Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 270
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз, Петро Володимирович, Мороз, Ірина Володимирівна
Назва : Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 102-115: кольор. фотогр. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : текст англ. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 37:001.32](477)Мороз + 373.5.016:94(100)](477)
Предметні рубрики: Всесвітня історія-- методика викладання-- старша школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--дослідницькі вміння--компетентнісний підхід--навчання всесвітньої історії
Анотація: Автори статті розкривають концептуальні засади дослідної діяльності в процесі навчання всесвітньої історії в основній школі. На думку авторів, головна особливість такого навчання полягає в активізації навчальної роботи дітей з наданням їй дослідницького характеру, і таким чином поступового переданні учням ініціативи в організації їхньої пізнавальної діяльності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.014.3(477)Н/Н 72-401898843
Назва : New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform
Вихідні дані : Kyiv: ACME GROUP, 2022
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita"
Ціна : 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.5.014.3(477)НУШ
Предметні рубрики: Нова українська школа-- Шкільна реформа-- Середня школа --Україна
Середня школа-- Шкільна реформа-- Впровадження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний зміст освіти--інклюзія--цифровізація--оцінювання якості освіти--професійний розвиток вчителя--нуш
Анотація: Дорожня карта представляє аналіз стану впровадження реформи, а також формулює подальші ключові напрями впровадження, які потребують уваги. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання та кроки, які необхідно здійснити для продовження успішного впровадження перетворень у базовій середній школі, а також визначено орієнтири здійснення переходу до старшої середньої школи.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hryshchuk Yu. V.
Назва : Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці польщі: компетентнісний підхід
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 81-89. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--професійна компетентність учителя--соціокультурна компетентність
Анотація: У статті розглянуто професійні компетентності, якими повинен оволодіти майбутній учитель у Республіці Польщі; проаналізовано групи професійних компетентностей відповідно до стандарту професійних компетентностей учителів сучасної польської школи; охарактеризовано базові компетентності учителя польської школи, які виокремлюють вітчизняні та польські науковці; зроблено акцент на соціокультурній компетентності майбутнього учителя та на необхідності використання інформаційних технологій навчання учителями всіх напрямів підготовки; висвітлено проблему підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepekhina O.
Назва : The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 17-22. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологічний підхід--акмеологічний підхід--компетентнісний підхід--професіографічний підхід--магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 1. - С. 18-20 (Шифр В353859/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Зелюк В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах/ В. В. Зелюк (стр.5-9) Кл.слова: децентралізація,управління освітою,опорна школа
Даниленко Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління/ Л. І. Даниленко (стр.10-14) Кл.слова: інституційна спроможність,державно-громадське управління,сталий розвиток
Михасюк О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін/ О. К. Михасюк (стр.15-17) Кл.слова: управління,державно-громадське управління,громадсько-державне управління
Денисенко Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління/ Є. В. Денисенко (стр.18-20) Кл.слова: культуролічний підхід,управління,управлінське мислення
Стрельніков В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі/ В. Ю. Стрельніков (стр.21-24) Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів,технологія кооперативного навчання,технологія інтенсивного навчання
Лебедик Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Л. В. Лебедик (стр.25-28) Кл.слова: магістр,форма навчання,ділова гра
Гельжинська Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій/ Т. Я. Гельжинська (стр.29-32) Кл.слова: система,освітнє середовище,моніторинг
Момот О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.33-35) Кл.слова: вихованість,критерії вихованості,рівні вихованості
Палкин В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции/ В. А. Палкин (стр.36-40) Кл.слова: цивілізація,інформаційна цивілізація,віртуальна свобода
