Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Diachok, Nadiia
Назва : Professional lexical competence development in blended learning [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 65-76. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.84
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна компетенція--лексична компетенція--змішане навчання--мовні навички-- вища освіта
Анотація: Інтеграція України у світове співтовариство вимагає від майбутніх фахівців досконалого володіння іноземними мовами. Кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, є недостатньою для формування всіх видів іншомовної компетенції, зокрема іншомовної лексичної компетенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 8
Цікаві статті :
Степаненко М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85/ М. Г. Степаненко (стр.3-4)
Зелюк В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами/ В. В. Зелюк (стр.5-7)
Сас Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ/ Н. М. Сас (стр.9-12) Кл.слова: активне навчання,метод аналізу,навчальне проектування
Зінченко В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів/ В. П. Зінченко, В. В. Шакотько (стр.13-17) Кл.слова: професійна орієнтація,професійна підготовка,антропоцентризм
Крупіна Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід/ Л. В. Крупіна (стр.18-21) Кл.слова: профорієнтаційна робота,педагогічне училище,педагогічна школа
Богомаз О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу/ О. А. Богомаз (стр.22-25) Кл.слова: початкова школа,учитель,медіаосвітні квести
Деньга Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії/ Н. М. Деньга (стр.26-28) Кл.слова: особистість,саморозвиток
Прокопенко Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання/ Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко (стр.29-32) Кл.слова: форми,самоосвіта,моніторинг
Кулікова Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах/ Т. В. Кулікова, В. В. Деркач (стр.36-39) Кл.слова: компетенція,номенклатура,термінологія
Омельченко Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи)/ Ю. В. Омельченко (стр.40-44) Кл.слова: тренінг,креативне мислення
Діброва О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника/ О. В. Діброва (стр.45-48) Кл.слова: концептуалізація,метафора,художній простір
Яненко С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху/ С. М. Яненко (стр.49-51) Кл.слова: педагогічна технологія,метод,потенціал
Яценко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі/ Т. В. Яценко (стр.52-54) Кл.слова: мультисенсорний підхід,мультисенсорне середовище,розвивальне середовище
Малюк Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури/ Ю. В. Малюк (стр.55-57) Кл.слова: інноваційна діяльність,творчий потенціал,інформаційно-комунікативні технології
Мокра Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу/ Л. М. Мокра (стр.58-60) Кл.слова: виховна робота,діагностика
Москалик Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні/ Г. Ф. Москалик (стр.61-62) Кл.слова: потреба самовираження,фізіологічн потреби
Олійник І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини/ І. О. Олійник (стр.63-65) Кл.слова: духовність,гуманізм
Циповяз А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа/ А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская (стр.66-67) Кл.слова: фізичний розвиток,фізичне виховання
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Зелюк В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах/ В. В. Зелюк (стр.5-9) Кл.слова: децентралізація,управління освітою,опорна школа
Даниленко Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління/ Л. І. Даниленко (стр.10-14) Кл.слова: інституційна спроможність,державно-громадське управління,сталий розвиток
Михасюк О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін/ О. К. Михасюк (стр.15-17) Кл.слова: управління,державно-громадське управління,громадсько-державне управління
Денисенко Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління/ Є. В. Денисенко (стр.18-20) Кл.слова: культуролічний підхід,управління,управлінське мислення
Стрельніков В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі/ В. Ю. Стрельніков (стр.21-24) Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів,технологія кооперативного навчання,технологія інтенсивного навчання
Лебедик Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Л. В. Лебедик (стр.25-28) Кл.слова: магістр,форма навчання,ділова гра
Гельжинська Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій/ Т. Я. Гельжинська (стр.29-32) Кл.слова: система,освітнє середовище,моніторинг
Момот О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.33-35) Кл.слова: вихованість,критерії вихованості,рівні вихованості
Палкин В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции/ В. А. Палкин (стр.36-40) Кл.слова: цивілізація,інформаційна цивілізація,віртуальна свобода
Кравченко С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність"/ С. О. Кравченко (стр.41-47) Кл.слова: компетентнісний підхід,освіта,європейський освітній простір
Бобак О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями/ О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек (стр.48-50) Кл.слова: дитина,вади психофізичного розвитку,соціалізація особистості
Ткаченко А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження/ А. В. Ткаченко (стр.55-58) Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень,джерелознавство,педагогічна біографістика
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Самодрин А. П. Деонтологія вірності Володимира Моргуна (до 70-річчя професора В. Ф. Моргуна)/ А. П. Самодрин (стр.3-6) Кл.слова: особистість,розвиток,пізнання
Родзієвська І. В. Набуття ключових компетенцій як основа формування професійної компетентності медичних спеціалістів/ І. В. Родзієвська (стр.7-10) Кл.слова: медичні фахівці,ключові компетенції
Лебедик Л. В. Формування загальних і професійних компетенцій майбутніх викладачів економіки/ Л. В. Лебедик (стр.11-14) Кл.слова: магістр економіки,компетенція
Білик Л. В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної підготовки студентів-медиків/ Л. В. Білик (стр.15-18) Кл.слова: методологічне дослідження
