Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 271
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

<Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
2.

Мороз П. В. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school/П. В. Мороз, І. В. Мороз // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.102-115
3.

New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform/International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita". - 2022
4.

Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/Yu. V. Hryshchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.81-89
5.

Cherepekhina O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/O. Cherepekhina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.17-22
6.

Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N № 1.-С.18-20
7.

Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 8 (Введено оглавление)
8.

Інновації у вищій освіті: актуальні аспекти/Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Навчально-науковий інститут євроінтеграційних досліджень. - 2016
9.

Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.94-98
10.

Іноземні мови - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
11.

Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
12.

Краснов Р. Активізація пізнавальної діяльності учнів у системі компетентнісного підходу на уроках математики/Р. Краснов // Математика в рідній школі. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 11.-С.37-38
13.

Мельник О. Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу/Олександр Мельник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 10.-С.45–48
14.

Возняк О. Аналіз змісту дефініцій "компетентність" та "компетенція" в аспекті компетентнісного підходу до навчання/О. Возняк // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 10.-С.66-75
15.

Англійська мова та література - 2018г.,N 6 (Введено оглавление)
16.

Меленець Л. І. Безпека дитини: компетентнісний підхід/Л. І. Меленець // Палітра педагога. -Київ:Світич, 2019,N № 2.-С.3-7
17.

Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти/Ю. М. Рашкевич. - 2014
18.

Гайдамака О. Від знань до компетентностей. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти (відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти)/О. Гайдамака // Шкільний світ. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 10.-С.1-6
19.

Від "Нової української школи" до основних засад стандарту // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 1/2.-С.2-6
20.

Від "Нової української школи" до основних засад стандарту // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 1/2.-С.2-6
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)