Пошуковий запит: (<.>K=конкурентне середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Карягін Ю. О. Маркетинг турпродукту/Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - 2009
|
>2.
| Економіка. Фінанси. Право - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| гриджук Д. М. Роль конкурентного середовища на ринку банківських послуг у забезпеченні ефективності банківської діяльності/Д. М. гриджук // Економіка. Фінанси. Право. -Київ:Аналітик, 2018,N № 2.-С.16-22
|
>4.
| Коршевнюк Л. Социальные сети являются одним из лучших полей для наблюдения за потребителями/Л. Коршевнюк // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.34-35
|
>5.
| Цебак Ю. Используем силу социальных медиа для принятия правильных решений/Ю. Цебак, Е. Шаповалова // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.40-42
|
>6.
| Тарлопов І. О. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку/І. О. Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право. -Київ:Аналітик, 2018,N № 12.-С.4-8
|
>7.
| Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки/П. Юхименко // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N № 10.-С.7-22
|
|