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні/ О. Первак, С. Курій (стр.28-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Петрарка Франческо, Сонет № 61, про твір ,Петрарка Франческо, Сонет № 132, про твір
Первак О. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. Виразне читання сонетів напам’ять/ О. Первак, С. Курій (стр.32-35) Кл.слова: план-конспект уроку,структура сонетів,партитура сонетів
Первак О. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Сонети № 66, 116, 130. Основні теми сонетів В. Шекспіра - кохання до Смаглявої леді, дружба / О. Первак, С. Курій (стр.35-42) Кл.слова: Шекспір Вільям, сонет № 66, про твір,Шекспір Вільям, сонет № 116, про твір,Шекспір Вільям, сонет № 130, про твір
Первак О. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. Виразне читання сонетів В. Шекспіра напам’ять/ О. Первак, С. Курій (стр.42-46) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, про творчість,переклад
Первак О. Порівняння образів героїнь сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, художніх засобів створеня жіночих образів/ О. Первак, С. Курій (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Петрарка Франческо, образ героїні,Шекспір Вільям, образ героїні
Заховайко А. Календарно-тематическое планирование уроков русского языка/ А. Заховайко [и др.] (стр.50-57) Кл.слова: мова,мовлення,письмо
Бойко С. ... И вот сама идёт волшебница-зима/ С. Бойко (стр.58-61) Кл.слова: позакласний час,сценарій літературного вечора,російська література
Календар пам’ятних літературних дат 2017 року (стр.62-64) Кл.слова: зарубіжна література,пам’ятні дати, р.,знаменні дати, 2017 р.
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Назва журналу :Український історичний журнал -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Ададуров В. В. Теоретичні засади та методологія вписування української історії в європейський контекст (погляд історика-всесвітника)/ В. В. Ададуров (стр.4-23) Кл.слова: компаративний аналіз,державницький метанаратив,процес інкультурації
Котляр М. Ф. Феномен удільної роздробленості Русі (повернення до проблеми)/ М. Ф. Котляр (стр.24-37) Кл.слова: давньоруська держава,завоювання монголами 1237-1241,деструктивна діяльність
Сас П. М. Укладення Хотинського мирного договору 1621 р./ П. М. Сас (стр.38-73) Кл.слова: Хотинська війна,турецько-польські переговори,польсько-литовська армія
Турченко Ф. Г. Михайло Грушевський vs. Микола Міхновський (дискусія сучасників: погляд через сторіччя)/ Ф. Г. Турченко (стр.74-94) Кл.слова: УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ,автономно-федеральне об'єднання,самостійна держава
Пархоменко В. А. Листопадове повстання 1918 р. у Галичині в мемуарній літературі/ В. А. Пархоменко (стр.95-104) Кл.слова: СІЧОВЕ СТРІЛЕЦТВО,УНР,Західна Україна
Архірейський Д. В. Протидія радянських митників контрабанді наприкінці 1920-х - у 1930-х рр./ Д. В. Архірейський (стр.105-120) Кл.слова: митна справа,антиконтробандні заходи,ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ
Зеркаль М. М. Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.)/ М. М. Зеркаль (стр.121-135) Кл.слова: етнічні компоненти,ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ,національно-культурні товариства
Горенко О. М. Еволюція марксистської теоретичної традиції як об'єкт інтелектуальної історії/ О. М. Горенко (стр.136-153) Кл.слова: історичний матеріалізм,демократична трансформація,марксистські теоретики
Горак В. С. Григор'євський повстанський рух (серпень 1918 - серпень 1919 рр.): питання історіографії/ В. С. Горак (стр.154-177) Кл.слова: історіографія григор'євського руху,радянська історіографія,американська історіографія
Скржинська М. В. Листування в античних державах Північного Причорномор'я/ М. В. Скржинська (стр.178-187) Кл.слова: ЛАПІДАРНИЙ напис,офіційні листи,приватні листи
Цікаві статті :
Знайти схожі


26.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


27.

