Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (11)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 252
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Bardyn, M.
    Apocalyptic reflections in the studies of the Russian orthodox priest Alexander Men = Апокаліптичні рефлексії в творчості російського православного священника Олександра Меня / M. Bardyn // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P67-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
апокаліптика -- православ'я -- християнство -- богослов'я -- криза -- Біблія -- Новий Завіт -- пророцтва
Анотація: Актуальність теми дослідження обумовлюється збільшеним на сьогоднішній день інтересом до культурної спадщини минулого сторіччя, де особливе значення, як і в наші дні, мали апокаліптичні пророцтва про кінець світу. Апокаліптична проблематика була актуальною протягом всього розвитку християнської культури, допомагаючи останній реалізовувати ключові ідеї про безсмертя, повернення втраченого раю, кінцеву перемогу добра над злом. У цьому відношенні спадщина о. О. Меня являє собою дуже значимий компонент духовної культури російського суспільства, яка потребує подальшого вивчення. Отець Олексадр Мень детально тлумачить і пояснює прихований символізм, закладений в апокаліптичних пророцтвах. Він заперечує буквальне розуміння картин Апокаліпсису і наголошує на їх алегоричності. Його вихідною тезою є розуміння Апокаліпсису, як перманентної реальності. Отже, на думку теолога, апокаліптичні пророцтва постійно здійснюються і відтворюються. Священник Олександр Мень викликав до себе неоднозначне та суперечливе ставлення з боку православних священників. Серед основних причин несприйняття його творчості дослідники виділяють: суперечливі інтерпретації Святого Письма, залучення наукових фактів до пояснення божественних проявів, схильність до католицтва, спотворення духовної православної практики, надмірний лібералізм, екуменізм, захоплення західним богослов'ям. Тим не менше, отець Олександр Мень відіграв важливу роль в православній церкві, він мав багатьох прихильників (як вірян, священників, так і дослідників) і до тепер його ім'я згадується в статях і конфесіях
Дод.точки доступу:
Марія Бардин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Chornobai, V.
    The development and initial validation of the Loneliness Inventory for Christians (LIFC) = Розробка і первинна валідація опитувальника самотності серед християн (ОССХ) / V. Chornobai // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P92-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальна самотність -- емоційна самотність -- екзистенційна самотність -- культурна самотність -- духовна самотність -- прив'язаність -- опитувальник -- факторний аналіз основних компонент
Анотація: У статті представлено процес розробки і первинної валідізації «Опитувальника самотності серед християн» (ОССХ) - унікальної методики вимірювання п’яти типів самотності: соціальної, емоційної, культурної, екзистенційної та духовної. Використовуючи дані вибірки, що складалася з 302 віруючих різних християнських конфесій в Україні, був проведений аналіз достовірності, валідності і факторний аналіз основних компонентів цієї попередньої версії вимірювання п’яти видів самотності. Результати аналізу основних компонентів підтримують багатовимірну концептуалізацію самотності. Результати дослідження взаємозв'язку ОССХ з іншими методиками, такими як: Шкала самотності UCLA-3, Опитувальник про Стосунки (RQ) і Вимірювання Прив’язаності до Бога (AGI), показали, що ОССХ є досить надійним інструментом з точки зору внутрішньої узгодженості (коефіцієнт α Кронбаха в діапазоні від 0,78 до 0,80), а також конкурентної та дискримінантної валідності.
Дод.точки доступу:
Валерія Чорнобай


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

4.


