Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=конструктор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Базавлук, Олена.
    Нікуди без LEGO. Розумний конструктор як помічник педагога [Текст] / О. Базавлук // Дитячий садок. - Київ, 2017. - № 5. - С. 8-12


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Бишова, Ксенія.
    Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / К. Бишова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 3. - С. 56-58

Кл.слова (ненормовані):
сервіс -- ігри та вправи -- план-конспект

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Бондар, Лариса.
    LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи [Текст] / Л. Бондар, С. Гуцол // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 2. - С. 18-26.

Кл.слова (ненормовані):
методика Марії Монтессорі, LEGO-конструктор як ігровий дидактичний засіб, набори конструкторів LEGO Education, конструктивні вміння, контроль помилки
Дод.точки доступу:
Гуцол, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Л. І.
    Показники фізичного розвитку підлітка. 7 клас [Текст] : [план-конспект уроку] / Л. І. Бондаренко // Основи здоров’я. - Київ : Основа, 2017. - № 10. - С. 7-10

Кл.слова (ненормовані):
конструктор уроку -- здоров’я підлітка -- раціональне харчування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ ДОСВІД, ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, МАТЕМАТИЧНА УЯВА
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, СЕНСОРНИЙ ЕТАЛОН, КОНСТРУЮВАННЯ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ, КОНСТРУКТОРИ LEGO EDUCATION, ТЕМАТИЧНІ НАБОРИ LEGO
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Кл.слова: МЕТОДИКА МАРІЇ МОНТЕССОРІ, LEGO-КОНСТРУКТОР ЯК ІГРОВИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ, НАБОРИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO EDUCATION, КОНСТРУКТИВНІ ВМІННЯ, КОНТРОЛЬ ПОМИЛКИ
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Кл.слова: СЕНСОРНА КІМНАТА, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА, КОМПЛЕКС СЕНСОРНИХ ВПРАВ, ПОРУШЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗОРОВОГО АНАЛІЗАТОРА, СЕНСОРНА ІНФОРМАЦІЯ, РЕЛАКСАЦІЙНИЙ ЕФЕКТ
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Кл.слова: МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ "ЧУЮ, БАЧУ, РОБЛЮ", СЕНСОРНА СИСТЕМА, АНАЛІЗАТОР
Бєлєнька, Ганна. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька. - С.42-49.
Кл.слова: НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЦІЛЕСПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ, ПРОЦЕС ПІЗНАННЯ, ЕМОЦІЙНА ЗАБАРВЛЕНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПІЗНАННЯ, АВТОРСЬКА КАЗКА
Шелудько, Олена. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОМП'ЮТЕРНА ГРАМОТІСТЬ, ГУРТКОВА РОБОТА В КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ, РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ, ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Нєнова. - С.58-65.
Кл.слова: ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ, АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ, КОНСУЛЬТУВАННЯ, ТЬЮТОР
Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В353859/2019/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 7
Зміст:
Резніченко, Ірина. STEM - освіта для дошкільників / І. Резніченко. - С.4-9
Кл.слова: STEM-орієнтований підхід, конструктор LEGO, розвивальне середовище
Резніченко, Ірина. STEM-педагоги розкривають секрети / І. Резніченко. - С.10-15
Кл.слова: технології, математика, гра
Лайфхаки для STEM-педагога. Пам'ятка. - С.16
Коваленко, Алла. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / А. Коваленко. - С.17-19
Кл.слова: конструктор LEGO, майстер-клас, дошкільники
Грицишина, Таїсія. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Т. Грицишина. - С.20-23
Кл.слова: топографічні знаки, маштаб, географічна мапа
Зеніч, Тетяна. Плекаємо любов до України: квест-технології / Т. Зеніч, І. Яковенко. - С.24-28
Кл.слова: види квестів, батьки, діти
Левінець, Наталія. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня - в трьох таблицях / Н. Левінець. - С.29-31
Кл.слова: фізичний розвиток, фізкультурно-оздоровчі заходи, фізичне виховання
Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. Пам'ятка. - С.32-34
Кл.слова: якість освіти, фізичне виховання, дошкільники
Безсонова, Ольга. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / О. Безсонова. - С.35-38
Кл.слова: мотиви, способи мотивації
Пометун, Олена. Освіта для сталого розвитку дошкільників, або як організувати роботу з дітьми / О. Пометун. - С.39-43
Кл.слова: парціальна освітня програма, структура тематичного дня
Пометун, Олена. Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. Пам'ятка / О. Пометун. - С.44
Модель світу без відходів Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45-47
Кл.слова: сортування відходів, пластик
Завгородня, Тетяна. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Т. Завгородня, О. Личана, Н. Холод. - С.48-53
Кл.слова: тематичний проєкт, екологічна освіта
Як зберегти воду. Побутові хитрощі. Буклет. - С.54-56
