Пошуковий запит: (<.>K=компетенція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Сазоненко Г. С. Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель/Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа. - 2013
|
>2.
| Аналіз куррікулума педагога професійної школи в Україні/Міністерство освіти і науки України, Укр. аналіт. центр професійної освіти "Національна Обсерваторія". - 2003
|
>3.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>4.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>5.
| Долинна О. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників/О. Долинна, О. Низковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 12.-С.16-27
|
>6.
| Початкова школа - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Мовознавство - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Мовознавство - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>9.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>10.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 1(13). - 2010
|
>11.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 16 (2). - 2011
|
>12.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 18. - 2012
|
>13.
| Космеда Т. А. Ретроспекція як методологічна основа дослідження живого мовлення Івана Франка/Т. А. Космеда // Мовознавство, 2008,N N 6.-С.28-33
|
>14.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>15.
| Яшенкова О. В. Основи теорії мовної комунікації/О. В. Яшенкова. - 2010
|
>16.
| Калашнікова С. А. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/С. А. Калашнікова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010,N № 1(13).-С.67-71
|
>17.
| Форноляк І. В. Основні підходи до тлумачення понять "компетенція" та "компетентність" у психолого-педагогічній науці/І. В. Форноляк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.86-90
|
>18.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>19.
| Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
|
>20.
| <Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>21.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>22.
| Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземної мови та методика навчання)/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут, Кафедра англійської мови. - 2011
|
>23.
| Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>24.
| Педагогіка і психологія - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>25.
| Дороз В. Ф. Українська мова у діалозі культур/В. Ф. Дороз. - 2010
|
>26.
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі Вип. 16. - 2010
|
>27.
| Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>28.
| Літературний процес: методологія, імена, тенденції/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка № 5. - 2015
|
>29.
| Садыкова Л. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/Л. Садыкова // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N № 5.-С.79-81
|
>30.
| Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. - 2011
|
|
|