    Koshcheev, Alexander
    Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO = Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо / Alexander Koshcheev, Nina Dolbysheva // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
тхеквондо -- фізична підготовка -- кваліфіковані спортсмени -- силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Дод.точки доступу:
Dolbysheva, Nina
Долбишева Ніна
Кощеєв Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Morales, Fernando Martin-Loeches.
    La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural [Текст] / F. M-L. Morales // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2016. - № 4(88). - С. 12-19. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- культура -- вивчення іспанської мови
Дод.точки доступу:
Моралес Фернандо Мартін-Лоечес


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2018/10
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 10
Зміст:
Гуцуляк, Т. Є. Образно-семантична структура одно- та багатозначних дериватів як предмет лексикографії (на матеріалі української мови) / Т. Є. Гуцуляк. - С.3-13
Кл.слова: деривати, образна мотивація, словникова дефініція
Ільчук, О. А. Словотвірний концепт німецьких суфіксальних іменників з метонімічним компонентом / О. А. Ільчук. - С.14-18
Кл.слова: концепт, словотвір, німецька мова
Шведова, М. О. Варіативність форм іменників у знахідному відмінку однини в українській мові (корпусне дослідження) / М. О. Шведова. - С.19-28
Кл.слова: українська мова, регіональна варіативність, знахідний відмінок
Чернецька, Н. В. Колороніми в структурі фразеологізмів в іспанській та українській мовах / Н. В. Чернецька. - С.29-33
Кл.слова: колоронім, колораназви, іспанська мова
Шапочкіна, О. В. Парадигма категорії стану в давньосаксонській мові / О. В. Шапочкіна. - С.34-38
Кл.слова: давньосаксонська мова, стани відношення, діатеза
Закутня, А. Ю. Друкована реклама кінця хіх — першої половини ХХ ст. в контексті пошуку джерельної бази для cловникового опису українського міського койне цього періоду / А. Ю. Закутня. - С.39-52
Кл.слова: койне, календарі, газети
Galytska, E. Semantics of perfume and cosmetic naming in the social stratification aspect / E. Galytska. - С.53-58
Кл.слова: архісема, індикатор, соціальна стратифікація
Грачова, А. В. Прислівник як обов’язковий компонент функційно-семантичного поля темпоральності / А. В. Грачова. - С.59-65
Кл.слова: темпоральність, лексичний маркер часу
Рябова, К. О. Англомовний хештег як об’єкт мовознавчих розвідок / К. О. Рябова. - С.66-72
Галич, О. Б. Художнє моделювання екранного хронотопу в кінодискурсі / О. Б. Галич. - С.73-79
Морозова, Г. К. Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса / Г. К. Морозова, Г. В. Чеснокова. - С.80-87
Кл.слова: лінгвостилістичний аналіз, паралелізм
Tsys, Yu. Insights into linguistic research of perspective in drama: the case of O. Wilde’s plays / Yu. Tsys. - С.88-94
Кл.слова: лінгвостилістичний, драма, п’єса
Колівошко, В. В. Семантичні та стилістичні аспекти вживання географічної лексики у поезіях Емілі Дікінсон / В. В. Колівошко. - С.95-99
Кл.слова: поетичні тексти, емпіричне дослідження, колорова гама
Румбешт, Г. Ю. Актуалізація концепту seclusion у творах К. Воннегута, К. Кізі, Дж. Фаулза і В. Хольт: когнітивний аспект / Г. Ю. Румбешт. - С.100-104
Кл.слова: самотність, ізольованість, концепт
Пєшкова, О. І. Концептосфера оповідання Оксани Забужко "Дівчатка" в перекладацькому аспекті / О. І. Пєшкова. - С.105-109
Кл.слова: концептосфера, переклад
Гуль, О. Г. Особливості вимови китайських складів ju, qu, xu, yu / О. Г. Гуль. - С.110-113
Кл.слова: китайська фонетика, літери піньіну
Махачашвілі, Р. К. Методологічні засади дослідження динаміки англомовної інноваційної логосфери комп’ютерного буття / Р. К. Махачашвілі. - С.114-119
Кл.слова: феноменологізація, логосфера
Gaidash, A. Representation of the elderly protagonist in Tracy Letts’ August: Osage county / A. Gaidash. - С.120-125
Кл.слова: геронтопортрет, протагоніст
Білинська, Х. В. Філософія натуралізму в романі едіт вортон "Дім радості" / Х. В. Білинська. - С.126-131
Кл.слова: натуралізм, життя-страждання, життя-тюрма
Підодвірна, М. І. Прояви упередженості ненадійного наратора у романі в. Домонтовича "Доктор Серафікус" / М. І. Підодвірна. - С.132-138
Кл.слова: ненадійний наратор, інтерпретація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Yalçin, Yasemin
    A study of the attitudes of sports sciences students to international sports organizations = Дослідження ставлення студентів спортивних наук до міжнародних спортивних організацій / Yasemin Yalçin, Gülşah Aakdağlı, Merve Akca // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 41-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна спортивна організація -- студент -- ставлення
