Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 269
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/К 17
Автор(и) : Калашнікова, Світлана Андріївна
Назва : Освітня парадигма професіоналізації управління на засадах лідерства : монографія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :379 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Бібліогр.: с. 362-379
ISBN, Ціна 978-966-7548-74-2:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.07
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація та управління в системі освіти
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60
Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Міляєва, Валерія Робертівна
Назва : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів, Київський університет імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог: матеріали Міжнар. наук.-практ конф., 15-16 трав. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Національна академія пед. наук України, Вища пед. школа Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 29-35 (Шифр 74.04(4Укр+4Пол)я/Ц 60-169025)
ББК : 74.04(4Укр+4Пол)я431
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/О-75
Автор(и) : Биков В. Ю., Білоус О. В., Богачков Ю. М., Грабовський П. П.
Назва : Основи стандартизації інформаційно-комунікативних компетентностей в системі освіти України : метод. реком.
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2010
Кільк.характеристики :86 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-326-418-9:
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Освіта-- Організація освіти
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід/ І. Бех, Л. Зайцева (стр.2-5) Кл.слова: поняття, компетентнісний підхід, діяльнісний підхід, знання, мисленнєва здібність
Гавриш Н. Організувати, але не обмежувати/ Н. Гавриш, О. Ліннік (стр.8-13) Кл.слова: дитина, освітнє середовище,дошкільний навчальний заклад
Шипіло Л. Грі-драматизації - належну увагу/ Л. Шипіло (стр.14-17) Кл.слова: театрально-ігрова діяльність дошкільнят,виразність ігрових образів
Дятленко С. Адаптивна освіта Голандії: навчатися - означає самостійно творити!/ С. Дятленко (стр.18-20) Кл.слова: моніторинг прогресу дітей,професійна компетентность педагогів,освіта Голандії
Акопян Л. Співробітництво, партнерство, довіра/ Л. Акопян, Л. Погорєлова (стр.26-28) Кл.слова: сімейне виховання,дошкільний заклад
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кононко О. Вихователь-методист: стратег і тактик/ О. Кононко (стр.4-16.) Кл.слова: стратегія і тактика вихователя-методиста,особистісно орієнтований підхід,компетентнісний підхід
Галяпа М. Планування як один з головних засобів управління часом/ М. Галяпа, Л. Бондар (стр.17-24.) Кл.слова: планування освітнього процесу,довгострокове планування,перспективний план
Романюк І. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі/ І. Романюк (стр.25-33.) Кл.слова: оперативний контроль,результати контролю,діловий щоденник
Лимаренко Н. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми/ Н. Лимаренко (стр.34-39.) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,фітнес-програми
Полякова Л. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи/ Л. Полякова, О. Даніш (стр.40-46.) Кл.слова: нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи,ходьба на ходулях,профілактика сколіозу та плоскостопості дошкільників
Миронова С. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного закладу/ С. Миронова (стр.46-51.) Кл.слова: ділова документація,вчителя-дефектологи,вчителя-логопеди
Оваденко Т. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору/ Т. Оваденко (стр.52-57.) Кл.слова: логопедична робота,мовленнєві вади,діти з порушенням зору
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.3-6) Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ,КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ,КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/ Г. Ткачук (стр.7-10) Кл.слова: позакласне читання,читацька компетентність,початкова школа
Очеретько І. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання)/ І. Очеретько (стр.11-13) Кл.слова: 4 клас,позакласне читання,російська мова викладання
Гавриш В. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі/ В. Гавриш (стр.13-16.) Кл.слова: 1 клас,компетентнісний підхід,вміння вчитися
Ігнатенко Л. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім"/ Л. Ігнатенко (стр.16-19) Кл.слова: екологічна освіта,екологічне виховання,естетичне виховання
Мачулкіна О. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів)/ О. Мачулкіна (стр.20-21.) Кл.слова: жива природа,збереження та охорона природи,Екологічний проект
Бурилкіна Л. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання)/ Л. Бурилкіна (стр.22-25.) Кл.слова: 2 клас,трудове навчання,інтегрований урок
Тимофієва І. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи)/ І. Тимофієва, В. Васильєва (стр.25-27.) Кл.слова: конкурсно-розважальна програма
Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/ Т. Чернецька (стр.28-33.) Кл.слова: навчальне пізнання,молодші школярі,навчально-дослідницька діяльності
Вашуленко М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.34-36.) Кл.слова: 2 клас,українська мова,календарне планування
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі/ О. Вашуленко (стр.37-44.) Кл.слова: 2 клас,уроки літературного читання,календарне планування
Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/ О. Митник, Л. Литвинчук (стр.45-47.) Кл.слова: оптимізація психічного стану,самореалізація учнів,ігрова діяльність
Драчевська Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи/ Р. Драчевська, Л. Сіреньок (стр.47-48.) Кл.слова: психологічні особливості учня,учні 10-12 років,адаптація учнів
Коваленко І. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина"/ І. Коваленко (стр.49-50.) Кл.слова: літній відпочинок,пришкільний табір,оздоровчий табір
Корнієнко С. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда)/ С. Корнієнко (стр.51-52.) Кл.слова: гіперопіка,виховання,спілкування
Остапенко О. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам/ О. Остапенко (стр.53-55.) Кл.слова: молдші школярі,бігові вправи,розвиток швидкості
Рєзнік Т. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас)/ Т. Рєзнік (стр.56-57) Кл.слова: 4 клас,рухливі ігри,уроці фізичної культури
