Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/С 14
Автор(и) : Сазоненко Г. С., Приступа В. В.
Назва : Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Макарів: Софія, 2013
Кільк.характеристики :411 с
ISBN, Ціна 978-966-2374-41-4:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Неперервна освіта-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--компетентність--уміння вчитися--успішність--економічна компетенція--громадянська компетенція--інформаційно-комунікативна компетенція--акметехнології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.12/А 64
Назва : Аналіз куррікулума педагога професійної школи в Україні
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2003
Кільк.характеристики :34 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Український аналітичний центр професійної освіти "Національна Обсерваторія"
ISBN, Ціна 966-675-223-9:
УДК : 377.12
Предметні рубрики: Освіта-- педагогіка-- психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 12
Цікаві статті :
Шевчук А. Творче освоєння світу культури/ А. Шевчук (стр.4-10) Кл.слова: культура матеріальна і духовна,предметний світ,світ мистецтва
Закамська Т. Полікультурна педагогіка/ Т. Закамська, Л. Аржиманова (стр.11-15) Кл.слова: полікультурна педагогіка,полікультурний розвиток,полікультурна компетентність особистості
Долинна О. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників/ О. Долинна, О. Низковська (стр.16-27) Кл.слова: предметнло-практична діяльність,предметно-практична компетенція,трудове виховання дітей
Сидоренко Г. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку/ Г. Сидоренко, В. Карачун, В. Сосенкова (стр.28-36) Кл.слова: родинні цінності,родинні реліквії,сімейні традиції
Вовчик-Блакитна Л. Малюнок як візерунок дитячої душі/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.37-43) Кл.слова: дитячий малюнок,інди відуальна символічна система,психологія дитячого малюнка
Переживання у фарбах (стр.44-45) Кл.слова: малюнок-вияв засвоєння суспільного досвіду,своєрідность дитячого відображення світобудови
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Долинна, Ольга, Низковська, Олена
Назва : Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 12. - С. 16-27 (Шифр В353859/2012/12)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості/ І. Бех (стр.1-4) Кл.слова: виховний процес,розвиток особистості,ціннісні пріоритети
Овчарова О. Розвиток розумових цінностей учнів як необхідна складова формування інноваційної творчої особистості/ О. Овчарова (стр.5-7) Кл.слова: початкова освіта,обдарована дитина,інтерактивне навчання
Вашуленко О. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів/ О. Вашуленко (стр.8-11) Кл.слова: мовна компетентність,повторення,різні засвоєння знань
Зенченко Т. Вивчення теми "Прикметник" у 3 класі/ Т. Зенченко (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,тексти-описи,прикметник
Горковенко І. Інформаційно-пізнавальний матеріал на уроці української мови у 2 класі/ І. Горковенко (стр.18-19) Кл.слова: прикметник,українська мова,2 клас
Стадник Л. Формування і розвиток мотивації на уроках читання/ Л. Стадник (стр.19-22) Кл.слова: мотивація читання,цифрові технології,ейдетотехніка
Колесник Л. Інтерактивні методи навчання на уроках читання/ Л. Колесник (стр.22-25) Кл.слова: інтерактивне навчання,пізнавальна діяльність,читання
Логачевська С. Математичний гурток у 1 класі/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.25-29) Кл.слова: початкова школа,гурткова робота,математика
Бойко Г. "У світі чарівної казки" (Дидактична гра за українськими народними казками)/ Г. Бойко (стр.30-32) Кл.слова: українська народна казка,загадки
Пшенична Г. / Г. Пшенична (стр.32-34) Кл.слова: релігія,доброчинність
Возюк Л. Урок творчості і фантазії/ Л. Возюк (стр.34-36) Кл.слова: візерунок,орнамент,рослинний орнамент