Анотація: Це дослідження мало на меті визначити ставлення до студентів факультету спортивних наук до міжнародних спортивних організацій. Його метою є вивчити ці ставлення студентів спортивних наук відповідно до демографічні змінні. Матеріал і методи. Робоча група Дослідження складається з 264 осіб студенти, які навчаються в університеті Аланії Алааддіна Кейкубата, факультет спортивних наук у 2020-2021 навчальному році. Серед студентів 117 дівчат (%44,3) та 147 чоловіки (%55,7). У дослідженні «Шкала ставлення до міжнародних спортивних організацій» розроблений Aktas і Kan (2018). Нормальний розподіл даних досліджували за допомогою тесту Колмогорова-Смирнова та аналізу відмінностей між параметрами оцінювали за допомогою тестів MANOVA та ANOVA в лінії з отриманою інформацією. У результаті було визначено, що настрої студентів факультету с спортивних наук, які беруть участь у дослідженнях щодо міжнародних спортивних організацій позитивним було ставлення студентів до міжнародних спортивних організацій не відрізнялися за статтю, відділом, змінними класу, але було a різниця в субвимірах компонента позитивних емоцій і поведінки компонент з точки зору вікової змінної.
Дод.точки доступу:
Aakdağlı, Gülşah
Гульса з Аакдагу
Akca, Merve
Акча Мерве
Ялчин Ясемін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Іванюк, Г.
    Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 19-24, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.4 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика -- рефлексійний компонент -- професійне зростання
Анотація: У статті висвітлено особливості змістового та технологічного забезпечення особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у процесі навчальних практик у руслі антропоцентричного виміру. За результатами емпіричного дослідження з’ясовано рівні сформованості ціннісно-особистісного, пошуково-дослідницького, рефлексійного компонентів, навичок ХХІ століття, що є складовими особистісно-професійного розвитку здобувачів вищої освіти. Проаналізовано зміст та завдання навчальних практик у Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», відповідно до освітніх програм. Розкрито сутність і вплив інтерактивних форм: блог, портфоліо на особистісно-професійне зростання майбутніх педагогів у процесі навчальних практик.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Венгловська, О.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.
Шифр: І368505/2014/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 1
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність : Продовження. Початок дивись у попередньому числі журналу / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПРОГРАМА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Бориско, Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1" / Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НМК, НІМЕЦЬКА МОВА, РІВЕНЬ Ф 1. 1. 1.
Коломінова, О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення / О. О. Коломінова. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОБ'ЄКТИ КОНТРОЛЮ, ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Максименко, Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНИЙ ДІАЛОГ, ЕТАПИ НАВЧАННЯ , МЕНЕДЖЕРИ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Майєр, Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки / Н. В. Майєр. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВИКЛАДАЧ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ, ЗАГАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дьячкова, Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту / Я. О. Дьячкова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНЕ ГОВОРІННЯ, ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ, ВЕБ-КВЕСТ
Ольховська, А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу / А. С. Ольховська. - С.47-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД, ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК
Андрєєва, Наталія. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов / Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙСТЕР-ТЕСТ СЕРВІС, ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія). - С.61-72
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УЧНІ 10-14 РОКІВ, НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Александрова, В.
    Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. Александрова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 2. - С. 120-124 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
373.3.018.54(477)
Б 11