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(083.8)/В 55
Назва : Вища освіта України в умовах трансформації суспільства: стан, проблеми, тенденції розвитку, 2007-2011 рр. : наук.-допом. бібліогр. покажчик. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Нілан-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :663 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук україни, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Інститут вищої освіти
Примітки : Ім. покажч.: с. 616-659. - Скор.: с. 660-663 :
ДРНТІ : 90.29.27
УДК : 378(083.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Модернізація --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Другий випуск науково-допоміжного посібника містить 2992 записи щодо подальшого реформування національної системи вищої освіти суверенної України впродовж 2007-2011 рр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех, Іван, Зайцева, Лариса
Назва : Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід
Місце публікування : Дошкільне виховання: науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ: Світич, 2013. - № 1. - С. 2-5. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2013/1). - ISSN 0321-1401
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Я 45
Назва : Якісна освіта – запорука самореалізації особистості
Вихідні дані : Київ: Педагогічна преса, 2007
Кільк.характеристики :175 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-7320-91-1: 11.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.01
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-048.35(4)/М 74
Автор(и) : Авшенюк, Наталія Миколаївна, Кудін, Вячеслав Олександрович, Огієнко, Олена Іванівна, Постригач, Надія Олегівна
Назва : Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 203-216
ISBN, Ціна 978-966-644-201-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378-048.35(4)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Примірники : всього : ГП АБ(3), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(3), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.3:001.895/П 86
Автор(и) : Луговий, Володимир Іларіонович, Левшин, Микола Миколайович, Бондаренко, Олександр Федорович
Назва : Психолого-педагогічні засади проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :258 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Примітки : Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-644-209-6:
ДРНТІ : 14.35 + 15.81.21
УДК : 378.091.3:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища школа --Україна
Педагогічна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/В 19
Назва : Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров'я через освіту : матеріали V Міжнар. та ХІХ Всеукр. пед. читань 11-12 жовтня 2012 р. у м. Донецьку. Т. 2
Вихідні дані : Донецьк: Витоки, 2012
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Українська асоціація імені Василя Сухомлинського, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.018(082)/Д 71
Назва : Дошкільна освіта: теоретико-методичні аспекти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра методики і технологій дошкільної освіти
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.018(082)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Організація освіти
Анотація: Навчально-методичнийй посібник містить матеріали з питань підготовки майбутніх педагогів для системи дошкільної освіти, методик і технологій навчання і виховання дітей к дошкільних навчальних закладах, результати гнаукових розвідок у галузі дошкільної освіти.
Примірники : всього : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Вільні : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Кремень В. Г., Сухомлинська О. В., Бех І. Д., Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наукові праці
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-77-3
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток освіти-- Методологія освіти --Україна
Зміст : Компетентнсний принцип освіти: "Навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Колектив і особистість у контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу в наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Розвиток освіти як суспільної цінності: історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу/ І. В. Соколова.
Примірники : всього : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. № 21
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :125 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Педагогічна освіта
Освіта-- Педагогіка
Педагогіка-- Психологія
Психологія
Зміст : Життя і творчість: приклад для наслідування (до 200-річчя від Дня народження Тараса Шевченка)/ А. А. Марушкевич. Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50-60-і роки XX століття/ В. В. Примакова. Ретроспективний аналіз проблеми формування професійних цінностей вчителя/ В. Є. Сергєєва. Загальна характеристика університетської освіти в Україні у повоєнний період (50—70-і роки XX століття) 21/ Н. О. Терентьєва. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ І. Г. Брижата. Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів/ Г. Б. Захарова. Педагогічні умови формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва 35/ Ю. О. Зенькович. Дидактичний і світоглядний потенціал шкільних предметів гуманітарного циклу/ І. С. Павленко. Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів/ В. В. Садова. Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників/ І. Я. Сафонова. Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації/ Я. С. Фруктова. Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя/ Л. В. Чумак. Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку/ М. Ф. Бирка. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів 73/ О. А. Гаманюк. Професіоналізм майбутнього вчителя як складова його професійної кар'єри/ Ю. М. Котєнева. Використання проектних технологій в навчально-виховному процесі для розвитку пізнавальних потреб учнів/ В. М. Лисицький. Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи/ Ю. А. Щербяк. Вплив соціально-історичних умов на формування теорії соціальної роботи Мері Елен Річмонд (1900—1928 pp.)/ Л. Ю. Ворначева. Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості/ Н. К. Лебідь. Психологічні закономірності та механізми розвитку професійної компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)