Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікатор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Невальонний Є. О.
Назва : Сутність комунікацій як процесу у сфері управління
Місце публікування : Наука і оборона: науково-теоретичний та науково-практичний журнал/ Міністерство оборони України, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського. - Київ, 2019. - N 2. - С. 35-38 (Шифр Н042243458/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--процес управління--керівник--комунікатор--реципієнт--єфективність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/К 73
Автор(и) : Коулман, Аманда
Назва : Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватися : пер. з англ.
Вихідні дані : Харків: ВД Фабула, 2023
Кільк.характеристики :200 с
ISBN, Ціна 978-617-522-077-1: 250.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза--реакція на кризу--управління кризою--комунікатор--операційне реагування--екстренна допомога--прес-секретар--комунікація із жертвами--розпізнавання впливу--тригери--відновлення
Анотація: Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двадцятирічного досвіду практичної роботи авторки в галузі кризових комунікацій. Цінні поради, наведені результати досліджень і велика кількість конкретних прикладів стануть справжнім ресурсом у повсякденній діяльності професійного комунікатора до настання кризи і на будь-якому її етапі. А продумане планування, своєчасне реагування та постійна увага до людей допоможуть захистити бізнес, зробивши його міцним і стійким до будь-яких викликів.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)