Пошуковий запит: (<.>K=компетенції<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 290
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>2.
| Пляченко Т. М. Професійна діяльність керівника музично-інструментального колективу/Т. М. Пляченко ; рецензент: В. А. Полянський, В. Ф. Черкасов, А. Г. Болгарський. - 2013 // Рідна школа. -Київ:Фенікс, 2012,N N 11.-С.3-9
|
>3.
| Директор школи, ліцею, гімназії - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Іноземні мови - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Іноземні мови - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вища освіта: європейський вимір та українські перспективи/редактор: В. І. Полохало [та ін.]. - 2009
|
>8.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>9.
| Долинна О. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників/О. Долинна, О. Низковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 12.-С.16-27
|
>10.
| Іноземні мови - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>12.
| Іноземні мови - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 2 (14). - 2010
|
>14.
| Зарубіжна література в школах України - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>15.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>16.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>17.
| <Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>18.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>19.
| Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2014г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>20.
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі Вип. 16. - 2010
|
>21.
| Педагогіка і психологія - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>22.
| Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань)/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2014
|
>23.
| Формування життєвої компетентності вихованців у закладах інтернатного типу/Л. В. Канішевська , Л. В. Кузьменко, С. О. Свириденко. - 2007
|
>24.
| Мотіна Н. І. Основи менеджменту. Планування та організовування як загальні функції менеджменту/Н. І. Мотіна. - 2010
|
>25.
| Літературний процес: методологія, імена, тенденції/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка № 5. - 2015
|
>26.
| Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. - 2011
|
>27.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2015
|
>28.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>29.
| Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.64-67
|
>30.
| Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри/В. О. Огнев’юк [та ін.]. - 2015
|
|
|