Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 54–58. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.2.016:81’233](477)
Предметні рубрики: Психолінгвістика-- мовленнєві здібності-- дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолінгвістика--мовленнєві здібності--знання мови--знання про мову--мовна компетенція--мовлення--користування мовою--дошкільники
Анотація: Стаття присвячена висвітленню деяких аспектів оволодіння дітьми дошкільного віку знаннями мови та знаннями про мову, розрізненню цих двох різновидів знань, розкриттю їх відмінностей і особливостей, а також специфіки функціонування. В ній детально описані стратегії й тактики емпіричного набуття мовних знань і процедури користування мовою в мовленні та оволодіння метамовою; представлено два види знань про мову – декларативні й процедуральні, обгрунтовано їх значення для розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломаха А.
Назва : Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 299-308. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.554 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.554
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог--педагогічна освіта--професійна компетентність педагога--цифрова компетенція
Анотація: В статті досліджено досвід реформування освіти Австрією та створення нової цифрової школи «Schule 4.0. – jetzt wird’s digital». У результаті дослідження встановлено, що обов’язковим компонентом професійної компетентності сучасного педагога Австрії, у тому числі вчителя іноземних мов, є цифрова компетенція. Проаналізовано стратегічні документи педагогічної підготовки в частині розвитку цифрової компетенції та встановлено, що майбутні педагог сучасної австрійської школи повинен розвивати свої цифрові навички від початку навчання у педагогічному ВНЗ та досягти рівня «Експерт» відповідно до Рамки цифрової компетентності (2016 та 2017 р.р.), в період отримання магістерського ступеню.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Генсерук Г.
Назва : Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 8-16. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--цифрова компетентність
Анотація: У статті розглянуто одну із основних складових професійної компетентності майбутніх учителів – цифрову компетентність. Вивчено різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Проведено аналіз останніх робіт науковців із запропонованої проблеми. Уточнено поняття: «компетентність», «інформатична компетентність». Для інтеграції з міжнародним освітнім простором поширюється визначення «цифрова компетентність». Автором обґрунтовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів, окреслено напрями її розвитку. Проаналізовано європейські стандарти щодо визначення цифрової компетентності, які є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти. Одним із завдань дослідження був аналіз проекту Європейської комісії «Рамка цифрової компетентності для громадян» (DigComp), який є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти, підготовки та підвищення кваліфікації. У статті подано визначення цифрової компетентності Європейською комісією, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. У статті виокремлено стандарти цифрової компетентності за європейською мережею EUROPASS, які включають управління інформацією, співробітництво, комунікацію, контент та знання, етику та відповідальність, оцінювання та вирішення проблем, технічні операції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Джигора, Наталія Олександрівна, Шуть, Валентина Яківна
Назва : Формування та розвиток культурно-мовних цінностей, іншомовної комунікації компетентності гімназистів на уроках іноземної мови
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою: збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр./ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 298-302 (Шифр 37.07:373]:005.74/П 78-100377593)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37.07:373]:005.745(082) + 373:005.745(082) + 005.745(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурологічний підхід--комунікативна мовна компетенція--особистісно-оріентоване навчання--концепція культурологічної компетентності--культурологічно спрямоване навчання
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Овсієнко, Людмила
Назва : Формування стратегічної компетентності учнів ЗНЗ на текстовій основі : прикладний аспект
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2016. - № 6. - С. 39-45 (Шифр У901231/2016/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна компетенція--стратегічна компетентність--комунікативна компетентність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Кожедуб, Лілія Григорівна
Назва : Формування соціокультурної компетенції та естетичної потреби читання на основі інтерпретації оригінальних художніх текстів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 22-25 (Шифр 74.0я431/П 24-530643763)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурна компетенція--естетична потреба читання--інтерпретація--компетенція в читанні--лінгвостилістичний потенціал
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання : 65.5я031/Н 77 рукописний текст
Автор(и) : Ножовнік О. М.
Назва : Формування самоосвітньої компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :20 с
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 65.5я031
Предметні рубрики: Вища освіта-- міжнародна економіка --Україна
Примірники : всього : ГП(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58я031/Н 77 рукописний текст
Автор(и) : Ножовнік, Олег Миколайович
Назва : Формування самоосвітньої компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :341. арк.
Примітки : Виклад Київського університету ім. Б. Грінченка
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна освіта
Анотація: У дисертації досліджується проблема формування самоосвітньої компетенції майбутніх фахівців у галузі зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов.
Примірники :ГП(1)
Вільні : ГП(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волярська О. С.
Назва : Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 24-35. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--професійна підготовка--технологія центр зайнятості
Анотація: У статті розкрито зміст, визначено етапи та рівні технології формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості. Встановлено специфіку ключової, загально-фахової, спеціально-фахової компетентностей працівників центрів зайнятості. Досліджено самооцінку професійної компетентності у керівників і спеціалістів базового центру зайнятості. Обґрунтовано компетентний підхід як реакцією системи підготовки кадрів на зміну соціально-економічних умов та процесів що викликані розвитком ринкової економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Чубук, Людмила Анатоліївна, Давидова, Наталія Олександрівна
Назва : формування правової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою: збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр./ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 171-177 (Шифр 37.07:373]:005.74/П 78-100377593)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37.07:373]:005.745(082) + 373:005.745(082) + 005.745(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник загальноосвітнього навчальногозакладу--управлінська компетентність--правова компетенція
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)