Пошуковий запит: (<.>K=комунікативна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>2.
| <Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>3.
| Лавріненко О. Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ/О. Лавріненко ; ред. Л. П. Вовк. - 2009
|
>4.
| Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи // Дошкільне виховання, 2017,N № 12.-С.18-21
|
>5.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Ars musicae: музично-освітологічний дискурс № 1. - 2014
|
>7.
| Економова О. С. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/О. С. Економова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 1.-С.73-77
|
>8.
| Мартиненко І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу/І. Мартиненко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.36-44
|
>9.
| Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.40-52
|
>10.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|