    Білоконна, Н.
    Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Ніна Білоконна // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 43–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Групи продовженого дня--навчально-виховна робота--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність -- початкова школа
Анотація: Статтю присвячено проблемі успішної організації навчально-виховної роботи групи продовженого дня у системі початкової ланки освіти. Емоційний компонент виступає однією з важливих умов створення такого педагогічного керованого середовища, яке сприяє індивідуальному розвитку кожного учня як особистості, формуванню візнавальної активності молодших школярів та закріпленню засвоєних ними знань, умінь і навичок.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Білоконна, Н.
    емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 43–46. - Бібліогр.: 7 назв.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
316.62
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
АСЕРТИВНІСТЬ -- АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА -- УПЕВНЕНІСТЬ -- САМООЦІНКА -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ -- НОНКОНФОРМІЗМ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності.
Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.
Загірняк, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
7
М 65


    Бітаєва, Оксана Валеріївна.
    Театральність як компонент історичного живопису Юзефа Зімлера [Текст] / О. В. Бітаєва // Мистецтвознавчі записки / Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 25. - С. 243-250. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
польський живопис -- жанр -- історичний живопис
Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (12.01.2015р. Інв.28156 - 15.00 грн.) (вільний)
Ф2 (12.01.2015р. Інв.28157 - 15.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Бітківська, Г.
    Комунікативні стратегії сучасного літературного журналу: інтермедіальний аспект / Г. Бітківська // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні стратегії -- літературний журнал -- концепція журналу -- система цінностей -- інтермедіальний компонент
Анотація: У статті досліджені типи комунікативних стратегій сучасного літературного журналу (на прикладі видань «Київська Русь» і «ШО»). З’ясовуються взаємозв’язки між концептуальними положеннями видання, налаштованого на розбудову різноманітних форм спілкування з читачем, та інтерпретацією ціннісних орієнтирів сучасної соціокультурної спільноти. Визначається роль інтермедіального компонента у формуванні системи цінностей, яку репрезентує сучасний літературний журнал, зокрема розширення інформативності, естетичного та емоційного впливу вербальних текстів завдяки взаємозв’язкам із іншими текстами, як вербальними, так і візуальними. розбудову різноманітних форм спілкування з читачем
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.
371.13.02:004](477)
Б 12


    Бабенко, Тетяна.
    Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутних учителів історії / Т. Бабенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інформаційна культура--вчителі історії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- вчителі історії -- ціннісний компонент
Анотація: Автор статті зазначає, що суспільство потребує широкоосвітченої особистості, здатної до роботи з інформацією, використання її у вирішенні різноманітних завдань тощо.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Бабяк, О.
    Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі [Текст] / О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55

Кл.слова (ненормовані):
поведінковий компонент -- афективний компонент -- когнітивний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Бакала, І. М.
    Лепбук як засіб творчого розвитку та самовираження учня / І. М. Бакала // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 7. - С. 28-30

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект--самовираження учня

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- творчий розвиток учня -- самовираження учня -- перспективний метод -- технологічні етапи -- презентація проекту -- навчально-пізнавальна діяльність -- діяльнісний компонент -- впорядкування інформації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Бараннік, Володимир Вікторович.
    Метод обробки трансформант на основі локально-позиційного кодування з адаптивною основою / В. В. Бараннік, Ю. М. Бабенко, В. В. Бараннік // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 9. - С. 115-125, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.115125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
відеозображення -- цілісність інформації -- області когерентності -- локально-позиційне кодування
Анотація: Показується наявність дисбалансу, викликаного недостатнім рівнем продуктивності сучасних і перспективних інфокомунікаційних технологій щодо інформаційної інтенсивності бітових потоків. Обґрунтовується, що зниження рівня дисбалансу організовується в результаті підвищення ефективності технологій обробки інформації. Обґрунтовується, що на даний момент базовою концепцією для побудови технологій компресійного уявлення є платформа JPEG. Відповідно до чого, пропонується організовувати подальший розвиток методів обробки відеоресурсів з використанням окремих компонент платформи JPEG в напрямку підвищення цілісності інформації в умовах забезпечення необхідного рівня її доступності. Викладається розробка синтаксичного представлення значущого мікросегмента відеокадру вспектральному просторі на основі локально-позиційного кодування структурних векторів значущих компонент трансформанти і довжин нульових компонент з подальшим формуванням рівномірних кодограм, позиціонування яких визначається динамічними діапазонами відповідних кодових значень з використанням структурних підстав. Показується, що створені методи кодування відеоресурсу на основі розробленої концепції обробки значущих сегментів забезпечує зниження часу доставки інформації в умовах необхідного рівня її цілісності, тобто досягається підвищення рівня інформаційної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бабенко, Юрий Михайлович
Бараннік, Валерій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Баташева, Наталія.
    Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Баташева // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 48-55

Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- перцептивний компонент -- когнітивний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

23.


    Бех, І.
    Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія

Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Богініч, Ольга.
    Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Богініч // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- особистість дитини -- здоров’я та фізичний розвиток

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

25.
   373.2.016:811.161.2(072)
   Б 73


    Богуш, А. М.
    Мовленнєвий компонент дошкільної освіти. : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Богуш ; рецензент: Т. О. Піроженко, О. С. Трифонова, Т. М. Степанова. - 4-те, доопрацьоване, доповнене. - Харків : Ранок, 2013. - 192 с. - (Сучасна дошкільна освіта). - ISBN 978-617-09-1460-6 : 50.00 грн., 35.00 грн.
базовий компонент дошкільної освіти. нова редакція
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Дошкільна освіта--Навчальні видання для дошкільного навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчально-мовленнєва діяльність дітей -- мовленнєвий розвиток -- художньо-мовленнєва діяльність дітей -- навчання рідної мови -- план-конспект уроку -- мовлення дитини


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \рецензент.\
Трифонова, О. С. \рецензент.\
Степанова, Т. М. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

26.
   373.2.015.31:793.7
   Б 77


    Бойко, О. М.
    Сюжетно-рольові ігри. Транспорт. Старший вік / О. М. Бойко. - Харків : Ранок, 2020. - 48 с. - (Сучасна дошкільна освіта). - ISBN 978-617-09-6244-7 : 35.00 грн.
базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Ігри--Навчальні видання для дошкільного навчання

Кл.слова (ненормовані):
ігри -- сценарії ігор -- дидактичні ігри

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

27.


    Бугайчук, А.
    Олександра Савченко: "Нова школа - це динамічний, комфортний простір, у якому дитина зможе розкрити себе" [Текст] / А. Бугайчук // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 9. - С. 6-16

Кл.слова (ненормовані):
коло результатів освіти -- навчальні результати -- ключові компетентності -- основні вміння -- компетентнісна освіта -- реформування початкової освіти -- особистісний компонент -- реалізація потенціалу дитини

