Пошуковий запит: (<.>K=комунікативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27 |
>1.
| Психология и педагогика/ред. А. А. Радугин. - 1997
|
>2.
| Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика. - 2013
|
>3.
| Педагогічна майстерність/Міністерство освіти і науки України. - 2006
|
>4.
| Григор’єв О. Стилістична роль риторичних запитань у структурі публіцистичного дискурсу Миколи Хвильового/О. Григор'єв // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 1/2.-С.31-35
|
>5.
| Заєць В. Г. Робота з текстами на між предметній основі: теоретичний аспект /В. Г. Заєць // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 5(145).-С.13-16
|
>6.
| Педагогічна майстерність/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічної майстерності. - 2008
|
>7.
| Нелюбин Л. Л. Введение в технику перевода (когнитивный теоретико-прагматический аспект)/Л. Л. Нелюбин. - 2012
|
>8.
| Мещеряков В. Н. Вузовский формат речевых умений. Дидактический потенциал рефлексии/В. Н. Мещеряков, Е. В. Федорова. - 2008
|
>9.
| Серажим К. С. Текстознавство/К. С. Серажим. - 2008
|
>10.
| Кириленко С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти/Світлана Кириленко, Ольга Кіян // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 4.-С.50–54
|
>11.
| Голуб Н. Б. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: функційний аспект/Н. Б. Голуб // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.88-101
|
>12.
| Початкова школа і сучасність - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>13.
| Мартиненко С. Діагностування особливостей педагогічного спілкування вчителя початкової школи/С. Мартиненко, Н. С. Кипиченко // Початкова школа і сучасність. -Київ, 2017,N № 3.-С.3-6
|
>14.
| Ігнатенко Т. Асертивність як основна якість керівника ДНЗ. Тренінгове заняття для керівників/Т. Ігнатенко // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 9.-С.18-23
|
>15.
| Мистецтво та освіта - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Кісільчук І. М. Ритмічно-комунікаційні вправи на уроках мистецтва/І. М. Кісільчук // Мистецтво та освіта. -Київ:Педагогічна думка, 2018,N № 4.-С.7-12
|
>17.
| Захарова В. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. Захарова, Я. Кульбашна // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 4.-С.50-56
|
>18.
| Схід - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Рябоконь В. В. Формування діяльнісної (стратегічної) компетентності в учнів на уроках української мови в основній школі/В. В. Рябоконь ; наук. керівник Т. В. Симоненко. - 2016
|
>20.
| Екскурсія до історичної локації "Ольвія"/Світлана Якименко [и др.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.4–11.
|
>21.
| Сторожев Р. Тенденції розвитку лідерства в скандинавських країнах: досвід для України/Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 5.-С.90-96
|
>22.
| Сторожев Р. Зарубіжний досвід розвитку лідерства для України (на прикладі Німеччини та Польщі)/Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 6.-С.23-29
|
>23.
| Гулько О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/О. Гулько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.51-59
|
>24.
| Єщенко Т. Феномен художнього тексту: комунікативний, семантичний і прагматичний аспекти/Т. Єщенко. - 2021
|
>25.
| Міронова Т. В. Плюральність художньої творчості у сучасному образотворчому мистецтві: специфіка медіамистецтв/Т. В. Міронова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.139-148
|
>26.
| Козловська М. В. Свято як елемент нематеріальної культурної спадщини/М. В. Козловська // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.74-79
|
>27.
| Osiptsov A. Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty/A. Osiptsov, O. Tsybulko // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 1.-С.10-14
|
|