Пархоменко Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики для 3-4 класів (ІІ семестр)/ Н. Пархоменко (стр.37-39) Кл.слова: множення,ділення
Гоголь О. Орієнтовні контрольні роботи з курсу "Я і Україна" (Природознавство) для 3-4 класів (ІІ семестр) (за підручником Т. М. Байбари, Н. М. Бібік)/ О. Гоголь (стр.40-45) Кл.слова: жива природа,природні зони України,природні угруповання рідного краю
Прищепа К. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ К. Прищепа (стр.46-50) Кл.слова: букварний період,післябукварний період
Науменко Н. Вокальна компетенція - невід'ємна складова професійності майбутнього вчителя музики/ Н. Науменко (стр.51-52) Кл.слова: вокальна освіта,кваліфікація вчителя
Чумарна М. Невідомий Шевченко/ М. Чумарна (стр.53-55) Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Довга Т. Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського/ Т. Довга (стр.56-58) Кл.слова: педагогічна валеологія,дидактогенія
Барабаніна І. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я (З досвіду роботи)/ І. Барабаніна Кл.слова: гімнастичні впрви,музикотерапія,кольоротерапія
Мельник О. Науково-практична конференція - ефективна форма професійного розвитку педагогів/ О. Мельник, О. Острянська (стр.62-63) Кл.слова: морально-духовний розвиток особистості
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Мовознавство -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Озерова Н. Г. Перший том Словника української мови у 20-ти томах/ Н. Г. Озерова, В. А. Широков (стр.3-13) Кл.слова: тлумачний словник,лексикографічна система,принципи укладання
Матвіяс І. Г. Відображення гуцульського говору в мові творів Марка Черемшини/ І. Г. Матвіяс (стр.14-18) Кл.слова: ГОЛОСНИЙ,ПРИГОЛОСНИЙ,СИНТАКСИЧНА КОНСТРУКЦІЯ
Васильєва Л. П. Чорногорська мова сьогодні: соціолінгвістичний статус, проблема норми/ Л. П. Васильєва (стр.19-30) Кл.слова: чорногорська мова ,штокавська система,офіційна мова
Прадід Ю. Ф. Юридична лінгвістика в Україні: здобутки і перспективи/ Ю. Ф. Прадід (стр.31-37) Кл.слова: юридична лінгвістика,правові проблеми мови,мовні проблеми права
АЖНЮК Л. В. Стильова деформація в українському мовленні російсько-українських білінгвів/ Л. В. АЖНЮК (стр.38-46) Кл.слова: стильова деформація,мовна компетенція,мовлення російсько-українських білінгвів
Черненко Г. А. Прогнозування мовного конфлікту як соціолінгвістичне завдання (на прикладі мовної ситуації в Україні)/ Г. А. Черненко (стр.47-56) Кл.слова: мовний конфлікт,соціолінгвістичне завдання,мовна ситуація
Мізін К. І. Особливості валоризації концепту "алкоголь" у германських і східнослов'янських лігвокультурах ( на матеріалі усталених порівнянь англійської, німецької, української та російської мов)/ К. І. Мізін (стр.57-68) Кл.слова: компаративна фразеологія,культурний код,ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЯ
Лукаш Г. П. Ознаки системної організації конотативних власних назв/ Г. П. Лукаш (стр.69-77) Кл.слова: конотонімія,парадигматика,синтагматика
Бурмистрович Ю. Я. Чому перед голосними звуками переднього ряду приголосні звуки у праслов'янську добу пом'якшувалися, а в протослов'янську, перебуваючи нібито в тій самій позиції, не пом'якшувалиcя ?/ Ю. Я. Бурмистрович (стр.78-80) Кл.слова: протослов'янський діалект,ПРАСЛОВ'ЯНСЬКА МОВА,вокалізм
Вальтер Г. [рецензія]/ Г. Вальтер, В. Мокієнко (стр.81-82) Кл.слова: КОМПАРАТИВНА ФРАЗЕОЛОГІЯ,зіставно-лінгвокультурологічна фразеологія,мовна інформація
Петришин М. [рецензія]/ М. Петришин (стр.83-86) Кл.слова: грецькі топоніми,СЕМАНТИКА,ОНОМАСТИКА
Пономаренко А. [рецензія]/ А. Пономаренко (стр.86-88) Кл.слова: ІНТЕРНЕТ,СТИЛІСТИКА,англіцизми
Федонюк В. [рецензія]/ В. Федонюк (стр.88-89) Кл.слова: СЛОВНИК,слов'янська лексикографія,ЧЕСЬКА МОВА
Андерш Й. Хроніка. V симпозіум "Сучасна україністика: проблеми мови, літератури та культури", Чехія (Оломоуц), 2010 р./ Й. Андерш (стр.90-91) Кл.слова: V симпозіум, Чехія, 2010 р.,УКРАЇНІСТИКА,СЛАВІСТИКА