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: В890024/2018/8
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Дубова, Світлана. Проблеми підготовки інформаційних фахівців для потреб українського аналітичного співтовариства / С. Дубова. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибачук, Олена. Комунікативна основа суспільно-владної взаємодії у контексті розвитку соціального партнерства / О. Рибачук. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахтій, Альона. Інформаційно-комунікаційне забезпечення бібліотеками електронного урядування в Україні: термінологічний аналіз / А. Плахтій. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Шендрик, Ольга. Науково-теоретичні підходи щодо міжнародної співпраці публічних бібліотек України: бібліотекознавчий аспект / О. Шендрик. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шашенко, Сергій. Комунікаційні аспекти сучасних мультимедійних лонгрідів: українська практика / С. Шашенко. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисевич, Олена. Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців / О. Денисевич. - С.29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Коржик, Наталя. Проблеми формування контенту веб-сайтів державних обласних архівів України / Н. Коржик. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Лясота, Галина. Вплив японської культури та мистецтва на західноєвропейське книговидавництво на прикладі книжкового зібрання М. М. Толстого / Г. Лясота. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Дояр, Лариса. Маловідомий історико-український компонент спецфонду Книжкової палати України (1918-1919 рр.) / Л. Дояр. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, Георгій. Підготовка бібліотечних кадрів у Німеччині / Г. Богданов. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Солонська, Наталя. Канадський українець "серед книжок" у контексті українського зарубіжного читачезнавства / Н. Солонська. - С.46-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
Шифр: В925416057/2016/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Бялек, Ева Данута. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness / Е. Д. Бялек. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психосинтез, планетарна свідомість, людина
Білецька, Оксана Олександрівна. Culture and communication / О. О. Білецька. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, мова, комунікація
Божко, Любов Дмитрівна. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики / Л. Д. Божко. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальна культура, постмодернізм, посттурист
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Швейцарська Конфедерація, Німеччина, культурні об'єднання
Владиковська, Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance? / Л. М. Владиковська, С. Франс. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, європейська культурна політика, Білорусь
Денисюк, Жанна Захарівна. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices / Ж. 3. Денисюк. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, засоби масової комунікації, комунікативні практики
Динікова, Лілія Шерифівна. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals / Л. Ш. Динікова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кримськотатарські видання, культура нації
Дояр, Лариса Василівна. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base / Л. В. Дояр. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, культурологічна домінанта, наративні джерела
Савченко, Анжеліка Анатоліївна. Sociocultural space: looking into the future / A. А. Савченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурний простір, людина, суспільство
Стояцька, Ганна Михайлівна. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символи, гібрид, самоідентичність
Татіївська, Інеса Петрівна. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська. - С.42-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, реституція, повернення
Балабушка, Вікторія Анатоліївна. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культ святих, ікони, національні традиції
Слободянюк, Михайло Васильович. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нарукавна емблема, військова символіка, Збройні Сили України
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, сонце, коло
Єсипенко, P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття : Частина II / P. М. Єсипенко. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український театр, інонаціональна драматургія, сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна, Валерія Дмитрівна. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання / В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лисенко Микола, про нього, лисенкознавство
Донченко, Наталія Петрівна. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради / Н. П. Донченко. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етюд-номер, етюд-вправа, естрада
Герц, Ірина Іванівна. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю / І. І. Герц. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грем Марта, про неї, європейський танець, хореографія
Зайченко, Олена Георгіївна. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку / О. Г. Зайченко. - С.79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: арт-галерея, арт-ринок, галерейний простір
Каблова, Тетяна Борисівна. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кравченко, А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво, камерно-інструментальні жанри, жанрова інтерференція
