Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 271
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| <Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>2.
| Мороз П. В. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school/П. В. Мороз, І. В. Мороз // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.102-115
|
>3.
| New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform/International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita". - 2022
|
>4.
| Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/Yu. V. Hryshchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.81-89
|
>5.
| Cherepekhina O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/O. Cherepekhina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.17-22
|
>6.
| Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N № 1.-С.18-20
|
>7.
| Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>8.
| Інновації у вищій освіті: актуальні аспекти/Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Навчально-науковий інститут євроінтеграційних досліджень. - 2016
|
>9.
| Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.94-98
|
>10.
| Іноземні мови - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>11.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>12.
| Краснов Р. Активізація пізнавальної діяльності учнів у системі компетентнісного підходу на уроках математики/Р. Краснов // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 11.-С.37-38
|
>13.
| Мельник О. Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу/Олександр Мельник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 10.-С.45–48
|
>14.
| Возняк О. Аналіз змісту дефініцій "компетентність" та "компетенція" в аспекті компетентнісного підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 10.-С.66-75
|
>15.
| Англійська мова та література - 2018г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>16.
| Меленець Л. І. Безпека дитини: компетентнісний підхід/Л. І. Меленець // Палітра педагога. -Київ:Світич, 2019,N № 2.-С.3-7
|
>17.
| Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти/Ю. М. Рашкевич. - 2014
|
>18.
| Гайдамака О. Від знань до компетентностей. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти (відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти)/О. Гайдамака // Шкільний світ. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 10.-С.1-6
|
>19.
| Від "Нової української школи" до основних засад стандарту // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 1/2.-С.2-6
|
>20.
| Від "Нової української школи" до основних засад стандарту // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 1/2.-С.2-6
|
|
|