Кир'ян Т. І. Вплив науково-технічного прогресу на підготовку медичних фахівців у другій половині ХХ століття/ Т. І. Кир'ян (стр.19-22) Кл.слова: навчальні плани,медичні ВНЗ,євроінтеграція
Каркач В. В. Інтегрований проект як засіб підвищення ефективності пізнавальної діяльності студентів/ В. В. Каркач, О. Л. Москаленко (стр.23-25) Кл.слова: толерантність,Друга світова війна,Голокост
Івасів О. В. Тенденції розвитку понятійного апарату проектної діяльності/ О. В. Івасів (стр.26-31) Кл.слова: проект,план,програма
Повинська Н. А. Стимулюваня студентів до навчальної та науково-дослідної роботи у період другої половин ХІХ - початку ХХ століття/ Н. А. Повинська (стр.32-35) Кл.слова: інспекція,університети України
Слухенська Р. В. Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення/ Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова (стр.36-38) Кл.слова: розвиток,професійна освіта
Кравченко О. П. Педагогічні умови формування професійної етики у студентів медичного навчального закладу/ О. П. Кравченко (стр.39-42) Кл.слова: медичний працівник
Дяченко А. В. Інноваційні підходи у викладанні лекційного матеріалу (на прикладі дисципліни "Матеріалознавство швейного виробництва"/ А. В. Дяченко (стр.43-45) Кл.слова: лекція проблемна,провокація,візуалізація
Москалик Г. Ф. Філософія оптимізації мережі навчальних закладів як засіб підвищення якості освіти/ Г. Ф. Москалик (стр.46-47) Кл.слова: модернізація,освітні послуги,конфлікт
Ільїна О. О. Вплив гендерних стереотипів на виховання гендерної культури молодших школярів/ О. О. Ільїна (стр.53-56) Кл.слова: гендер
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Коваленко В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи/ В. С. Коваленко, Н. В. Стець (стр.3-5) Кл.слова: закони природи,єдність природи,коеволюція
Момот О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету/ О. В. Момот (стр.6-11) Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін/ О. В. Паляниця (стр.12-15) Кл.слова: вища школа
Харченко О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання/ О. В. Харченко (стр.16-17) Кл.слова: мультимедійні технології,комп'ютерні технології
Подозьорова А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах/ А. В. Подозьорова
Назаренко Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику/ Л. М. Назаренко (стр.21-24) Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект/ Л. Т. Ніколенко (стр.25-27)
Кушнір В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. А. Кушнір (стр.28-33)
Таможська І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України/ І. В. Таможська (стр.34-37)
Кундій Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. П. Кундій (стр.38-41)
Бочарова О. А. Обдарований учень у Словаччині/ О. А. Бочарова (стр.42-45)
Фучила О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія)/ О. М. Фучила (стр.46-48)
Антонченко М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі/ М. О. Антонченко (стр.49-51)
Смешнова А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради)/ А. В. Смешнова (стр.52-54)
Армейський О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі/ О. С. Армейський (стр.55-58)
Зубань В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури/ В. М. Зубань (стр.59-60)
Зубрицький І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.)/ І. Я. Зубрицький (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Етичні норми для публікацій (укладено з використанням публікаційних принципів Committee on Publication Ethics (COPE), Publishing Ethics Resource Kit [PERK] та відповідно до рекомендацій Elsevier] (стр.3-6) Кл.слова: редакційна колегія журналу,зобов’язання авторів,зобов’язання рецензентів
Вимоги до публікацій (стр.7-8) Кл.слова: відредагована стаття,наукова рецензія,довідка про автора
Подосиннікова Г. І. Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності/ Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник (стр.9-14) Кл.слова: навчальна автономія,навчальні стратегії,комунікативні стратегії
Бігич О. Б. El oso traposo -віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи/ О. Б. Бігич (стр.15-17) Кл.слова: іспанська мова,початкова школа,ведмідь Трапосо
Курило Л. В. Структурні і стилістичні характеристики англомовних наукових статей 18/ Л. В. Курило (стр.18-23) Кл.слова: науковий дискурс,функціональний стиль,мовленнєвий жанр
Гутник В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови/ В. М. Гутник (стр.24-30) Кл.слова: фонетична компетенція,фонетичні навички,фонетичні знання
Щербина М. Б. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів/ М. Б. Щербина (стр.31-36) Кл.слова: комікс,креолізація,іншомовна комунікативна компетентність
Василенко Т. П. Актуалізація знань під час формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетентності з письмового перекладу/ Т. П. Василенко (стр.37-41) Кл.слова: перекладацька компетентність,письмовий переклад,актуалізація знань
Ніколаєва С. Ю. Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови"/ С. Ю. Ніколаєва (стр.42-58) Кл.слова: аспірантура,методична підготовка,програма вступного іспиту
Фабрична Я. Г. Українсько-англійський глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур/ Я. Г. Фабрична (стр.59-64) Кл.слова: українсько-англійський глосарій,професійна термінологія,іноземні мови
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Баловсяк,
Назва : Інформаційна компетентність фахівця : технології формування : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-8658-35-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- професійна освіта
Анотація: У посібнику проаналізовано розвиток неперервної професійної освіти у контексті її технологічного забезпечення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко, Світлана Миколаївна
Назва : Акмеологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього педагога
Місце публікування : Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць/ Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ: Небокрай, 2013. - № 24. - С. 45-48 (Шифр А023683702/2013/24)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 15
Предметні рубрики: Акмеологія професійної підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічний підхід--компетенція--компетентність--формування професійної компетентності--педагогічна взаємодія
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)