Нечитайло, В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art / В. С. Нечитайло. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво, танцювальна культура України, етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова, І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу / І. С. П’ятницька-Позднякова. - С.98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семіотика, знак, символ
Рябцева, І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне просвітництво, Іванов Михайло, про нього, Розстріляне Українське Відродження
Хананаев, Сергей Виталиевич. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения : на примере хорового творчества В. Мартынюк / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантика, хорова музика, Мартинюк В., про нього
Цугорка, Олександр Петрович. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральне мистецтво живопису, іконопис, мистецтвознавство
Чупріна, Наталія Владиславівна. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди / П. В. Чупріна. - С.119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індустрія моди, модний образ, масова мода
Ян, Ірина Миколаївна. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124 / І. М. Ян. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська театральна культура, український аматорський театр, соціокультурні процеси
Степанюк, Ігор Віталійович. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features / І. В. Степанюк. - С.129-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, народний танець, регіональний аспект
Березуцька, Марина Сергіївна. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста / М. С. Березуцька. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: капела бандуристів, ансамблевий бандурист, безперервна музична освіта
Назаркевич, Євгенія Петрівна. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття / Є. П. Назаркевич. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стереозображення, стереофотографія, стереофотограф
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: В925416057/2017/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Аналіз культури в парадигмі теорії систем / П. Е. Герчанівська. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія систем, системний аналіз, культурна система
Денисюк, Жанна Захарівна. Ігровий компонент постфольклору в середовищі інтернет-комунікації / Ж. 3. Денисюк. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постфольклор, інтернет-простір, гра
Руденко, Сергій Борисович. Репрезентації та інтерпретації минулого в Українському державному музеї історії Великої Вітчизняної війни у перехідний період: кінець 80-х - перша половина 90-х років XX ст. / С. Б. Руденко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Український державний музей історії Великої Вітчизняної війни, Національний музей історії України у Другій світовій війні, музейні репрезентації
Бабушка, Лариса Дмитрівна. Феноменологія свята: культурологічний аналіз / Л. Д. Бабушка. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еортологія, культура, свято
Uladykouskaja, Liubou. American Studies and Cultural Perception of the USA in Belarus / L. Uladykouskaja. - С.23-27
Кл.слова: Американістика, культурне сприйняття, сучасна Білорусь
Демчук, Руслана Вікторівна. Ментальність як ідентифікаційне поняття у матриці української культури / Р. В. Демчук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ментальність, картина світу, національний характер
Kopiyevska, Olha. The transformation of subjectivity in the cultural practices of Ukraine / O. Kopiyevska. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суб’єктивність, трансформація суб’єктивності, культурні практики
Святненко, Анна Василівна. Меценатство Івана Мазепи в культурно-духовній сфері / А. В. Святненко. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мазепа Іван, про нього, освітня діяльність, меценатство
Трач, Юлія Василівна. Трансформація творчості у контексті розвитку технологій віртуальної реальності / Ю. В. Трач ; віртуальний віртуальна реальність творчість. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний, віртуальна реальність, творчість
Дюжник, О. В. Діяльність парків-пам'яток садово-паркового мистецтва у системі забезпечення культурних потреб людини / О. В. Дюжник. - С.49-
Кл.слова: парк-пам’ятка, садово-паркове мистецтво, потреби людини
Пилявець, Людмила Степанівна. Мова і глобалізаційні трансформації в українській культурі: теоретичні аспекти / Л. С. Пилявець. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глобалізація, трансформації, українська культура
Androsova, Dariia. Symbolist and orchestra-mimetic installations of musical creativity of the XX century in the projection to pianistic art / D. Androsova. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символізм, оркестральний мімезис фортепіано, клавірний тип фортепіанної гри
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Жінка-диригент: спроба характеристики успішності / І. Л. Бермес. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жінка-диригент, успішність, професійна діяльність
Bezruchko, Oleksandr. The Ukrainian director of feature, popular-science and documentary movies G.l. Upshitz / O. Bezruchko. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ліпшиць Григорій, про нього, Кулешов Лев, про нього, кінематограф