Кравченко С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність"/ С. О. Кравченко (стр.41-47) Кл.слова: компетентнісний підхід,освіта,європейський освітній простір
Бобак О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями/ О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек (стр.48-50) Кл.слова: дитина,вади психофізичного розвитку,соціалізація особистості
Ткаченко А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження/ А. В. Ткаченко (стр.55-58) Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень,джерелознавство,педагогічна біографістика
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:001.895](072)/І 57
Назва : Інновації у вищій освіті: актуальні аспекти : робоча програма і методичні рекомендації до вивчення дисципліни
Вихідні дані : Ужгород: ДВНЗ УжНУ, 2016
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут вищої освіти, ДВНЗ "Ужгородський національний університет". Навчально-науковий інститут євроінтеграційних досліджень
Серія: Євроінтеграція: український вимір; Випуск 26
ISBN, Ціна 978-617-7333-06-6: 14.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 12
УДК : 378:001.895](072) + 001.895
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--оцінювання знань--трансфер технологій--інтеграція науки
Анотація: Посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу, розробленого НН інститутом євроінтеграційних досліджень у рамках реалізації наукового проекту «Інноваційний університет – інструмент інтеграції в європейський освітній і науковий простір». Посібник вміщує робочу програму дисципліни «Інновації у вищій освіті: актуальні аспекти», список рекомендованих джерел та літератури, методичні рекомендації викладачу щодо оцінювання знань студентів, які навчаються за кредитно-модульною системою організації навчального процесу, роз’яснення основних положень і особливостей цієї системи. Матеріали, наведені у додатках, розкривають сутність компетентнісного підходу, сформульованого в Законі України «Про вищу освіту», особливості інноваційної діяльності ВНЗ країн Вишеградської групи.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.uzhnu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мамченко О. М., Дерев’янко Л. А.
Назва : Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 94-98. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201619498 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201619498
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--викладач і студент--проектні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Подосиннікова Г. І. Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан (стр.3-10) Кл.слова: компетентність у читанні,переглядове читання,англомовна преса
Осадча Н. В. Структура курсу за вибором "Країнознавство" та формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні в учнів профільної школи/ Н. В. Осадча (стр.11-17) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,структура курсу,країнознавство
Zinukova N. V. Acquiring translation and interpret ing competences: integrated approach/ N. V. Zinukova (стр.18-24) Кл.слова: переклад письмовий,усний переклад,компетентність
Зінукова Н. В. Надбання компетентності у письмовому та усному перекладі: комплексний підхід/ Н. В. Зінукова (стр.18-24) Кл.слова: переклад письмовий,усний переклад,компетентність
Володько А. М. Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів/ А. М. Володько (стр.25-29) Кл.слова: усний послідовний переклад,перекладацька компетентність,компетентнісний підхід
Пономарьова Ю. А. Національно-культурні особливості японської міжособистісної комунікації у процесі навчання студентів японського діалогічного мовлення/ Ю. А. Пономарьова (стр.30-35) Кл.слова: японська міжособистісна комунікація,японське діалогічне мовлення,японська мова, японський діалог
Безвін Ю. Г. Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту/ Ю. Г. Безвін (стр.36-41) Кл.слова: соціокультурна компетентність,інформаційно-дослідницький проект,майбутні викладачі англійської мови
Бігич О. Б. Аналітичний огляд освітніх сайтів для навчання угорської мови / О. Б. Бігич, Т. В. Солом’янюк (стр.42-46) Кл.слова: освітній сайт,угорська мова
Дубок М. Ю. Комп’ютерна програма "Аналіз і синтез continuous форм англійського дієслова" : із досвіду розробки й використання / М. Ю. Дубок (стр.47-52) Кл.слова: програмне забезпечення,автоматизація,комп’ютерна програма
Черняк Ю. М. Сценарій позакласного заходу з французької мови для учнів 7 класу на тему "Sous le ciel de la France" / Ю. М. Черняк (стр.53-58) Кл.слова: позакласний захід,культурна спадщина Франції,сценарій заходу з французької мови
Систалюк Р. П. План-конспект уроку доброти французькою мовою в 6 класі/ Р. П. Систалюк (стр.59-64) Кл.слова: план-конспект уроку,французька мова, 6 клас,Моріс Карем, про нього
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Краснов Р.