Назва журналу :Слово і час -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Лімборський І. Культурний трансфер філософської естетики Геґеля в українській літературно-критичній думці першої половини XIX ст./ І. Лімборський (стр.3-12) Кл.слова: культурний трансфер,філософська естетика,літературно-критична думка
Гальчук О. Микола Зеров і Томас Стернз Еліот: точки перетину/ О. Гальчук (стр.12-21) Кл.слова: Зеров Микола, про творчість,Еліот Томас Стернз, про творчість,компаративний аналіз
Александрова Г. Павло Филипович: "Порівняльні студії...поширюють наш обрій"/ Г. Александрова (стр.22-35) Кл.слова: Филипович Павло, про нього,порівняльно-історичний метод,порівняльне літературознавство
Поліщук В. Іван Котляревський у студіях Павла Филиповича/ В. Поліщук (стр.35-42) Кл.слова: Филипович Павло, про нього,Котляревський Іван, про творчість,котляревщина
Анісімова Н. "Я написав книгу зневіри..." : естетична концепція збірки "Папороть" як вираження творчої еволюції Василя Герасим’юка / Н. Анісімова (стр.43-57) Кл.слова: Герасим’юк Василь, збірка Папороть, про неї,ліричне відтворення світу,поезія
Карабович Т. Публікації Емми Андієвської на тлі Нью-Йоркської групи в еміграційному виданні "Слово" (1962-1996) / Т. Карабович (стр.58-63) Кл.слова: Андієвська Емма, про творчість,поезія,українська еміграція
Павлюк І. Українська письменницька публіцистика другої половини Другої світової війни/ І. Павлюк (стр.64-78) Кл.слова: публіцистика періоду Другої світової війни,тоталітаризм,демократизація
Левченко-Комісаренко Т. Життєвий шлях і творчий доробок Антонія Радивиловського/ Т. Левченко-Комісаренко (стр.79-91) Кл.слова: Радивиловський Антоній, про творчість,риторика,проповідь
Миненко Ю. Штрихи до портрета автора "Ляменту міщан острозьких 1636 року"/ Ю. Миненко (стр.92-96) Кл.слова: Лямент міщан острозьких 1636 року,автор,Острозька академія
Федута О. Автор-білінгв у пошуках читача (колізія Г. Квітки-Основ’яненка)/ О. Федута (стр.97-103) Кл.слова: Квітка-Основ’яненко Григорій, про творчість,білінгвізм,автор
Іскорко-Гнатенко В. Маловідома сторінка біографії Олени Пчілки (перший київський період)/ В. Іскорко-Гнатенко (стр.103-109) Кл.слова: Пчілка Олена, про неї,Драгоманов Михайло, про нього,пансіон Нельговської
Миронець Н. Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки)/ уклад. Н. Миронець (стр.110-119) Кл.слова: Винниченко Володимир, листування,Винниченко Розалія, листування,епістолярій
Дроздовський Д. Хвилями пам’яті/ Д. Дроздовський (стр.120-124) Кл.слова: художня література,роман,анотація
Гнатюк М. Не забути подякувати.../ М. Гнатюк (стр.125-126),Козлик Ігор Володимирович, про творчість,документальні фільми
Рязанцева Т. Про документальний фільм Ігоря Козлика "Академік Дмитро Наливайко"/ Т. Рязанцева (стр.126) Кл.слова: Козлик Ігор, Академік Дмитро Наливайко, про фільм,відгук на фільм
Цікаві статті :
Знайти схожі


