Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=конструювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 238
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Kvasova, O. G.
    Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) [Текст] / O. G. Kvasova // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
читання -- конструювання тестових завдань -- валідація тестових завдань

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Buryak, Lapysa [Лариса Іванівна].
    Construction of the image of Taras Shevchenko as a part of national memory [Конструювання образу Тараса Шевченка як складової національної пам’яті] [Текст] / L. [Буряк Л. І.] Buryak // Культура і сучасність. - Київ : Міленіум, 2015. - № 2. - С. 3-9. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
шевченкознавство -- національна пам'ять -- образ Тараса Шевченка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Шкарупа, Єлизавета.
    LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо / Є Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- освітні завдання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


   
    STEM-освіта - шлях до майбутнього // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 17. - С. 20-23

Рубрики: Освіта--нові технології

Кл.слова (ненормовані):
програма навчання -- напрям освіти -- урок -- науково-технічна компетентність -- високі технології -- практичні навички та уміння -- конструювання пристроїв -- успішне працевлаштування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
   373.2.091.214-048.58:159.955
   S88


   
    STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників / науковий керівник К. Л. Крутій. - 2-ге вид. виправлене. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2019. - 146 с. - ISBN 978-966-191-229-7 : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Програми для дошкільної освіти і виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методологічні засади -- програма STREAM-освіти -- інтеграція -- інтегрований підхід -- методичні засади -- види дитячої діяльності -- пізнавальна інформація
Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина Леонідівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.


    Стеценко, Ірина
    STREAM-освіта: техніка+мистецтво / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- творче мислення -- STREAM-освіта
Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. У статті розглянуто один із напрямів роботи з дітьми у STREAM-освіті - конструювання, заняття з якого доцільно проводити починаючи з раннього та молодшого дошкільного віку. Представлено цикл занять з конструювання для дітей молодшої групи.

Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)