Кл.слова: спілкування з батьками
Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57-58
Головіченко, Ольга. Все починається з добра. Сценарій музичної розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей середньої групи / Ольга Головіченко, Л. Омельяненко, О. Хижа. - С.59-62
Коротіна, Людмила. Новий правопис: з проєкту в життя / Л. Коротіна, Г. Степанець. - С.63-69
Кл.слова: правопис, офіційний документ
Новий правопис. Перевірте себе. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В353859/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова, Наталія Гавриш, Т. Піроженко. - С.4-14
Кл.слова: базові принципи, компетентність дитини, умови реалізації
Ключові показники якості дошкільної освіти. - С.16-17
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.18-19
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, види диктантів, оцінювання
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо / Є Шкарупа. - С.26-29
Кл.слова: конструювання, освітні завдання
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Галина Лисенко, Олена Цетковська. - С.30-33
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, елементарні математичні уявлення
Середенко, Олена. Крок до школи, або як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37
Кл.слова: наступність, дитячий садок, початкова школа
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41
Кл.слова: ігрові технології, гра, ігрова діяльність
Дроб'язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб'язко. - С.42-44
Кл.слова: інтерактивні технології, сенсорний проєктор, інтерактивні ігри
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47
Кл.слова: розвивальне середовище, самостійна діяльність
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51
Кл.слова: тестові завдання
Види тестових завдань. - С.52-53
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.55
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58
Кл.слова: kahoot, online Test Pod, triventy
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: В353859/2021/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 3
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7
Кл.слова: контроль, освітня діяльність
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11
Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13
Кл.слова: читання, вікові психологічні особливості, нормативні документи
Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17
Кл.слова: мовленнєва компетентність, авторські методики
Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22
Кл.слова: навчання читання, ігрові заняття, пізнавальна діяльність
Як організувати заняття з основ грамоти. - С.23
Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26
Кл.слова: принцип наочності, інтерактивна наочність
Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.37-30
Сім правил організації відкритого перегляду. - С.31
Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35
Кл.слова: мотивація, соціоігрові прийоми, взаємонавчання
Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41
Кл.слова: тема тренінгу, тривалість, складання програми
Савінова, Наталія. як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45
Кл.слова: уміння слухати, конструктивне спілкування
Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49
Кл.слова: педагогічні стереотипи
Барвацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Барвацька. - С.50-54
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційне спустошення, деперсоналізація
Як відпочити за один день. - С.55
Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / К. Бишова. - С.56-58
Кл.слова: сервіс, ігри та вправи, план-конспект
Терновецька, Христина. Google Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-62
Кл.слова: електронний календар
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу / 6 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Войтко, Мирослава
    Фабрика подарунків : прктикум з конструювання для вихователів / Мирослава Войтко, Катерина Куцій // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 5-7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- конструювання -- робота з колективом -- конструктор LEGO
Анотація: Подано практикум з конструювання для вихователів, мета якого - посилити інтерес педагогів до конструювання як засобу розвитку дітей; практично вправляти вихователів у конструюванні за допомогою LEGO та будь-яких інших матеріалів; сприяти розвитку конструкторських і креативних здібностей кожного педагога, налагодженню позитивної взаємодії між ними.
Дод.точки доступу:
Катерина, Куцій


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Гамій, Ірина.
    Основні способи словотворення [Текст] / І. Гамій // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 10. - С. 14-16

Кл.слова (ненормовані):
словотвір -- способи словотворення -- урок-дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження -- дослідження-конструктор -- дослідження-трансформація -- дослідження-розпізнавання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)