28.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2015р.,N 9
Цікаві статті :
Юрчишина М. І. Глобальні проблеми людства та висвітлення їх у творах зарубіжної літератури. Інтегрований урок. 10 клас / М. І. Юрчишина, Я. Т. Шпак (стр.2-9) Кл.слова: план-конспект уроку,морально-духовні цінності,гуманізм
Зачкевич Т. В. "А серце прагне доброти...". Відкрита виховна година для учнів 5-7 класів / Т. В. Зачкевич (стр.9-12) Кл.слова: виховна година,план-конспект уроку,милосердя
Богосвятська А.І. Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури/ А. І. Богосвятська (стр.13-18) Кл.слова: гуманна педагогіка,Амонашвілі Ш. О., про нього,педагогічна майстерність
Тіхоненко С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки №№ 14-22 / С. О. Тіхоненко (стр.19-35) Кл.слова: план-конспект уроку,історичне минуле в літературі,друга світова війна очима поетів
Ніколенко О. М. Яскраве літо в Японії. Нотатки про Всесвітній Конгрес у Макухарі / О. М. Ніколенко (стр.36-39) Кл.слова: Всесвітній Конгрес, Макухарі (Японія), 2015 р.,літературна освіта,підручники для школи
Сунцова Н. А. Вивчаємо оповідання Ернеста Сетона-Томпсона "Лобо" / Н. А. Сунцова (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Лобо, про твір,світ природи
Козаченко О. В. Уроки з вивчення творів Ернеста Сетона-Томпсона / О. В. Козаченко (стр.42-44) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Ведмежа Джонні, про твір,Сетон-Томпсон Ернест, Мустанг-іноходець, про твір
Тіхоненко С. О. Прекрасний і потворний світи в поезіях Сергія Єсеніна "Біла береза" та "Пісня про собаку" / С. О. Тіхоненко (стр.45) Кл.слова: план-конспект уроку,Єсенін С., Біла береза, про твір,Єсенін С., Пісня про собаку, про твір
Казмирчук А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури/ А. І. Казмирчук (стр.46-48) Кл.слова: компаративний аналіз,оригінал,перекладна література
Гуль І. Б. Музичність поезії П. Верлена "Осіння пісня" та поезії Л. Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" / І. Б. Гуль (стр.48-49) Кл.слова: звукосимволізм поезії,Костенко Л., Осінній день, осінній день, осінній!, про твір,Верлен П., Осіння пісня, про твір
П’яташ В. С. Кого шанують люди? (урок за казкою "Пані Метелиця")/ В. С. П’яташ ; В. С. П'яташ (стр.50-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Грімм, Пані Метелиця, про твір,моральні цінності
Глібовець В. В. О. С. Пушкін "Край Лукомор'я дуб зелений..." (аналіз вступу до поеми "Руслан і Людмила")/ В. В. Глібовець (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Пушкін О., Край Лукомор'я дуб зелений..., про твір,аналіз художнього твору
Ткач І. У вічних пошуках краси. (Нарис про англійське мистецтво кінця XIX - початку XX століття)/ І. Ткач (стр.56-61) Кл.слова: Уальд О., про нього,Раскін Дж., про нього,Пейтер, про нього
Стахова Н. Г. Подорож крізь століття "Мереживо жіночності". Театралізоване дійство для учнів 8-9 класів/ Н. Г. Стахова (стр.62-64) Кл.слова: позакласні заходи,образ жінки,сценарій заходу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