Назва : Активізація пізнавальної діяльності учнів у системі компетентнісного підходу на уроках математики
Місце публікування : Математика в рідній школі: науково-методичний журнал/ МОН України, Нац. акад. пед. наук. України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 11. - С. 37-38 (Шифр М180713/2018/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--математичні диктанти--математична освіта--компетентнісний підхід--мультимедійна дошка
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник О.
Назва : Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 10. - С. 45–48. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/10). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Проведення уроку-- компетентнісний підхід-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки--проведення уроку--компетентнісний підхід--компетентності--ключові компетентності--професійні компетентності--початкова школа
Анотація: Мета статті – розкрити особливості, алгоритм та умови ефективної підготовки й проведення уроку в початковій школі на засадах компетентністного підходу.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возняк, Оксана
Назва : Аналіз змісту дефініцій "компетентність" та "компетенція" в аспекті компетентнісного підходу до навчання
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 10. - С. 66-75. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--компетенція--компетентність--освіта
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Величко М. П. Teaching writing skills to young learners/ М. П. Величко (стр.2-3) Кл.слова: англійська мова
Купавцова А. М. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови/ А. М. Купавцова (стр.4-15) Кл.слова: англійська мова,інтерактивне навчання,компетентнісний підхід
Очкур О. М. Гуманізація навчального процесу як провідна умова формування творчої особливості вчителя/ О. М. Очкур (стр.16-19) Кл.слова: гуманізація,педагогічна освіта,вища освіта
Адаменко В. С. Англійська мова - мова міжнародного спілкування/ В. С. Адаменко (стр.23-27) Кл.слова: англійська мова,лінгвістика
Козюбра В. Л. Лондон - столиця Англії (7-й клас, урок-бесіда "за круглим столом")/ В. Л. Козюбра (стр.28-30) Кл.слова: англійська мова,урок-бесіда
Суходольська І. Ю. Can eating chocolate make you smarter? (Lever upper-intermediate, 10 form)/ І. Ю. Суходольська (стр.31-33) Кл.слова: англійська мова
Яремій В. І. Комунікативна спрямованість навчання англійської мови на початковому та середньому етапах/ В. І. Яремій (стр.34-39) Кл.слова: англійська мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Меленець, Людмила Іванівна
Назва : Безпека дитини: компетентнісний підхід
Місце публікування : Палітра педагога: науково-методичний додаток. - Київ: Світич, 2019. - № 2. - С. 3-7 (Шифр П706412/2019/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безпека життєдіяльності--травматизм
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014.25/Р 28
Автор(и) : Рашкевич Ю.М.
Назва : Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія
Вихідні дані : Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Ціна 978-617-607-628-5: 45.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.014.25
Предметні рубрики: Болонський процес-- Вища освіта-- Парадигма вищої освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні реформи--educational reforms--компетентності--competence--результати навчання--learning outcomes--профіль програми--program profile--компетентнісний підхід--стандартизація освітніх програм--ліцензування--licensing--акредитація--accreditation--організація проведення реформ
Анотація: Висвітлені основні аспекти нової парадигми Європейського простору вищої освіти - студентоцентрованого навчання. Описано сучасну методологію побудови освітньої програми. Проаналізовано процес імплементації Болонського процесу в Україні.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдамака О.
Назва : Від знань до компетентностей. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти (відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти)
Місце публікування : Шкільний світ: всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 10. - С. 1-6. - вкладка (Шифр Ш697812/2018/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа компетентностей--комплекс умінь--вікові особливості--компетентнісний підхід--мета мистецької освітньої галузі--емоційно-ціннісний складник компетентності--види мистецької діяльності
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Від "Нової української школи" до основних засад стандарту
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 1/2. - С. 2-6 (Шифр Т893832/2017/1/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий пошук--компетентнісний підхід--академічне середовище
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Від "Нової української школи" до основних засад стандарту
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 1/2. - С. 2-6 (Шифр Т893832/2017/1/2)
Предметні рубрики: Народна освіта-- проект концепції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий пошук--компетентнісний підхід--академічне середовище--освітня галузь
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)