Селівачов, Михайло Романович. "Sacrum" і "Profanum": священне і світське у церковному мистецтві / М. Р. Селівачов. - С.74-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральне мистецтво, церковне мистецтво, християнське мистецтво
Шульгіна, Валерія Дмитрівна. Творча діяльність особистості у системі мистецької освіти України: європейський контекст / В. Д. Шульгіна, С. М. Рябінко. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Платонов, Борис Олексійович. Аналіз прибутковості творів мистецтва / Б. О. Платонов. - С.86-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: твори мистецтва, інвестування, прибуток
Афоніна, Олена Сталівна. Кодові образи та прийоми "подвійного кодування" у балеті "Майстер і Маргарита" Давида Авдиша / О. С. Афоніна. - С.91-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Авдиш Давид, балет "Майстер і Маргарита", алюзія
Varakuta, Maryna. The meaning of the concert phenomenon principle in a contemporary choral concert (M. Skoryk "Sacred concert") / M. Varakuta. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Герц, Ірина Іванівна. Формування умінь і навичок студентів хореографічної спеціалізації як майбутніх викладачів хореографії / І. І. Герц. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореограф, викладач, хореграфічна підготовка
Гусакова, Ніна Миколаївна. Американський мюзикл: питання становлення та жанроутворення / Н. М. Гусакова, І. Є. Зайцева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична комедія, адвардіанська музична комедія, національний американський мюзикл
Донченко, Наталія Петрівна. Сучасні видовищно-розважальні шоу на естраді: діапазон жанрів та особливості режисури / Н. П. Донченко, В. О. Мойсеєнко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шоу, видовище, жанр
Zima, Lyudmila. Early romantic and Biedermeier traditions in Luigi Boccherini's Quintets / L. Zima. - С.113-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бокерріні Луїджі, квінтет, бідермаєр
Каблова, Тетяна Борисівна. Теорія композиції у музичному мистецтві: стан наукової розробки / Т. Б. Каблова. - С.117-121. - Библиогр. в конце ст.
Maidenberg-Todorova, Kira. Communicative properties of improvisation in contemporary music / K. Maidenberg-Todorova. - С.122-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, комунікація, інтерпретація
Nechitaylo, Vladimir. Folk choreographic art of Ukraine as the important factor of the formation of the national cultural identity / V. Nechitaylo. - С.128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Народне хореографічне мистецтво України, національна ідентичність, нація
Приймич, Михайло Васильович. Іконостас церкви св. Апостолів Петра і Павла с. Туриця: питання атрибуції, реставрації та збереження / М. В. Приймич. - С.134-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: церква св. Апостолів Петра і Павла, іконостас, датування
Povzun, Liudmila. The phenomenon of chamber ensemble performance: to the issues of professional terminology / L. Povzun. - С.137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-ансамблеве виконавство, ансамблева гра, ансамблева динаміка
Synkevych, Natalia. Cultural figures of Lev Turkevych and Yevhen-Orest Sadovskyi in the context of functioning of Ukrainian choral art in the western diaspora / N. Synkevych. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дирижер, хор, репертуар
Щітова, Світлана Анатоліївна. Хорові духовні твори Валентини Мартинюк як алюзія православного співу / С. А. Щітова. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: алюзія, хорова мініатюра, Мартинюк Валентина, про неї
Бевз, Максим В’ячеславович. Теорія діяльнісного балету Жана-Жоржа Новерра в контексті його творчої спадщини / М. В. Бевз. - С.151-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Новерра Жан-Жорж, про нього, балетмейстер, дієвий танець
Polevoy, Oleg. Show business companies and their musical constituents / O. Polevoy. - С.156-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шоу-бізнес, персональний менеджер, агент
Бабченко, Яніна Юріївна. Міжнародний фестиваль театрів для дітей "Інтерлялька": динаміка розвитку та художньо-естетична цінність / Я. Ю. Бабченко. - С.161-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр ляльок, фестиваль, театрально-фестивальний рух
Гедзь, Олена Петрівна. Композитор і музичний критик Микола Шипович: невідомі сторінки життя і творчості / О. П. Гедзь. - С.166-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шипович Микола, про нього, українська музична культура, музично-критична діяльність
Захарова, Валентина Анатоліївна. Жіночі образи в балеті як форма художнього мислення / В. А. Захарова. - С.170-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній образ, Жіночі образи в балеті, балет
Руденко, Ярослава Василівна. Творчість Раїси Кириченко у контексті музичного феномена Глобино / Я. В. Руденко. - С.175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кириченка Раїса, про неї, творчість, Полтавщина
Стрілець, Валкрій Федорович. Понятійно-категоріальний апарат сучасного дизайну меблів / В. Ф. Стрілець. - С.180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: функціональність, дизайн меблів, трактування
Санвей, Е. Именная драматургия оперы Сан Бо "Бабочка" / Е. Санвей. - С.185-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іменна драматургія, іменна інтонема, ім’я-підпис
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст журналу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)