29.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Снєгірьова В. Витоки світового словесного мистецтва. Розділ "Античність". Матеріали до уроків зарубіжної літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.3-12) Кл.слова: давньогрецькі міфи,Тіртей, про нього,Сапфо, про неї
Смовська І. Я люблю.../ І. Смовська (стр.2) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Невінчана В. Учитель прийшов із АТО/ В. Невінчана (стр.3) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бушакова О. Ерік-Емманюель Шмітт. "Оскар і Рожева пані". Урок позакласного читання, 6 клас / О. Бушакова (стр.13-21) Кл.слова: план-конспект уроку,Шмітт Ерік-Еммануель, Оскар і Рожева Пані, про твір
Павліщенко Я. Від епіграфа до епілогу/ Я. Павліщенко (стр.21) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Пирожкова Т. Презентація самостійно прочитаного твору/ Т. Пирожкова (стр.22-23) Кл.слова: план-конспект уроку,самостійне прочитання творів,позакласне читання
Радчук І. Давньогрецька лірика/ І. Радчук (стр.24-26) Кл.слова: план-конспект уроку,давньогрецькі поети,компаративний аналіз
Радчук І. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Творчість поетів Тіртея та Архілоха/ І. Радчук (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Тіртей, про нього,Архілох, про нього
Радчук І. Гімн красі, коханню і радощам життя в поезіях Сапфо і Анакреонта/ І. Радчук (стр.25-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Сапфо, про неї,Анакреонт, про нього
Горобченко І. Річард Бах."Чайка Джонатан Лівінгстон"/ І. Горобченко (стр.27-33) Кл.слова: Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Бах Річард, про нього,літературознавство
Каєнко О. Вивчення творів фентезі/ О. Каєнко (стр.34-38) Кл.слова: Сапковський Анджей, про нього,Сапковський Анджей, Відьмак, про твір,фентезі
Дубініна Р. В день, когда буря гремела.../ Р. Дубініна (стр.38) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Слободянюк О. Оцінювання навчальних досягнень учнів. За розділом "Священні книги людства", 8 клас / О. Слободянюк (стр.39-41) Кл.слова: оцінювання знань,контроль знань,самостійна робота
Дем’яненко С. Діккенс як видатний представник англійської літератури, 10 клас/ С. Дем’яненко (стр.42-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, про нього,реалізм в англійській літературі
Рижова О. Поети XIX століття: Волт Вітмен, Шарль Бодлер, Поль Верлен, Артюр Рембо/ О. Рижова (стр.50-55) Кл.слова: Вітмен Волт, про нього,Бодлер Шарль, про нього,Верлен Поль, про нього
Демарьова Н. Чума/ Н. Демарьова (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Тіхомірова О. На що натякав Михайло Булгаков у романі "Майстер і Маргарита" ?. / О. Тіхомірова (стр.56-58) Кл.слова: Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір,сталінський режим,роман-енциклопедія радянської дійсності
Садківська О. Героям Булгаковского романа/ О. Садківська (стр.58) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Крістіне Нестлінґер (стр.59) Кл.слова: Нестлінґер Крістіне, про неї,ювілей,література для дітей
Давидюк Л. Формирование ключевых и предметных компетентностей в процессе обучения русскому языку/ Л. Давидюк, Е. Фидкевич (стр.60-62) Кл.слова: навчання російської мови,склад слова,звуки і букви
Углицька О. Побачити Борщагівку - і не вмерти/ О. Углицька (стр.63) Кл.слова: Борщагівка - столичний масив
Цікаві статті :
Знайти схожі


30.

Назва журналу :Освітологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/ Т. Lewowicki (стр.11-16)
Сисоєва С. О. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології/ С. О. Сисоєва (стр.17-22)
Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті/ І. Соколова (стр.23-29) Кл.слова: вища освіта,компаративне дослідження,компаративний аналіз
Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології/ Н. Побірченко (стр.29-33) Кл.слова: дослідницька позиція,консультативно-орієнтоване спілкування,освітологія
Щурек-Борута. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.34-40) Кл.слова: ідентичність,навчання,конструктивізм
Грабовська Б. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу/ Б. Грабовська (стр.40-45) Кл.слова: маргіналізація,освітня політика,підготовка вчителів
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система/ Н. Батечко (стр.45-52) Кл.слова: магістр,магістратура,педагогічна система
Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/ Й. Суходольська (стр.52-58)
Огнев’юк В. О. Освітня політика як державний пріоритет/ В. Огнев’юк (стр.59-65)
Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект/ Н. Мосьпан (стр.65-69)
Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/ Л. Гриневич (стр.70-75)
Слюсаренко О. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-81)
Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття/ М. Братко (стр.81-88)
Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ А. Панченко (стр.88-93)
Мєшальскі С. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій/ С. Мєшальскі (стр.94-99)
Купрій Т. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект/ Т. Купрій (стр.99-105)
Урбан Я. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта?/ Я. Урбан (стр.105-109)
Кузьменко О. Лібералізація сучасної університетської освіти/ О. Кузьменко (стр.109-114)
Беднарська Н. Навчання в епоху Інтернету/ Н. Беднарська (стр.115-121)
Чернуха Н. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку/ Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн (стр.122-125)
Ющак К. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?/ К. Ющак (стр.126-130)
Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії/ Д. Попова (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 1-30    31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)