Кобиринка Г. Хроніка. Засідання Міжнародної комісії "Загальнословянський лінгвістичний атлас" Софія, 2010 р./ Г. Кобиринка (стр.91-93) Кл.слова: Засідання Міжнародної комісії, Софія, 2010 р. ,лінгвістичний атлас,слов'янські діалекти
Ярмак В. Хроніка. Міжнародна наукова конференція "Наукова спадщина О. О. Потебні в контексті розвитку філологічної думки XIX-XXI ст." ( до 175-річчя від дні народження О. О. Потебні), Харків, 2010 р./ В. Ярмак Кл.слова: Міжнародна наукова конференція, Харків, 2010 р.,ПОТЕБНЯ О. О.,МОВОЗНАВСТВО
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Мовознавство -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Матвіяс І. Г. Відображення особливостей говорів у мові української художньої літератури/ І. Г. Матвіяс (стр.3-12) Кл.слова: ДІАЛЕКТИЗМИ,мова письменників,УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА МОВА
Москаленко Л. А. Гносеологічні корені димотивованих і полімотивованих фітономенів (на матеріалі ботанічної лексики степових говірок Миколаївської області)/ Л. А. Москаленко Кл.слова: фітономен,СЕМАНТИЧНА мотивація,НОМІНАЦІЯ
Космеда Т. А. Ретроспекція як методологічна основа дослідження живого мовлення Івана Франка/ Т. А. Космеда (стр.28-33) Кл.слова: МОВНА ОСОБИСТІСТЬ,комунікативна компетенція,МОВЛЕННЄвий факт
ЛУЧИК А. А. Типологія відсубстантивного словотворення іменників на позначення істот в українській і польській мовах/ А. А. ЛУЧИК (стр.34-40) Кл.слова: ЗІСТАВНИЙ аналіз,СЛОВОТВІР,ТИПОЛОГІЯ
Вакуленко С. В. Мовознавчі погляди Івана Орнатовського в оцінці Олександра Потебні (до питання про наступність ідей у харківській традиції)/ С. В. Вакуленко (стр.41-51) Кл.слова: ТЕОРІЯ МОВИ,загальна граматика,ПОХОДЖЕННЯ мови
МОРОЗ В.К. Науковий внесок Т.Сушицького в дослідження білоруського літописання/ В. К. МОРОЗ (стр.52-57) Кл.слова: ДІЛОВА ПИСЕМНІСТЬ,КНИЖНА мова,ЛІТОПИСНИЙ текст
Іліаді О. І. Слов’янські топоніми на території Греції. Х ( етимологічний коментар)/ О. І. Іліаді (стр.58-64) Кл.слова: ЕТИМОЛОГІЯ,ПРАСЛОВ'ЯНСЬКИЙ ,ДЕРИВАТ
Борщевський С. В. Доіндоєвропейські субстракти слов'янських та германських мов у світлі новітніх наукових досліджень/ С. В. Борщевський (стр.65-70) Кл.слова: ЛЕКСИКА НЕВІДОМОГО ПОХОДЖЕННЯ,ДОІНДОЄВРОПЕЙСЬКИЙ СУБСТРАТ,ФОНЕТИЧНА ТИПОЛОГІЯ
Єрмоленко С. С. [рецензія]/ С. С. Єрмоленко (стр.71-73) Кл.слова: ЛІНГВІСТИЧНА МЕТАТЕОРІЯ,ЛОГІЧНЕ мовознавство,ІСТОРИЧНЕ мовознавство
Трифонов Р. . [рецензія]/ Р. Трифонов (стр.73-75) Кл.слова: АНГЛОМОВНІ переклади,Зорівчак Роксолана Петрівна,АНАЛІЗ термінології
Черниш Т. [рецензія]/ Т. Черниш, С. С. Єрмоленко (стр.76-78) Кл.слова: КУЛЬТУРА cлов'ян,ЛЕКСИКА І ФРАЗЕОЛОГІЯ,ЛЕКСИЧНА СЕМАНТИКА
Космеда Т. [рецензія]/ Т. Космеда (стр.78-83) Кл.слова: ФІЛОСОФІЯ МОВИ,ОБРАЗ мови,ЛІНГВІСТИКА
Корбозерова Н. [рецензія]/ Н. Корбозерова (стр.83-86) Кл.слова: МОВНА категорія,ЗВЕРТАННЯ,ФОРМИ звертання
Кияк Т. [рецензія]/ Т. Кияк (стр.86-88) Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЯ,ПЕРШОДЖЕРЕЛО,фразотворення
ІВАНЕНКО О. Міжнародна наукова конференція "Українська ономастика сьогодні" ( м.Київ, 2008 р.)/ О. ІВАНЕНКО Кл.слова: АНТРОПОНІМІКОН,ОСНОВИ оніма,Міжнародна наукова конференція, м.Київ, 2008 р.
Андерш Й. IV Оломоуцький симпозіум українців "Сучасна україністика: проблеми мови, літератури та культури"(м. Оломоуць, Чеська Республіка, 2008 р.)/ Й. Андерш (стр.90-92) Кл.слова: IV Оломоуцький симпозіум, 2008 р.,УКРАЇНСЬКА лінгвокультурологія,МОВНО-КУЛЬТУРНА спадщина
Алла Йосипівна Багмут (стр.93) Кл.слова: ІНТОНАЦІЯ мовлення,ХУДОЖНІЙ ПЕРЕКЛАД,СЛОВ'ЯНСЬКІ МОВИ
Ольга Георгіївні Муромцева (стр.94) Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА МОВА,МОВНО-стильові риси,ЛЕКСИКА І ФРАЗЕОЛОГІЯ
Зміст журналу "Мовознавство" за 2008 рік (стр.95-96) Кл.слова: ЗМІСТ ЖУРНАЛУ
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)